Keresés

Részletes keresés

8601301 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 99863

Értem én, hogy mit kellett ott nézni.

Nekem az a bajom, hogy a statikus látnivalót miért kell filmen néznem hosszú perceken át. Jobb lett volna, ha az egész film tartalmát kb. 5-6 fényképen ábrázolta volna a szerző. Jobb lehetett volna a képminőség, valamint a néző dönthett volna arról, hogy egy-egy részletet mennyi ideig szemlél.

Mi fazékban főzzük a levest és nem tepsiben.

Előzmény: écsapa (99858)
tehtube Creative Commons License 2011.05.14 0 0 99862

Ma 12.22-től kezdődően a Kossuth Rádióban Horváth Józseffel egy bő félórányi műsor lesz.

smith Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99861

A levárás témája:

Messziről is ismerős körvonalak.

A piros nyíl a piros úszó helyét jelzi.

Onnan jön völgynek a toló a zöldre.

Mi a zöld alatt várunk sorunkra.

 

Meghajózta az átmenetet, már újra párhuzamosan halad velünk szembe.

Mögötte a zöld.

A MOHÁCS az.

 

Közben kissé feljebb lopakodunk a jobbpartba húzódva, jön a P. HITOV hárommal, nyíl ismét a felső piroson.

 

Utolsóként jön a SMOLIN-3, utána szabad az út.


És ha jól emlékszem, de majd Ha-Jó bácsi kijavít ha nem, a levárás tényleges oka nem is ez az átmenet volt, hanem az onnan félórára feljebb elért hely, egy zölddel.

Előzmény: smith (99860)
smith Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99860

A két helyszín nem ugyanaz.

Az óbudaiak az 568-nál dolgoznak a videó címe szerint, ez pedig a Corabia alatti zöld:

 

Előzmény: riversea (99856)
smith Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99859

Az AlDuna még amatőr szemmel is egy ilyen hely.

Ezen a környéken történt meg, hogy egy óránál többet tartott a három völgymenő csurma levárása.

Pedig víz az van, csak ugye szét van terülve. :-)

Előzmény: 8601301 (99857)
écsapa Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99858

A pörgős, Májkeldzsekszon klippeket egy másik topikban találod... :-)

 

Itt valószínűleg, a szétszaladt nyájat lehet látni. (ahogy egyébként, riversea is írta!)

Előzmény: 8601301 (99857)
8601301 Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99857

Az első videó igen mozgalmas. Több mint 4 perc alatt folyik a víz, forognak a radarok, száll a kipuffogófüst és átrepül egy madár.

Előzmény: riversea (99856)
riversea Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99856

A vontahengert én is kifogásoltam. Szerintem mégis valamilyen leszabadítás lehetett, mert előtte egy nappal mintha egy szétszakadt és szétszóródott csurma képeit mutatta volna ugyan abban a körzetben. Legalábbis szerintem ezt láthatjuk itt:

 

http://www.youtube.com/watch?v=s0mt6gSsVko&feature=relmfu

 

Másik kedvencem egy másik szerzőtől: önjáró levár zöld bója alatt a Felső-Dunán, szemből völgymenetben jó nagy slunggal REGENSBURG toló érkezik két darabbal, felakad, önjáró gyorsan odébbáll…Ilyenkor nem szokás segítséget nyújtani, vagy legalább megvárni, amíg kiderül kell-e segítség?

 

http://www.youtube.com/watch?v=hyi3gRAJRgg&feature=BFa&list=PL361C157374D29FAB&index=11

Előzmény: Mahagóni (99855)
Mahagóni Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99855

Gyönyörűek!

 

Bár nem egészen értem a manővert, először azt hittem leszabadítás (hajóúton kívülről igyekeznek a mederbe), de mintha nagyvíz lenne.

Vagy annyira folyik, hogy 4000 LE kell egy félterhes bárkához?

Na mindegy, jó a videó, kár hogy a vonta hengert elfelejtették felhajtani!

 

Üdv.: Maha

Előzmény: riversea (99853)
tehtube Creative Commons License 2011.05.13 0 0 99854

Feltettem a svájci videóimat vigaszként. Végülis a többi is majdnem pont ilyen :-)

http://www.youtube.com/user/grathtb#p/u

 

Hosszan, többet HD minőségben:

riversea Creative Commons License 2011.05.12 0 0 99853

RUSSE vontatja a KAZAN-t és bárkáját:

 

http://www.youtube.com/watch?v=TxZYNyatxzI

 

 

 

pppi Creative Commons License 2011.05.12 0 0 99852

A svájci gőzhajók azt hiszem nem sokban hasonlitanak a magyarokhoz. talán hasonló mint Magyarország gazdasági helyzete a Svájciakhoz.  nA persze csak az állapotokra gondoltam...:-(((((

rezgaras Creative Commons License 2011.05.12 0 0 99851

Már az is figyelemre méltó, hogy össze tudnak szedni annyi hozzáértô személyzetet, hogy az ötöt egyszerre üzembe helyezzék!

 

Persze nem tudom, mit szólnának idehaza, ha lenne egy gôzös, amire egy 4 órás sétahajózás 14'000 forintba kerülne... (vajon van-e családi kedvezmény?)

 

Előzmény: tehtube (99850)
tehtube Creative Commons License 2011.05.12 0 0 99850

Grosse Dampferparade, Luzern

 

Május 14-én mind az öt oldalkerekes gőzhajó együtt lesz üzemben.

 

Félórával korábban a teljesen felújított UNTERWALDEN először mutatkozik be. Bő 2 MRD ft-ból újították föl. 

169CHF/fő ebéddel, 4 órában.

Követi a többi négy: URI, GALLIA, SCHILLER, STADT LUZERN

69CHF/fő étlen szintén 4 órás körrel.

http://www.lakelucerne.ch/fileadmin/lakelucerne/redakteur/Internet_PDF/DS_Unterwalden/Detailprogramm_14._Mai.pdf

Jó lenne ott lenni.

Én örülök hogy nekünk is van egy KOSSUTH, PETŐFI, DULÁS, NESZMÉLY, ZOLTÁN ötösünk :-)

A Petőfit mennyiből lehetne helyzetbe hozni?

gepesz Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99849

Ezek megrázó hírek. Kösz, hogy beraktad. Nem volt még (ha jól gondolom) 60 éves. Mennek el fiatalságom tanúi, résztvevői.

Előzmény: hajoslajos (99842)
tehtube Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99848

Jó ötlet a kipróbálás! :-)

Szerintem nyelvi akadálya sincs hogy megbeszélhessük a Lánchídkerülő utat a kapitánnyal.

Hogyan, mikor? Össze kéne hozni.

Találkozni a R...-  Széchenyi téren!

Előzmény: Hamster (99845)
tehtube Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99847

Igen, 7-én a Lánchídról, mikor megkerülte a pesti pillért, telinek látszott.

Előzmény: Pedrofon (99844)
Hamster Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99846

Ja, amúgy a kép teljesen jó, így még akár azt is rá merném mondani, hogy jól néz ki :)

Előzmény: Pedrofon (99844)
Hamster Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99845

Köszi a választ! Hát ez elég gáz. Nem nagyon (sőt: nagyon nem) tetszik ez a járgány, de azért egyszer kipróbáltam volna, ugyanakkor nem fogok zsákbamacskázni, hogy lejön-e a Lánchídig, vagy sem... Jó ötlet, nem jól üzemeltetve, talán túl messze van a Dráva utca. Amúgy vicces, hogy az emberek még mindig meg-megdöbbennek a járgány láttán, igaz, már nem annyira, mint eleinte :)

Előzmény: Pedrofon (99844)
Pedrofon Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99844

Nekem tetszik ez e gumikerekű! :)

Azt vettem észre, hogy csak teli utastérrel jön le a Lánchídhoz.

Ha kevesen ülnek benne, akkor épp csak elmegy a Parlamentig.

Ha kicsit több utasa van, akkor majdnem leúszik a Lánchídig.

De ez csak az én statisztikám.

Előzmény: Hamster (99841)
tehtube Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99843

99823 Május hetedikén még lejött.

Előzmény: Hamster (99841)
hajoslajos Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99842

Lehet hogy már szerepelt valahol,de Berendi Gábor / Hajóskapitány:Gépész/ ugyancsak elhunyt ez év 03.18.-án,előző hónap 14.-én temették.Nem volt rossz srác.

Előzmény: gepesz (99817)
Hamster Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99841

Sziasztok, kérdés jöhet, ha már idekerült ez a csúnya gumikerekű? A múltkor a Parlament előtt időzvén látom, hogy jön lefele, mondom magamnak, megvárom, lefilmezem, ahogy elúszik. Erre a Bem tér magasságában visszafordul, és nekilódul (kackac) északnak. Valami változtatás volt az útvonalban (talán 2-3 hete volt ez), vagy most már sose jön le a Lánchídig?

Előzmény: Pedrofon (99840)
Pedrofon Creative Commons License 2011.05.11 0 0 99840

Ma délután:

Előzmény: tehtube (99821)
tehtube Creative Commons License 2011.05.10 0 0 99839

Lényegesen összébbment. A kéményéért kár :-)

Előzmény: Bpdalia (99838)
Bpdalia Creative Commons License 2011.05.10 0 0 99838

A stabilitása már (a motorok cseréje után a) ballaszt sújjal lett korigálva.Abból az okból kifolyólag mivel a felső fedélzetről jelentős súly került le, valamint a kormányállás is kb félig le lett sülyesztve a felső fedélzetbe.

Előzmény: Ep128 (99836)
Wild Eyes Creative Commons License 2011.05.10 0 0 99837

R.I.P.

 

Szegény DET. Józsi, hamar elment 80-ban hajóztam vele a DET-1 ms-on.

Előzmény: Bpdalia (99835)
Ep128 Creative Commons License 2011.05.09 0 0 99836

Tudtommal a legelső (eredeti) verzióra azért nem lenne célszerű visszaépíteni, mert instabil volt. Valahol olvstam, hogy "úgy" veszélyesen billegett, később (többek között) ezért is nyúltak hozzá.

Előzmény: Bpdalia (99834)
Bpdalia Creative Commons License 2011.05.09 0 0 99835

Aki ismerte

 

Kecskés József nyugállományú kapitány elhunyt.Temetése Dömösön csládi körben történt.

 

Nyugodjék békében.

Bpdalia Creative Commons License 2011.05.09 0 0 99834

Egy halász hajóval együtt várja a sorsát, no és az állami pénzt.Ha igaz úgy múzeum lesz belőle( a volt halászati telepen) Partra téve és heyre állítva.

Korábban a Helka is így járt, majd később vissza került a vízre.

Most a Balaton egy kissé lerabolva,raktárnak használva ugyancsak megviselt állapotban várja a lehetetlent.

Lemezelni kellene, és elkellene dönteni melyik kornak megfelelően kívánják rekonstruálni.Az én időmben csak négy alkalomban lett átépítve.( A legrégebbi formája a Balaton szerelmesei című honlapon megtalálható)Azon még a 1960-as években megvolta kapitányi lakótér fen a felső fedélzeten.

Kellemes emlékek kapcsolódnak hozzá,na meg az aktív idejéhez.

1970-es években még működő "ORI" kötvetítette a zenekarokat a hajókra.

Régen jendrasik segéd motorok voltak benne(2db) most 4hengeres csepel .

Most a főmotor egy SKL kicsit kopaszon.

Szegecselt test fodított bordákkal, enyhén tönítettlen közfalakkal.

Nagyon sokat kellene rá fordítani (nézetem szerint kb150-200 milió).Ezért is került oda a zsilip elé.

A szomorúságból enyi elég is.

Előzmény: scossa (99829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!