Jó tudtam én akkor, hogy vesznek át éjszakásat. Ez már végleges, csak 1-2 hónapig marad így? 143-ason, és a 160-ason mennyit vesznek át? 11-esen mindig megy a kavar, de nem baj, az nem egy jó vonal.
A 914-esre tudtommal nem megy a VT, de a 914A-n valóban megjelenik 2 db C2-es, azok átszereléssel a 220-as mellé járnak, hétvégén pedig 2 db C2G (szintén Óbudát váltva).
Természetesen nem az egész 11-es vonalat veszi át, ahogy írtam, 9 db C2-es oszlik el a felsorolt vonalakon, ebből a 11-esen konkrétan 3 db.
Remek hallottam róla, hogy csesszék meg amióta megjelentek.... legalább a 91-esről kipaterolták... 11-es vicces egyszer elmentek onnét végre, most megint mennek.... hány kocsit vesznek el így ezáltal Óbudától? fullra átveszik a vonalat vagy csak 1-1 számot? Úgy hallottam, hogy megy 914-esre arról mi hír? Illetve a 914A-val is akarnak kavarni valamit.
Így van, a 7-esre és a 36-osra 6+6. Továbbá a 97E-re +2, a 133-asra +2, a 233-asról –1. Mind az Andor utcából lesz kiadva.
Ezzel összefüggésben átköltöznek a Citaro C2-esek a Bogáncs utcába, így a 21/21A vonalakból kiszáll a VT, a 91/291-esbe pedig csak egy számot adnak majd.
(A következő mondat Törzs utas nyugalmának megzavarását eredményezheti, elolvasása előtt kéretik bevenni a szívgyógyszereket! :P )
A többi C2-es a 11/111, 143/186/243, 160/260/260A és 220-as vonalakra megy.
Plusz egy érdekesség: a 941-est is átveszi a VT, 1 db Localóval.
MHU-807-nek a 2.ajtó felett a leszállást visszajelző kontollámpájánál hiányzik a zöld "üveg" külső feketés keretben. Most épp sima fehér szín világít jelezéskor. Hogy lelopta valaki, vagy leesett, vagy csak hiányzik, ez jó kérdés. (kamerafelvételek alapján biztos eldönthető, bár nem nagy érték)
Karbantartóknak írtam, ha esetleg olvassák, hogy pótolják.
A 7-esre (úgy tűnik) 6 kocsi megy, másik 6 a 36-osra (ami így teljesen VT-s lesz). A maradék 3-at nem tudom megtippelni, talán 133, mert ott is variálódnak a dolgok, de 97E is logikus lenne.
Nem csak elrendeléstől függ. A BKV-val kötött szerződésben konkrétan le van írva, hogy milyen külső hőmérséklet mellett milyen belsőt kell tartani. Valamint az is, hogy 28 fok alatti külső hőmérséklet esetén nem lehet 24 foknál melegebb az utastérben, ha másképp nem megoldható, akkor el nem rendelt időszakban is használni kell a klímát. Ezen felül az is elő van írva, hogy az utastér megfelelő szellőzését is biztosítani kell. Mivel a C1-esen ez a klímától függetlenül nem megoldható, így megint a klíma nyer.
na igen de ha a műszak hozzá állása olyan hogy a hibakód kiolvasása helyett egy darab szigetelőszalaggal szalaggal oldják meg a gondot, az egy 3 éves 80 milliós kocsinál nem gáz kicsit??
Ez a BKK meg a VT gondja. Boxolják le egymással. Nem vagyok 60 éves, a szervezetem többet bír, de 10 perc utazás után leszédültem. Ablaktalan járműnél alap a folyamatos befújás. Ha klíma és 20 fok nem is, de levegő azért kellene. Adjanak ki Localot, vagy vágassanak ezekbe ablakot. Nem érdekel. Itt csak 4 kocsiról van szó, figyeljenek már oda rá, ne a BKK elrendelése/nem elrendelése legyen már állandóan a hivatkozási alap (mert igazad van sajnos, ez lenne).
Tavaly sokan dicsérték az ON C1-eseket. Hát, most még csak 30 fok van kint, utastérben ennél több, levegő konkrétan semmi. Ezeken ablak sincs. Egyetlen egy dolog miatt nem pusztulunk meg, hogy kevés az utas rajta. Szaunafelár kérhető lenne.
Ma utaztam az Mhu-704el és villogott a motorcheck lámpája amit valaki igényesen megoldva leragasztott egy fekete ragasztószalaggal. Azért írok erről mert ez már nem az első eset hogy ezzel találkozom.
Másik: Az NCA-475el mi történt? Március eleje óta nincs kiadva és azt hallottam hogy úgy meg törték hogy A tengely előtt nem sok maradt belőle épen. Valaki ezt megtudja erősíteni/cáfolni?
Igen, a 114-eseken tényleg nem a legjobb volt, de a többi budafoki hegyi vonalra simán jók lennének, meg olyan hegyiekre, ahol nem akkora nagy a tömeg. Valahogy ki kéne lobbizni, hogy a 141-esre visszakerüljenek...