Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39204

Előzmény: bmw520dm (39203)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39203

Előzmény: bmw520dm (39202)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39202

Előzmény: bmw520dm (39201)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39201

Előzmény: bmw520dm (39200)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39200

Előzmény: bmw520dm (39199)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39199

Előzmény: bmw520dm (39198)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39198

Előzmény: bmw520dm (39197)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39197

Előzmény: Bxx7 (39194)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39196

Előzmény: Bxx7 (39194)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39195

Előzmény: Bxx7 (39194)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39194

Be tudod emelni ide azt a német szöveget, amit az Inpa kiírt? 

Előzmény: bmw520dm (39191)
3.d Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39193

Szia!

 

Nem kell kábel.Vezeték nélküli adatkapcsolat van.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Előzmény: Zsé1979 (39181)
3.d Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39192

Nem árt tudni.

 

Az automata váltót is meg lehet ölni, és nem szereti, ha rosszul kezelik(ez a kézi-nél is igaz). Például a hirtelen váltások, a mechanikus túlterhelés a váltó túlmelegedését okozhatja, a kuplungok-fékek túl gyorsan kopnak és ez váltási nehézségekhez, például rángatáshoz vezethet. Az automata gyilkolásának a legtutibb módszere még a chiptuning, amikor a turbós motor nyomatékát a váltó méretezési nyomatéka fölé viszik: ilyenkor gyorsan elpusztul a mechanika. További holtbiztos váltógyilkolási módszer az egyszerre nyomott gáz és fék, bár ezt a legtöbb motorvezérlő nem tűri és elveszi a gázt, és ez nem a ballábas fékezés bajnokainak a bosszantására van így, hanem a váltó megőrzése érdekében.

bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39191

Inpa hibák: DME/DDE  452A  21,   4A74  61,  4A79  61, 483D  61, 3F01  21, 4330  21. KLIMA   E714  68. Ezeket láttam, megnéztem az EndTuning kódfejtő oldalon ugyanazokat írja mint amit Inpa ír németül csak azt nem értem. Vajon mi lehet a gond? Volt már valakinek ilyen jellegű hiba?

Előzmény: Bxx7 (39190)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39190

Raildrucksensor vagy légtömegmérő, de inkább az utóbbi. 

 

Esetleg a hibatárolóban olvasható valamelyik? 

 

Gemisch zu mager

Gemisch zu fett

HFM defekt

 

Érdemes lenne megtisztítani a légtömegmérőt... hátha segít, vagy csere.

Előzmény: bmw520dm (39188)
lbalog01 Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39189

Az injektorokal mi a pálya, rendben vannak, ott pl. elmehet a nyomás ha "pisil" valamelyik... Engem egy E46 320d az üzemanyag pumpával szivatott, mint a mesében: hol ment..hol meg nem.

Előzmény: bmw520dm (39188)
bmw520dm Creative Commons License 2016.12.16 0 0 39188

Előzmény az volt, hogy lámpánál nem álltam le és 2. seb. fokozatban ledadogott a motor. Akkor jött a hiba, úgy hazavitt még, a ház előtt leállt majd nagyon nehezen indult be. Garázsba állt éjjel, reggel hidegen elindult, bejött 9 hiba az Inpa szerint, ebből 4-5 részecskeszűrő regenerálásra és izzító gyertyákra vonatkozott a többi valami „druk” meg ilyenek németül. Töröltem a hibákat gondolván, hogy többet nem jönnek vissza, ám 100m megtétele után előjött az engine fault és leállt. Többet nem indult be csak este hidegen. Leállítottam mert alapjárat jó volt, utána már nem indult. Ekkor nézett rá ismerős Team Viewer-el, sajnos a hibákat előtte töröltem. Azt mondta, hogy nem épül fel egészen a rail nyomás és ezért nem indul el. Másnap este beindult, járattam az aksi töltése miatt, kb. 20-25p. múlva megint leáll, ám ismerösőm nem ér már rá megnézni.

Bxx7 Creative Commons License 2016.12.15 0 0 39187

Motordiag mit mond? Szerintem érdemes lenne feltenni, hátha ad valami támpontot. 

 

Bármi okozhatja. Ha hibaüzenetet küld már a motor leállásakor, akkor annak a hibatárban is kell hogy legyen nyoma. 

 

Nem volt ennek semmi előjele? Egyszer csak jött a hibaüzenet? 

Előzmény: bmw520dm (39185)
wyxen Creative Commons License 2016.12.15 0 0 39186

Sziasztok!

 

köszönöm a válaszokat váltó-difi olajcsere ügyben valszeg meglépem.

 

szeretnék segítséget kérni abban, hogy találkozott e már valamelyikőtök olyan problémával, hogy a benzin szint mutató néha töküres tankot mutat; a fedkomp pontosan mutatja a még megtehető km számát de a mutató fexik a 0-án

aztán egyszer csak egy újraindítást követően helyrejön és pontosan mutat...

?

mitől lehet?

bmw520dm Creative Commons License 2016.12.15 0 0 39185

Kedves fórumozok, E61, 2008, N47d20a az autóm. Hidegen beindul, de elindulás után kiírja, hogy „engine fault reduced powe” és utána leáll. Melegen már nem indul be. Volt már hasonló tapasztalat? Milyen irányba kersgéljek?

Bxx7 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39184

Köszönöm az infót! :)

Előzmény: Steeef (39182)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39183

Lehet, hogy legközelebb olyan olajat teszek a váltóba. 

Gyárilag Castrol és Fuchs olaj került a váltókba. 

 

 

Kormányszervóban még nem cseréltem olajat, abban sem ártana, mert ott is tud galibát okozni a régi olaj, olvastam róla. (ebbe is spec. cucc kell, valahova kijegyzeteltem már magamnak)

Köszönöm a megemlítését. :)

Előzmény: EEE60 (39180)
Steeef Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39182

BMW longlife=160.000km 

 

Steeef

Előzmény: Bxx7 (39175)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39181

Sziasztok

Lejjebb olvastam, hogy van olyan alkalmazás androidra ami ha össze van kötve az E60-al (2004-es) akkor sok mindent lehet látni (vízhőfok stb). Ehez milyen kábel szükséges, hogy a telefonal össze lehessen kötni?

Köszi

EEE60 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39180

Amsoil-t kell bele venned!!! : ) Mutatna olyan grafikont hogy néz ki 280 ezer után a váltód… , fokozatok már úgy keresik egymást : )

Amúgy működik persze, csak 1-2 dolog kicsit jobban megkopott, amit most még nem érzékelsz. A lényeg jobb mihamarabb megcsinálni. 

Ati nem tudom mit javasolna bele gyáriként, bár a castrol se rossz, fusch ebben is tuti szerintem.

A kormányszervót cserélted e már? Nekem az volt még gyalázatos. 

Előzmény: Bxx7 (39179)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39179

Olyan sokat nem kaphatott, mert a fokozatok szépen a helyükre cuppannak. 

Csak a rükverc szokta csinálni néha, hogy nem veszi be elsőre, hideg motornál, de ezt is kb. egy jó hónapja csinálta utoljára. 

 

Castrol Syntrans Multivehicle API GL-4  75W-90-et kap.

 

Azt írják, csere után 40-50 E km-enként nem árt cserélni a váltóolajat. 

Előzmény: EEE60 (39178)
EEE60 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 39178

Akkor kapott a váltód… 150-nél cseréltem és már akkor olyan volt, mint amibe belerondítottak. Nagyon nem mindegy mit teszel bele! Jó minőségű olajnál hidegben észrevehetően jobb lesz. 

Előzmény: Bxx7 (39177)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 39177

A németek longlife-ot írtak. Ha rosszul írták, én is rosszul írtam. Lifetime szót viszont egyik sem használt. 

Nekem most jött meg az olaj, hamarosan cserélem a váltóban. 

280.000 km-t mutat most az óra. Kutya nem cserélt a váltóban olajat. Hidegen időnként a rükverccel van bibi, szóval nálam már biztosan nem fog ártani. 

Előzmény: lbalog01 (39176)
lbalog01 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 39176

én még az E46-ban cseréltem váltó olajat kb 150ezernél, nagy különbséget nem vettem észre....de ártani nem ártott az is biztos.....gondolom a longlife helyett lifetime-ra gondoltál /az rá is volt írva valahol úgy emlékszem/

Előzmény: Bxx7 (39175)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 39175

Én is foglalkoztam a témával, mert nekem is kéziváltós masinám van, 280 E km felett.

 

Egy dingolfingi fejlesztőmérnök írására sikerült rálelnem az egyik E60/61 fórumon.

Elvileg a váltóban lévő olaj longlife, no de mint tudjuk, olyan nincs, tehát mi van 300 E km-nél? Akkor most mennyi is az élettartama az olajnak? 

Azt írta, hogy igazából 150 E km-re tervezték, de időtartamot nem mondott. Azt mondta még, ha jó, hozzávaló olaj kerül a váltóba, csak nyerhetünk vele. 

 

Több kolléga írta, hogy ők is cserélték 150-200 E környékén, a váltóból nagyon koszos olaj folyt ki, a leeresztő csavarban lévő mágnes is tele volt. Csere után szinte egyöntetűen írták, hogy jobb, finomabb, határozottabb lett a váltás. 

 

Én is nemrég vettem meg az olajat (1,9-2,2 l olaj kell), hamarosan kicserélem. 

 

Véleményem szerint hallgass a szerelődre, cseréltesd ki a váltóolajat, ill. a difinek sem árt a csere. 

Előzmény: wyxen (39173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!