Úgy is megy az autó olajcserére ,meg a kézifék bóvdent is cserélni kell mert elfáradt,akkor megemlítem hogy mérjenek rá hogy izzítanak e a gyertyák rendesen.
Ha minden oké akkor villanyászhoz kell vinni hogy kiderüljön mi a gond.
Egyébbként semmi tünete nincsen pöcre indul ,műszerfalra hibát nem dob........ha nem játszok a VCDS-el ez ki sem derül.
Szerintem ne rohanj nagyon gyertyát cserélni (vagy legalábbis teszteld le őket előtte). Én is ezeket a hibakódokat kaptam, hamar ki is cseréltettem a gyertyákat (beru-ra), aztán mégis visszajöttek a hibakódok. Másik szerelő ki is próbálta a gyertyákat, mind a 4 izzott rendesen (majd mondta is, hogy hát igen, izzítógyertyákat nem hibakódok alapján szoktunk cserélni :) ). A feszültségeket is lemértem a kábelekben, volt az is rendesen. Aztán eltelt a tavaj tél is, mindig simán indult az autó, pedig utcán van tartva. Nyilván nem tökéletes minden nálam (gondolom a gyertyákat kiszolgáló elektronika döglődik), de egyelőre még nem pánikolok miatta, amíg pöccre indul a motor.
Mindegy, jobb ha nincs net + az updater is inaktív.
A 15.7.0-ra nekem bejelez a NOD32, kivételt kellett hozzáadnom.
A VCDS klónnál az a baj, hogy az újabb szoftver már nagy eséllyel feketelistásnak látja a kábelt, és rögtön törli rajta a flash memóriát, oszt' nem működik többé.
Egyből kilőttem mert ,első kapcsolódásnál már próbált úgy frissíteni ,hogy nem is volt net ,gondoltam hogy bekavar mert tört cucc ,LEXIA diag egyből összeomlik ha net van és frissít ,eldobja a kulcsot és vége újra kell húzni az parább ,így egyből vágtam hogy mi lehet a baja a VCDS-nek :)
Nagyon jó cucc amúgy látszik hogy német mert nagyon logikus és könnyű kezelni.
Ne ezt a fajtát keresd, hanem az, aminek kb. 2-3 mm-es csak a feje ugyanekkora fényerő mellett. Ennél a fény fele szétszóródik a világba, mert a foncsor nem tud vele mit kezdeni, a másik típus sokkal közelebb van a fókuszponthoz.
A ventilátort pl. ilyen flexibilis fémhálós megoldásokkal váltják ki mostanában, amivel jól meg tudják növelni a hűtőfelületet, és így könnyebb is beszerelni.
A beszereléssel nem feltétlenül értek egyet (nagyon helyfüggő), viszont a ventilátor általában egypálcás sz@r, ami előbb-utóbb megáll és azonnal megy utána a LED is. Ebből a szempontból a fémháló nagyon tuti megodás.
2 dolog miatt igazából: kényelmesebbet szeretnék, ill. kéne időnként nagyobb csomagtér, vannak olyan cuccok, amit tetőre nem tudok feltenni (no meg a 30kg terhelhetőség a tetőn egy vicc sajnos :D)
Felhozatal viszont 1M környékén siralmas :D Amit vezettem az tetszett, belül nagyon egyben van, tényleg vigyázott rá cartársunk, sok mindent felújított rajta, így esélyes. Korábbi majd 500-as futású ignisünkkel se volt különösebb baj (szinte hibamentesebb volt, mint mostani, pedig az nagyon kapott hideget-meleget, ezért se vetem el Lobelt féle skodát, ő sokkal jobban tud vigyázni autóra, (mivel sofőr) mint egy átlag autós)
Harmadik dolog meg az automataváltó, városban marha jó, vidéken annyira nem (kivéve előzéseket padló mellett, az egy csoda amit művel, mindenki más meg megijed most ez mi volt), bár ignist nem vennék még egyszer kéziváltóval, ezek a taposós bowdenes kuplungot kapták. Ha olyan erővel nyomtam volna be octavian a kuplungot sztem még a motort is kirúgtam volna helyéről :D Bár lehet valeo-t nem kellett volna tennem előzőbe, wagonr-en sokkal puhább volt a kuplung, pedig az is drótos volt...
Emelkedőket nem nagyon szereti, túl hosszú a 4 automatánál, s kissé idegesítő. Amíg bő félig nem nyomom le a pedált addig nem vált, sokszor meg ha benyomom addig mindjárt 2-t is oszt meglódul, mint egy barom oszt jön a rally hang és bólogatás :D
4: jövőre jön az új ignis, ennek ára meg le fog esni a béka feneke alá várhatóan :)
Ha nem megy el 1.2-ért akkor marad és nem foglalkozom vele többet, automata remélem nem száll el, s akkor nincs gond vele vagy 20 évig :D
Nem akkora gondjaim vannak vele, hogy mindenáron cseréljek, csak jó lenne, kényelmesedik az ember :)
Sziasztok Octávia tulajdonosok! Kérdésem az lenne felétek akinek van octáviaII autója, nagycsaládosnak mennyire ajánljátok, vagyis 3 gyerekülés mennyire fér el hátul. Isofix, vagy nélküle. Válaszokat előre is köszönöm
hÁT JA HALOMBA ÁLLNAK A led MENETFÉNY led-EK A SZOBÁBAN AMIK kiestek a játékból + pár drága trafók stb .
A BSI tű impulzosokkal ellenőrzi az izzókat nem tudom hány tized másodpercenként küldi és ha az út végén nem talál megfelelő jelet akkor visszafele már hibával jön a BSI-hez az meg lejegyzi és visít :(
Ebből a szempontból ez az autó nagyon "nehéz" néha :D
Megfelelő ellenállás van ezekbe nem hisztizik az autó érte?Gondolkodom az off autómba ,de az nagyon érzékeny ezekre a cuccokra ,egyből visít 10-ből 8 -nál :(
DRL-nel nincs dimmelve a kodlampa? Kivancsi lennek, hogy a dimmeles mukodik-e az ilyen ledes egoknel. Egyszer irogattam par eladonak ali-n, nagy reszuk nem ertette, hogy mit akarok, a tobbi meg azt mondta, hogy nem mukodne.
Lehet én maradtam le róla, de miért akarod eladni, ha ilyen jó az autó. Kár lenne érte! Most eladod,helyette meg lesz egy szét hajtott Octavia. Nem logikus.
Amúgy még várni kell, én 2 éve úgy vettem autót, hogy előtte vagy 2 hónapig csak böngészve kerestem, utána meg volt az a 10 amit megnéztünk, ebből csak 2t indítottunk be, a többi törve volt, és az utolsó volt a legjobb állapotban, 10 évesen magántulajdonostól vettem 90ezer km-el a kocsit.Tényleg annyi volt benne, így sem volt probléma mentes. Augusztusban adtam el 114 ezer km-el, nagyon szerettem, de sajnos nem tudtam kihozni Angliába. Így el kellett adnom.
Első ignisemet 20.000-el vettem, no erről kiderült jó az 350-nek is alaphangon, de inkább 450 (váltószerkezet, gátló, egyéb futómű alkatrészekből, min 3. kuplungból kiindulva).
Olyan megbízható kocsit kívánok mindenkinek és senki se panaszkodna, max a szervizek :D (végig 5w30-al hajtva 15000 alatt semmi se fogyott belőle)
Még nagyon csend van ignissel, így van időm, igaz 100-an látták a hirdetést, de ezt nem annyira könnyű eladni az automata miatt (sokan félnek tőle, pedig ez egy faék, bár azt hittem könnyebb lesz), no meg a kézisek 750 körül mennek, automatát meg 1.2 felett picivel árulom. Ráadásul össz 90 van benne, bejáratásnak épp vége, 2003-as, én se hinném el, pedig igaz :D
Nem adom olcsón, cserében egy nagyon jó kocsit kap aki ráveszi magát (ritka, s mivel szalon adna érte majd 1.2-t nem lehetetlen küldetés), menetteljesítményét meg láttad mire képes a kis 1.5 szívó, ha váltok ez nagyon fog hiányozni, az biztos :D
Nem fogok most kapkodni az biztos, avval kétszer is megjártam, ebből mondjuk egyszer nagyon. Abszolút nincs elvetve még semmi se, ugyan nézelődök, de mindenütt csak széthajtottakat látok és elég kétes hirdetéseket :)
Ha úgy alakul szerelőmmel megnézetném, tud is róla, szívesen meglesi nekem és döntünk. Ha annyira lesz "széthajtott", mint első ignisem már nagyon boldog leszek, tökéletes nem létezik csak kevéssé problémás :)
Nekem még egy régebbi változat van, félgömb ledekkel. Az olyan 1,5x fényerőt tud a H8-hoz képest (O3 ködlámpában).
Egyik fórumtársnak rendeltem az aktuális verzióból, az még fényesebb.
A választásnál szempont volt, hogy 4300K legyen (passzoljon a gyári xenonhoz), olyanból nem sok van a piacon.
O3 ködlámpában egész jó a vetítési kép, de hozzáteszem, hogy abban van egy vakítás elleni takarólemez az izzó körül.
Bal: eredeti halogén
Jobb: LED
A ventilátort pl. ilyen flexibilis fémhálós megoldásokkal váltják ki mostanában, amivel jól meg tudják növelni a hűtőfelületet, és így könnyebb is beszerelni.
Ez a cucc pl. állítható, ha jól látom, de azért meg kéne kérdezni az eladót.
Ha vcds-ben long coding nincs, akkor ugye csak soft code marad? Új nekem ez a long code helper (FII az alany, eddig csak KKL-kábelem volt), rádiónál kapom az opciót, a többinél nem, ott csak szoftveresen lehet, azaz összeadogatni a számokat.