Szia, ha érdekel esetleg egy megbízható ember aki autót hoz be, és hitel és hasonlókban is tud segíteni, akkor írj, nekem Ő hozta be a 120d-met, és abszolút korrekt volt minden szempontból.
Amúgy most kint a válság okán szépen le is mentek az árak, azok az egyesek amilyet én kerestem 4-5 hónapja (sok extra, kevés km,unfallfrei) is egy 1500-2000 Euróval olcsóbban vannak.
Ma voltam a BMW-nél, az állófütésem és az automata váltó hibájával. A váltó hibáját nem tudták reprodukálni (én sem), így csak körülnézték (száraz), meg hibatárat olvastak (üres). Az állófütéshez állítólag egy Reparaturkit-et kellene rendelni, de nem hagytam ott az autót, mert holnap kell, úgyhogy el lett napolva. Tudja valaki, hogy ez a Kit (Teilenummer: 64129145098) mit tartalmaz? Illetve hogy 280 a Kit-ért, illetve 240 a beépítésért reális?
Csak megerősíteni tudom bazsa véleményét, de kemény tapasztalatokkal:
4-5 kliens autonk olasz import, minden amihez nyúlok gányolt, itt hiányzik az, ott megragasztgatva ez, a hibatárolók tele, ülésérzékelő összeforrasztgatva hogy ne zavarogjon (persze az E60 ettől folyton hibát jelez, mert ennél már nem igazán működik így). 30-60 ezrenként cserélendő Ölabschneiderből még 2005ös van benne, miközben az autóban már 170ezer... az órában ... mert az autóban CBS alapján inkább 250, vagy több. Ami lehet utángyártott az autóban, Túrbók sírnak, stb. stb.
Nem azt mondom hogy mindegyik OLASZ garantáltan ilyen, de hogy jelentősen kisebb eséllyel fogsz ki egy olyan tipikusan makulátlan német autót, amiben az utolsó patent, és alkatrész is úgy van ahogy a gyáriak elgondolták, az biztos.
nem akarok beleszólni, de én Olaszországból nem mernék autót venni. Ismered a helyi szokásokat? Hogy hajtják és hogy parkolnak az autókkal? Láttál már 1 hónapnál idősebb autót ami nem volt törve?
Akit érdekel: ez garantáltan kibírja a rázkódást és a hôingadozást, de kb annyiba kerül, mint egy iPod: Toshiba MK8057GSC As telematics systems have to operate in extreme environmental conditions, the 80GB hard drive has been designed to work at altitudes of -300 to + 5500 meters and features an impressive temperature range of -30 to +85°C for the harshest environments – from the desert heat to the Antarctic chill. In addition, the MK8057GSC features an operational shock resistance of up to 300 G and non-operational shock of 800 G, providing a robust and dependable option for cars as they travel through mountainous and rocky terrains.
Az iPod Nachrüstsatz-ra kizárólag iPod-ot köthetsz, semmi mást. Az USB Nachrüstsatz-ra USB meghajtókat és iPod-ot is lehet.
3.5"-est semmiképp nem tennék autóba, ezek asztali használatra készültek. 2.5"-ös notebookvinyó való mobil használatra, abból létezik automotive kivitel is, kb másfélszeres áron.
Nem ajánlom amúgy a HDDt, mert az autón kívül nem tudod használni, és a file-ok átmásolásával és a könyvtárak rendezgetésével is szarakodni kell, az iPod meg automatikusan szinkronziálja magát az iTunes-szal minden egyes alkalommal, amikor rádugod a gépre.
Eladó 2004 es 525d 180 e km! Szervizkonyv! Fekete sedan-bör automata kivételével full.. állófűtés pdc üvegtető shadowline ülésfűtés business navigácio (magyar.o. is).........hitel esetén alkalmi áron 5 millioért Névre irva!! 2 éve van Mo-n!
Nagyon jók ezek a hathengeres dízel motorok de tapasztalatból mondom hogy 200.000 km-el nem szabad megvenni.A motor maga egy csoda,de a turbó mindegyikben hordja fel az olajat a szívósorban áll a koksz olajsárral elegyedve bármikor megtörténhet a baj: beszívja a flapet. (utóbbi két hétben 2 autó is érkezett hozzánk ezzel a hibával) aztán mondom tovább a porlasztók:kényes pont,kicsit füstöl már többet fogyaszt 2 literrel,néha egyenetlenül jár a porlasztók is megérettek cserére.Biztos ki volt probálva egyszer egyszer biodízellel vagy szőke olajjal. Korom itt korom ott a részecskeszűrő meg haldoklik tele van (amugy is 200.000 a csere intervallum) megnő a nyomás torpan a motor a DDE máűr nem tud regenerálni.Nincs nagy sebessége az autónak,nyomatékvesztés mese nincs cserélni kell. Szétszedtünk egy ilyen motort a héten amit tapasztaltam:
a motor hüvely részén még látható a gyári fúrás nyomai (ujszerű hengerfal) azonban ami körülötte van az maga a rémálom. (turbó,injektorok,szívósor,egr szelep,részecskeszűrő)
Nem lebeszeléni akarok senkit ne értsetek félre de aki foglalkozott már ezekkel a motorokkal tudja miről beszélek.Üdv.
Ő az egyik delikvens, olasz, könyv van, átnézetni lehet, ha megtalálom annak a szerviznek a számát akik óbudán a temetővel szemben vannak, oda elviszem.
Hitel miatt akarok itthon venni, max 6-ot szánok rá, de szeretném ha még 4-5 évig kiszolgálna. Nézelődök az 525 felé is, de nem tudom az mennyivel gyengébb. Amiket kinéztem kb 150e körül van bennük, de nem tudom ezekben mennyit bír az automata váltó, ez érdekelne még.
Kösz a választ ozapft.is! Mi a véleményed arról,hogy kivitelezhető lenne egy 1000GB externe Festplatte USB SCART TV #B3 Samsung HD103(12V Táp) és egy BMW Nachrüstsatz I-POD für BMW E61 párosítása??? Nem tudom mennyire bírják ezek a cuccok a hőingadozásokat illetve a zötykölődést az autóban?Vagy jobb lenne egy normál Ipod mint adathordozó?Nyilván nincs szükségem az autóban 1TB adathurcolására:-)),de van egy pár régebbi 500GB-os externe Festplattém.....Csapra Fel!!!Kösz előre is!Üdv:Tomi.
En is azt javaslom, hogy probald meg Nemetorszagban, az itthoniak neha nagyon kecsegtetok, de a tobbsege gagyi, nem annyi kilometer van benne, serult volt. Lehet jokat venni itthon is(magyarorszagi, szervizkonyves, lekovetheto multtal), esetleg Premium selection de azoknak megkerik az arat, azokat nem veszed meg 5 korul. Kint is vannak azert meleg autok. Mindenkeppen nezesd at elotte szervizben, kerd le a szerviztortenetet, ha nincs szervizkonyve vagy nem engedik elvinni sehova, akkor nincs mirol beszelni.
Lehet csippelni a 30d-t, +20%-ot számolhatsz, de az itteni szakik óvva intenek tőle. Az nem járható út, hogy teszel rá 2 turbót, mert a motor nem csak levegővel megy...
Üdv! Én is épp most tervezem életem első bmw-jét venni, nos a fórum összes oldalát és mindent kibogarászva én az 530 d-nél maradnék, bár a szívem 35d felé jobban húz. Lenne egy kérdésem a szakikhoz. Meg lehet-e rendesen chippelni az 530d-t,vagy van e értelme, erről nem sok mindent találtam. Illetve rá lehet e kontárkodni az 530d-re még egy turbót, vagy ehhez külön teljes átépítés kell, a választ előre is köszi.
Szerintem a legbiztosabb ha német autót veszel, mert az autó előéletét lehet kérdezni. A szervízkönyvet olyat csinálnak amilyet akarnak, nem is ér manapság semmit (itt keleten), de a bmw szerverét nehéz meghekkelni. A kombiknál azt kell tudni, hogy a használt autók palettáján 95 %-ban leadott cégautók vannak. Ezeket nem azért veszik hogy a főnök járjon be a céghez, hanem az üzletkötők és a képviselők alá teszik. Azok meg egész héten mennek vele, így a legtermészetesebb hogy 150-250 ekm-t beleraknak 1-2 év alatt. Erről már írtam, nem akarom untatni a társaságot az okoskodásommal. Üdv
Lenne pár kérdésem a gurukhoz, meg használókhoz is. Most tervezem az első bömös vételét, 530d kombi lenne a cél, a kisebb motorokról lebeszéltek. Viszont automatát szeretnék, de elég vegyes vélemények vannak róluk, szerintetek érdemes olyat nézni vagy inkább kézi legyen? Kb 5m körül elég sokat találtam de mint kinti, és min 100-150e között futott óra szerint :) gondolom azért ennél többet mentek, mire figyeljek, mit érdemes nézni vásárláskor?
Az MPEG-4 (H.264) elvileg a DVB-T szabvány része, de gyakorlatilag mindenki 720x576-os MPEG-2ben sugároz (filmeket 1024x576ban adják). Nem ártott volna körülnézni a piacon.
Nincs letiltva a digitális sugárzás. A probléma az, hogy a tesztfázisban MPEG-2 tömörítési eljárással sugároztak ( ez aszabvány egész nyugateurópában is ), majd novembertől, amikor is "élessé" vált a sugárzás, áttértek MPEG-4 tömörítési eljárásra. Kis hazánk ebben első lett európában.... a baj csak az, hogy a BMW tunerei ( és az a rengeteg tv a media markt polcain ) nem tudják ezt a tömörítési formátumot. Megint ügyes döntést hoztunk, mint mindig :)
Inkább az eurót kellett volna elsőként bevezetnünk, nem ezt.....
Egyrészt a világ azért messze nem csak Magyarországból áll, másrészt ha be van már kábelezve neki minden, elég, ha lô magának egy hibrid modult 500 euró környékén, szó sincs félmillióról: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270329553456 Gondolom a 2 fószer sem azért rakatta be veletek, hogy elmondhassa, hogy van.
November 1től Mo-n letiltotta a digitális sugárzást az Antenna Hungária így semmit nem ér a hybrid tv.Az analóg adók is már szinte alig foghatóak nagyon rossz a minőségük. Érdemes beletenni félmilliós költséggel. Utóbbi 1 hónapban 2öt is szereltünk be egy X5be meg egy 530xd-be.Üdv.
Valami nagyon hasonlónak kell lennie az uj ötösnek sztem eléggé magán hordozza 7es vonalait.Sztem ez szép lenne.