Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mazsolmaany Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12681
Csak durván 20%-ot.Egy szót sem szól.Észre sem lehet venni a külömbséget
Előzmény: Viktorboy (12663)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12680
Üdv!Láttam olyan megoldást,hogy furtak egy menetet a szelepfedélbe(legközelebbi szelepállitásnál úgyis le kell venni)és egy rugós lemezcsikot csavaroztak rá,ami a helyén tartja az olajbeöntő sapkát.
Előzmény: arthur877 (12669)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12679
Én a hirdetésben szereplő boxal rendelkezem,kaptam hozzá a mobil részt is.Érdekes módon nem lehet a kettőt eggyütt beszerelni.Berakom a boxot, a mobil rész már nem fér el a műszerfal alatt.Pedig feszegettem derekasan.Igy az lett a megoldás,a box a teherautóba, a mobil egység az asszony felijébe lett beszerelve.Igy a komfort nagyban nőtt mindkét kocsiban. :-)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12678
Az enyém is ilyen a teherautóban.Egyenlőre eggyütt kel élnem ezzel a problémával.Se anyagi sem kedv nincs hozzá.
Előzmény: sanyes004 (12667)
wille.e Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12677
Olyanra cseréltem én is.Nagyon nehéz szerezni mert mindenki lecsap rá azonnal.Én is itt a fórumon raboltam rá nem is olyan rég.De esetleg ez is segit:
http://www.skoda-tuning.cz/?goto=katalog&kat=3
Előzmény: Silverhead (12675)
arthur877 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12676
Ez a fajta is felér a műszerfalig, csak mobilis az a kis "táska", ami összeköti őket, és azt nem szokták odaadni használtban!
A "táska"
Így ér össze
Előzmény: Silverhead (12675)
Silverhead Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12675
Nekem olyan kéne ami felér a műszerfalig nem a pohártartós verzió. Csak sajna nehezen lehet találni. De ha beleakadsz 2-be az egyik olyan érdekel.
Előzmény: wille.e (12674)
wille.e Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12674
Egy ilyen boxom van nekem is,mert most cseréltem le.ha jó ez eladó az enyém is,de szerintem Te a másik boxra gondoltál.
wille.e Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12673
Csatlakozom az elöttem szólóhoz,csak annyit tennék hozzá,hogy ha mégis tankolsz akkor vegyél magasabb hőértékű gyertyákat az segit egy kicsit hidegben.
Előzmény: Viktorboy (12663)
Silverhead Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12672

 

Kedves kardánboxvadászok! Itt egy, nem én árulom csak ráakadtam! Nekem nem éri meg de ha valakit érdekel.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/egyeb_alkatresz_felszereles/skoda_felicia_kozepso_box_kardanbox_185020724.html

arthur877 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12671
Szétesett a gyújtáskapcsoló betéted....
Elég genya dolog a cseréje, nehéz hozzáférni...
Valószínűleg ez ment ki a tiedben, klikk rá
Gyújtáskapcsoló betétek
Előzmény: sanyes004 (12667)
arthur877 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12670
Több oka is lehet!
Futóműved elállítódót, vagy szálszakadt lett egy bukkanó után a gumi, vagy kiment az egyik gömbfejed, stb....
Menj el egy futóműveshez, és nézesd meg vele.
Előzmény: Stevyy (12666)
arthur877 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12669
Igen! :(
Útközben észre vettem, vásároltam egy újat, majd másnap a garázsban megtaláltam az eredetit is a földön a motor alatt... :)
Előzmény: Pogi78 (12664)
stemplis Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12668

Igen. És a tapasztalat az, hogy megy is vele... de ilyenkor ősszel le szoktunk állni vele, mert a hideget nem szereti az etanol. Előfordulhat, hogy nehezebben indul, hidegen rángathat. Szóval én azt tanácsolnám, hogy március végéig ne nagyon foglalkozz ezzel. De ahogy gondolod...

Előzmény: Viktorboy (12663)
sanyes004 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12667
Üdv Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni! Ma indítottam volna a FeliCicámat, és nehézkesen fordult el a kulcs beindítás közben. Utána nem tudtam leállítani, mert megszorult a kulcs :S Később kis csavarás mozgatás után sikerült leállítanom és kivennem a kulcsot. Utána ismét betettem, indítottam. Gyújtás ráad, önindító teker, motor beindult és tovább teker az önindító. A kulcs nem ugrott vissza. :S Aztán most sehogysem ugrik vissza csak h ha én húzom vissza kézzel :S
Valaki javított már gyújtáskapcsolót? Esetleg javítható még valahogy, vagy próbálta már valaki vagy komplett kapcsolót kell cserélni? Esetleg egy kis leírás h hogyan tudom kiszedni a kapcsolót?
Mellesleg a kormányzár funkció normálisan működik ahogy kell, bezár kulcs fordításra kiold. Csak nem ugrik vissza a kulcs amikor beindult az autó, és továbbra is teker az önindító :S Ha valaki valamit tud, kérem írjon!
Előre köszönöm!
Stevyy Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12666

Sziasztok!

Mivel szóbakerült a futőmű téma, nekem is lenne 1 kérdésem. Miért van az hogy egy kicsit jobbra húz a kocsi, ha elengedem a kormányt megy le a padkára? 2000-es évj.

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12665
ha nem veszel rá sűrgősen egy új tömítést,akkor végleg elhagyod és vehetsz kupakod is újat:)
Előzmény: Pogi78 (12664)
Pogi78 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12664
SZiasztok!

hagyta már el valaki az olajbetöltő nyílás sapkáját?
Nekem tegnap sikerült, arra lettem figyelmes egyszer csak, hogy valami koppan, s mikor megálltam és felnyitottam a motorháztetőt, látom, hogy leugrott az olajbetöltő sapkája. :s
2 év alatt most fordult elő először, bár mikor meséltem egy szintén feliciás ismerősnek, azt válaszolta, hogy neki is leesett már egyszer.. :o
Fura...
Viktorboy Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12663
Helló!

Érdeklődnék hogy szokott-e valaki tankolni a felesben benzint és e85-öt?

Tapasztalat?

Üdv Viktor
tothpeti72 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12662
Elvileg ha a futómű jól van belőve, az első kerék minimális kotyogása nem zavaró. a futóművet úgy tervezték (tervezik), hogy egyenesben a csapágyat oldalirányba nem nagyon terheli. (ezt szokták egyes házituningolók nem odaillő kerekekkel meg mindenféle nyomtávmódosító vackokkal rendesen elrontani.) Az enyémben is kotyogott (mig volt eleje kocsinak),de semmit nem észleltem belőle menet közben.

Mellesleg az enyémet egy korábbi törés után feljavítva cukorspárgával, mérőszalaggal mértük ki. túl sokat nem lehet rontani rajta. ezen a futóművön szinte minden fix. Az összes paraméterből talán csak ezt az egyet lehet állítani. minden egyébhez stanga, kalapács, lángvágó kell.
Előzmény: unkleindex (12660)
tothpeti72 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12661
A gumi belsö oldali kopása attól is lehet, hogy a két kerék "széttart". a kormányösszekötő gömbfej kifelé tekerésével orvosolható. Toronycserénél előfordulhat, hogy nem oda kerül vissza ahol volt(vagy az új teló nem oda kívánja ahová a régi) Ha nem akarsz vele bajlódni, egy futóműves megcsinálja.
Előzmény: unkleindex (12660)
unkleindex Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12660
Sziasztok!
Rég írtam, most megint van egy két kisebb nagyobb problémám Feliciámmal. Az egyik, hogy a csomagtartó teleszkóp (jobb oldalon) ahol a karosszériához van rögzítve, gondolom a sok nyitogatástól teljesen kilazult. Néztem hogyan lehetne meghúzni fixre, lebontottam a műanyagokat körülötte de úgy vettem észre, hogy teljesen zárt térben van. Vagy valahogy hozzá lehet férni és kicserélni? A másik, hogy ahogy nemrég cseréltem a kipufogó középső részét tartó gumit és a kocsi alá másztam észrevettem, hogy az első kerekek - tehát mindkét oldalon - a gumik a belső részükön nagyon kopottak. Kb egy éve volt cserélve az autón elől lengéscsillapító párban. Mikor fel van emelve az autó és megrángatom az első kerekek bármelyikét kissé kotyog a cucc. Lehet e ez toronycsapágy probléma és az okozhat ilyen kopást a gumikon?
rbe Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12659
Sziasztok!
Ma reggel kellemetlen meglepetés ért a sűrű forgalomban, ugyanis az irányjelző minden átmenet nélkül behalt. Sikerült némi dudaszó kíséretében elhagyni a főutat, de adott helyzetben ez életveszélyes lehet. A relé működik, mert a vészvillogóval indítható a villogás, a lámpák is jók. Kizárásos alapon az irányjelző kapcsolója romolhatott el, talán a hideg miatt. Utána egy ideig működött, aztán megint nem, így mindenképpen cserélni kell. Tudtok segíteni a csere mikéntjével kapcsolatban? Saját kezűleg cserélhető, vagy érdemesebb szervizbe vinni?
Blászló76 Creative Commons License 2010.10.28 0 0 12658
Szia!

Kifejtenéd egy kicsit bővebben!
Köszi
Laci
Előzmény: hubo44 (12656)
hubo44 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 12657
Talan čak a motor kondicio. Ha meleg motor jol indul izitaš nelku"l akor jo les.
Előzmény: Blászló76 (12655)
hubo44 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 12656
Kel 50KW-toš RJ eš bukôš ez a minimum.
Előzmény: Blászló76 (12655)
Blászló76 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 12655
Üdvözlök mindenkit!

Szeretnék Diesel Feliciát vásárolni(1,9 SDI),mire kell figyelni,persze a szokásos dolgokon kívül.Gondolok itt valami típus betegségre vagy ilyesmire.

Laci
stenlie Creative Commons License 2010.10.27 0 0 12654
Sziasztok!

Az volna a kérdésem, hogy ha 1.3-as központi fecsis feliciát mpi-re akarok átalakítani, akkor a lendkereket is ki kell cserélni, valamint, hogy egy 40 kw-os mpi befecsi rendszer jó-e egy 50 kw-os motorhoz?
stemplis Creative Commons License 2010.10.26 0 0 12653
Ja,értem. Ha nem volt gond, akkor jó  ... ahogy gondolod. Csak vizsga előtt ne nagyon hangoztasd, meg amúgy sem ajánlott, mert elég ferde szemmel néznek az emberek,ha ilyet hallanak;)
Előzmény: wille.e (12652)
wille.e Creative Commons License 2010.10.26 0 0 12652
Mikor hozzám került elvittük megmérettük mert nem ment úgy ahogy kéne.Azt mondták hogy rossz a katalizátor.De akkor még sokkal drágább volt úgyhogy kikerült és nem lett betéve a helyére semmi.Mondjuk azóta volt már vizsgán is és zöldkártyán is de idáig mindig átment elsőre.Egyedül az első ablakról kellett levenni a fóliát mert azzal nem vizsgázik le sehol.Az a baj hogy mindig másra kell a pénz és ezt mindig elfelejtem.
Előzmény: stemplis (12647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!