Sziasztok! Behalt az utólag szerelt riasztó, nem vezérli a központi zárat. valahogy vissza lehet állítani a gyári állapotot?/vezető ajtó kulcsos vezérléssel/ költeni már nem nagyon szeretnék erre, de itt nem is nagyon maradt olyan akivel szívesen szereltetnék.
Mikor én kerestem foglalatot nála, azt hiszem 1 hét volt mire vissza írt, de írta, is, hogy nem nagyon van ideje emaliezni, ezért szokott sokára írni. Telefon biztosabb igen, bár ismerek más bontóst, akinek a telefon is csak hazudni van.
Seat bontóból akartam volna 1-2 cuccot, 3 hétig hitegetett az ember (sokan állították ,hogy környéken legkorrektebb). Hétfőn felhívtam, hát most nem jó, mert épp váltót rak fel, mikor jó nekem? Mondtam ,hogy bármelyik nap, de délután csak....jó menjek szerdán, de hívjam előtte. 9* hívtam, nem vette fel. Csütörtökön hívtam, hát nincs otthon, hétfőn. Hétfőn megint nem vette fel, kedden azt mondta papírjait intézi, menjek szerdán...nem vette fel, csütörtökön szintén...pénteken fel vette, szombat délelőtt, de hívjam előtte. 11* hívtam, nem vette fel. Majd meguntam, s mondtam hogy remélem rárohad az összes autója ahol van. Poén, hogy állítólag ki is készítette már az alkatrészeket.....
Mihály nem ilyen, legalábbis nem ilyen volt, szóval sok sikert.
Ez ismerős, meg itt van a szomszédban, csak kár, hogy e-mail-re nem nagyon válaszolnak. Na de majd márciusban lesz aktuális a csere, akkor lesz rá pénz, így telefonon fogom hívni őket.
Lehet én vagyok a hülye, de ha jól emlékszem, azt tanították nekem, hogy lehet keverni őket, viszont a magasabb viszkozitású butul. Jelen esetben az 5-40 veszít a viszkozitásából, és leesik 5-30 közelére.
Nyugodtan, szintetikus olaj mindkettő, semmi gond nem lesz. A viszkozitási osztály felső indexe attól az egy litertől egy kicsit biztos feljebb fog kúszni, de az nem oszt-nem szoroz.
Nyers ajtók, még fényezni is kellene. Úgy hogy marad a kutatás-keresés. Valahol Fejér megyében van egy bordó jobb oldali ajtó, felszerelve 40 ezerért, ha még meg lesz márciusban lehet az lesz a megoldás.
Neked is azt tudom ajánlani, mint előzőleg. Ecser, meg Vecsés( most már megjegyeztem :D). Megkérdezéssel nem veszítesz semmit. Ecseri bontó oldalán azt írják első ajtóra, hogy 15-35-ig.
2004-es lépcsős hátú Kaloshoz kerersek jobb első ajtót. Ha netán '77U' színkódú és "bordó" az lenne a legtutibb, de ha 20 ezer környékén van az is megtenné.
Ha valaki tud valami normális bontót ahol nem aranyárban mérik az efféle alkatrészeket, ossza már meg, legyen szíves.
A gond ott lehet, hogy ha új tárcsát és betétet raksz az autóba, a dugattyú visszakerül a gyári állapotába. Ha a karmantyú kinyúlt akkor a dugattyú alja elrozsdásodott a bejutó kosztól sótól. Ez a rozsdás rész már a belső tömítésen belül lesz ami a fékolajat tartja a helyén. szerintem néha ellenőrizd a fékolaj tartályban a folyadék színét és ha rozsdásnak tűnik valószínűleg cserés a dugattyú és a karmantyú.
Ha nincs relative sokat használva, meg normálisan van használva egész sokat kibír, csak egy adott idő után már ajánlott cserélni őket. Sógoromnak ez már nagyon gyászosan néz ki, csak nem láttam még eddig.
Beragad időnként a féknyerged. Érdekes, én is a jobb oldalival jártam így. Ideig-óráig lehet rajta segíteni, kerék le, pofák ki, nyereg gumi gyűrűje alá nagyon vékony injekciós tűvel kevéske fékolajat fecskedezni, majd vízpumpa fogóval a fék gyűrűjeit visszanyomni. Egy ember ül a kocsiban, finoman rálép a fékre, hogy a gyűrűk kinyomódjanak, közben enyhén rátartani a fogóval, nehogy... Aztán fékről lelép, fogóval gyűrűk visszanyom, ezt eljátszani párszor, míg érezhetően meg nem járódik. Aztán az egészet összerakni és menni vele még úgy...20-30ezer km-t. Aztán jöhet a felújítás, mert sajna előbb-utóbb menthetetlenül berohad... Enyém is azóta "jó", néha hallok enyhe ciripelést, nyekergést a jobb eleje felől, de nem fogja, és nem ég, nem ráz. Természetesen vizsgán így nemigen megy át, mert a tárcsa ha egyszer felhevült olyan állapotúra, hogy rázza a kormányt, az már nem lesz jó, utána is rázni fogja fékezéskor. Úgyhogy én is most vizsga előtt felújítom majd a féknyergeket és kap új tárcsákat-betéteket.
Ecseren van egy Daewoo/Chevrolet/Hyundai bontó, voltunk ott régen párszor, elég korrektek. Km digit óra világításhoz kértem izzót 2db-ot, kaptam 4-et foglalattal együtt valami 200ft-ért talán. Ködlámpánk is onnan volt, akkor újonnan volt 16-18 körül azt hiszem a pár előre. 10 vagy 12-ért adták ha jól rémlik. Illetve, van egy valahol Gyömrő környékén is, nem tudom pontosan hol, nem találom a névjegy kártyát. Ott is rendes a tulaj, legalábbis 2db első helyzetjelző foglalat erejéig az volt. 1800-at kért értük, majd megkaptam ingyen postai úton.
Elkezdett világítani a légzsák lámpám.Előtte takarítottam, a kormányt is felemeltem, gondoltam, valami elmozdult.
Akksi sarkot egy éjszakára levettem, nem változott semmi. Valahol olvastam, hogy ha a hiba nem áll fenn, 40 indítás után a lámpa elalszik.Pénteken el is aludt. Kíváncsiságból állítottam a kormányon, a lámpa újra világítani kezdett. Tehát ott lesz a hiba. Leszedtem a kormány burkolatát, megmozgattam minden vezetéket, de szemre semmi hiba nem látszik.Várom, hátha újra elalszik majd.
Múlt vagy jelenben volt a mondás attól függ. Bár nem hiszem ,hogy külön cserélhető lenne benne a "szénkefe", amúgy ami bronz általában. Meg ha kiveszed belőle ,hogy megy az ac akkor? Villanymotornak az a lelke.
Szénszűrőt amit hallottam eddig, az pollenszűrőben van, ha rosszul emlékszem, meg egy tartály van, ami aktív szén tartály, de annak annyi köze hozzá kb mint péknek a kovácsoltvas kerítéshez.