Értem, most egy E60ba a kliens gyári 90est kért, de 110es van regisztrálva. Akkor egy teljes programozást kell csinálni rajta , és utána DIS-ben kell regisztrálni, hogy csere történt ? Mennyi idő ez a teljes programozás, és hol kell DIS-ben regisztrálni a cserét ? És milyen áramú töltőre van szükség programozáshoz, 20 Ah-ás elég lehet, vagy szerezzek egy másikat ?
A regisztrálás GT vel történik, és kb 3 perc. Ha az FA-tól eltérő kapacitású akku kerül beépítésre, akkor előbb PROGMAN-al módosítani kell az akku típusát ( ez egyenértékű egy komplett flasheléssel), majd utána lehet elvégezni GT-vel a regisztrációt. De mivel 99%-ban ugyan az a típus kerül beépítésre, így nincs szükség programozásra.
Már korábban is akartam kérdezni, ez az akku regisztrálás, ez kb mennyi idő ? Csak 1 computert programoz ilyenkor, ugye ? És a programozás összes szabálya ilyenkor is érvényes ? ( Progmannal csak most kezdtem el foglalkozni, ugyhogy ebben nincs tapasztalatom)
Ilyenkor néha segít egy szívhezszóló levél a Kundendienst-nek, megesik hogy átvállalják a költségek egy részét a Frist lejártán túl is. Szerintem próbáljátok meg.
Kibírni kibírja. De nem javasolt nem gyári méretű akku beépítése. "Becsapott" lesz a Powermanagement, és fals értékekkel fog számolni. Gyáriban csak 80, 90 és 110 létezik.
Bocs elírtam! Most 100-as van benne és 110-es volt. Regisztrálni ráérek akkor, amikor meglátogatlak szoftverezés ügyben? Németben vagyok és csak 3 hét múlva megyek HAZA! Addig kibírja?
Kipufogó leömlőt cseréltek visszahívásban, valamint vezérlőprogramozás volt akkumerülés miatt, szintén visszahívásban. Az ülés dolog nem szerepel ehhez az alvázszámhoz. ( magán véleményem szerint logisztikai hiba, mert szerintem a te évjáratod elvileg érintett lenne ).
Remélem valaki tud segíteni! Utasoldali első ülést "szeretnék" venni!(kiégette az ülésfűtés) Fekete bőr, nem memos, nem sport, azt hiszem ez az alap. A neten eddig nem találtam.
Annyival ezt még kiegészíteném, (persze ez csak az én személyes esetem), hogy a mi műhelyünk 1 beállós, és édesapámmal ketten dolgozunk (Én ráadásul még mellette járműfejlesztő mérnökként tanulok) és ebben az esetben egy 11 milliós diagnosztika nem kitermelhető.
A 2-3 millió diagnosztika, is csak úgy térül meg, ha azt vesszük, hogy ezek miatt tudunk működni, de közvetlenül a hibakeresésekből, programozásokból és ezeknek a díjából épp csak annyira termeli meg magát, hogy mire kész, vehetjük meg az újat.
De nem panaszkodom, mert lehetővé teszi, hogy dolgozzunk, és ezáltal nem kérdés, hogy megéri/szükség van rá.
Persze ha vkinek 2-3 fix emberes, 2-3 beállós, nem hivatalos szervíze van, ahol napi 6-7-8 autó is mozog, akkor már gondolom megtérül a műszer önmagában is.
U.i.: Jani, ti az ICOM-ot mivel használjátok, vagy van teljes ISIS/ISID rendszeretek is ? Vagy tervezitek csak hogy lesz ? És ebbe a 11 milliós árban szerinted a frissitések is benne vannak ?
Próbálj meg belépni közvetlenül az EBA portálra, és írd be a 7 jegyű cikkszámot, amire az EBA-t keresed. Ha így sincs eredmény, akkor megszűnt az ebája a kérdéses dolognak. Miről van szó amúgy ?