Nem inkább NYR vagy NVR? Mert ha MY vagy MV kezdetű a rendszámuk, az azt jelenti, hogy két éve ott rohadtak ezek a buszok a Kravtex telephelyén. Az MV, MY kezdetű rendszám 2014 nyár végi rendszámok...
"ha le akarják venni a budapesti fordáról JWC-940-et,"
Azért nem kellene levenni, mert 18 éves, ameddig ennyire megbízható.
Erre más megoldás is lett volna, ott van pl az FSJ vagy az LHR. Talán ideálissabb lenne az LHR helyett egy új 12 méteres kocsi.
Egyébként azon gondolkodtam, hogy a JWC az a kocsi, ami a legrégebb óta egy fordán van. Amíg reggel meg nem láttam a JJT-603-at. Ez még egy évvel régebb óta van a Sopron-Nagykanizsán.
Nem igazán értem, hogy miért akkora baj, hogy Credo-k jönnek. Az első generáció valóban nem sikerült túl fényesen (amiből Zalába is jutott kettő), de az újabbak között vannak egész tetszetősek is. Persze nem egy Mercedes, Volvo, Setra vagy MAN, de gondolom az ára sem. Anno Győrben sokat utaztam egyetemistaként Credo helyi autóbuszokkal, nekem nem volt velük semmi bajom.
Végül is már unalmas volt mindenhol (itt az Index fórumon is) azt olvasni, hogy mindenki a Zala járműparkját isteníti, szóval itt az ideje lezülleszteni a magyar szolgáltatási szintre. :(
Kíváncsi leszek majd a véleményeitekre ezekről a Credokról.
Itt a DDKK-nál az utasok, és a sofőrök is szeretik őket.
Az Econell hibája talán a szűk ablak felőli ülésezés. Mármint aki a belő ülésnél ül annak nyomja majd a vállát az ablak. Hacsak nem sikerült ezt még javítani. Az Inovell meg simán jó hosszabb útra. Dönthető ülések. Jó székezés (DDKK-nál) És ha esetleg nem fér el két ember egymás mellet kilehet húzni oldalra is a széket. (Ez egy hatalmas inováció :P De sokat jelent. :)) )
Egyébként talán az elektronika ami szereti megadni magát néha napján. De ez se rendszeres meg jellemző. Teszik a dolgukat. :)
A szegedire tenni egyféle céllal tartom elfogadhatónak: ha le akarják venni a budapesti fordáról JWC-940-et, aminek 18 évesen igencsak ideje lenne. A szegedi kocsit persze nem közvetlenül a helyére tenném, ahol hajnalban felfelé kapacitásban talán elég sem lenne, hanem az oda-vissza gyorsban közelkedő Zalaszentgrót-Budapestre, és az onnan felszabaduló LBH válthatná a JWC-t.
Azért a kárpit mintázata és az ülések elrendezése eltér az ex-zalai gépektől. Persze a laikusok számára ez valószínűleg fel sem tűnik :)
De most már jó lenne, ha a város is tenne valamit az egységes flottáért a levélírás mellett és vehetne még négy garnitúra utastájékoztató rendszert (Rába, 2 db keszthelyi Mercedes és a ságodi E94 helyett közlekedő csuklós helyközi Mercedes).
Annyira trükkös akció volt, hogy teljesen beleolvad a flottába, és aki nem nézi a rendszámot, annak teljesen ugyanolyan, mint a másik 5 Rába Premier. :)