"Néhány éve gyönyörű, kék színben pompázó, kitömött szemeteszsákok jelentek meg a 40 –es vonal mecseki szakaszának pesungoldalaiban. Tavaly megszűnt ugyan e csodálatos jelenség, idén azonban megint megjelentek. Látszik a zsákokon, hogy nem véletlenül estek ki a vonatokból. Hogy milyen vonat lehet az, amiből ilyen csomagok tudnak „kipotyogni”? Ezt találjátok ki Ti! Segítségül ismertetem a zsákok tartalmát: üdítős és sörös palackok, chipses tasakok, kávézacc-halmok, papírszalvéták…"
És ugyan ez a "tartalom" termelődik hétről-hétre újra a Déli alagutjában.
Lehet, hogy gombatermesztéssel akarnak foglalkozni a hűvös árnyas, nedves levegőjű alagutban?:))
„No és a töltések környékén lévő fene se tudja hány száz köbméternyi szeméttel is kellene egyszer valamit kezdeni... Tisztában vagyok vele, hogy erre végképp nincs pénz, azonkívül a kacatokat, szemetet a környezetükre teljességgel igénytelen emberek termelik oda, nem a MÁV, de eltakarítani más biztosan nem fogja.”
Néhány éve gyönyörű, kék színben pompázó, kitömött szemeteszsákok jelentek meg a 40 –es vonal mecseki szakaszának pesungoldalaiban. Tavaly megszűnt ugyan e csodálatos jelenség, idén azonban megint megjelentek. Látszik a zsákokon, hogy nem véletlenül estek ki a vonatokból. Hogy milyen vonat lehet az, amiből ilyen csomagok tudnak „kipotyogni”? Ezt találjátok ki Ti! Segítségül ismertetem a zsákok tartalmát: üdítős és sörös palackok, chipses tasakok, kávézacc-halmok, papírszalvéták…
: -((
Ma Rákosrendezőn messziről láttam egy zöld járművet, leginkább egy C50-hez hasonlított, csak nagyban. A színe is méregzöld volt. Először egy tehervonat végén volt, majd mikor 20 perccel később kinéztem, már az állomás másik végében (gyalogfoa felüljárónál) állt. Mire visszahozták a fényképezőgépem addigra viszont eltűnt a téma, a vérnyomásom meg felment 400-ra. Mi lehetett ez?
Na és mennyibe kerül egy DM62-esen a forgóváz cseréje, plusz a sarokütközők, vonatbefolyásoló stb.? plusz szállítás? Tehát mennyi lenne kb. a vége, mire mondjuk A62 xxx lehetne belőle?
Először is bocsi a helyesírási hibákért (reggeli beszólás), de nagyon siettem.
A kiállítás egyébként péntekig (ápr. 11.) 8-18 óráig tekinthető meg.
A különvonati kéregjegy színösszeállítása mellesleg a következő volt: félig méregzöld, félig pedig fehér, függőlegesen pedig egy piros csík húzódott mint a gyorsvonatiaknál. Oda volt írva, hogy kinek a gyűjteményéből való, de erre már nem emlékszem.
Az egyik legérdekesebb fotó az volt számomra ami akkor készült amikor kivonták a gőzösöket Szeged állomásról.
A 147-es vonal ügyében meg csak annyit, hogy kár bántani ezeket a mellékvonalakat, szvsz ezek a leghangulatosabb vonalak Kis Hazánkban. És remélem, hogy még sokáig meg is maradnak!!!!
Két fő motorvezető (átlagosan, 10 órás szolgálattal, plusz kettő a következő napra), ugyanennyi jegyvizsgáló, azaz 8 fő utazószemélyzet. Akik ha mexűnne a vonalon a személyközlekedés, akkor a 130 és a 135-ös vonalon mászkálnának ugyanezzekel a Bz-kel (MD helyett).
A vonali dolgozók között egynek számottevő az alkoholfogyasztása, a vonalra járó néhány vasútbaráttól meg felkopna a szeszipar álla.
az utasok ijedten merednek arra a kocsira amelyikben Ő ül.
Ha meg csak ultem volna, az OK, de az ablakbol kilogva fenykepeztem, ahogy a tomegek megrohamozzak a vonatot Gadoroson. Ez bevallom, tenyleg ijeszto lehetett :-)
Komolyra forditva: valszeg azert nem szalltak be "hozzam", mert az en kocsim rendszerint nem fert be a peron melle.