Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70589

és a kodiaq-ot senki sem várja csak én?

 

számomra egy teljesen ötlettelen, észrevehetetlen termék, de én az egész műfajt utálom, így nem vagyok különösebben mérvadó a témában.

Előzmény: Horváth Ozzy (70577)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70588

A Renault-nak sok melléfogása volt. A Peugeot-nál csak az 505-ről tudom. Esetleg a 605 is.

Előzmény: nohab (70587)
nohab Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70587

Egy Passat mindig Passat, egy A6 mindig A6, egy Golf mindig Golf, egy Octavia mindig Octavia.

 

Ezzel szemben nézd meg a Twingo törzsfejlődését, de mondhatnám a Megane-t, volt ugye a Vel Satis... Totális következetlenség, helyette ötletburjánzás, 180°-os fordulatok. Pont ilyenek időnként a műszaki megoldásaik is.

 

Ennek ellenére, vagy éppen ezért néha nagyszerű autókat is kiköp a francia autóipar, csak ezt utólag az élet dönti el, hogy melyik volt telitalálat és melyik katasztrófa. Én valahogy még nem éreztem jól magamat francia autóban (vezetőként), nem tudom ennek az okát, de a japánokkal ugyanez a helyzet. A német-svéd autók többségébe beülök és jó helyen vannak a dolgok. De lehet, hogy ha beülnék egy Talisman combiba, akkor újraértékelném ezeket is.

 

Vagy megvárom, amíg kihozzák (ha kihozzák) a Kia Spacewagont :)

 

Előzmény: Draganovic (70583)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70586

Afrikában láttam 30-40 éves Peugeot-okat vidáman közlekedni. Nem is keveset. Renault-ból csak R-12-t (Dacia) és R-4-t láttam. Citroen-ből pedig csak CV-2-t. Fene tudja hány százezer vagy millió km volt bennük.

Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70585

"miután rengeteget szívott a Renault-val "

Peugeot-ról volt szó!

Előzmény: olomana (70582)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70584

Én Tiguanról is hallottam horror történetet ,ez ha belenyul az ember benne van a pakliba.....én kockáztattam mert a szememre és a szívemre hallgattam vásárlásnál ,meg persze hogy a pénzemért több extrát és kevesebb km-et kaptam mintha VW konszernből vettem volna.

 

Ez a kettő dolog volt mérvadó.

Előzmény: olomana (70582)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70583

Franciák dizájnra most nagyon jó vonalat indítottak el kezdve a PUG 308-al

 

Ha megnézel egy Peugeot 407-et és egy 508-at szerintem hatalmasat ugrottak....beltérre is eltüntek a kopogó műanyagok és az idióta karikák meg szellőzők ....vagy az Új Renault Talisman ,nem volt még soha Renaul-om de ez a külső basszus izgalmasabb mint a megszokott német autók.

 

Én nem szidom a német autókat mert jók ez tény ,de dizájnra most szerintem izgalmasabb Francia autók vannak és jönnek ha marad ez a vonal.

Biztos hogy számít ez is mert engem pl ezek az új formák térítettek el a megszokott jó német márkáktól.

 

Nekem a VAG csoportos autók most egyenlőre a jó bevállt ,amit mindig hoz és elvár az ember kategória ,de semmi több és ez megy már egy ideje,nekem unalmas és megszokott nem éri el az ingerküszöbömet ,annak ellenére sem hogy jó és megbízható autók.

 

   

 

Az hogy a francia belső meg kicsit "németesedett" de maradt francia kifejezetten jót tett nekik ( nekem a belő sokat nyom a latba )

 

 

Bár ezek ízlések és pofonok ,de látszik hogy nagy a fejlődés a 407 korszak és a mostani francia autók között,óta!

 

Persze az élen még mindig az Új Passat van de már nem akkora a szakadék mint volt középkategóriába és ez jó mert rákényszeríti az autógyárakat ,hogy kimozduljanak a megszokott,bevállt jóból :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (70580)
olomana Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70582

+1

 

Az enyémben közel 50 ezer van, de legtöbbször 4-5-en ülünk benne. Rendszeresen hordok benne szétszedett, olajos láncú bicikliket, végigcsináltam vele két lakásfelújítást úgy, hogy egy rakás építőanyagot szállítottam benne, de teljesen újszerű a belső állapota. Gondolom mert vigyázok rá. Minden kocsit le lehet lakni gyorsan, ha igénytelenül használja valaki.

 

Német vs francia.

 

Egy haveromnak korábban Scenic-je volt, aztán Tiguanra cserélte miután rengeteget szívott a Renault-val (pl. felhúzhatatlan ablak a pályán szakadó esőben), és azóta is áldja a percet. Szerintem ilyen sztoriknak se szeri se száma pro és kontra...

Előzmény: (M)Ákos (70578)
lobelt77 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70581

Jaaaaj,iszom szavaid,főleg így,hogy az Én autómról van szó!

Jó hallani,hogy nem feltétlenül temeted a km miatt,egyébként 80kg vagyok,a kocsi pedig törésmentes! (nemrég képet is raktam fel a nagy fehérről,amit el is adnék meg nem is)

Előzmény: Octi19 (70569)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70580

minden ember más és minden embernek más az igénye mást vár el egy autótól és más az anyagi háttere.

te sokat autózol stb...gondolom nem kellene a providentet hivni, ha hónap 20 án beesik egy 200k szervizszámla.

namost aki nem autóbuzi mint mi hanem a gyerekeket hordja vele stb... és keres netto 150t, az valszeg tökön szúrja magát, hogy a keservesen összekuporgatott pénzéből egy kalap szart vett, és 200  szerviz.

jó mondjuk szar példa mert aki 150 et keres az nem vesz 3 makiért 508 at, de tegyük fel örökölt.

 

az a lényeg hogy mindenki megtalálja a számára a legjobb megoldást autó téren.

btw engem nem tudsz meggyőzni a francia autókról....kell 7-8 év hozzá hogy valaki bizonyítson mint pl a kia és hyundai. meg kell nézni a ha.hun mennyire tartják az árukat. nem véletlen.

7-8 éve én is csak azt gonoltam kia hunyadi kb chevrolet szinten van de nem.

nekem nincs 3-4 gurigám hogy  kisérletezzek hogy fejlődtek e a franciák vagy sem.

 

Előzmény: Draganovic (70573)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70579

Attól függ a kocsi kinyitása után mennyi ideig tart beülni esetleg bogarászni valamit keresni aztán gyujtás akkor hamarabb kapsz képernyőt ,mert a can hálozat nyitás után ébreszti nem gyujtásra.

 

 

Előzmény: (M)Ákos (70578)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70578

A céges OIII már most 70 ezerrel (2-3 évesen) olyan igénytelenül lepusztult belülről, amilyen a közel 170 ezerrel leadott OII FL-em 4 év után sem volt. Apróságok, de az ugyanolyan kategóriás menü és navigáció (Amundsen) az OIII-ban csigalassú, a Golfban teljesen kezelhetően, gyorsan működik.

Mostmár én is belátom, amivel bigjohni vérét szívtuk - bizony neki volt igaza a Skoda vs. VW minőségi különbségekben.

 

Azt az O3-at nem tudom, ki használta és hogyan...

Túl vagyok a 150 ezren a km-en, és a belseje alapján el lehetne adni 15-20 ezret futott papi autóként.

Egyszerűen nem pusztul semmi. Csak én használom, és vigyázok rá, de ez csak a következőket jelenti: nem rugdosom az ajtókárpitot sáros cipővel, nincs pecsétgyűrűm/karkötőm (amivel összekarcolnék mindent), nem ülök be koszos ruhában, nem kajálok benne, nem pakolok be koszos cuccot.

Nekem a bézs szövetkárpitos verzió van, azt esetleg eltudom képzelni, hogy a gyári szénfekete belsőn jobban látszik a retek vagy a karcolások.

Az ülés szivacsa sem rogyott meg (mint pl. a korábbi Golf 5-ömben 100e km előtt), nem szöszölődik, stb. A bőrkormányon se látszik semmi, és sorolhatnám.

 

Nem ismerem a Golf VII-et, de a navi sebessége adódhatott esetleg az 1. generáció/2. generáció közötti eltérésből is.

Tény, hogy a MIB1 Amundsen (nekem is az van) az autó indítása után csak majdnem 1 perc múlva használható, és a manuális zoom csiga lassúságú. Más gond nincs vele.

Kollégának már a MIB2 Amundsen van, teljesen más kategória, sokkal gyorsabb.

Előzmény: ac07 (70567)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70577

pözsók, vw-k... és a kodiaq-ot senki sem várja csak én? :-o nekem általában nem jöttek be ezek a suv-ok, kivéve a második/harmadik generációs X5-öt és a legújabb Q7-et. de amikor ezt a medvét megláttam, hogy olyan mint egy q7, szép forma, nem túlcsicsázott belső tér ami nagy és kényelmes, bazi nagy csomagtér és mégsem egy tipikus adócsalót/gengsztert/politikust/brókert vizionál bele a külső szemlélő, na akkor eldöntöttem hogy a következő autóm jó eséllyel az lesz. ha ilyen első lámpát raktak volna az o3 fl-be is lehet kevesebb fika érné szegényt. mellesleg ahogy nézegettem leesett hogy az o2 fl lámpája egy szemöldökkel (ami letakarja a dudort) 1:1-ben olyan forma mint a mackóé :)

Előzmény: skoda octiii (70576)
skoda octiii Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70576

Bár én még csak most februárban vettem az Octaviat és nagyon jó döntés volt nekem tökéletesen megfelel, de már nézegetem a következőt. Nekem tetszik a 3 as Octi de valószínűleg nálam most a 7 es golf kombi lenne a nyerő. Ahogy már itt többen is írták, összességében az egy picivel jobb autónak tűnik..

De van választék bőven a piacon, de nekem az első autom Seat Leon volt 9 évig nagy megelégedéssel használtam így nem volt kérdés hogy a VW csoportnál maradok..

Octi19 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70575

Nekem is 311-nél, de ezt követően 10 éven belül vélhetőleg cserélni kell majd...

Előzmény: Draganovic (70572)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70574

Most falun lakunk. Az utcában a kiöregedett német autók helyett már nem német autót vesznek.

Előzmény: skt15 (70571)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70573

Ha mint motort HDI nézzük az egy jó konstrukció maga a motor ,mostani francia autók már nem azok a francia autók amikről annyi Urbán legenda volt körülöttük.

Előtte én is köpködtem ,de miota egy PUG 508 -ban ülök hálát adok az égnek hogy most tényleg jól döntöttem .

 

1.5 DCI nyűgjeit ne vagyük ide az Renault ,se a magasnyomású Delphi rendszer betegségeit ,mert legalább is a 163 LE 2L HDI -ben már ki lett küszöbölve ,meg ezek a rendszerek az itthoni szar üzemanyagminőség miatt készülnek ki .

 

Tény hogy benzinest nem szabadd venni pl PUG-ból mert amióta közös fejlesztés és belenyúlt a BMW egy nagy kalap szar lett ,kokszosodik,vezérlés problémák stb ,de ilyet hallunk a VW benzines motorjainál is .....

 

Végtére ki kell fogni meg kinek mi tetszik.

 

Én úgy választottam hogy egyszerűen lenyűgözött és nem akartam kiszálni a próbavezetés után külső,beltér még mindig nagyon tetszik,megnézik még mindig mert nincs belőle még mindig sok az utakon ,alig látni .

Azt mondtam szarok rá hogy francia ,megveszem mert tetszik és erős aztán majd meglátjuk....85 ezer km-el vettem most van benne 135 ezer semmi para...pl most Németbe jöttem haza fele éjszaka belefutottam a 222 K/h sebességbe egy pár percig stabil ,pedig téli 215/60/16 os gumik vannak most rajta de no para....

 

Nyáron kap 18-as felnit a nyári gyári 17 meg lesz téli ........

 

Pedig nagyon O3-at akartam ,de egyszerüen nekem ez a robotos VW külső most nem adja ,attól függetlenül hogy jó autók nekem unalmas.

Előzmény: skt15 (70571)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 -1 0 70572

O2 első stab pálcák cseréje 266 ezer km-nél még gyárik voltak benne :)

Előzmény: Octi19 (70569)
skt15 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70571

Az emberek zömének ellentétes a tapasztalata a német kontra francia autókkal mint Neked, de természetesen előfordul a Te példádhoz  hasonló.

Mindenesetre én eddig mást hallottam

Előzmény: Töck Jenő (70568)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70570

Gratula

 

Jól tetted hatalmas a külömbség a látószögben ez az újhoz képest a régi egyenesen sza.....r volt :)

 

Nekem még mindig a dobozban van ,egyszerüen nincs rá időm .

 

Vezetékeket hol vitted el a NAVI-ig felül oldalt tetőkárpit alatt vagy lent küszöbök alatt?

Előzmény: (M)Ákos (70463)
Octi19 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70569

...hát 10 évre nem egy mai vagy a legutóbbi időkből származó vélhetőleg legalább 5-8 éves 300 ezer pluszos futású autóval szoktak tervezni, de azért nem lehetetlen a dolog, viszont költeni biztosan kell majd rá! ...vagy a vételárban (is) ha már kicserélték a kopó alkatrészeket, vagy utána ha még nem! Lehet számítani a lengéscsillapítók hátsó lengőkarok közül párnak, a rugóknak, kerékcsapágyaknak, az első futóműben a lengőkar szilenteknek, a stabilizátor pálcáknak, esetleg pár gömbfejnek, a fékszettnek, fékcsöveknek, (hátul a nyergek felújításának vagy cseréjének) benzines autónál biztosan, dízelnél sem kizártan a kipufogó rendszer, a klímahűtő (ha még a régebbi konstrukciójú) valamint a kompresszor cseréjének a költségeire, de alapjaiból nem kell újjáépíteni általában ha nem volt komolyan törve. A kasztni nem nagyon hajlamos a rohadásra, kivéve talán a küszöb elejét (ott évente érdemes kipucolni a dobtakaró alá bedolgozott sarat és esetleg csináltatni rajta egy üregvédelmet) és az ajtó külső kéderei is ki tudják imitt-amott koptatni a festéket. Ezekkel törődni kell, de egyébként nem vészes. A beltér alapjában időtálló, kivéve persze a hámló gumis tapintású festékeket és a könyöklés miatt beszakadó ajtókárpitot. Viszont egy ilyen magas futású autóban azért már meglátszik a vezetőülésen legalább, ha nagyon nem is. (én 311 ezerrel adtam ez az autómat és 130 kiló körüli vagyok, de nem nagyon volt szétülve a vezetőülés.)

Előzmény: Törölt nick (70539)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70568

Gondolom az összeszerelő üzemet mutogatták, meg talán a karosszéria elemek gyártását. Az alkatrész gyártó műhelyeket nem. A beszállítókat sem. (dolgoztam Németo.-ban, akkor törökök dolgoztak mindenütt, ahol nem találkozhattak megrendelőve. Igaz, hogy építőipar volt.) Volt egy 2300-as Audi Coupe, már régen volt, nem emlékszem a pontos részletekre. Ha megküldtem az autót 200km/h körül az első piros lámpáig nem volt vele semmi baj. Ott leállt. Utána bizonytalan idő múlva lehetett újraindítani. Zörgött az egész autó, azt hittem, hogy rögtön szétesik. Volt egy 1,8-as Ventonk is, újonnan került hozzánk. 140e km-nél megszabadultunk tőle. Addig elfogyasztott 3 szélvédőt (maguktól törtek ki!), egy ABS-t, egy gyújtás elosztót, a klímát legalább háromszor újra tölteni, egy kalapnyi (szó szerint) zárbetétet, minden hétvégén mászhattam alája, hogy a szétesett elejét újra összerakjam. Ha két hétnél tovább jó volt, akkor már örültünk. Egyszer Páduában hagyott ott az autópályán. A 305-t Afrikában használtam nagyon nehéz körülmények között. A környéken én voltam a legjobb szerelő, de így is elég volt évente egyszer, amikor hazajöttem, szervízbe vinni. Olajat sk. cseréltem. Az autó minden különösebb kár nélkül túlélt egy ötnapos homokvihart. Egy Golfot láttunk az út mellett, aztán bevontatták az oázisba, ahol  mi is aludtunk. 50 (ötven) km-t bírt, aztán gyakorlatilag az összes mozgó alkatrészt cserélni kellett (volna). A 406-os ban 140e. km-ig a matrix kijelző adta meg magát és az egyik tükör állító rugőja. Azt díjmentesen visszaakasztották a szervízben. A 407-ben 37e km-nél volt egy hiba, három napig volt szervízben, 210e. km körül adtuk el. Több hiba nem volt. A 308-as az HDI volt, 130 e km után adtuk el, máig bánom. Amíg nálunk volt, csak a szervíz nyitotta a motorháztetőt. A 120-as szervíznél mondták, hogy az első féktárcsákat majd előbb-utóbb cserélni kell. Ezek után 3008-t szerettem volna, de asszony sírt, hogy az neki nagy, inkább ne Peugeot-ot vegyünk, egyszer hadd válasszon Ő. Ráhagytam. Sajnos. Az Octavia 25-e km után gyanús hangokat hallat a motorból. Más autónál ilyet még nem hallottam. Mintha egy nagy bádog mosófazékban úgy forogna valami, hogy huhog közben. Asszonynak kellett volna venni egy másik autót, de nagyon ezt akarta. Többet német autót nem veszek.

Előzmény: Törölt nick (70566)
ac07 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70567

Hasonló cipőben jártam az idén: OII saját (2005), OII FL céges (2012), ismét választhattam: Sportsvan lett. Vezettem OIII-at is nem keveset, most át kellett ülnöm bele megint 2 napra: sokkal igénytelenebb, hangosabb, mint a Golf. A saját OII-t is Golf VI kombira (2012) cseréltem. Hozzáteszem, hogy alapvetően hibamentes volt minden autóm. A céges OIII már most 70 ezerrel (2-3 évesen) olyan igénytelenül lepusztult belülről, amilyen a közel 170 ezerrel leadott OII FL-em 4 év után sem volt. Apróságok, de az ugyanolyan kategóriás menü és navigáció (Amundsen) az OIII-ban csigalassú, a Golfban teljesen kezelhetően, gyorsan működik.

Mostmár én is belátom, amivel bigjohni vérét szívtuk - bizony neki volt igaza a Skoda vs. VW minőségi különbségekben.

Előzmény: nohab (70537)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70566

Más márkájú autókkal sokkal több műszaki probléma van. 

Amikor az O3-ast vettem, volt egy keretem és egy puccosabb autót szerettem volna venni. Romániába státusz az autó. Megnéztem vagy 4 márkát, vezettem is őket, az minőség/ár aránya a Skodánál volt a legjobb. 

A nyáron jártunk a családdal a wolfsburgi VW gyárba. Nincs ott egy fia migráns sem, csak középkorú fehér munkások és több száz japán robott- darabja 1.5 millió euró. Képzelj el egy 7km hosszú és 1.5 km széles üzemet, aminek minden csarnoka be van burkolva klinker téglával, aminek darabja anyagáron 1 euró.

A gyárlátogatás másfél órát tartott egy erre készített kisbúsz vitt, ami elfért a csarnokok belső úthálózatán. 

Mindenhol olyan tisztaság volt, mint egy patikában.

A gyár mellett van egy Autostadt nevű 2o hektáros bemutatóközpont, de nem az autók a lényeg, hanem az épületek és a részletek kidolgozása, forgott is az építész szemem. Nagyon gazdag a VW, nem hiszem, hogy a tőrzsdéről összeszedett pénzből gazdálkozik. Amitt ott láttam az tényleg hihetetlen.

Ezek nem fognak rossz autókat gyártani. 

 

Előzmény: Töck Jenő (70564)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70565

Én peugeot felé fordultam nagyot dobtak dizájnba és minőségben most olyan elégedett vagyok egy peugeot 508-al,hogy mindig eszembe jut hogy de jó hogy nem O3,insignia vagy mondeo-t választottam!

Ha a pug marad ezen az irányon,akkor a következő is peugeot lesz.

Ennek ellenére az O3-at és a skodat jó autónak tartom a mai napig...viszont motorba és dizájnba belső külső nekem már unalmas,olyan megszokott jó és semmi több,főleg hogy azért sok van belőle ,szemnek sem feltűnő már,beleolvad a forgalomba.

Előzmény: Töck Jenő (70564)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70564

Ahogy itt a hozzászólásokat olvasom egyre jobban megerősödik a véleményem, hogy a német autók iránt érzett gyanakvásom nem megalapozatlan. Volt sok Peugeot-om és két német autóm plusz most a Skoda. A Skodában még csak 25e km van. A két igazi német autóval és ha hozzászámolom ami itt várható, akkor meg kell állapitanom, hogy a Peugeot-okkal összesen sokkal kevesebb baj volt mint egy-egy német autóval. Akkor még nem is beszéltem a sógorom 2000-es diesel Passat-járól. 70e km után inkább eladta. Az az érzésem, hogy a német autók annyira ki vannak finomítva, hogy inkább laborban való használatra gyártják őket. Képzett német munkaerővel. De azok már nincsenek. A francia autókat arra tervezik, hogy analfabéta migránsok fogják gyátani. A német autókat is azok gyártják.

Bazsi5891 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70563

Köszönöm az infokat mindenkinek! 

Küldtem e-mailt. Köszi

Előzmény: stevie-13 (70465)
skt15 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70562

Facelift elkopott a szerszám miatt??? Jesszus, hogy lehet ekkora hülyeséget írni, már ne haragudj!??

Előzmény: Töck Jenő (70561)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70561

"Én inkább azt a kérdést tenném fel, hogy mi ezzel a mostani facelifttel a célja a Skodának?"

Föltehetőleg az eddigi szerszámok (vagy egy része) elkoptak, új szerszám kellett, nem akarták a régi szerszámot változtatás nélkül újragyártani. Úgy kellett módosítani, hogy csatlakozzon a megmaradó régiekhez.

Előzmény: Traubi (70553)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.28 0 0 70560

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141398711&t=9029418

Megvetted vagy nem?

 

Írtam, hogy vegyél egy Fabia II-est kombit 1.4 benzines motorral, pont akkora mind a O1-es, a csomija nagyobb.

A keretedbe belefér egy 2oo9-es 1ooe km futott, első tulajdonostól. Ha sokat keresel egy 2o1o-es is. 

Ne vegyél 13 éves bontószökevényt.  

Olyan nincs, hogy ki lehet fogni jól.  Azt nem adják el. Megveszed és még a kereted felét- 2/3 rá kell költsed, azzal kell kezdeni, hogy az összes utángyártott szart ki kell pakolni belőle eredetire.  Lehet, hogy nem akkor amikor megveszed, de egy év alatt biztos. 

 

Skodák-  nekem csak dízel Skodáim voltak,

2oo3-ban vásároltam egy új O1-es TDI 11o lovast Elegance felszeretséggel, plusz pár extra, 19euró-ért, ezzel az autóval volt a legkevesebb problémám és 2oo7-ig 235e km jártam vele, amikor 1oe euróért eladtam, de újszerű állapotban volt. Egyszer elrontották a szervízbe (elszakították a vezműfeszítőt és laza vezműszíjjal jártam 4oekm), más baja nem volt csak kopó-fogyók.  Ennek volt a legjobb minőségű és a belső tere, az összes Skodámból (kivéve a fekete Scout). Egyszer volt egy hengerfejpakkolás csere, mert fogyasztotta a hűtővizet. Ez az autó, jól meghajtva, fogyasztott 5.8 litert 1ookm-ren. Nyugisan 5 litert, nagyon nyugisan 4.3 litert. F@aszom E4, E5 és E6, ennek se füstje se szaga nem volt soha. Nagyon szépen szólt a motorja.  Néha limp mód ütötte agyon, ha elbambultam mellette vezetés közben. 1x turbó takarítás. Így nézett ki amikor eladtam. 

http://pho.to/AQyA8

 

A következő Skodám egy 2oo8-ban vásárolta, 18.7e euróért, O2 BXE fehér kombi volt 1o5 lovas dízel, Ambient felszereltség+ pár extra. Egy nagy kalap szar volt, minden tekintetbe,  gyenge minőségű belső, rosszul kalibrált motor-váltó kombó, csúcsos nyomatékgörbe- nagyon hamar lecsengett a nyomaték ( 2ookm után meg is csippeltettem), írtó szar gyári gumik (életveszéj színten)- 5oo km után kapott más felnit és gumit is. Rázós, zajos karoszéria, recsegő műanyagok, gyenge fékek, máló kormány, borzasztóan piszkolodó beltér, 8oe km után elegem lett és árulni kezdtem - de szart se kaptam érte, megjelent a FL és a O1 tour is, olcsóbban. Aztán 135ekm-ben hajtókar és motorblokk törés után, kapott egy bontott motort. 5 percig okos voltam és beszámították (elég jó áron- csak azért meg végig vezetett szervízkönyve volt) egy O2 Scoutra a Weltautónál 2o12-ben. 

http://pho.to/AQyHq

http://pho.to/AQyI6

http://pho.to/AQyIG

 

Az O2-es Scoutot használtan 12oe km vettem, 4 évesen, de minden baja volt.  Megoldottam, kb. 15oo eurót költve rá azonnal. Aztán volt komplett klima csere (kompresszór, kondenzátor, egy szelep) és később egy hengerfej javítás is. Most ez 34oekm-be van és jól megy: volt 2x vezműcsere és egyszer lenditőkerék és kuplung, egy jobb első kerékcsapágy, 3x első villa hátsó szillent, 2x stab. pálca elől hátúl, 3x haldex olaj, 15e km olaj és szűrők cseréje, üa szűrő 3oe km-be, 1x akkumulátor (28oe km után), 1x hátsó segédrugó, 2x komplett fékszett ATE gyártmány. Nagyon jó autó, vizet se visz neki az O2 BXE, a belső tér szinte prémium minőségű, vettem rá MAD méretpontos bőr üléshuzatokat is, ez a munka autóm. Még egy 1ooe-ret biztos elburrogok még vele. Ez egy 2 literes 14o lovas PD, de 8 szelepes, nem a Passat nyamvadt 16 szelepes motorja ( a Siemens PD elememekkel és a kieegyenlitő tengelyes olajszivattyúval).  Többszőr nekimentem az ütközőkkel külömbőző autóknak, de nem látszik rajtuk semmi. Kapott a hátsó sárvédőn egy pukli, de intézve van az is. Részecskeszűrőnél 1x cseréltek egy diff. nyomásszenzort és 1x kimosták. Majd következik a csere, csak szarjon be. Az utángyártott 42o euró+munkadíj.  Az autó csak márkaszervízbe van-volt karbantartva és javítva, az alkatrészeket is ők adták.

A fiam rátett gyorsan a nyáron 2oekm-t két hónap alatt.:) Azt a lépést képzeld el. De kibírta.

http://pho.to/AQyIN

http://pho.to/AQyIb

 

2o13-ban megvettem egy ortodox pópa fekete Scoutját, egy nulla szériás 2oo7-es model, gyárilag modosított motorvezérléssel, a bukaresti Skoda legnagyobb képviseletéhez hozták bemutató autónak, onnan szerezte a pópa, járt vele 1ooekm és elkopott a hátsó kardánon egy gumi lengéscsillapító, amit nem tudtak neki megjavítani. :) Ott állt egy garázsba 2 éve, eladni nem tudta, mert rázott az autó magass fordulaton. De megvettem 11e euróért, mert ismertem ezt a hibát. A hibát és más apró problémákat megoldottam 5ooeuróból és volt az asszonynak egy jó kocsija. Most 155e km-be jár, tökéletes állapotban van, a gyári vezérléssel legalább 16o lovat tud, rakéta. Full extra gyári bőr kárpíttal és tetőablakkal. Hibalista: xenon egők, egy lámpamosó, egy hátsó ajtó zár, apróságok. Talán egy komplett fék szett. Egyszer megrágta az egér a motortérben az egyik kábel, a szerelő megjavította. Ezzel nagyon gyorsan szoktam hajtani és sokal jobban megy mind az O3-as Scout, a vége 225. Ez is márkaszervízbe volt javítva.

http://pho.to/AQyIt

http://pho.to/AQyJB

 

2o15 tavaszán rendeltem egy O3-as Scoutot (flancból), E6-os, 2o15 augusztusi gyártás, 15oLE CRTDI, most 27e km van és 26.9e euróba került. Majdnem fapadost- de kivülről mutatós:). Felemás véleményem van róla. Cseréltettem egyszer olajat, 12.7km-be. Hibalista nulla. 3 éve garit kaptam, motorcserést, amit ráírták a garancialevélre. A belső tere OK, az üléshuzatok nem piszkolódnak. Az autó tágas, de nem annyira stabil egyenesben és kanyarba sem mint a fekete O2 Scout. Kb. garázsban áll. Szabira használjuk. 

http://pho.to/AQyJp

Előzmény: Törölt nick (70528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!