4 db Insa Turbo 235/85 R16 4x4 sárgumi (Special Track LT; Made in Spain; DOT CHXH1), a képeken is látható állapotban (2,5-3cm mély traktor-mintával. Az egyik gumin (alulról a második), az egyik külső bütyök hiányzik/letört. Használtak, jó állapotban, nem aszfaltra valók. Irányár: 44.000 Ft Posta megoldható (3600 Ft a 4 gumi).
2 db BF Goodrich A/T 245/75 R16 (114 11S Made in USA) M+S 5-6 mm futófelület (5800 Ft/db) a kettő együtt: 10800 Ft
2 db Cooper Weathermaster S/T 225/60 R16 (97T Made in USA) M+S 5 mm futó (2000 Ft/db), a kettő együtt 3800 Ft
Pár hónapja erősen gondolkodunk, hogy építenénk egy terepjárót-buggy keveréket, pontosan mi sem tudjuk hogy mit. :) Lényegében azért írok ide hogy, megkérdezzem van itt olyna aki épített már terepjáró szerűséget? Szeretném vele felvenni ímélben a kapcsolatot (ha ez lehetséges), hogy egy csomó amatőrkérdéssel bombázzuk :$:)
"Aztán, mikor bukta van, akkor tolja a szart a gépész felé, hogy: ő csinálta."
Ez végtelenül logikus. A sünök helyében én sem ismerném el, hogy a gépek egy része össze-vissza mér, random generátorként szórják a km/h adatokat a fotó mellé. Hiszen abból lázadás lenne. Mennyivel egyszerűbb azt mondani, hogy hülye a rendőr, aki kezeli. Ez először is egyedi esetté redukálja a sztorit a közvélemény szemében, másodszor pedig kimondottan hihető alibi.
Illetve azt is ciki lenne kimondani, hogy a jómunkásember gyakorlatilag tetszőlegesen belebabrálhat "kalibrálás" címszó alatt, legalábbis mostanában kimondottan gyanús a sok "félremérés", illetve hitelesítés körüli ellentmondás, valamint hitelesítési adatok kiadásának megtagadása, keveredése (kb. mint a rendszámok a műszakira váró BKV buszoknál).
Nem köll szerénykedni, akadnak itt legények, akik néha azzal kérkednek tényszerűen megállapítják, hogy MT gumival, 200 körül tolták le a csillagos és propelleres mazsolákat a belső sávban, szóval a toyotás ne sunnyogjon, biztos jól meg volt chippelve, meg a krézi belepiszkált az adagolóba, aztán kicsit csavartak a turbónyomáson, és máris kész a sleeper RAV4, amivel AMG Merciket meg 911-eseket aláznak az autobahnon. :)
Nehéz a terepjáróknál a klíma javítás, egyrészről legalább havonta rámegyek a magasnyomású mosóval a motortérnek, másrészt idönként elszabadul egy-egy tömítés, tele lesz olajjal a motortér, így nem lehet látni hol szivárog a klimagáz. Tavaly találtam egy tömítési hibát (nyár végén :), azóta jól ketyeg a hűtőszekrény.
A motor 2.5 tds 143le. 105kw.Nagyon szépen jár, nem fűstől nem eszi az olajat, erős nyomatékos motor.Az ára.:130.000.Komplett csak be kell szerelni. Adagoló turbó, generátor,önindító,5+1 sebességes váltó....Ha érdekel: bmw525tds7@freemail.hu emailra írj.
Hi Jack-et szeretnék venni (eredetit), felni adapterrel együtt. Tudtok ajánlani egy boltot ahol ez megoldható? Emelőket még csak-csak találok is, de adaptert sehol sem látok hozzá:(
Az utóbbi időkben volt egy pár meleg helyzetem ahol nagyon elfért volna. Szerencsére a difizárak kimentettek, de necces volt, hogy a kínzásban bírják-e a féltengelyek.