Olyan kérdésem lenne, hogy az mitől lehet, hogy a fedélzeti számítógép fogja magát és lenulláz minden értéket (az összes megtett kilométeren kívül) ?
Nem úgy, mikor 999.9-nél átfordul, hanem teljesen változó értékeknél: először például 370 km, ma meg 94 km-nél.
Az autó M2 1.4 benzines. Semmi más rendellenességet nem produkál, megy, húz ahogy kell (szerintem), nem játszik karácsonyfát sem a műszerfal, csak néha leállítás után nullázza az értékeket.
Először múlt vasárnap csinálta, azt hittem hogy egyedi eset volt, de pl ma is megcsinálta.
A háromhengeres motor a halálom. 1.4 pd meg a többi. Újkorukban milyen hangjuk van már, hát százezernél mi lesz abból... A Q7-tel én is kibékülnék azért. Passatot viszont soha.
meg is teszi nullás hitellel okosba 250 hóra frankba' mer' még mindig az a tuti, memmonta a tibi is aztán jöhet a nemzeti összefosás rencere és te szépen kifizeted neki
Én is írtam egy Népítéletet a múlt héten (Scénic1), de nem a "szarfrancia", "sohatöbbet", "hülyetervező" tartalommal, hanem kicsit bővebben. Pedig az idézőjelben példának felhozott tartalmú népítéletek a kedvenceim. Márkától függetlenül.
Mai érdekesség, kispesten nem messze az agip kuttol nyilt egy másik névetelen kut, a benzin 330 az etanol 244, ma tankoltam ott, az elado szerint mol benzint adnak.Ez is érdekes mert minden mol kutnál amit ma láttam 342 a benzin a 95 ös.
Csak fleho az egész, sokan mondanak akkorát hogy dobok töle egy hátast, golf 4 hez is irtak valamilyen kisebb melora 350 ezret és az ürge máshol meguszta 250 böl, miközben annyiba sem kelrül a valoságban. Aztán van aki irja mennyire jo a bálna mercije és milyen sokba kerül a javitás, miközben elmegy a kutra tankolni 500 ft-ért, mert sokat látok ilyet nálunk az agip kuton.Pofázni azt tudnak, van nagyképüség rendesen a semmire.
Koszi :) en is taltam egy ket jopofa tortenet azutan hogy kijott a csekk :) Az orszagba vannak olyan csomopontok ahol annyira nincs szinkronba a lampa hogy az balesetet okozott az egyik iranynak sarga amasiknak meg telizold :D masnap a karosult kiment a helyszinre es lefilmeztek a lampakat es valoban szarul mukodtek.
Vicc ez az orszag, egy nagy cirkusz, teli bohoccal.
Népítéletben most olvasom, valami júzer hőbörög, hogy az a4esében 45ezernél kell vezérműszíjat cserélni, jótállásban nem cserélik, és 500ezerbe kerül (most utánanéztem, 390 euró a foschvágennél a szabványosított ár) ! Jót mulattam... Ráadásul mi a fenéből gondolta, hogy jótállásban cserélik?? Jótállásban nem is tankolják? A szemetek! Tudtommal 8 év vagy 180ezer km van megadva a legtöbb audinál, de a gyakorlat szerint is 6év vagy 100.000nél cserélik a legtöbben... Ezek hülyék, vagy nincs ilyen autójuk, nagyotmondók vagy mi a fenének írnak népítéletet??
vettem a bátorságot és tavasszal amikor kiürült az egész ablakmoso , öntöttem bele vizköoldot ami kimondottan a háztartási gépekhez valo,vagyis kicsit gyengébb, végig pucolta a rendszert és szépen nyom az összes fuvoka
Mindenkeppen fellebezni kell! En tegnap adtam fel a levelet, 100000ft os birsag kresz 9p jat szegtem "allitolag" soha eletemben nem mentem at piroson, ha at is mentem volna biztos emelkeznek ra.. en is kikertem a felveteleket, a level ugyan azt irja hogy kepi bizonyitek van ra, ugyved szerint abbol nem megallapithato a sebesseg, igy nem bizonyithato az sem hogy muszaly volt e athaladnom a keresztezodesen hogy elkeruljem az esetleges rafutasos balesetet.
"KRESZ vonatkozó részét idezve, mely szerint „ha a járművezető féktávolságon belül érkezik meg a sárga lámpához, akkor át kell hajtani rajta a ráfutásos balesetek elkerülése érdekében, "
Van meg egy olyan hogy ki lehet kerni a lampa utemtervet, valamint a kamerak szinkronizalasat igazolo dokumentumot mely szerint a fenyjelzo keszulek megfeleloen mukodik, sszinkronba a lampaval.