Szerintem ebből a pénzből biztos nem lesz szolnoki midibusz. Attól tartok, iskolabuszok lesznek ezek. Megyénként nem egészen 1. Mutatóba, mint rossz példa, jók lesznek.
Azt jó ha minden önkormányzat tudja: ha megoldja a midibusszal az inter-falu tanulószállítást, akkor a hasonló célú az iskolabuszoknak búcsút mondhat. És ha azon nem csak iskolások utaznak, márpedig nem csak azok utaznak, akkor többet veszíthet a bolton, mint amennyit nyer.
Egy gazdasági cég vezetőjének az a feladata(akkor is ha állami cég) hogy a cége nyereséges legyen. És igen keresse meg a kiskapukat, használja is őket ha a törvényalkotók lehetőséget adtak erre.
Kérdés: Ha a Kisalföld Volán magánkézben lenne szerinted nem keresne a vezetése olyan kiskapukat, amivel több állami pénzt kap?
Írd meg a feljelentéseidet, aztán nézz tükörbe: Ma is milyen fasza gyerek voltam!
Nem feljelentést fogok írni, csak annak a figyelmét hívom fel az alpári stílusodra, akit érint. Hogy ő mit tesz az már nem az én kompetenciám. Elsősorban ez zavar, nem az amit "igazságnak" vélsz. Az egy vélemény, amit írsz, nekem is van, mindenkinek van. De ilyen jelzőket, már megbocsáss...
Nehogy azt hidd, hogy a Volánok működésével nincs probléma, csak a MÁV-val.
Korábbi indulás buszállomásokról is elő szokott fordulni, a forgalmista rá se hederít, ha pl. másik cég busza 5 perccel korában elmegy, de a sajátra sem biztos.
A rekord egyébként nálam egy 45 perccel korábbi indulás volt, amit jó pár éve láttam helyijáratban (a sofőr el akarta érni a meccset, így gyorsan végigment a vonalon még egyszer, majd beállt a telepre és hazament).
Sietést útközben is összeszedhetnek a buszok, pontos végállomási indulásánál, a helyközi járatoknál a minden napszakra és irányra egységes menetidők miatt ez gyakori pl. reggel a városból kifelé, vagy délután befelé, távolsági járatnál a másik végállomásnál 25-30 perces sietést is tapasztaltam már, ilyenkor persze a végállomás előtti megállóhelyeket is ennyivel hamarabb érintette, pl. Szeged esetében Mórahalmot:(
Mostanában pedig a "miért nem fűtenek a buszokon?" lesz a slágertéma.
Mindezek ellenére nekem úgy tűnik, hogy az elszállított utasok és az indított járatok arányát figyelembevéve a Volánok, ha messze nem is hibátlanul, de arányaiban a MÁV-nál kisebb, kevesebb problémával szolgáltatnak.
Sejtettem a válaszod építő kritikáját, valamint a hangnemét. Úgy kellett neked ez a cikk, mint éhes kutyának a kolbász. Ezen már nem is csodálkozom. ;)
Volánon utasszámláláson és kikérdezésen voltam kora reggel. Az első buszommal mindjárt gond is adódott: 6 perccel korábban ment el! Ez rendszer az elővárosi buszoknál? E szerint a "forgalmista" felügyelte végállomásról is korábban indult...
A dolog azért érintett rosszul, mert e járattal el is kellett volna mennem egy darabon...
Délután is mérek. Ugyanott. A kollégái szerint majd jön a nevezett busz vezetője megint. Lesz hozzá egy-két baráti szavam!!!
Miért kötelező a jedlikes tanulóknak városi bérletet venni akkor is, ha nem is veszik igénybe ezt a tömegközlekedést?
Papp András, a győri önkormányzat oktatási irodavezetője arról tájékoztatott: az önkormányzat és a Kisalföld Volán Rt. megállapodása szerint minden olyan gyermek után, akinek van győri tanulói autóbusz-bérlete, a Volán havi 0,833 kilométer, évi 10 kilométer utazási kedvezményt biztosít, melyet a pedagógiai programban nem szereplő osztálykirándulásokon lehet igénybe venni. Ez azt jelenti, hogy például egy 30 fős osztály éves kedvezménye elérheti a 300 kilométert, ami jelentős mértékben csökkenti a kirándulások költségeit. Egy havi tanulóbérlet ára jelenleg (biztosítással együtt) 305 forint. A kedvezmény ennek az összegnek több mint a felét visszajuttatja a gyermeknek. A szakember azt is közölte: a bérlet megvásárlása természetesen nem kötelező, annak elmaradásából a diáknak csupán annyi hátránya származhat, hogy a nem kötelező kiránduláson a személyére jutó kedvezményt nem veheti igénybe.