Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gugu_m Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2987

Teljesen egyetértek a NémetO-ról írt véleménnyel.

Amik ugyanolyan mókolt/törött nem frankó autók, azok fent vannak akár fél évekig. Amelyik jó állapotú Azt amelyik nap felteszik, Du. már hiába hívod. "schade, leider hab ich es schon verkauft" fog fogadni a vonal végén. Épp ezért nehéz bejáratot vonal nélkül csinálni. Civilként nem is hagyják lefoglalni, ha egy cégen keresztül intézteted, akkor azok gyorsan átküldik a papirokat, stb. és akkor ha szerencséd van tiéd az autó. Egy idő után az embernek kialakul az a képessége, hogy már képekből megmondod mire számíthatsz az autónál. Apró jelek, stb. A Végén már nem is olvastam amit írtak, hanem az extrákat is szem alapján lőttem be, hogy mi van, mert sokszor odaírják hogy XENON, aztán kinai van benne, (nem lesz mosó a lökháritón, pl.: onnan is ki lehet szűrni, ha direkt nem mutatja szemből), meg az összs extrát odakamázzák.

 

És bár én enm vagyok vmi nagy liberális, de meg kell hogy védjem a törököket. Én egy olyan török kereskedőtől vettem az autót, aki 20 éve csinálja ezt németországban, 10 millás kocsik álltak a telepen, de Ő egy rohadó Nissan SUNNY-val jött :D :D  Ugyanakkor papir munka, szervizkönyv, sérülésmentesség, minden hibátlan volt, mint amilyennek lenni kell. Mint kiderült, Lizing autókat vesz át, a miénket egy nő használta, 2 év alatt 45ezer km-t tett bele. Az autó olyan mintha új lenne. Igaz, 2 hónapom ment rá, mire sikerült ezt összehozni.

 

Előzmény: csuri46 (2964)
Steeef Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2986
Mindenképpen látom értelmét,szívósorban a flapnak is meg az egr szelepnek illetve a motorba sem kerül be annyi koromrészecske.Üdv.
Előzmény: lalaE61 (2980)
szanczytom Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2985
Köszi!Bocs de valszeg túl sokat klikkeltem utóljára:-)))
Elnézést mindenkitől,itt a másik is...
Előzmény: dorog.zultan (2984)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2984
elkéstem
Előzmény: dorog.zultan (2983)
dorog.zultan Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2983
Cserélj böngészőt...
próbáld meg pl. firefox alatt.
Előzmény: szanczytom (2981)
szanczytom Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2982
Segítség,hogy lehet a képeket ide a fórumra felrakni,mert nem akar átjönni???
szanczytom Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2981
Nem tudom mi volt a gond,de két képet szerettem volna elküldeni...
lalaE61 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2980
Steeef,

szerinted 200 ekm környékén érdemes lehet a szivósort, meg a kritikus pontokon a tisztítás, nagytakarítás?
Van értelme, vagy úgy is visszarakódik a dzsuva?

üdv
Előzmény: Steeef (2948)
szanczytom Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2979
Sziasztok!
Tavaly nyáron fotóztam egy parkolóban a Schlierseenél.Itt München környékén elég gyakran lehet a BMW-k piacra készülődő modelljeiből tesztpéldányokat látni a közúton,természetesen formakitakaró fóliával ellátva....
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2978
Simán lehetett 0 fok. Amúgy sem hajszálpontos a kijelzés, mert ha jól emlékszem sebességtôl függôen több lépcsôben is korrigálásra kerül az érték a menetszél miatt.
Előzmény: grbv (2975)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2977
Régen ez nem ment nekik könnyen, elhajtották Őket, de állítólag manapság már megvan a lehetőségük (főleg a gazdasági válság miatt), hogy korumpálni tudják a gyári szervízek alkalmazottait. Ez igaz?

Kamu. Senki nem kockáztatja a tarifaszerzôdését meg a nyugdíjas állását azért, mert valami hülyegyerek szórakozni akar a km-órával, és adna érte pár ezer eurót.
Talán a szerzôdésesektôl szivároghatna ki valami, de ôk sem kapják meg a low-level toolokat. A hozzá kapcsolódó képzésrôl nem beszélve.

Turkók, jugók szerintem inkább a keveset futott totálos autókból operálják át a CASt meg a km-órát.
Előzmény: G.Gambino (2961)
Steeef Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2976
Semmi összefüggés nincs a szerviz és a mutatott érték között,mivel ha véletlen becsípődött volna a vezeték vagy bármi ilyesmi történik akkor -40C mutatna.A rendszered hibamentes. Pusztán ennyi volt ma a hőmérséklet.Üdv.
Előzmény: grbv (2975)
grbv Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2975

sziasztok!

ma voltam fekfolyadekcseren,olajcseren,szuro csereken,zoldkartytan.orultem is ,h most egy ideig rendbe van a kocsim.de ami feltunt az egy eleg bosszanto dolog,h azota amiota elhoztam(kb delutan 1 ora) mentem vele kb 150km-t es vegig 0.0 celsius fok volt.szamomra hihetetlennek tunik az ,h 150km alatt varosba,varoson kivul nem valtozott semmit a homerseklet.garazsba meg lusta voltam bealni mert meg megyek egy ket helyre ma de majd megnezem ,h akkor mit ir de szerintem akkor is ezt fogja.szerintetek el lehet szurni a homerot egy ilyen szerviz soran vagy teljesen paranoias vagyok es tenyleg 0 fok van?:) vagy esetleg valami reset fele vagy ilyesmi kell neki ilyenkor?mert ha lehet hozza koze akkor holnap visszaviszem,h csinaljak meg.a valaszt elore is koszonom!!!

ps3peter Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2974
Köszi a választ, de megoldódott az állófütésproblémám. Reggel - csak úgy - kipróbáltam, és láss csodát müködött. Valószinü, hogy csak valami miatt letiltotta magát, és tegnap a hibakódok kiolvasása, törlése segített rajta.
Jellemzö viszont a márkaszerviz "tudására", hogy utána már nem próbálták ki, csak közölték velem, hogy kell egy Reparaturkit...
Előzmény: Vojnó (2960)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2973
Thx, de kombi kellene.

http://www.hasznaltauto.hu/2696993_bmw_530_2005

ezt néztem még, egész pofás, bár vmit kiír a szervízre, de némethez hülye vagyok.
Viszont elviszem átnézetni, ott kiderül majd mi a gáz vele.
Előzmény: Bazsa 525d (2968)
csuri46 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2972
Szia!
Tapasztalat az nincs, de valami ceg van, nem tudom mennyire mukodik.

http://www.hamann-motorsport.hu/?pass=ok&lang=eng

Előzmény: cuores (2971)
cuores Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2971

Sziasztok!

Szerintetek, hogy lehet Mo-n beszerezni eredeti Hamann kiegészítőket a legegyszerübben? Valakinek tapasztalat?

G.Gambino Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2970

Óvatosan fogalmaztam, pont ezért nem jelentettem ki tényként a dolgot, hanem kérdeztem. ;) Hát, becsülendő egy dolog, ha ez a szigorú jogszabály működik a valóságban is D-ben. Ha igen, akkor nyilvánvalóan ennek tudatában a "játékosok" kétszer is meggondolják a hamisítást. A "laut Tacho" történet pedig válasz arra a jelenségre, hogy miért van Magyarországon és a balkánon annyi szervízkönyv nélküli, (bár ez nálunk beszerezhető és töltögethető) áron alul kínált gépjármű.    

 

Előzmény: ImportEUr (2965)
G.Gambino Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2969
Pont ezt írtam Bazsa. :) BMW-ből is dízel, sőt a kis motoros dízel az általános. Ha pedig benzines, akkor szigorúan a legkisebb motor a választékból.
Előzmény: Bazsa 525d (2963)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2968

Szia!

nem akarok másnak reklámot csinálni, de szerintem ezeket érdemes megnézned:

http://www.hasznaltauto.hu/2644366_bmw_525_2006

 

http://www.hasznaltauto.hu/2644346_bmw_525_2005

 

meg a hasznéáltautó.hu-n sok van hasonló

Előzmény: tompo_2.0A (2966)
ImportEUr Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2967

Meg a regadoval meg afa-val tudnak varialni...

 

Leszel olyan szíves megkímélni a topik olvasóközönségét nyílvánvaló baromságok publikálásától.

Előzmény: csuri46 (2964)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2966
150e körüli futással kiegyeznék, kb 5-6m között, de jó felszereltséggel. Amit mondtak, hogy készüljek arra, turbó, szívósor, meg kipufogó szűrő csere 200e körül, ez kb egy guriga, de utána elég sokáig megy rendesen.

Azt az 525-t megnéztem, de törött volt.
Előzmény: csuri46 (2964)
ImportEUr Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2965

G.Gambino,

 

kéretik óvatosabban fogalmazni. :-)

 

Kétségtelen tény, hogy D-ben is találkozni ( nem is kevés ) visszatekert órájú autóval ( és nem csak az ilyen-olyan etnikumok kínálatában ), csakhogy az ilyen autók szélvédője mögötti árcédulán a futásteljesítmény rovatban a laut Tacho ( szabadon fordítva amit az óra mutat ) megjegyzés olvasható.

Az ilyen autóhoz sohasincs szervízkönyv!

D-ben a szervízkönyv okiratnak számít, meghamisítása bűncselekmény!

Ha ott kiderül, hogy valaki hamis szervízkönyvvel adott el egy kocsit, az elbúcsúzhat ingétől-gatyájától.

 

Előzmény: G.Gambino (2961)
csuri46 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2964
Persze Nemetorszagban sem minden auto hibatlan, ott is meg kell nezni, hogy kitol veszel autot, ott is vannak joarcu kersekedok, akik eladnak mindent. En is tavaly Nemetorszagbol hoztam be a 530d-t, BMW markakereskedesben allt, de felhivtunk rengeteg hirdetest, es eleg sok olyan volt, ami a hirdetes alapjan biztato volt, aztan mikor felhivtuk, akkor nincs szervizkonyv, kicsit serult volt, de megjavitottak szepen es tarsai, ezekkel nem is foglalkoztunk. Csodak ott sincsenek, a jo autonak megkerik az arat es nem is nagyon engednek belole, mivel fel europa onnan viszi a hasznaltautot es eladjak, a nagyon jo allapotu es aru autokat orak alatt elviszik, mi is jartunk igy parszor, hetekig napi szinten orakat logtam a neten, talaltam egy uj hirdetest reggel jo parameterekkel, delutan felhivtuk mar nem volt meg az auto. Ezert csodalkozom, amikor itthon arulnak 5 millio korul agyon extrazott 530d-ket 4-5 evesen 100000 kilometeres futassal, ha megnezed a nemet hirdeteseket ilyen auto szinte nincs is, minimum 120-130 ezer kilometer van bennuk 4 eves korukra, inkabb 160+, de nem ritka 250-300 sem, de 120 koruli futasteljesitmenyu nagyon keves van es termeszetesen jova tobbre jon ki, mint 5 millio. Meg a regadoval meg afa-val tudnak varialni, hogy nem fizetik be, de most mar erre is odafigyelnek kint is me itthon is.
Előzmény: G.Gambino (2961)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2963

Én nagyon sokat járok Olaszo-ba. Az tűnt fel, hogy szinte minden autó dízel. Még a legkissebb fiesta, vagy corsa is mind-mind dízel.

Miért? Te nem így látod?

Előzmény: G.Gambino (2959)
borgasz Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2962

Ezt az autót nem ismeri véletelnül valamelyikőtök?

 

525d Touring

 

Köszönöm!

 

Borgasz

G.Gambino Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2961

Az utolsó bekezdésedben írod le az igazságot. :)

 

Egyébként úgy hallom ismerősöktől, hogy a belga, svájci, holland autópiac lassan "tisztább", mint a német. Ugyanis már Németországban is játszanak a törökök, szerbek, bosnyákok stb. a szervízkönyvvel, kulcsok átállításával stb. Régen ez nem ment nekik könnyen, elhajtották Őket, de állítólag manapság már megvan a lehetőségük (főleg a gazdasági válság miatt), hogy korumpálni tudják a gyári szervízek alkalmazottait. Ez igaz?

Előzmény: Gugu_m (2956)
Vojnó Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2960
Hogy mi lehet benne nem tudom, valószínű tömítések égőkosár esetleg izzító, bár ezeknél nem tudom hogy cserélhető külön....
Az ára nettó 240€, a beépítése meg macerás, de hogy mennyit ér?
Nekem egy délutánt ;o)
Előzmény: ps3peter (2957)
G.Gambino Creative Commons License 2009.01.28 0 0 2959

Nem lehet általánosítani. Itáliában a közép és alsó kategóriás autók vannak többnyire az utakon, a nagyvárosokban pedig mindenkinek van egy robogója is és napos időben azt használják. Ugyanis a rendkívül zsúfolt utak miatt sokkal költségkímélőbbek ezek a gépek, mint mondjuk egy 530i. Erre itt már rájöttek. Ebből kifolyólag a komolyabb autókat túlnyomórészt a komoly üzletemberek, ügyvédek, cégvezetők hajtják, akik meglepően lassan közlekednek, mert ezek az autók presztizsértékkel bírnak. Persze akad itt is kivétel, délen más szervezetek is kedvelik a német autómárkákat. :) Összességében a BMW-ből leginkább 3asok vannak abból is a 90%-a 318d,320d, tehát a kisebb motorokkal. 5ös is van, de jóval kevesebb, ez is a kisebb motorokkal 520i, 520d. Ebben a kategóriában egyébként az Audi A6 a közkedvelt. Természetesen vannak nagyobb motorral bíró autók is, de ez a többség, amit leírtam. A törésről meg annyit, hogy errefelé inkább meghúzzák az autót a nagyvárosokban, de nem javíttatják ki, hiszen a következő héten megint meghúzza valaki. A törés ritka. Törve azok a marseille-i kikötőben berakodott és Nápolyban, Genovában kipakolt autók vannak, melyeket az arab gyerekek zúznak meg biztosítási csalásból kifolyólag, aztán összegányolják és piti összegekért továbbadják, vagy lopott autók. De rendszámból és ránézésre ezek is könnyen felismerhetőek.

 

Azt meg ne mondja nekem senki, hogy adott esetben egy németországi török nepper által árult autó megbízhatóbb, mint egy milánói kereskedés. :) Itt is, ott is ki lehet fogni jó és kevésbé jó autókat, illetve Itáliában még az is mérvadó, hogy melyik tartományban használták a gépet. Ez is kiderül a rendszámból. Egy dombokkal tűzdelt toszkán táj, illetve egy dél-olasz másodrendű út, vagy egy 24 órás római, nápolyi csúcsforgalom oda tud vágni a motornak, karosszériának, futóműnek, ha huzamosabb ideig van benne része az autónak, de Észak-olaszországi nagyvárosból simán lehet vásárolni. 

Előzmény: Bazsa 525d (2953)
Gugu_m Creative Commons License 2009.01.27 0 0 2958

Szia, ha érdekel esetleg egy megbízható ember aki autót hoz be, és hitel és hasonlókban is tud segíteni, akkor írj, nekem Ő hozta be a 120d-met, és abszolút korrekt volt minden szempontból.

Amúgy most kint a válság okán szépen le is mentek az árak, azok az egyesek amilyet én kerestem 4-5 hónapja (sok extra, kevés km,unfallfrei) is egy 1500-2000 Euróval olcsóbban vannak.

 

Üdv. G

 

gugu@gund.axelero.net

Előzmény: tompo_2.0A (2955)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!