Keresés

Részletes keresés

IAtilla Creative Commons License 2016.04.22 0 3 14250

Darabszámok a szokásos helyen. Fogalmam sincs, meddig marad így, de amikor meglesz az M4-es átszervezés, az megint hoz majd változásokat.

Előzmény: Törzs utas (14249)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 -5 1 14249

Jó tudtam én akkor, hogy vesznek át éjszakásat. Ez már végleges, csak 1-2 hónapig marad így? 143-ason, és a 160-ason mennyit vesznek át? 11-esen mindig megy a kavar, de nem baj, az nem egy jó vonal.

Előzmény: IAtilla (14247)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14248

Nem talált. Már már megválaszolták, és én is így tudtam, akkor nem a VT hanem az OFF Cinkota veszi át a 914-est, mert már olyant is mondtak.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (14246)
IAtilla Creative Commons License 2016.04.22 0 2 14247

A 914-esre tudtommal nem megy a VT, de a 914A-n valóban megjelenik 2 db C2-es, azok átszereléssel a 220-as mellé járnak, hétvégén pedig 2 db C2G (szintén Óbudát váltva).

Természetesen nem az egész 11-es vonalat veszi át, ahogy írtam, 9 db C2-es oszlik el a felsorolt vonalakon, ebből a 11-esen konkrétan 3 db.

Előzmény: Törzs utas (14243)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.04.22 0 0 14246

Az éjszakainál fordítva van a számozás, a 941-esre megy lokátor.

Előzmény: Törzs utas (14243)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.21 -4 0 14245

Óbuda ad egy C1-est a 105-re, azt miért nem egy VT-s C2 váltja?

Előzmény: IAtilla (14240)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2016.04.21 0 0 14244

De ezzel párhuzamosan gondolom Óbuda megy a 91/291-be :) 

Előzmény: IAtilla (14240)
Törzs utas Creative Commons License 2016.04.21 -7 0 14243

Remek hallottam róla, hogy csesszék meg amióta megjelentek.... legalább a 91-esről kipaterolták... 11-es vicces egyszer elmentek onnét végre, most megint mennek.... hány kocsit vesznek el így ezáltal Óbudától? fullra átveszik a vonalat vagy csak 1-1 számot? Úgy hallottam, hogy megy 914-esre arról mi hír? Illetve a 914A-val is akarnak kavarni valamit.

Előzmény: IAtilla (14240)
BP-1 Creative Commons License 2016.04.21 0 0 14242

Úgy látom a 196/196A is full VT lesz.

Előzmény: IAtilla (14240)
63-41 001-3 Creative Commons License 2016.04.21 0 5 14241

IAtilla Creative Commons License 2016.04.21 0 11 14240

Így van, a 7-esre és a 36-osra 6+6. Továbbá a 97E-re +2, a 133-asra +2, a 233-asról –1. Mind az Andor utcából lesz kiadva.

Ezzel összefüggésben átköltöznek a Citaro C2-esek a Bogáncs utcába, így a 21/21A vonalakból kiszáll a VT, a 91/291-esbe pedig csak egy számot adnak majd.

(A következő mondat Törzs utas nyugalmának megzavarását eredményezheti, elolvasása előtt kéretik bevenni a szívgyógyszereket! :P )

A többi C2-es a 11/111, 143/186/243, 160/260/260A és 220-as vonalakra megy.

Plusz egy érdekesség: a 941-est is átveszi a VT, 1 db Localóval.

Előzmény: JakiHUN (14237)
49-es villamos Creative Commons License 2016.04.21 0 0 14239

Tiszteletem!

 

MHU-807-nek a 2.ajtó felett a leszállást visszajelző kontollámpájánál hiányzik a zöld "üveg" külső feketés keretben. Most épp sima fehér szín világít jelezéskor. Hogy lelopta valaki, vagy leesett, vagy csak hiányzik, ez jó kérdés. (kamerafelvételek alapján biztos eldönthető, bár nem nagy érték)

Karbantartóknak írtam, ha esetleg olvassák, hogy pótolják.

08-73 Creative Commons License 2016.04.21 0 2 14238

Azért marad szóló, mert egyelőre még nem változik a hálózat május 1-től. Aztán ki tudja, mi lesz később...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (14236)
JakiHUN Creative Commons License 2016.04.21 0 1 14237

Á, köszönöm!

GTFS-bányászattal egész sok minden kiderül.

A 7-esre (úgy tűnik) 6 kocsi megy, másik 6 a 36-osra (ami így teljesen VT-s lesz). A maradék 3-at nem tudom megtippelni, talán 133, mert ott is variálódnak a dolgok, de 97E is logikus lenne.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (14236)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2016.04.21 0 1 14236

Jelenlegi állás szerint nem a 8-ason, mert az marad BKV szóló. Elviekben a 7-esen lesznek új számok, de hogy honnan jönnek a kocsik, az passz.

Előzmény: JakiHUN (14235)
JakiHUN Creative Commons License 2016.04.21 0 1 14235

Így 10 nappal a kezdés előtt van esetleg valakinek infója arról, hogy hol áll forgalomba az utolsó 15-ös adag Conecto G?

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.18 -2 1 14234

Szerintem az jobb mint a fehér képernyő. Nem is tudom, akkor miért nem kapcsol ki inkább.

Előzmény: Törölt nick (14224)
rusenuxu Creative Commons License 2016.04.18 0 1 14233
MHU-707-esen utazva olyan érzése van az embernek, mintha egy építkezés közepén állna. Nem tudom mi ad ilyen hangokat, de elég érdekes volt :O
MIHI Creative Commons License 2016.04.16 -3 1 14232

(2)91-esen hogyhogy megint MAN van? 

Peti817172M Creative Commons License 2016.04.13 -2 0 14231

A szigszalagot nem a műszak rakja rá, hanem a vezető, hogy ne világítson a szemébe.

Előzmény: FKU-948 (14229)
Peti817172M Creative Commons License 2016.04.13 -2 1 14230

Nem csak elrendeléstől függ. A BKV-val kötött szerződésben konkrétan le van írva, hogy milyen külső hőmérséklet mellett milyen belsőt kell tartani. Valamint az is, hogy 28 fok alatti külső hőmérséklet esetén nem lehet 24 foknál melegebb az utastérben, ha másképp nem megoldható, akkor el nem rendelt időszakban is használni kell a klímát. Ezen felül az is elő van írva, hogy az utastér megfelelő szellőzését is biztosítani kell. Mivel a C1-esen ez a klímától függetlenül nem megoldható, így megint a klíma nyer.

Előzmény: Dante001 (14226)
FKU-948 Creative Commons License 2016.04.13 -2 1 14229

na igen de ha a műszak hozzá állása olyan hogy a hibakód kiolvasása helyett egy darab szigetelőszalaggal szalaggal oldják meg a gondot, az egy 3 éves 80 milliós kocsinál nem gáz kicsit??

Előzmény: Fenyőfatalp (14220)
Dante001 Creative Commons License 2016.04.13 -1 0 14228

Amíg létezik "benzinpénz" (tudom, gázolaj) , ez országos probléma marad. Eddig is az volt.

Előzmény: Közlekedésguru (14227)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.04.13 -2 6 14227

Ez a BKK meg a VT gondja. Boxolják le egymással. Nem vagyok 60 éves, a szervezetem többet bír, de 10 perc utazás után leszédültem. Ablaktalan járműnél alap a folyamatos befújás. Ha klíma és 20 fok nem is, de levegő azért kellene. Adjanak ki Localot, vagy vágassanak ezekbe ablakot. Nem érdekel. Itt csak 4 kocsiról van szó, figyeljenek már oda rá, ne a BKK elrendelése/nem elrendelése legyen már állandóan a hivatkozási alap (mert igazad van sajnos, ez lenne).

Előzmény: Dante001 (14226)
Dante001 Creative Commons License 2016.04.13 0 3 14226

Amíg nincs elrendelve a klímahasználat ne reméld hogy bárki bekapcsolja önszorgalmúlag. Van aki még úgy se... :)

Előzmény: Közlekedésguru (14225)
Közlekedésguru Creative Commons License 2016.04.13 -1 5 14225

Tavaly sokan dicsérték az ON C1-eseket. Hát, most még csak 30 fok van kint, utastérben ennél több, levegő konkrétan semmi. Ezeken ablak sincs. Egyetlen egy dolog miatt nem pusztulunk meg, hogy kevés az utas rajta. Szaunafelár kérhető lenne.

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.13 0 5 14224

NCA415 (148) hátsó monitora sötét.

Fenyőfatalp Creative Commons License 2016.04.12 -9 3 14220

"ez már nem az első eset hogy ezzel találkozom"

 

És nyilván a te dolgod ezzel foglalkozni. Az olajszintet ellenőrizted?

Előzmény: FKU-948 (14219)
FKU-948 Creative Commons License 2016.04.12 -4 2 14219

Ma utaztam az Mhu-704el és villogott a motorcheck lámpája amit valaki igényesen megoldva leragasztott egy fekete ragasztószalaggal. Azért írok erről mert ez már nem az első eset hogy ezzel találkozom. 

Másik: Az NCA-475el mi történt? Március eleje óta nincs kiadva és azt hallottam hogy úgy meg törték hogy A tengely előtt nem sok maradt belőle épen. Valaki ezt megtudja erősíteni/cáfolni?

Pavatomi Creative Commons License 2016.04.10 0 4 14218

Igen, a 114-eseken tényleg nem a legjobb volt, de a többi budafoki hegyi vonalra simán jók lennének, meg olyan hegyiekre, ahol nem akkora nagy a tömeg. Valahogy ki kéne lobbizni, hogy a 141-esre visszakerüljenek...

Előzmény: nemeza (14217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!