Ozapft.is multkor küldtél nekem egy részletes utmutatót a hátsó lökháritó leszereléséről! (szuper jó volt!) HASONLO LEÍRÁST NEM TUDNÁL KÜLDENI AZ IZZÍTÓGYERTYA KISZERELÉSÉRŐL?
Puritán flexes megoldás. Egy haverom Caddy-jében rádiót cseréltünk a múltkor, panaszkodott, hogy egy ócska szar van benne, meg a vétel is botrányosan gyenge. Egy rozsdás facsavar volt belehajtva a rádió koaxcsatlakozójába antenna gyanánt. (Ismeretlen mester mûve.)
Nem tudom, ki milyen módszerrel dolgozik, de a hivatalos eljárásnál nem kell kiszedni semmit. Ha kiszedték, az tuti látszik a 2 fekete rögzítôcsavaron.
E60 óratekergetésnél ki veszik a kombit, vagy csak simán OBD-n keresztül megy ? (nagy ellenzője vagyok az óraállításnak, az autók "lelke" miatt... :) szal nem vok otthon ebben a témában)
Mert az autóban gyanus hogy a km nem stimmel, és picit mozog az óracsoport, lehet mikor kivették akkor csesztek el vmit. Vagy már a korábbi emberkék is javitgatni akarták.
Nem látod a csavart, pont ezért kap színes mûanyag sapit. Mellékelek 2 képet, de ennél profibban is meg lehet csinálni, hogy ne a szegélyre essenek a csavarok.
1. Simán lehet rossz 3 db gyertya. Vedd le a szívósort, és mérd ki őket. Vigyázz, mert ha ég a próbalámpa, az nem jelenti azt, hogy jó is a gyertya. ( hasonlítsd a fényerőket, amelyik ég ugyan, de csak halványabban, az már szintén kuka ).
Bízz meg a hibatárban, és kontrollként használt a próbalámpás kimérést.
Nem rezeg. Semmiféle szivacsot nem raktam alá, mert esetleg megszívja magát vízzel, és azt ugye nem szereti a fém. Hátul a csomagtérfedélen levô 2 lyukba van rögzítve, elöl meg közvetlenül a mûanyag lökhárítóba van belehajtva (van hozzá egyébként gyári sablon, hogy ne legyen csálé). Csavarkészlet filléres tétel, vannak hozzá fekete/kék/fehér sapik, hogy úgy tudd letakarni, hogy ne üssön el. Nekem így jobban tetszik, semmi csicsa, csak a rendszám, és csókolom.
1.) Egy E60 530 D nagyon öreg 2003/03as, be van írva az 1,2,3-as henger izzitógyertya hibája. (Momentan Vorhanden) Most kelett a kliensnek az autó, ugyhogy nem volt időm végig mérni őket, de ha mindhárom beteg, nem lehet hogy a multkor emlegetett vezérlő beteg ? vagy meg tudja különböztetni, hogy a vezlrlőben nem jó vmi, vagy a gyertyáknál ? (Számomra gyanus, hogy mind 3 izzitó beteg legyen, persze lehet... )
2.) A kombiinstrument lámpája egyáltalán nem ég. A kijelző, és az összes műszer, működik, de a kör műszerek háttérvilágítása nem megy, be is van írva egy hibaként a kombihoz. Szét lehet ezt szedni, és vmit javitani rajta, egyáltalán LED-es, vagy "égős" ? Érdekes hogy csak a körműszereké, az összes többi jól működik, még a szöveges rész háttérvilágitása is, meg minden.
A helyzet jelző témában lenne egy kérdésem. nem rég cserélték nekem is a baloldalt, de azóta remeg a lámpám. (Természetesen vissza viszem az A1-be.) Azért szeretném tudni hogy-van-e köze hozzá a cserének vagy csak véletlen egybeesés.