Keresés

Részletes keresés

solymár vá Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72092
Hali!

Hallottam már topictársak előadásában, miszerint engedély birtokában cserkészték volt be a terepet. Ám passzus nem okvetlenül szükséges: jómagam januárban jártam a bontóban, az állomástól oda slattyogtamban találkoztam a vasútőrökkel, akik kérésemre minden további nélkül odaengedtek fotózni a romokhoz. Tudják, hogy sok a vasútbolond, nem kardoznak velük, bár azt a lelkedre kötik, hogy lehetőleg ne barkácsolj le kegytárgyakat a selejtezett gépekről.

Üdv: Solymár

Előzmény: Ifjuindy (72076)
Blöky Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72091
100 km/h-s MDa:
Erre megvan a külön hipotézisem. Figyelembe vették a mellékvonalról fővonalra átjáró közvetlen vonatok lehetőségét is.
Volt pl. a Pécs - Szeged közvetlen gyv-pár. Pécstől Bátaszékig olyan pályán, ahol a megengedett tengelynyomás 12 t, így ide nehéz lett volna az ABbmot/Bbmot. Bátaszéktől Sg-ig viszont fővonal.
Dupla MDmot szerelvény járt egy időben Bp. - Szolnok - Makó vonalon is, a fele Szentesen leakadt.
(Ilyen járatokhoz illett volna a 2. osztályra is fejtámlás üléseket szerelni...)
Előzmény: hmsoft (71992)
Blöky Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72090
Keleti pu. Verseny u. felőli oldal?
Előzmény: csocso_1 (71988)
nohab Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72089
Köszi!

Mondjuk nem igazán értem.

V63_1668 írja:

Hősünk be volt lőve,és a forgalmista többszöri felszolitására sem akart lemenni a sínekről.

Ennyi? A forgalmász le akarja küldeni a sínről, az nem megy, hát akkor ba$$2a el a vonat, a kutya úristenit? A pontos szituáció ismerete nélkül nehéz ítélkezni, de ha a fentiek igazak, akkor nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy nem lehetett volna megelőzni a balesetet, mondjuk a zseblámpával adott megállj-jelzéssel, ott azért a 60-ról azzal a hosszú szerelvénnyel pillanatok alatt meg lehet állni (vasúti mércével), ha már esetleg a bajárat vörösre ejtése nem fér bele...

Előzmény: Bárdos Imre (72087)
FOMA Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72088
M40 225 megjavult és délelőtt még

Komlón rendezett,

majd 11 óra előtt néhány perccel elhúzott UD felé.

A tegnap esti linkek javítva:

<004-es Bika.

V46 049.

Előzmény: FOMA (72079)
Bárdos Imre Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72087
2003.03.18. Kaposfüred, 8801 sz. vonat, M41 2301.
Előzmény: nohab (72080)
V43 1359 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72086
V43 2376!

Megkaptad az e-mail-em?

nohab Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72085
Először is mekkora az egyszerre szállítandó mennyiség? Ahhoz, hogy 1500-2000 kilométeren keresztül (kamionnal határral együtt 2-3 nap) ~180°C-on tartsál _bármit_, a szigetelt tartály mellett komoly fűtőteljesítményre van szükséged (kivétel talán az az eset, ha a 180°C-hoz képest jelentősen túlhevítve "palackozod", de ekkor a tartálynak a magasabb hőmérsékletet is ki kell bírnia)-

Tehát itt először - szerintem - nem a járművet kell megkeresni, hanem azt, hogy ki gyárt ilyen tartályt, amiben garantálják, hogy a 180°C-os trutyi 2 nap múlva is 180°C-os lesz. _Szerintem_ nincs olyan szigetelés, ami fűtőteljesítmény nélkül erre képes.

Előzmény: pho.enix (72082)
Szütyi Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72084
Sajnos ez sem egyedi jelenség.
Ce ben százalékos arányban hasonló a helyzet:-( Ahogy valak írta az alkatrészre várás 90%-ban a mozdony halálát jelenti előbb vagy utóbb a gyakorlatban:-(
Előzmény: V42 515 (72073)
kod Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72083
"Kíváncsi lennék arra, hogy ennél az algoritmusnál mekkora a valószín?sége annak, hogy hibás bevitelnél is megfelel? az ellen?rz? szám."

Szerintem: egyetlen szám elütésénél semmi. Két szám elütésénél viszont 1:100. Hangsúlyozom: szerintem...

Előzmény: v_peti (72067)
pho.enix Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72082
Sziasztok!
Sajnos egy ménkűhatalmasnagy OFF
-al kell bemutatkozzak, de Ti itt sokan vagytok, közlekedés-szállítás ügyben jártasak, talán van infótok, szóval

HELP plíz!
-feladat:
forró ~180Co ömledék közúti szállítása a (az anyag olyasmi, mint a gyertya megolvasztva)
-távolság:
egyelőre nem ismert, 1-2 tucat és ~1500-2500 km közt bármennyi lehet
-az anyag nem hűlhet ki, mert megszilárdul
-mennyiség:
6-7000t/év

keresek:
-olyan gyártó címét, aki nyergesvontatóra akasztható szigetelt tartályt alvázzal v. anélkül gyárt
-fuvarozó címét aki rendelkezik ilyen szállítóeszközökkel

cím > URL volna a legjobb

választ, ha van itteni mailcímre kérem

bocs mindenkitől és előre is kösz bárkinek.

/ménkűhatalmasnagy OFF

üdv
phoenix

kapspur Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72081
...biztos, hogy az 1 Desiro többet fogyaszt a drót alatt, mint 1 V43 2 személykocsival mondjuk 100 km/h-s sebesség mellett?
Gázolajból biztosan, bár a motorkocsi motorjára a kiírás úgy szólt, hogy 205 g/kWh alatt kell lennie a névleges motorteljesítmény 2/3-a felett, a Siemens a Desiró MTU 6R 183 TD motorjára 233 g/kWh-t adott meg, ami soknak tűnik, valószínűleg a 203 elírása?.?

Előzmény: sssey (72060)
nohab Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72080
Kaposfürednél egy ürgét elcsapott a gyors.

Kaposfüred vs. gyors???

Vagy még megvan a vasárnapi 885? Más gyorsvonatuk - ha jól tudom - nincs. Van egy pár sebes, közülük az egyik minden állomáson és megállóhely(nek esetleg még jóindulattal hívható)en megáll.

Előzmény: V63_1668 (72072)
FOMA Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72079
M40 225 mai komlói fekvemaradása. Dombográdi topictársak, utána tudnátok nézni, hogy mi lett vele?

1.

2.

Előzmény: FOMA (72074)
Tova Szilárd Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72078
looksharp: ráadásul a buta menetrendet egy külső cég frissíti. Értenek hozzá, látszik...

a buta menetrendhez nem tudok hozzászólni, de az ELVIRA adatbázisát a MÁV Rt. dolgozói frissítik, és értenek is hozzá.

Előzmény: looksharp (72039)
V42 515 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72077
Kettő, mert általában párban járnak... :-)))
Előzmény: Ifjuindy (72076)
Ifjuindy Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72076
Holnap Satoraljaujhelyre szeretnenk menni, csak az kerdes mi kell ahhoz, hogy a bontoban nyugodtan lehessen fenykepezni? Egy uveg sor a vasutoroknek?

Pali

FOMA Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72075
Elnézést, kijavítom.
Előzmény: Törölt nick (72058)
FOMA Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72074
M62 116 mostanában Pécsett dolgozott. A Szergej-hiány tényleg nagy lehet, mert ma reggel Komlóra M40 225 ment, és tolatás közben fekve is maradt, elzárva a bejáratot és az erőművi vasúti átjárót. Sajnos sietnem kellett vissza Pécsre, így nem tudom, hogy mi lett vele, mire jött volna a Bz.
Előzmény: V42 515 (72073)
V42 515 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72073
Ezek szerint Dombóváron ekkora a szergej fogyatkozás? Sem 116, sem 254, sem 181? Mi marad? 235, 232, 180? Elég ez?
Előzmény: V63_1668 (72071)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72072
Hallottam valamit,hogy Kaposfürednél egy ürgét elcsapott a gyors.Hősünk be volt lőve,és a forgalmista többszöri felszolitására sem akart lemenni a sínekről.Ha minden igaz,egy Csörgő volt az áldozat.
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72071
örülök hogy kedvenc szilikém már iperedik:)) remélem minél előbb fotózhatom már.Amúgy 1161ről rebesgetik,hogy S lesz,mert a tervezett felújítandó gépek között sincs.Remélem nem megy szegény az olvasztóba.M62 254,a legutolsó dombóvári képeim közt szereplő "Félvér" pedig alkatrészre vár,ezt meg is erősítették.Ez pedig egyet jelent a halállal,legalábbis a gyakorlat ezt mutatja.Ez a gép pedig különleges;a fotó természetesen nem adja vissza azt,amit élőben láthat az ember,engem nagyon megfogott a "kétszínűsége",nem 100%os források szerint két törött szergejből let összebarkácsolva,és a gány külső mögött stabil gép lakozik.ugyanez volt igaz a 181re is,aki már többé nem fog vontatni:(
V43 2376 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72070
V63_1668 !

Kérdezted,hogy áll a V43 1058-as,ekkor én ígértem Neked egy Március 13.-i képet.Íme...

v_peti Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72069
Egyébként biztos, hogy az 1 Desiro többet fogyaszt a drót alatt, mint 1 V43 2 személykocsival mondjuk 100 km/h-s sebesség mellett?
Ezt speciel nem tudom, de valaki biztos megmondja. Azt viszont hallottam, hogy a V43+ 2 Bhv gazdaságosabb a Bz-szerelvénynél.
Előzmény: sssey (72060)
illesf Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72068
Íves hidak még: Nagyrákosi völgyhíd, LÁEV Görbe híd, Margit híd. De biztos van még ezeken kívül is.
Előzmény: manhattani (72066)
v_peti Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72067
Kocsi és mozdonyszám: Ellen?rz? számjegy.
Kíváncsi lennék arra, hogy ennél az algoritmusnál mekkora a valószín?sége annak, hogy hibás bevitelnél is megfelel? az ellen?rz? szám.
Bár a hibák egy része már ránézéssel kisz?rhet? lehet. Pl. Olyan országból származó kocsi száma, ahonnan ritkán jön Magyarországra vonat egy belföldi tolatós teherben.
Előzmény: rg7 (72041)
manhattani Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72066
Íves a pálya pl. a Bartók hídon (Ferenc felé). Itt van az ország egyetlen íves dilatációs készüléke (ha jól tudom).
Előzmény: sssey (72061)
sssey Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72065
BAKTER:

A freemail-es címedre emil ment.

sssey

illesf Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72064
Diósjenőre sajna nem lehet kapni jegyet az automatából. A 75-ös vonal valahogy kimaradt a szórásból, pedig Ipolyvecéig 100 km-en belül vagyunk. Viszont ha Vácig veszi az ember, majd onnan vesz egy másikat Diósjenőig, akkor olcsóbban kijön a jegyár.
Előzmény: V63 026 (72038)
sssey Creative Commons License 2003.03.21 0 0 72063
kod, THE GOD, -gonosz- BAKTER:

Ha egy kicsi késéssel is, de a MALÉV szünetelteti az isztanbuli járatait.

Mi a helyzet az Utasellátó-val? Kiküldi a hálókocsi-kalauzait?

Ha erről valami hivatalosan megjelent volna, akkor elnézést, de egy fél órája nem érem el a mav.hu-t

sssey

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!