Keresés

Részletes keresés

uhb129b Creative Commons License 2012.03.15 0 0 12983

Nagyot tévedek, amikor azt hiszem, hogy ezek a szerződések titkosak ?

 

Ezek általában mindenhol a világon titkosak. Egyrészt mindkét fél ebben érdekelt, másrészt a repterek általában nem szeretik, ha versenyhivatali vizsgálat tárgyaivá válnak.

Előzmény: Gulper (12976)
R2R Creative Commons License 2012.03.15 0 0 12982

Azért nem kell elhinni a 2000HUFos szendvicset... 3db-os háromszögszendvics, jól megpakolva, tényleg finom, DrJuiceban kb 1300HUF.

Nagy átlagban az 5€ ár jellemző + a gyorséttermek város+10% árai

 

Vicces lesz ha kirúgják az embereket, majd ráhozzák az egyes forgalmát (amit én személy szerint logikus lépésnek tartok)

 

Szerencsétlen utasok tegnap du. is szívtak rendesen, én most nagyon betartanám a 2 órás érkezést

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12981

"a megnyitás után napi egymillió forintos forgalmat bonyolított, de a Malév leállása óta ez az összeg 50 ezer forintra zsugorodott"

Létezik, hogy minden elköltött 1000Ft-ból 950Ft-ot Malév utas költött, akikk annyira lojálisak a magyar légitársasághoz, hogy azóta nem jártak a repülőtér közelében sem? Ha azt mondják az üzletek, hogy a nyári forgalom a felére esett vissza az év leggyengébb hónapjában, akkor megértem, de az 5% nekem nagyon kevésnek tűnik.

 

Kíváncsi leszek az utasok véleményére a nyáron (a sorban állásra mondjuk májustól), illetve az itt maradt utasok reakciójára is. A reptér miatt a gépre fel nem jutó utasok vajon kit hibáztathatnak majd? A légitársaságot, vagy a repteret? Ez borzasztó nagy öngólnak ígérkezik. Már most baj van rengeteg az utaspanasz a 20-30 perces várakozási idő miatt, mi lesz itt ha a forgalom a háromszorosára nő?

Balikaa Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12980

Azért az is kérdés, hogy a reptér mennyi bérleti díjat kért. Lehet, már ez az összeg is megalapozta 2000Ft-os szendvicsárat

Előzmény: Ízirájder (12979)
Ízirájder Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12979

Ha a "mi lesz velem, mert nem tudom már eladni a szendvicset 2000 Ft-ért" típusú boltok nagyobb része bezár, akkor gondolom az is rosszul érinti majd a BA-t. Jövőre majd lesz CBA váró, angol használt ruha bolt, Provident pénzátadó pont.

leveling Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12978

Köszi, vasárnap élesben is tesztelem majd :)

Előzmény: giornalista (12977)
giornalista Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12977

minden boarding passal be lehet menni mindkét oldalon, ez az alaphelyzet. olyan előfordul, hogy az egyik oldal túlzott leterheltsége okán az utasokat átküldik a túloldalra, hiszen a szeku után pontosan ugyanoda érkeznek majd meg bárhol is jönnek be. és ha az egyik oldalon 5 soron állnak az utasok, a másikon pedig 1-ben, akkor átküldenek. hogy a KLM-es miért jöhetett be mégis 2B-n annak több oka lehet: például kisgyerekkel volt, akiket nem küldünk át, ugyanez vonatkozik az idősebb utasokra is. előfordulhat az is, hogy az utasítás szerint 15 főt kellett átküldeni B-ről A-ra, és a KLM-es utas már a 16. volt.

Előzmény: leveling (12969)
Gulper Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12976

Nagyot tévedek, amikor azt hiszem, hogy ezek a szerződések titkosak ?

Előzmény: Gulliver utazik (12975)
Gulliver utazik Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12975

Ez ugyan igaz, de a Ryanair nem csak azért tudott jó pozíciót kiharcolni magának, mert a vezérigazgató üvölt, hanem azért is, mert a repteret egy kivételesen gyenge pillanatában kapta el. Mindenki más egy erősebb, magabiztosabb BA-val tárgyalt, ezt se tessék elfelejteni.

Előzmény: Törölt nick (12971)
BJ Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12974

ha lesz rá pénzünk akkor ki fog.

Előzmény: Törölt nick (12973)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12973

Sziasztok!

Tudjátok esetleg, hogy a 2-es terminálon mostanában meg fog-e újból nyitni a kilátóterasz? Mert most, hogy az 1-es terminált bezárják ennek is lőttek, hogy az ember kimenjen és nézegelődjön.

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12972

3 hete minket is beengedtek a másik oldaról. Igaz, gyakorlatilag egy lélek sem volt sehol.....

Előzmény: BJ (12970)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12971

Ember! Ez egy business. MIndenki úgy érvényesíti a saját érdekeit, ahogy tudja, és ahogy az üzleti partnere engedi. A GW, WIzz stb, miért nem tárgyalt le hasonló feltételt a reptérrel? Nem volt olyan a poziciójuk? Nem volt elég jó a tárgyaló emberkéjük? Ki tudja? Egy biztos: a RYannak ezek szerint sikerült kivasalni egy neki megfelelő contractot. Lehet próbálkozni a többieknek is. Nem hiszem ,hogy csak azért kellene szidni a Ryant, mert előnyös pozicíót tárgyaltak ki maguknak....

Előzmény: Törölt nick (12963)
BJ Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12970

nincs benne logika, attól függ hogy milyen lábbal kelt fel a hostess aki az UB előtt ül :-)

Előzmény: leveling (12969)
leveling Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12969

Arról egyébként van valami "hivatalos" álláspont, hogy pl. ryan boarding pass-al 2A-n vagy 2B-n kell átmenni az secun? Mert egy ismerőssel történt két hete, hogy reggel 2B-ről FR bp-al átzavarták 2A-ra, mögötte pax KLM-es bp-al pedig "jöjjön csak"... Nyilván mindketten SCH-be mentek. Ebben van valami logika, vagy csak szoktatják az FR utasokat a sétálgatáshoz? :)

Előzmény: BJ (12968)
BJ Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12968

airsideon marad a SCH/NSCH megosztás, landsideon (checkin) még megy a számolgatás, tudtommal még nincs végleges légitársaságelosztás.

Előzmény: Foltos (12967)
Foltos Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12967

Pontosan, én úgy tudom, és úgy is közöltük, hogy a Schengen-nem Schengen lesz a megosztás.

Előzmény: uhb129b (12966)
uhb129b Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12966

2A lesz a normál, 2B a fapad, vagy fordítva? 

 

Szerintem egyszerűen marad a schengen / non-schengen felosztás a terminálokon.

 

A fapados / nem fapados különbség majd a légitársaságok által fizetendő díjban jelenik meg.

 

Én legalábbis így csinálnám.

Előzmény: Törölt nick (12964)
uhb129b Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12965

a zsúfoltság csúcsidőben elviselhetetlen volt. 

 

Na és? :-)

 

 

ha ehhez hozzájön a Ryanair, a Wizzair növekedése, szinte kizárt, hogy normálisan tudjon majd működni a reptér.

 

És hogyan alakul majd a csúcsórai forgalom vs áteresztő kapacitás?

Előzmény: giornalista (12958)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12964

2A lesz a normál, 2B a fapad, vagy fordítva? Mondjuk pont most már szinte egyáltalán nincs elszeparálva a kettő...

Előzmény: Törölt nick (12955)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12963

Igazad van, akkor fizessen a többi diszkont is ugyanannyit, legyenek egyenlőek a felételek.

Előzmény: Törölt nick (12962)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12962

"Inkább a Ryanair fizessen annyit mint a Wizzair, mert ha jól tudom még fele annyit sem fizet."

 

 

Má, bocs.  Ha megkaja X összegért, akkor miért is kellene 2X-et fizetnie??

 

 

Előzmény: Törölt nick (12960)
perselus Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12961

Aki túlzónak találta a tízezer munkahely megszűnését a MALÉV megszűnése után, az lassan elkezdhet számolni.

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12960

A Wizz tavaly hozott/vitt 1,4M utast 3 géppel, idén 6 géppel fog üzemelni + Easy, German és egyéb fapad járatok. Idén az vígan meghaladhatja a 3M-t is. Nem a normál működésen gondolkodnak, hanem hogy hol spóroljanak meg 20Ft-ot.

 

Typhoonteam:

"Engem inkább a többi fapados érdekel. Ugye ha ők az egyesen megszokott áron működnek tovább, na akkor a lufi tényleg ideges lesz, és jogosan. Ha megemelik a kettes szintjére a díjukat, akkor meg a lowcostok lesznek idegesek."

Inkább a Ryanair fizessen annyit mint a Wizzair, mert ha jól tudom még fele annyit sem fizet.

Előzmény: giornalista (12958)
giornalista Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12959

az a helyzet, hogy jelen pillanatban én is inkább úgy látom, hogy válságmenedzselés helyett csődmenedzselés folyik a reptéren. nem kizárható egy olyan forgatókönyv, hogy lépéskényszerbe akarja hozni az államot a német, mondván, vagy visszaveszi a kócerájt, vagy rájuk borul ez is, mint a Malév.

Előzmény: uhb129b (12957)
giornalista Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12958

pénzt spórol ezzel a reptér, munkahelyből is többet szüntethet meg, azonban az utasok szemszögéből ez a változás kifejezetten negatív lesz. nagyjából 1.8 millió utas jön fel T1-ről T2-re. a c/in pultok már a tavaly nyári terhelést sem bírták, a zsúfoltság csúcsidőben elviselhetetlen volt. és ez elsősorban a chartereknek volt köszönhető, amelyek az idén is ugyanúgy elindulnak majd, legfeljebb nem Malév, hanem Travel gépekkel. ha ehhez hozzájön a Ryanair, a Wizzair növekedése, szinte kizárt, hogy normálisan tudjon majd működni a reptér.

uhb129b Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12957

Meddig maradhat így életképes a reptér?

 

Szerintem gyakorlatilag már most csődben van. Nincs az az isten, hogy tudja törleszteni az adósságait, miközben a forgalom a felét sem éri el, mint amire az üzleti terveket és a finanszírozást a privatizációkor készítették.

Előzmény: GreenAbla (12953)
Nandesz. Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12956
A kiadás is csökken, mert T1 bezár. A bevétel a mostani, post-malév helyzethez képest csak kismértékben csökken, ha adnak bizonyos kedvezményeket. Viszont most egy lassú és csekély mértékű forgalomnövekedés az ami reális, a T2-re öszevonva a működést az egy gép kiszolgálására eső költség szerintem csökken, lehet, hogy pont ez kell a reptér életképességhez. Sajnos. Én is nagyon szeretem az 1-es terminált, bár a Skycourt miatt ma már a kettes is szerethető lett.

Gondolom arra várt az airport, h véglegesedjen a nyári menetrend, nem jelentette be senki, hogy heti 50 új járatot indít, nyilvánvalóan kiderült, hogy mindenki elfér majd a kettesen, és meglépték ezt a szomorú lépést...

Előzmény: GreenAbla (12953)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12955

Közben elgondolkodtam. Talán a szeparáció jelenthetne megoldást, ahogy Schipolon van. Akkor a reptér is tudna védekezni, hogy de kérem, az ott a lowcost terminál, más szolgáltatásokkal - nincs csáp, séta van, stb... - és lehetne más díjat szabni a fapadoknak...

Előzmény: Törölt nick (12954)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.14 0 0 12954

Én azt gondolom, hogy pont a lufi az, aki szépen hord rá innen a longhauljaira, szóval sztem majd verik egy kicsit az asztalt, kapnak 12 cent kedvezményt utasonként, oszt' jól van. Engem inkább a többi fapados érdekel. Ugye ha ők az egyesen megszokott áron működnek tovább, na akkor a lufi tényleg ideges lesz, és jogosan. Ha megemelik a kettes szintjére a díjukat, akkor meg a lowcostok lesznek idegesek. Ördögi kör....Mindeközben, megint egy csomó munkahellyel kevesebb....Ehhh....

Előzmény: VerszivO (12951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!