Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70843

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

Akkor hamarosan találkozni fogsz vele.

 

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

 

Nem, erről szó sincs. A limp-mode csak egy óvintézkedés, szívó módban akármeddig mehetsz. Viszont ha leállítod a motort, és újraindítod, akkor a turbó is visszajön.

 

Onnan is észreveheted, hogy limp-módban nincs tempomat! Lehet, hogy más sem, én ezt vettem észre.

 

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70841)
Tab Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70842

"Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni."

 

Hogyan? Azzal én is bírkoztam, de a károkozásig nem jutottam :)

Előzmény: _Yasin_ (70840)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70841

Én ritkán használom 3000 fölött.

 

"Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód."

 

De ettől függetlenül, hogy átvált szívó módba nyilván úgy nem lehet vele közlekedni tovább.. Tehát marad a trailer..

Előzmény: _Yasin_ (70839)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70840

ha ki akarom cserelni az elso fenyszoroimat projisra akkor mire kell figyelni. kell vmit átalakitani vagy csak ki és be?

 

 

Ennyi! Kiveszed-beteszed-kész.

Az autó nem fogja észrevenni, mivel ugyanúgy H7 a tompított, mint előtte, a többi sem változik.

 

Viszont a csatlakozó q*va nehezen jön le, én addig szerencsétlenkedtem vele, mire rájöttem a nyitjára, hogy teljesen tönkretettem a kábelkötegen lévő csatit. Vettem bontóban 2 hibátlant, és kicseréltem. Így legalább meg tudtam toldani kb 10-cm-rel, mert alapból elég rövid, a sárvédőben kell birkózni vele.

Megvan a nyitja, hogyan lehet szépen lehúzni.

 

-Y-

Előzmény: Törölt nick (70836)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70839

Lehet, hogy hülye kérdés. De hogy jelzi ezt  a műszerfalon? Ki írja? És gondolom a "limp mode" rengeteg problémát jelenthet?

 

 

Nyugodj meg, észreveszed!

Nem ír ki semmit, csak a vezérlés "kiveszi" a turbót a munkafolyamatból, ha nem érzékel megfelelő nyomású feltöltést, és onnantól kezdve van egy szívódízel autód.

Nekem minden esetben 3000-es fordulat fölött történt, amikor a változó geometriás töltő váltotta volna a "geometriát", vagyis a cső átmérőjét (ha jól tudom).

 

-Y-

Előzmény: skoda octiii (70835)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70838

Számszerűsitenéd ezt a "kis" problémát?

 

 

A gyári technológiával (?) felújított feltöltő 90 pénz volt a régi beszámításával, a munka és a járulékos költségek (2× olajcsere, szűrővel, 4 flakon féktisztító) további 40.

 

Ha belegondolok, hogy akár motorcsere is lehetett volna a vége (mesélt olyat a szerelőm, hogy a motor akár leállíthatatlanul pörög, égeti a saját kenőolaját megszorulásig), nem is volt vészes. A turbót egyébként is cseréltem volna megelőző jelleggel, így főleg a 40 (mondjuk 30) volt plusz költség. Meg a 10 nap idegeskedés, hogy mi lehet...

 

-Y-

Előzmény: lobelt77 (70830)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70837

o2

Előzmény: Törölt nick (70836)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70836

ha ki akarom cserelni az elso fenyszoroimat projisra akkor mire kell figyelni. kell vmit átalakitani vagy csak ki és be?

skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70835

Lehet, hogy hülye kérdés. De hogy jelzi ezt  a műszerfalon? Ki írja? És gondolom a "limp mode" rengeteg problémát jelenthet?

Előzmény: Varshi (70834)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70834

Hááát, én erre nem tennék pénzt. Viszont a "limp mode"-ot érdemes komolyan venni.

Előzmény: skoda octiii (70833)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70833

Nekem ez a félelmem, hogy egyszer csak minden előjel nélkül megadja magát egy alkatrész, pl: a turbo, és akkor jöhet a trailer.

De akkor ezek szerint van előjele, nekem 1,6 diesel van és ha szól a zene nem hallom a kocsi hangját, de akkor néha majd hallgatom és ha lesz sípoló hang akkor irány a szerviz.

Előzmény: _Yasin_ (70829)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70832

Legalább nagyobb turbót rakattál rá? :)

Előzmény: _Yasin_ (70829)
Varshi Creative Commons License 2016.11.07 -1 0 70831

> Más jele is volt a végnek, az utolsó 2 hétben 3x is szerviz módba (limp-mode) tette magát a motorvezérlés,

> mivel a turbó geometria-váltója leragadt. Nem biztos, hogy van összefüggés, mindenesetre furcsa.

 

Nem biztos, tényleg lehettek akár az UFO-k is (bár az tényleg furcsa lett volna).

 

Ha a véres hulla és a véres kés ott van egymás mellett a padlón, ott sem biztos az összefüggés? :-D

Előzmény: _Yasin_ (70829)
lobelt77 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70830

Számszerűsitenéd ezt a "kis" problémát?

Előzmény: _Yasin_ (70829)
_Yasin_ Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70829

In memoriam - turbótöltőm!

 

Élt 240e km-t! Béke poraira!

 

 

Amint kb 3 hete jeleztem, a turbóm furcsa hangokat kezdett adni, 1000-1500-as fordulat között is volt hangja, mintha távol egy mentő szirénázna. A szerelőmmel időpontot is egyeztettem - kb mostanra - a turbó levételére és felújítására.

Nem bírta ki.

2 hete egy combos gyorsítás során valami erős koppanó hangot hallottam, és elkezdett dőlni a fehér füst az autómból, illetve elment az erő is belőle. Hamar félreálltam, mivel sejtettem, hogy nagy a baj, és kötélvégen jutottam haza (szerencsére kb 10 km-t kellett csak vontatni).

 

Diagnózis: eltört a turbó tengelye, és szépen kiette maga alól az olajat a motor, alig maradt benne valami. Szerencsére a szerelőmhöz be tudtam vinni, de mivel agyig volt melóval, csak múlt szerdán foglalkozott vele. A felújított turbót még előző héten megrendeltem, a nagyobb munka a takarítás volt, mivel mindent levegőcsövet és az intercooler-t is telenyomta olajjal. Miután tiszta volt, felkerült a turbó, és némi rábeszélés után beindult a motor.

 

Azóta mentem vele kb 300 km-t, úgy tűnik, más baja nem lett. Eleinte még csúnyán füstölt, gondolom amíg a kipufogóból is kiürült a lerakódás.

 

Más jele is volt a végnek, az utolsó 2 hétben 3x is szerviz módba (limp-mode) tette magát a motorvezérlés, mivel a turbó geometria-váltója leragadt. Nem biztos, hogy van összefüggés, mindenesetre furcsa.

 

Az okos ember más kárán tanul - remélem az enyémen tudtok páran. Ha "szirénázik" a feltöltő, akkor ne halogassátok a cserét (1.9 PD - BXE).

 

Hasonlóan járt más is, egy Jettás fórumon találtam egy sorstársat, aki ugyanezzel a motorral járt így, csak ő 190e km környékén.

 

-Y-

 

 

Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70828

400euro az tényleg nem rossz ár, feltéve hogy az újfajta skoda vezérlés csomagot építik be amiben benne van a vezmódosító kerék is (80e körül van idehaza a komplett csomag, csak épp a márkaszervíz "elfelejti" megemlíteni hogy ilyen is van). de jól gondolom hogy a kinti kapcsolatod sem márkaszervíz hanem valami független autójavító cég? vagy ha odakint a márkaszervíz csinálja ennyiért akkor az ugyan vérlázító pofátlanság hogy a magyar meg mennyit akar lehúzni rólunk, de sajnos egyáltalán nem meglepő.

Előzmény: Bombyna (70827)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70827

Ha szloviba viszed kb 235000t sporolsz. Nem is ertem hogy a magyar szervizeknek hogy van pofajuk annyit elkerni.

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.07 0 0 70826

Irtam a fonoknek kb 400€lenne

Előzmény: Rebellis_18 (70821)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70825

Igen magyar tudnak. Irtam volna emailt de nem sikerult. Mi az email cimed?

Előzmény: Rebellis_18 (70821)
Octi_Angel Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70824

Szia! Van leírásom, elküldtem volna, de a mail-ed nem publikus.

Előzmény: cseryz (70823)
cseryz Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70823

Sziasztok,

Lenne valakinek leírása -esetleg rajzos,videós - 1-es Octavia a fűtés állító motor cseréjéről ?

Köszönöm előre is

 

(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70822

Hehe, most találtam ezt a VCDS trükköt MQB platformra (pl. O3), meg is csinálom.

Éjszakai csomagtartóba pakolásnál már néhányszor kisütötte a szemem az erős ledek fénye.

Meg az is rögtön látszani fog, ha nem sikerült rendesen becsukni.

Tök jó ötlet. :)

Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70821

Köszönöm, szívesen venném.

Sahy/Ipolyság, gondolom beszélnek magyarul.

Előzmény: Bombyna (70818)
Skodás79 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70820

Kell néhány másodperc amíg az olajnyomás beállítja a láncfeszítőt.

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Skodás79 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70819

Nekem 2. hengernél 17056- P0672,  a 4. hengernél pedig 17058- P0674 hibakódot dob. Ebből következtetek, hogy nem az izzítási főrelé szórakozik. Azért érdekel, mert most volt pár alkalom, hogy nehezebben indult be az autóm hidegen, illetve beindulás után nem ment mind a négy henger. Keresgettem neten erre az izzítógyertya hídra, de nem nagyon találtam. Gondolom csak gyári létezik belőle.

Előzmény: Draganovic (70805)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70818

En ilyen nagy munkakra mindig kiviszem Šahyba szloviba. 10ezreket sporolok vele es ott legalabb ertenek hozza klasszul megcsinaljak. Ha kell megadom a szamukat egy telefont meger.

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70817

CAXB motorkód...

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70816

Sziasztok!

 

Vásároltam egy 2012 augusztusi forgalomba állítású Skoda Octavia Ambition 1.4 Tsi-t. 160 ezer km van benne a szervízkönyve szerint idén áprilisban volt utoljára márkaszervizben.

A vezérműlánc és kapcsolódó részek cseréjének szükségessége aggaszt. Hallásra indítás után egy kicsit csörög, de néhány másodperc után ez elhalkul. 178 ezer km-nél lenne szervizes megint.

Várjak a szerviz intervallumig?

Mire érdemes még figyelni egy ennyit futott kocsinál?

Tudnátok egy lelkiismeretes szervizt ajánlani. Az egyik márkaszervízben 200e Ft lenne a vezérléscsere + 160e Ft a szervizdíj.

Lenne ennél olcsóbb, de nem buheramátrix megoldás?

Előre is köszi!

 

 

Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70815

Ugyanezt csinalja gyujtasrarakas utan is. Ajanlatos varni kb 1mpet mindig.

Előzmény: Airbag. (70814)
Airbag. Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70814

tudtommal ajtónyitáskor az AC, indítási nyomásra tölti fel az rendszert(megkönnyíteni  a motor beindítását)

Előzmény: Csaby27 (70812)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!