Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1058

Udv!

Vaki bameg a termosztátt mindin a blokban vagy közvetlen közelében van. Soha nem láttam egy jármüvet sem amiben hütöben lenne a termosztát.

Udv!

Szere28 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1057

Udv!

Es minek neked olyan felujitó készlet? Szétkell szedni és kipucolni már az is csodákat müvel a lengéscsillapitoval.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1054)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 1056

Üdv.

 

a motoros bontót amit írtál ismerem, voltam is náluk Szerével.

én a másikhoz megyek: Árpád fejedelem 7/A.(szigethalom)

egy jótanács: ha elszakad egy 3 ezer forintos spirál és nem cserélik ki,

akkor a többi karbantartás is hasonlóan nagy odafigyeléssel volt végezve!

 

 

Üdv.

Balázs

 

Előzmény: baal (1055)
baal Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1055

hová?

hagy tudjam meg a titkot:-)

most találtam egy 2007-es scarabeot, állitólag kiváló állapotban 121 ezerért

a képek alapján jól néz ki, gyári doboz van rajta, a kilométeróraspirál elszakadt, ennyi a baja

állitólag.....

 

egyébként itt

www.blagamotor.com

minden apriliaalkatrész van bontva

szó szerint minden

Előzmény: wakond83 (1053)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1054

Szere Úr!

 

ez már durva lenne?

ilyet nem tudsz esetleg bontottan?

 

http://motorline.hu/ruhazat-tartozek/alkatreszek-tuning-motortipus-szerint/piaggio/robogo/beverly-125/futomu-alkatreszek/hba00-elso-villa-hidraulika-es-rugo-szett.html

 

Üdv.

 

jah!

 

a terv az lett, hogy megveszem a bontott hűtőt, amin rajta van a hőkapcsoló,

de azt nem tudom, hogy a termosztát is gyárilag a hűtőben van?

 

 

wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1053

Üdv.

 

én meg pont szigetszentmiklósra készülök alkatrészért:))))

pelxivel kicsit tényleg esetlen a motor, de ha nem a legnagyobb

túraplexit veszed, akkor megfelelő lesz a szélvédelem, és nem

lesz annyira esetlen a külselye. nem tudom, hogy a tiedre lehet-e

venni kézvédőt, de azt is ajánlom hasznos tud lenni, nekem 3 pénz volt,

nem egy nagy tétel.

a plexiből van gyári, de az hatalmas, de biztos van bontott is.

kézvédőt így hirtelen nem találtam, mert ami nekem van eladó az nem jó neked.

 

Előzmény: baal (1052)
baal Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1052

akkor legyen plexim azt mondod?

a kézvédőre nem gondoltam.....

van rá gyári?

én szigetszentmiklósról járok-ezért több a kilométer

Előzmény: wakond83 (1051)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1051

Üdv.

 

igen 150-es mocim van, városban sokat számít, hogy nagyobb testű.

a hungárián járok, és ezzel jobban észre is vesznek, és a tempót is erőlködés

nélkül tudja simán. a léghűtés tényleg jobb, egyszerűbb és nem igen tud elromlani.

plexim nekem is van, nagyon hasznos, mert nyitott bukóval járok.

én még kézvédőt is vettem rá, így a szél nem gyilkolja a csuklóm izületeit,

és esésnél is védi a kezemet.

sisakot én motowell-t használok, ez egy gagyi de e-jeles, cserébe inkább csak dísz.

a jó sisakok 100-tól indúlnak, de ennyibe kerűlt a motorom, és városban amúgy sem

megyek olyan gyorsan, hogy szükségem legyen rá(ezzel nyugtatom magam):))))).

én is a kocsi kiváltására használom, de én csak 20km közlekedek naponta.

 

Üdv.

Előzmény: baal (1050)
baal Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1050

mekkora az a nagytesó?

nekem is ajánlgattak 150-eseket, de a motorszerelő barátom szerint a 100-as léghűtéses a városba rohangáláshoz pont elég

néha napi 100 km-t is megyek a városba, meg vissza, a kocsim meg a 15-öt simán beveszi ilyenkor.

nem beszélve a parkolásról....

plexit is akartam rá rakatni, de lebeszéltek róla

nameg sisakot keresek épp.

nyitottat, kéket vagy ezüstöt.

Előzmény: wakond83 (1048)
Alkapánó Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1049

Nem rég lettem kész az "új" tolattyús karbi beszerelésével. Jól működik.

Érdekes, hogy a fém anyaga más hatású, mint a régié...

wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1048

Üdv.

 

nekem a nagytesója van, így Én nem vagyok mérvadó:))

majd csak ír valaki akinek pont ilyene van.

 

Üdv,

Balázs

Előzmény: baal (1047)
baal Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1047

vittem, szerinte rendben van

a tapasztalatok érdekelnének:-)

ja, és adnak rá garit is, boltból veszem.-)

Előzmény: wakond83 (1046)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1046

Üdv.

 

ha nem értesz hozzá annyira, akkor vigyél magaddal egy szerelőt.

am. ezek elnyűhetetlen motorok, bár a 4 ütem miatt drágább az

alkatrésze, viszont nem kell olyan sűrűn cserélgetni, mivel nem pörög annyit

mint egy 2 ütemű. a lényeg, hogy ha nem bízol magadba vigyél valakit,

mert ha ráfutsz, akkor sokba lesz az Neked!!!

 

Üdv,

Balázs

Előzmény: baal (1044)
Szere28 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1045

Udv!

Bocsi de levegot nincsen idom venni mostanság miota itthon vagyok. Nem tudom mi a gyári érték.De magasabb  a 150. Ma ezt jol azt meg mondtam na ez most kicsit vicc volt.

Udv!

Előzmény: Alkapánó (1043)
baal Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1044

urak!

scarabeo 100 4T léghűtéses, 2004-es évjárat

szemezgetek vele

vélemények?

köszönettel baal

Alkapánó Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1043

Szere28!

 

Ezek szerint nincs infód a kompresszió értékéről!?

Privátban is kérdeztem pár napja.

wakond83 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1042

Üdv.

 

megmondom őszintén, hogy nem mertem forralni a vizet, 

az a bajom, hogy nem automatikus a ventillátor bekpcsolása.

és eddíg még nem volt gond, mert még nincs olyan meleg.

de a termosztát amúgy szokott elromlani?

mostanában amikor melegebb van délután, akkor sem kapcsolom a ventit, de nem

melegszik túl még így sem. ez lehet annak a jele, hogy jó a termosztát?

nagyon óckodom, hogy atomjaira szedjem, de jó lenne ha ez is gyári lenne:))

a tesztet megcsinálom, hogy a hűtő hírtelen melegszik-e fel.

a motorban nem stabil annyira a hőfok, de a mostani 20-30 fokakban is max a felénél

egy csíkkal ment de csak ha a pirosnál állok, utánna a menetszél visszahűti fél alá, vagy félig.

 

Üdv.

 

Előzmény: Szere28 (1041)
Szere28 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1041

Udv!

Vaki nem spilázod tull ezt a dolgot. Fellforr a motorban van a viz? Ha nem es stabilan all a hofok akkor minek akarod buzeralni azt a termosztátott.  Amasik meg a vizcso teszt. Beinditod es a hutore vagy a hutott megkell fogni es nezni h melegszik. Ha hideg mikor beinditod es nem melegszik szépen fokozatosan a hütöd akkor jó a termosztát. Ja igen es a blok is legyen hideg mondjuk reggel nézd. Aztán mikor jár a motor egyszer csak hirtelen melegneg kell lenni a hütünek. Akkor jó a termosztát biztosra. Ma francnak buzeralod annyit azt a motort. A ventilator csináld meg.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1032)
Szere28 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 1040

Udv!

Amit irtal talan van egy kis karbi gond lehet ki kell takaritani es ujra be kell allitani a kevereket. 2T ha vissza jut a nyál meg az olaj akkor van már egy kis membran hibba. Ha valami bug akkor lehet csapágyas a kihajtas valahol de igy lehetetlen megmondani pontosan mi csinalhatja.

Udv!

Előzmény: szabyy3 (1033)
Alkapánó Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1039

Szere28!

 

Sikerült találni bontott tolattyút (10.000 forint), de sajnos leghamarabb szerda délután kapom kézhez. Így nem tudok elmenni Érdre.

Azt szeretném még megtudni, mennyi az égéstér normális kompresszió értéke?
Szeretném megméretni.

 

Köszi!
Üdv

drzkovi Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1038

Nem tudok képet felrakni! :-(

Nézzétek meg itt http://hasznaltrobogo.blogspot.hu/

2005-ös garantált!

2006 es is van garantált!!

 

Előzmény: drzkovi (1037)
drzkovi Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1037
Itt a kép hozzá.
drzkovi Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1036

Eladó hasznaltrobogos.hu

hasznaltrobogo.blogspot.com

drzkovi Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1035

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_scarabeo_50-6787248

 

Nem tudom meddig lesz fent gyanus vázszám motorszám nincs!!!!!!!!

szabyy3 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1034

Sziasztok!

 

Még az előző hozzászólásomhoz annyit, hogy napi 60km-ert megyek vele, már kb 500km-er mentem vele, mióta megvan.

szabyy3 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1033

Sziasztok!

 

1 hete vettem egy Ilyen kis Aprilia Scarabeo 50-es kétütemű motort. 1998-as a szervízkönyve szerint kicsivel több mint 14000km-er van benne(óra szerint). Nagyon szép állapotban van, pöccre indul hidegen-melegen. Ez a hosszú üléses változat, két személyre tervezve, elvileg ki van véve a folytás gyárilag belőle, mert svájci, és ott kell rá rendszám.

Az eladó azt mondta, hogy minarelli blokkos, ez igaz ugye?

 

A következő a hibája. A légszűrőnél, megállás után cseppen egy-egy csepp olaj belőle, egy nagyobb út után (30km). Azt mondta a szerelő akinek megmutattam, hogy lehet hogy visszapöfögi a karburátorba az olajat valamiért, vagy meg van repedve kicsit az olajozó cső meg, hogy használja nyugodtan, mert ha nem lenne jó az olajozása, akkor már megállt volna... ez természetes...

Szerintetek mi okozhatja ezt? Kell miatta aggódnom?

 

A másik problémám az vele, hogy olyan 35-45km/h között eléggé erőtlen, amúgy addig, meg utána nagyon jól húz, végsebességét ki sem próbáltam még, mert 85km/h-t mutatott az órája amikor ki akartam próbálni, és még ment volna, de inkább visszavettem, nem tudom mennyi lenne a max... Néha elinduláskor is erőtlen. A jelenség erősödik minél többet megyek vele, gondolom felmelegszik és akkor jobban előjön.

Ez mitől lehet?

 

A harmadik egyben utolsó amit észrevettem, hogy amikor gyorsítás után beállok a 65-70km/h-s utazóba(órája mutatja ezt) akkor a gázkart visszaeresztem kb félig, és úgy tartja a sebességet, elkezd búgni, elég magas hangon búg. 70km fölött pedig rezonál valami.

Nagyon befürödtem a géppel? Vagy használjam nyugodtan?

 

Köszi előre is.

 

Üdv.

 

 

Szaby

wakond83 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 1032

Üdv.

 

és honnan tudjam, hogy nálam melyik a rossz?

mit hogyan tudok tesztelni?

mert mondjuk a hőkapcsolót meg tudom valahogy venni az 8 pénz,

de a termosztát meg 22 pénz azt már nem tudom kifizetni.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1031)
Szere28 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 1031

Udv!

Hát ezeket nem lehet állitani csak max más hőfokut lehet berakni és ennyi. De igen lehet lábasban is mézni de ahoz hőmérő es komplet áramkör kell h mikor kapcsol!

Udv!

Előzmény: wakond83 (1030)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 1030

Üdv.

 

jó nagy ökörségeket írtam....

 

én erre gondoltam:

 

http://motoroswebaruhaz.hu/spd/AP8112939/hokapcsolo_PEGASO_650_ventillator

 

biztos, hogy ez van nálam kézire kötve.

vagy lehet ez az alaktrészem is rossz?

 

http://www.robogowebshop.hu/hutok-es-alkatreszeik/huto-es-alkatresze/termosztat-vx-vxr-180-4t-i-pi82831r

 

egyáltalán hogyan képzeljem el a hűtő felépítését?

ez a két alkatrész egymás alatt van, és a termosztát nyomja meg a hőkapocsolót, és

az meg a ventillátort?

tudnék venni 4500ft-ért hűtőt amibe benne van minden elvileg.

de kísérletezgetni sokba lenne ez.

 

el vagyok kavarodva de nagyon már!!

 

Üdv..

 

Előzmény: wakond83 (1029)
wakond83 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 1029

Üdv.

 

akkor ez egy bontós várakozós nap lesz.

de szerintem nem véletlen, hogy külön kapcsolóra 

kötötték a ventillátort.

de azért holnap, vagy utánna szétbontom, és megnézem azt a 

termosztátot. ha kell a bontottat hogyan tudom ellenőrizni?

csak ha beszerelem a motorba?

vagy itt nem olyan mint a kocsikba, a forró vizes lábasos teszt?

ha esetleg az enyém jó, csak túl későn kapcso, kkor hogyan kell lejjebb állítani?

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!