Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2863
Aki kérdezte: ilyen az átütött rendszám közelrôl. Ez már az új, mûanyag kivitel.


Gugu_m Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2862

Értem, most egy E60ba a kliens gyári 90est kért, de 110es van regisztrálva. Akkor egy teljes programozást kell csinálni rajta , és utána DIS-ben kell regisztrálni, hogy csere történt ? Mennyi idő ez a teljes programozás, és hol kell DIS-ben regisztrálni a cserét ? És milyen áramú töltőre van szükség programozáshoz, 20 Ah-ás elég lehet, vagy szerezzek egy másikat ?

 

Előre is nagyon köszönöm a segítségedet.

Előzmény: maszibmw (2861)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2861

A regisztrálás GT vel történik, és kb 3 perc. Ha az FA-tól eltérő kapacitású akku kerül beépítésre, akkor előbb PROGMAN-al módosítani kell az akku típusát ( ez egyenértékű egy komplett flasheléssel), majd utána lehet elvégezni GT-vel a regisztrációt. De mivel 99%-ban ugyan az a típus kerül beépítésre, így nincs szükség programozásra.

 

Jani

Előzmény: Gugu_m (2860)
Gugu_m Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2860
Már korábban is akartam kérdezni, ez az akku regisztrálás, ez kb mennyi idő ? Csak 1 computert programoz ilyenkor, ugye ? És a programozás összes szabálya ilyenkor is érvényes ? ( Progmannal csak most kezdtem el foglalkozni, ugyhogy ebben nincs tapasztalatom)
Előzmény: maszibmw (2857)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2859
Ilyenkor néha segít egy szívhezszóló levél a Kundendienst-nek, megesik hogy átvállalják a költségek egy részét a Frist lejártán túl is. Szerintem próbáljátok meg.

Előzmény: maszibmw (2854)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2858
Mindenképpen veszek gyárit! De itt kint merült le és nagyon gyorsan kellett megoldás.(nem akartam a karácsonyt itt kint ünnepelni :) )
Előzmény: maszibmw (2857)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2857

Kibírni kibírja. De nem javasolt nem gyári méretű akku beépítése. "Becsapott" lesz a Powermanagement, és fals értékekkel fog számolni. Gyáriban csak 80, 90 és 110 létezik.

 

Jani

Előzmény: giba530D (2856)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2856
Bocs elírtam! Most 100-as van benne és 110-es volt. Regisztrálni ráérek akkor, amikor meglátogatlak szoftverezés ügyben? Németben vagyok és csak 3 hét múlva megyek HAZA! Addig kibírja?
Előzmény: maszibmw (2855)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2855
Ha előtte is 90-es volt benne (nem AGM) akkor elvileg nem lesz gond, de regisztrálni akkor is kell a cserénél.
Előzmény: giba530D (2852)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2854

Dehogynem.

Az ülésfűtés dolog pl 48 hónap. De ezen a kocsin nem hajtották végre.

 

( a második ebához küldj komplett 11 jegyű cikkszámot )

 

Jani

Előzmény: Törölt nick (2853)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2853
Nincsenek ezek az akciók idôben korlátozva?
Előzmény: maszibmw (2848)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2852
Köszi! Ha már az akkut említed, nagy gáz, hogy nem gyári BMW van benne? (banner 90 Ah-s)
Előzmény: maszibmw (2851)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2851

Kipufogó leömlőt cseréltek visszahívásban, valamint vezérlőprogramozás volt akkumerülés miatt, szintén visszahívásban. Az ülés dolog nem szerepel ehhez az alvázszámhoz. ( magán véleményem szerint logisztikai hiba, mert szerintem a te évjáratod elvileg érintett lenne ).

 

Üdv, Jani

Előzmény: giba530D (2850)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2850
Küldtem mail-ben. Köszi!
Előzmény: maszibmw (2848)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2848

Ha küldesz alvázszámot, megmondom érintett e a kocsid a visszahívásban és elvégezték vagy sem.

 

Jani

Előzmény: giba530D (2847)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2847
Én meg azt hittem, hogy az előző gazdi buherált vmit a biztosítékkal!
Előzmény: maszibmw (2846)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2846

Csak az első évjáratokra vonatkozik, és visszahívással javította a gyár.

Ettől függetlenül elképzelhető olyan autó, ahol nem végezték el a modifikálást.

 

Jani

Előzmény: Bazsa 525d (2845)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2845

Basszus! Már mástól is hallottam ilyet.

Simán kiégeti az ülésfűtés? Már nem merem használni. :-)

Előzmény: giba530D (2843)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2844

Elküldtem a mailedre az EBA-t.

 

Üdv, Jani

Előzmény: Törölt nick (2839)
giba530D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2843
Sziasztok!

Remélem valaki tud segíteni! Utasoldali első ülést "szeretnék" venni!(kiégette az ülésfűtés) Fekete bőr, nem memos, nem sport, azt hiszem ez az alap. A neten eddig nem találtam.
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2842

Nagyon jó kis autó:

http://totalcar.hu/tesztek/bmw330xdtour/

 

Én is majdnem ilyet vettem, csak  gyereüléssel már kicsi.

Gugu_m Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2841

Annyival ezt még kiegészíteném, (persze ez csak az én személyes esetem), hogy a mi műhelyünk 1 beállós, és édesapámmal ketten dolgozunk (Én ráadásul még mellette járműfejlesztő mérnökként tanulok) és ebben az esetben egy 11 milliós diagnosztika nem kitermelhető.

 

A 2-3 millió diagnosztika, is csak úgy térül meg, ha azt vesszük, hogy ezek miatt tudunk működni, de közvetlenül a hibakeresésekből, programozásokból és ezeknek a díjából épp csak annyira termeli meg magát, hogy mire kész, vehetjük meg az újat.

De nem panaszkodom, mert lehetővé teszi, hogy dolgozzunk, és ezáltal nem kérdés, hogy megéri/szükség van rá.

 

Persze ha vkinek 2-3 fix emberes, 2-3 beállós, nem hivatalos szervíze van, ahol napi 6-7-8 autó is mozog, akkor már gondolom megtérül a műszer önmagában is.

 

U.i.: Jani, ti az ICOM-ot mivel használjátok, vagy van teljes ISIS/ISID rendszeretek is ? Vagy tervezitek csak hogy lesz ? És ebbe a 11 milliós árban szerinted a frissitések is benne vannak ?

Előzmény: maszibmw (2832)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2840

Igen CD-n. Csak az adatbázist néztem, az még fent van itt a műhely gépen, de a CD már otthon van amiről behívná a pdf-et, mivel nem használjuk.

 

Este küldöm. 

Előzmény: Törölt nick (2839)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2839
Azt megköszönném. CDrôl bányásztad elô?
Előzmény: maszibmw (2837)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2838

Akkor látni kéne....

 

Amúgy a szoftverezés kevés, a teljes adaptációs blokkot törölni kéne, és újraadaptálni a váltót.

 

Üdv, Jani

Előzmény: BMW535D (2835)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2837

Azért nincs fent ASAP-on, mert ez a cikkszám már "E" betűs, tehát nem rendelhető.

Ha este hazaérek, átküldöm mailben neked az EBA-ját, ha szükséged van rá.

 

Üdv, Jani

Előzmény: Törölt nick (2836)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2836
Próbáltam úgy is, sikertelenül. Küldtem mailt a számmal, hátha neked más van belinkelve az ETKban.
Előzmény: maszibmw (2834)
BMW535D Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2835
hát ha egyre gondolunk most volt a váltó szoftverezve, meg az egész autó is, azt hiszem v32 vagy v31
Előzmény: maszibmw (2833)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2834

Próbálj meg belépni közvetlenül az EBA portálra, és írd be a 7 jegyű cikkszámot, amire az EBA-t keresed. Ha így sincs eredmény, akkor megszűnt az ebája a kérdéses dolognak. Miről van szó amúgy ?

 

Jani

Előzmény: Törölt nick (2831)
maszibmw Creative Commons License 2009.01.22 0 0 2833

Semmiképp sem a csúcs okozza. A Wandlerkupplung szabályzása old le majd újra fel. Úgynevezett "Pendel-szimptóma". Mikori az EGS szoftvere ?

 

Üdv, Jani

Előzmény: BMW535D (2830)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!