Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KZoly Creative Commons License 2013.10.24 0 0 49719

Mert ez ennyire jó autó, hogy már senkinek semmi baja vele. :-)

Előzmény: superbfanatic (49718)
superbfanatic Creative Commons License 2013.10.23 0 0 49718

Üdv!

Megdöglött a fórum...?

KZoly Creative Commons License 2013.10.01 0 0 49717

Skoda Superb 1940

 

Octi19 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 49716

Többnyire arra emlékszem, hogy alapelvek... jobbára csak a ütemek, a gyújtás metódusa és, hogy a dízelnek jobb a hatásfoka. De tanították és ez a lényeg!

Előzmény: Varshi (49714)
2stroke Creative Commons License 2013.09.29 0 0 49715

Én most vettem egyet 2005 évjárat 370.000 van benne. Nem sokat ( 1000 km) mentünk vele eddig, de nagyon tetszik. Ez a 101 lovas verzió, vétel után komplett vezérlés, ékszíj és feszítőcsere történt plusz a termosztátot kellett kicserélni. Az autó szervizkönyves, végigmérve fényezésmentes, a szerelő szerint vannak érdekességek pl. az olajleeresztő csavar menetrögzítővel volt belecsavarva, a légszűrőház törött. márkaszervíz.. :) 

Előzmény: confiance (49652)
Varshi Creative Commons License 2013.09.28 0 0 49714

> része volt a tananyagnak a 2 és 4 ütemű ottomotorok működése és az alapvető különbségük a dízel

> motorhoz képest,

 

Úgy érted, mélyebben annál, mint hogy szív, sűrít, kipufog és baszik menni?

Ez valami házi kezdeményezés lehetett.

Előzmény: Octi19 (49712)
frelandersanyi Creative Commons License 2013.09.28 0 0 49713

Hello. 2006 os suprebem van erdeklodni szeretnek hogyan szerezhetnek naigacios cd-t. Nekem kocsihoz csak csehorszag, lengyelorszagot adtak. tudnatok segiteni? Jo lenne magyarorszag, szlovakia vagy egesz eu. Kosszz

Octi19 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 49712

...amikor még én jártam általánosba (a későbbiek nem relevánsak, mert ott mégis csak ezt a szakmát tanították) része volt a tananyagnak a 2 és 4 ütemű ottomotorok működése és az alapvető különbségük a dízel motorhoz képest, ha jól emlékszem talán fizikából... mindenesetre jobban érdekelt mint a biológia... azt csak később kezdtem megkedvelni amikor reprodukciós témaköröket már lehetett a csajokkal a gyakorlatban is tanulmáyozni...

Előzmény: Donibcsi (49705)
Skoda Oldtimer Klub Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49711

Tisztel Fórumozók,

 

Nem kis büszkeséggel szeretném bejelenteni mindnyájatoknak, hogy sok éves barátságunk, valamint a régi Skoda autók iránti szeretetünk hivatalos formában is testet öltött – megalakult a Skoda Oldtimer Klub egyesület.

 

A következőkben egy rövid bemutatkozás találtok, további részletek pedig a weboldalunkon olvashatóak:

 

www.skodaoldtimer.hu

 

Amennyiben bárkinek csatlakozási (ne adj’ isten támogatási, szponzoriJ) szándéka lenne, weboldalunkon „A Skoda Oldtimer Klub bemutatkozása” bejegyzés alatt minden elérhetőségünket megtalálja.

 

 

Egyesületünk rövid története

 

Szinte természetes dolog, hogy az azonos gyártótól származó, hasonló típusokkal rendelkező veterán autósok egymásra találnak. Kisebb-nagyobb baráti társaságok alakulnak ki, alkatrészeket cserélnek, segítik egymás szakmai tanácsokkal, közösen szerelnek és eljárnak különböző találkozókra. Egyesületünk alapítói is egy ilyen baráti társaságot alkotnak, amelyben beszélgetéseink, találkozóink alkalmával már többször felmerült egy hivatalos egyesület létrehozása.

 

A végső lökést egy szerencsétlen véletlen adta meg, egy baleset, amelyben egyik Skodás társunk gyönyörű autója totálkárosra tört.

Már a baleset napján elkezdtük a szervezést, miszerint baráti összefogással a lehető leghamarabb, a tulajdonos tudta nélkül újjáépítjük.

 

A projektben nagyon sokan részt vettek, önzetlenül, időt, pénzt, fáradtságot nem kímélve és ennek köszönhetően két és fél hónap alatt az autó el is készült és egy meglepetés-parti keretében átadásra került.

 

Ekkor határoztuk el végleg, hogy egy ilyen értékű, erejű és elszántságú társaságot érdemes tovább vinni és hivatalos egyesületi formában folytatni tovább szeretett autóink, szenvedélyünk ápolását, kihasználva azokat a lehetőségeket, amelyeket egy ilyen szervezet nyújtani tud.

 

A hivatalos procedúrát 2012 októberében kezdtük el, jogerős bejegyzésre 2013 áprilisában került sor.

 

Célunk

 

Célunk a magyarországi veteránkorú Skodák tulajdonosainak egyesületünkbe gyűjtése és tagjainknak segítségnyújtás anyagi és szakmai téren, illetve munkában, tanácsadásban és egyéb tennivalókban abból a célból, hogy a tulajdonukba lévő / kerülő veterán korú Skoda gépjárművek eredeti állapotukban fennmaradjanak, vagy azt minél jobban megközelítsék.

Varshi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49710

> még kv előtt voltam mobilról:))

 

Kifogtál egy hosszú pirost? :)

Előzmény: Donibcsi (49709)
Donibcsi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49709

Még véletlenül se halgass:)

Ez a forum is a beszélgetésre való. Feltettél egy számodra érdekes kérdést, én meg próbáltam rá válaszolni...elég olvashatatlan formában, de mentségemre szóljon, hogy még kv előtt voltam mobilról:))

Előzmény: qualiped2007 (49707)
lkcar Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49708

Ez nem általánosítás, csak személyes tapasztalat!!!

Tisztelet a kivételeknek! 

Előzmény: qualiped2007 (49707)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49707

Tisztelt urak!

Egyetlen mondatommal sem minősítettem, senki hozzáértését esetleges hozzá nem értését. Ha valaki ilyet olvasott ki a mondókámból és megbántottam volna akaratlanul, megkövetem. Mea culpa. Természetesen minden szakmában vannak kóklerek sőt továbbmegyek szemétládák is. Nálunk is.

"Orvosokról ne is beszélj! 5 évig kórházban dolgoztam (IT) meglepő dolgok szem és fültanuja voltam... Mindig bemegyek a fiaimmal az orvoshoz (pedig nagykorúak) nem tetszik az orvosnak, mert "van tanú". Ráadásul olyan baromságokat írnak az ambuláns lapokra, hogy borzasztó, vagy nem is adnak pedik kötelező."

Ez az általánosítás viszont sértő, és vissza kell utasítsam.

Komolyan érdeklődve olvastam eddig itt az elhangzottakat.. Eszem ágában sem volt megbántani senkit... Csak egyszerűen érdeklődtem.. De innentől, azt gondolom, jobb, ha hallgatok.. (mondjuk ez nyílván senkit sem érdekel :))))

dr.

Előzmény: Donibcsi (49705)
lkcar Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49706

Ezért örülök annak, hogy tanultam géptant pár éven keresztül szakközépben. Ez arra jó volt, adott egy halvány általános képet hogyan működnek a robbanómotorok. Nagyjából... 

Egyébként teljesen igazad van. Engem pl. érdekel mi romlik el és hogy javítják, (majdnem autószerelő lettem) no persze nem teljes részletességgel. Nagyrészt elég a tudat, hogy bízhatom a szervízben és 100%-os munkát végeznek. 

Orvosokról ne is beszélj! 5 évig kórházban dolgoztam (IT) meglepő dolgok szem és fültanuja voltam... Mindig bemegyek a fiaimmal az orvoshoz (pedig nagykorúak) nem tetszik az orvosnak, mert "van tanú". Ráadásul olyan baromságokat írnak az ambuláns lapokra, hogy borzasztó, vagy nem is adnak pedik kötelező. 

Előzmény: Donibcsi (49705)
Donibcsi Creative Commons License 2013.09.26 0 0 49705

Van egy 6 eves kisfiam, akarhanyszor orvoshoz viszem, mint pl, tegnap is a valasz az, hogy "a ez egy virus, mostanaban ez jellemzo" kozepso fiok kihuz, es felir valamit, legtobb esetben pedig az "adjon neki nurofent, es jojjon vissza harom nap mulva". Statisztika alapjan dolgoznak/zol. Ha Te nem igy csinalod, akkor elnezest.

Nyilvan egy kis tusszogesre Te sem kuldod el ekg-ra, mrii-re, es meg kitudja milyen vizsgalatokra, mert a TAPASZTALATOD nem indokolja. Ennek ellenere itt minosited a szakemberek hozzaerteset. Termeszetesen minden szakmaban van kokler, de ez most itt nem tema.

hogy en megertsem egy betegseg mukodeset, gyogyitasi modjat, az alapveto  biologiai, anatomiai ismereteken tul kellene ismernem az emberi test melyebb szintu mukodeset, jobban mint azt az altalanosban tanultuk, kulonben amit hallanek egy lelkiismeretes, Te fele doktortol total hablaty lenne szamomra. 

Na ugyaez igaz az autojavitasra is. Tobbszor kiprobaltam mar, pusztan a sajat szorakoztatasom oedveert, hogy reszletesen elmagyaraztam a hiba okat, annak jelleget az Ugyfelnek, teljesen hetkoznapi szavakkal, hasonlatokkal, es kivetel nelkul a mondokam kozben az "aha, ertem,ertheto,na igen,persze"  szavak egymasutani ismetlese, es elismero bologatasok. Kozott lattam, hogy halvany lila kipufogogaza nimcs, hogy mirol beszelek. Elvsesztem a napombol egy orat, total ertelmetlenul, ami raadasul lelombozo, hogy semmit nem ertettek az eloadasbol. Nem utolso sorban pedig, azalatt az egy ora alatt megjavitottam volna egy masik autot, aminek a tulaja orult volna, hogy gyorsan elkeszul, es galad modon meg penzt is kerestm volna az ertelmetlen csacsogas helyett.

Hogy megertse, egy minimalis tudassal kellene rendelkeznie az embernek, de egy hajtomu mokodese mar mechanikai szempontbol is bonyolult, es alapkepzes sincs belole, ellenben a biologia orakkal, ahol gyerekkorban tanultunk valamit.

Előzmény: qualiped2007 (49698)
409 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 49704

"..egy ilyen faramuci hibaval ami nem folyamatosan fenallo hiba mit lehet kezdeni ?"

 

"Jelenség: elindulok huzatom ki váltok fel főleg pályán de voltmár két alkalom városban is  és egyszer csak nyekk...elfogy az erő olyan mintha nem lenne turbó ,"

 

 Csak én látok a kettő között ellentmondást?

 

"Oke.. hat latod kiolvastattam es ez a hiba oka....."

 

 Már a múltkor is leírtam, nem csak kiolvastatni kell, hanem diagnosztizálni!!! A kettő nagyon nem ugyanaz. A hiba oka, az csak egy támpont, ebből lehet kiindulni.

Az nem jó hely, ahol erre a hibára, azt mondják, hogy hozd vissza akkor amikor csinálja. Mint ahogy az sem ahol kiolvassák és pingvineznek egyet.

Előzmény: petir (49701)
yotti Creative Commons License 2013.09.25 0 0 49703

Nálam is volt ilyen probléma,sokat megyek rövid úton.De mióta havonta egyszer meghajtom  becsületesen az autót egyetlen egyszer sem jött elő ez a probléma.Az osztapenkó:) Érd távolság viszont egy kicsit rövid táv,Érd után kellene menni hosszabb útra.Sebesség mérőkre figyelni!

Nekem ez bejött.

Előzmény: petir (49694)
Varshi Creative Commons License 2013.09.25 0 0 49702

Te most mit szeretnél?

 

Tippre azt, hogy varázsgömbbel mondjuk meg azt az alkatrészt, amit - remélhetőleg - olcsón megrendelhetsz az ebay-en, és akár magad is kicseréled, és ettől garantáltan jó lesz az autó. De legalábbis ne kelljen vele szervizbe járni.

Jól gondolom?

 

Elszomorítalak: ilyen megoldás nincs. Pláne nem interneten fogod megkapni, illetve mivel nem értesz hozzá, nem jó ötlet ilyen távoli tanácsok után vakon menni.

Vagy Te hiszel a BudapestTV-n az "érintse meg a képernyőt!" gyógyítóknak? :)

 

-

Szerintem azt kéne, hogy rászánsz egy napot, előidézed a hibát (kimész vele pályára, beterheled kicsit hosszabban magas fokozatban, amíg előjön a hiba), majd kanyar vissza, visszaviszed, és ha nem tudják megoldani, viszed máshova. Ennyit tehetsz.

Amit itt csinálsz, az tök felesleges. Csak pazarlod az idődet.

Előzmény: petir (49701)
petir Creative Commons License 2013.09.25 0 0 49701
Szia 409!

Hat most nem lettem boldogabb ettol amit irtal tan annyival , hogy ezrek talalkoznak eme hibaval.

Meg kell keresni a hiba okat ? Oke.. hat latod kiolvastattam es ez a hiba oka allitolag elvihetem mashoz is o is valoszinuleg ezt olvassa ki ujjabb jo penzert - egy ilyen faramuci hibaval ami nem folyamatosan fenallo hiba mit lehet kezdeni ?? Mert az a szerelok remálma ha odaviszel egy autot elmondod ez es ez a baja de most pont nem csinalja - a valasz alltalaban tudjuk mindannyian mi " Jo, akkor majd hozd vissza ha csinalja " es teljesen igaza van mert mit kezdjen ő egy hibamentes autoval...

Erted a problemam ?
Ezert kerdzek itt toletek!
Előzmény: 409 (49699)
409 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49700

Ahogy betegből, úgy autótulajból is színes a paletta. Az, amit most Te elvársz, a döntő többséget sosem érdekli. A kedvenc "sebészem", el akarta magyarázni, hogy mit és hogyan fog bennem vagdosni, reszelni, stoppolni.... Mondom neki, hogy ne... én megbízom benned, hogy a legjobb tudásod szerint fogod megcsinálni, és valójában nem is akarom tudni, hogy mit és hogyan.  Szóval nem mindenkit érdekel a véreshurka beltartalma. :-DD  Persze, ha valaki igényli, azt szembesíteni kell a valósággal.

Előzmény: qualiped2007 (49698)
409 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49699

A mostani infóid semmit sem adnak hozzá a múltkorihoz, mindössze annyi derült ki, hogy vakvágányon tapogatózol és dolgozik a reményhal......

 

 Mint szó volt róla, ezzel a hibával hetente ezrek találkoznak, de az oka sok minden lehet.

 Persze lehet hinni bármit, bárkinek és cserélgetni a szenzorokat meg ki tudja miket hasraütésből, de én továbbra is azt mondom, meg kell keresni a hiba okát és azt javítani/cserélni. Van szenzor, könnyű cserélni, nem javítható, drága...... viszont 100-ból 99-szer nem ez a hiba oka.

Előzmény: petir (49694)
qualiped2007 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49698

Nos. Igencsak sok igazság van abban, amit írtál. Először is, nyílvánvalóvá vált, h a hibakód az nem egy misztikum. A gépjármű ezek szerint egy dinamikusan változó ,és nem statikus rendszer. Sikerült is abszolválnom, h mikor jelenik meg valamilyen hibát jelző probléma. Köszönet érte..

Ugyanakkor.

1. Én szeretem a véreshurkát, sőt készítem is, és érdekelnek a variációk is az elkészítés módját illetően.

2. Az orvosi példák ülnek ugyan, de mint gyermekorvos, azért lenne néhány hozzáfűznivalóm. Az addig rendben van, h nem kell fejvesztve, azonnal kezelni, az esetlegesen, sporadikusan jelentkező tünetet. Viszont az ember egy olyan lény, aki gondolkodik, sőt lelkiállapota is van. A tünet jelentkezésekor megíjed. Ha elmagyarázzák neki, h mi lehet a háttérben, valószínűleg megérti és megnyugszik.

Az autódiagnosztika a mai világban totálisan az orvoslás analógiája.

De Te mint beteg, akkor fogsz megnyugodni, esetleg némi tisztelettel nézni a kezelőorvosodra, ha ő nem csak egy diagnózist "vág hozzád", és nem közöl semmi egyebet, mert úgyse értenéd meg, hanem akkor ha látod, hogy van némi elképzelése a lehetséges okokról, és terápiás lehetőségekről. Egyszerűbben szólva differenciáldiagnózist végez, és amennyiben szükséges diagnosztikai algoritmust és terápiás tervet készít. Tapasztalataim szerint megértik a betegek, bármilyen egyszerű környezetből érkeztek is...

Amit Te mondassz, az az, hogy nem kell ezeket a dolgokat közölni, mert úgyse érti meg a a "halandó". Nagyon leegyszerűsítése a dolgoknak az, h csak annyit mondunk, kiütöttük, mehetsz utadra..

3. A hibakódok valóban nem mondanak önmagukban semmit számomra. De pont az én esetemben, és pont ezen a fórumon hangzott el, h mi a pontos kód, mert ha tudjuk akkor félhomályban, ha nem akkor vaksötétben tapogatózunk tovább..:) (ez a gondolat amúgy nagyon tetszett itt)

Tehát a kommunikáció az, amit az ügyfél hiányol. Szerény véleményem szerint, ez nem egészen a "melós" dolga, viszont a munkafelvevő azért ül ott, ahol csücsül, h tudjon kommunikálni az emberekkel. És esetleg magyarázatot is tudjon adni...

Ha elmagyarázzák, hidd el meg fogom érteni..

Tisztelettel:

dr.

Előzmény: stevie-13 (49697)
stevie-13 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49697

Mondanak egy diagnózist, persze a hibakódot "elfelejtik" közölni, rögzíteni. Kiütik a hibát, majd közlik, ha ujra fellép a probléma akkor vidd szervízbe és foglalkozunk vele... Nyílván fizettél a szolgáltatásért..[...] Ha lehetséges egy magyarázatot adnátok erre? Mire jó ez? Vagy ennyire "zavaró tényező" az ügyfél?

 

 

A gépjármű hibadiagnosztika olyan mint a véreshurka: aki szereti a véreshurkát, ne nézzen utána, hogyan készül :-)

 

A hibadiagnosztikának is vannak részletei, amik csak összezavarnák az egyszeri kuncsaftot. Aki nem akar igazán elmélyedni a témában, annak teljesen elegendő annyi infó, amit a szervizben kap. Most jó az autó, menjen, aztán ha megint nem jó, hozza vissza.

 

Miről is lehetett szó?

 

A hibakódok között vannak állandóak, és egyszeriek (pontosabban sporadikusak, amik csak egyszer, vagy egyszer-egyszer jelennek meg). Sporadikus hibakód valóban megjelenhet "véletlenül." A hibakód tulajdonképpen azt jelenti, hogy egy adott mérési ponton a tűrésmezőből kilógó érték jelentkezett.

 

Ha a doki magas vérnyomást mér nálad, nem fog egyből gyógyszereket írni, először csak azt mondja, figyeljünk erre oda, mérjed gyakrabban, mert millió oka lehet egyetlen rossz adatnak.

 

Ha a következő mérések során normálisak az értékek, akkor egy időre félre lehet tenni az aggodalmakat. Ha marad a magas érték, akkor jöhet egy alaposabb kivizsgálás.

 

Ugyanez van az autóknál is: egy sporadikus hibát első alkalommal egyszerűbb (és költségkímélőbb) egyszerűen törölni. Ha nem jön vissza, akkor örülünk -- az esetek egy részében valóban ez történik. Ha visszaírja magát, akkor nem is annyira sporadikus a hibajelenség, tehát érdemes belemászni.

 

(Zárójel: azért a szerelő és a doki is tud olyan "hibakódokat," amivel nem játszunk: egy gázos EKG például más súllyal esik latba. Autónál is van olyan sporadikus hiba, amivel bent tartják az autót a műhelyben.)

 

A hibakódok másik problémája, hogy a laikusnak nem mondanak sokat. A "fejfájás" tünet például lehet egyszerű frontátvonulás eredménye, amivel egyáltalán nem kell foglalkozni, de lehet sztrók előjele is. Az a specialista feladata, hogy más szempontokat is figyelembe véve helyes diagnózist állítson fel.

 

Innentől fogva teljesen felesleges hibakódokkal bombázni az ügyfelet. Ha maga nekiáll a visszafejtésnek, könnyen kerülhet tévútra. Például a lambda-szonda egyes hibaüzenetei simán lehetnek a keverékképzés hibái. Aki 50-60 ezerért egy hibakódra megvesz egy új lambda-szondát, az könnyen belefuthat abba, hogy a hibakód a csere után is visszajön. Ha meg elmegy másik szervizbe, perceken belül ott is kiolvassák, mi az ábra.

 

 

Előzmény: qualiped2007 (49695)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49696

Sziasztok, tudtok nekem ajánlani megbízható szerelőt, szervízt Budapesten, aki a vezérműszíj cserét elvégezné? 2008-as Superb 19.pdtdi, most van benne 99ekm.

 

 

qualiped2007 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49695

Sziasztok!

Érdekesnek találom ezt a szervizes hozzáállást. Gyakorlatilag anno ugyanezt játszotta el velem is a debreceni szervíz, a fojtószelep szöghelyzeti jeladóval. Adott a hiba, beviszed a verdát, rádugják a számítógépet. Mondanak egy diagnózist, persze a hibakódot "elfelejtik" közölni, rögzíteni. Kiütik a hibát, majd közlik, ha ujra fellép a probléma akkor vidd szervízbe és foglalkozunk vele... Nyílván fizettél a szolgáltatásért..

Van itt jónéhány szakember. Ha lehetséges egy magyarázatot adnátok erre? Mire jó ez? Vagy ennyire "zavaró tényező" az ügyfél?

Tisztelettel várom a reakciókat.

dr.

Előzmény: petir (49694)
petir Creative Commons License 2013.09.24 0 0 49694

Sziasztok!

 

Egy kis gond adódott a szekérrel..már egyszer korábban is írtam erről de akkor nem volt ennyi információm.

 

Jelenség: elindulok huzatom ki váltok fel főleg pályán de voltmár két alkalom városban is  és egyszer csak nyekk...elfogy az erő olyan mintha nem lenne turbó , egyszerűen nem húz a kocsi padlógázzal kell közlekedni - nincs check lámpa és a műszerfal normál állapotú tehát nincs hiba led - félreáll leállítom a motort ujrainditom és megy megint! Tavasszal jelentkezett először a hiba azt hiszem és most , hogy voltak hidegebb párásabb napok megint. ( nem tudom van e összefüggés )

 

Pont kéznél volt egy szerelő rádugta a gépet a hibakódot sajnos nem tudom csak annyi infot kaptam , hogy a turbóm túltölt és a kocsi vészüzemre áll át tehát lekapcsolja a turbót. Állítólag van egy szenzor ami ezért felel és ez utal a hibára. Vicces volt mert törölte a hibát kizavart a M7-esre megjártam Érdet meg vissza 4.-be tehát magas fordulaton és nem jött vissza a hiba de most megint elkezdte azt mondta ha újra csinálja akkor lehet csere...

 

Az a kérdésem , hogy ez a szenzor létezik? Találkozott már valaki hasonló hibával? Milyen szenzor ez valójában és könnyű e cserélni? Esetleg javítható tisztítható vagy nem érdemes ezzel foglalkozni újat kell venni és kész?

 

Kíváncsian várom a válaszokat !

Üdv.

409 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 49693

Ez esetben a PD kiesett...  :-)

Előzmény: Törölt nick (49692)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 49692

Kombiban tudtommal csak CR volt..

 

Előzmény: 409 (49691)
409 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 49691

Melyik 140lovas és melyik 170lovas TDI? A 140-es lehet PD is, és lehet CR is. A 170-esből is van kettő, egymástól jelentősen különböző CR motor.

Előzmény: Zotyaapu (49689)
Octi19 Creative Commons License 2013.09.20 0 0 49690

Igen van, például nagyobb a turbó...

Előzmény: Zotyaapu (49689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!