Bocsi de levegot nincsen idom venni mostanság miota itthon vagyok. Nem tudom mi a gyári érték.De magasabb a 150. Ma ezt jol azt meg mondtam na ez most kicsit vicc volt.
Vaki nem spilázod tull ezt a dolgot. Fellforr a motorban van a viz? Ha nem es stabilan all a hofok akkor minek akarod buzeralni azt a termosztátott. Amasik meg a vizcso teszt. Beinditod es a hutore vagy a hutott megkell fogni es nezni h melegszik. Ha hideg mikor beinditod es nem melegszik szépen fokozatosan a hütöd akkor jó a termosztát. Ja igen es a blok is legyen hideg mondjuk reggel nézd. Aztán mikor jár a motor egyszer csak hirtelen melegneg kell lenni a hütünek. Akkor jó a termosztát biztosra. Ma francnak buzeralod annyit azt a motort. A ventilator csináld meg.
Amit irtal talan van egy kis karbi gond lehet ki kell takaritani es ujra be kell allitani a kevereket. 2T ha vissza jut a nyál meg az olaj akkor van már egy kis membran hibba. Ha valami bug akkor lehet csapágyas a kihajtas valahol de igy lehetetlen megmondani pontosan mi csinalhatja.
1 hete vettem egy Ilyen kis Aprilia Scarabeo 50-es kétütemű motort. 1998-as a szervízkönyve szerint kicsivel több mint 14000km-er van benne(óra szerint). Nagyon szép állapotban van, pöccre indul hidegen-melegen. Ez a hosszú üléses változat, két személyre tervezve, elvileg ki van véve a folytás gyárilag belőle, mert svájci, és ott kell rá rendszám.
Az eladó azt mondta, hogy minarelli blokkos, ez igaz ugye?
A következő a hibája. A légszűrőnél, megállás után cseppen egy-egy csepp olaj belőle, egy nagyobb út után (30km). Azt mondta a szerelő akinek megmutattam, hogy lehet hogy visszapöfögi a karburátorba az olajat valamiért, vagy meg van repedve kicsit az olajozó cső meg, hogy használja nyugodtan, mert ha nem lenne jó az olajozása, akkor már megállt volna... ez természetes...
Szerintetek mi okozhatja ezt? Kell miatta aggódnom?
A másik problémám az vele, hogy olyan 35-45km/h között eléggé erőtlen, amúgy addig, meg utána nagyon jól húz, végsebességét ki sem próbáltam még, mert 85km/h-t mutatott az órája amikor ki akartam próbálni, és még ment volna, de inkább visszavettem, nem tudom mennyi lenne a max... Néha elinduláskor is erőtlen. A jelenség erősödik minél többet megyek vele, gondolom felmelegszik és akkor jobban előjön.
Ez mitől lehet?
A harmadik egyben utolsó amit észrevettem, hogy amikor gyorsítás után beállok a 65-70km/h-s utazóba(órája mutatja ezt) akkor a gázkart visszaeresztem kb félig, és úgy tartja a sebességet, elkezd búgni, elég magas hangon búg. 70km fölött pedig rezonál valami.
Nagyon befürödtem a géppel? Vagy használjam nyugodtan?
Hát ezeket nem lehet állitani csak max más hőfokut lehet berakni és ennyi. De igen lehet lábasban is mézni de ahoz hőmérő es komplet áramkör kell h mikor kapcsol!