Van 3 darab szóló és 8 darab csuklós Volvo, amit átcsoportosíthatnának, de semmi értelme az átadandó típusokat keverni. Egyébként nem feltétlenül megy az összes kis Merci. Ha mégis mennének nem hinném, hogy sokan "megsíratnák" őket.
Ha már az összes szóló Connecto szétosztásra kerül, akkor nem lehetne a szóló 7700-kat is szétosztani? Ha már ennyire osztogatunk, mert új kocsik jönnek. Szolgáltató váltás esetén mi lesz, ha sikeres a pályázat? Vissza minden vagy hogy lesz?
KZR topictárs még csak 4-et látott tegnap a Scania Hungáriánál. A DAKK részére pedig még nem került átadásra egy sem. December 10-ig, ha minden jól megy megérkezik az összes jármű.
Szerintem, ha igaz a hír akkor a többség Szegedre kerül. Ellenben azért, mert Kecskeméten leváltják azt a pár koros Ikarus-t amiről megy a hiszti hetek óta, így kapnak nem kevés Connecto-t. Többi jó kérdés, aki többet tud úgy is leírja.
Azok a szóló Conectok undorítóak... Még normális ablakok sincsenek rajtuk... Akkor inkább maradok a gyaloglásnál... Remélem, akkor inkább újra az öreg buszokat kapjuk meg...
Iszonyatosan egyszerű rá a válasz, hogy ezek a jelenségek miért vannnak, Conectorokról beszélünk és nem Citarokról, bele se merek gondolni Pesten mi lesz majd ugyanennyi idősen a Conectorokkal. Egy összecsapott hitvány török konstrukció, már akkor mikor idekerültek volt velük baj nem kevés.
Nos én nem igazán értem, minek visznek el Szeged-ről Mercedes-eket. De azt is fejbe verném aki kitalálta ezt a FAKK-ot. Karbantartás nulla, vagy ennyire sötét egyik-másik sofőr, hogy nem veszi észre hogy olyan dízelolaj szag terjeng az utastérbe, hogy az borzalom?
Egyes LPK-kon de talán már LIF-eken is mintha mellé folyna a dízel olaj vagy nem tudom. A Tank körül nagyon érződik, ami szerintem nem normális jelenség - főleg, hogy a tankot egy műanyag borítás választja el az utastértől. Arról nem beszélve, hogy ezeken a Merciken a tank nyílás részénél levő ablakok alja teljesen le van válva a vázról és lifeg . . . és nagyobb rezonálásra akár ujjnyi hézag is van a ragacs és az üveg között. Jobb esetben nincs gond, de egyik másik jármű már már hólyagos (befeszült) üveggel van forgalomba. Rendszámokat nem írok, mert félő hogy a sofőrök száma megfogyatkozna, ha a felelőtlenség kiderül.
Jó lenne átnézni őket, nem-e hibás a nyílás, cső stb mert nem normális, hogy érződik ez az utastérben, más buszoknál nem volt ilyen jelenség, csak ha hibás volt valami. Bele se merek gondolni, hogy esetleg folyt-e be dízel olaj a borítások alá.
Akkor viszont a polgármester asszony nagyon nincs a helyzet magaslatán:
"Ha megérkeznek decemberben az új városi autóbuszok, akkor már 35 korszerű Mercedes teljesít szolgálatot Kecskeméten. A tervek azonban a fejlesztésre máris készen vannak: eszerint összesen 57 új, korszerű autóbusz fog rövidesen utasokat szállítani a kecskeméti helyi közlekedésben."
Vagy csak nem akarta Ingo úr jelenlétében promotálni, hogy Scania buszok érkeznek a városba úgy, hogy pont az Evobust verték egy olyan tenderen, amit az Evobusra szabtak?