Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70821

Köszönöm, szívesen venném.

Sahy/Ipolyság, gondolom beszélnek magyarul.

Előzmény: Bombyna (70818)
Skodás79 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70820

Kell néhány másodperc amíg az olajnyomás beállítja a láncfeszítőt.

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Skodás79 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70819

Nekem 2. hengernél 17056- P0672,  a 4. hengernél pedig 17058- P0674 hibakódot dob. Ebből következtetek, hogy nem az izzítási főrelé szórakozik. Azért érdekel, mert most volt pár alkalom, hogy nehezebben indult be az autóm hidegen, illetve beindulás után nem ment mind a négy henger. Keresgettem neten erre az izzítógyertya hídra, de nem nagyon találtam. Gondolom csak gyári létezik belőle.

Előzmény: Draganovic (70805)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70818

En ilyen nagy munkakra mindig kiviszem Šahyba szloviba. 10ezreket sporolok vele es ott legalabb ertenek hozza klasszul megcsinaljak. Ha kell megadom a szamukat egy telefont meger.

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70817

CAXB motorkód...

Előzmény: Rebellis_18 (70816)
Rebellis_18 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70816

Sziasztok!

 

Vásároltam egy 2012 augusztusi forgalomba állítású Skoda Octavia Ambition 1.4 Tsi-t. 160 ezer km van benne a szervízkönyve szerint idén áprilisban volt utoljára márkaszervizben.

A vezérműlánc és kapcsolódó részek cseréjének szükségessége aggaszt. Hallásra indítás után egy kicsit csörög, de néhány másodperc után ez elhalkul. 178 ezer km-nél lenne szervizes megint.

Várjak a szerviz intervallumig?

Mire érdemes még figyelni egy ennyit futott kocsinál?

Tudnátok egy lelkiismeretes szervizt ajánlani. Az egyik márkaszervízben 200e Ft lenne a vezérléscsere + 160e Ft a szervizdíj.

Lenne ennél olcsóbb, de nem buheramátrix megoldás?

Előre is köszi!

 

 

Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70815

Ugyanezt csinalja gyujtasrarakas utan is. Ajanlatos varni kb 1mpet mindig.

Előzmény: Airbag. (70814)
Airbag. Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70814

tudtommal ajtónyitáskor az AC, indítási nyomásra tölti fel az rendszert(megkönnyíteni  a motor beindítását)

Előzmény: Csaby27 (70812)
Bombyna Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70813

Škoda szervizben mondtak hogy azt az ajtonyitasra elindulo act ki lehet kapcsolni. Szoltam is nekik hogy akkor azt kikapcsoltatnam. De az enyemen nem lehetett. Mondtak hogy nem mindegyiken lehet. Szoval az egy hulyeseg nincs belole baj ha nem nyom nyitaskor mert gyujtasrarakaskor ugyis nyom. Ezt mondtak. Remelem igaz. De majd itt a szakik is mondanak hozza valamit. Vagy nem.

Előzmény: Csaby27 (70810)
Csaby27 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70812

A nehezen indulás és az ajtónyitás (nem nyom a pumpa), lehet-e összefüggés a kettő között.

Előzmény: skt15 (70811)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70811

most akkor itt hány problémáról is van szó?

 

Előzmény: Csaby27 (70810)
Csaby27 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 70810

Sziasztok!
Elnézést ha picit hosszú leszek, de szeretném ha minél jobban átlátnátok a problémát.
Adott egy 2002-es Octavia 1.8T 150LE AUM autó.
Ha sokat áll, nehezen indul, pontosabban beindul de ingadozik a fordulatszám és megáll.
Úgy sikerül beindítanom, hogy vagy pöcögtettem a gázpedált közben, vagy többször is próbálom indítani, 3-4szer.
Az első bal ajtónyitásra nem reagált, sem a műszerfal sem a plafonlámpa és persze a benzimpumpa sem zúgott.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan miért nyom a pompa ajtónyitáskor ha sokat áll az autó, mi a szerepe? Mert amúgy is zúg indítás előtt is....
Illetve ha nem működik ajtónyitáskor, milyen problémát okozhat és ez hogyan nyilvánul meg?
Kiszereltem a zárat, a mikrokapcsóló műkött (lemértem), de hiába nyomogattam nem reagált rá semmi.
Vettem egy használt zárat egy ALH dízel octaviaból, mint kiderült ennek nagyon el volt kopva kapcsolója, ezért át tettem az enyémből a kapcsolót és működött is.
De miután összeszereltem, megint nem reagált az ajtónyitásra. Viszont ha kézzel mozgatom a zárat akkor igen, de ajtónyitásra nem.
Szerintetek ezt hogy lehet megoldani, illetve mégegyszer az mennyire gáz ha ajtónyitásra nem nyom a pumpa?
Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70809

Thx

Előzmény: nohab (70808)
nohab Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70808

Lényegesen kevesebb hőt termel mint egy izzó, azaz ha a lámpán belül eloszlatod a hőt az bőven elég. Erre a saját ventilátora alkalmas.

 

Az, hogy fizikailag befér-e, már lámpa és "égő"-függő

Előzmény: Törölt nick (70807)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70807

De pl az ilyet hogy lehet betenni a lámpa testbe?

 

a hő nem tud el távozni onnan, nem?

 

http://www.gearbest.com/car-headlights/pp_427041.html?wid=21

Előzmény: nohab (70626)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70806

fizikailag igen. 

de le fogja szivni az akksit. canbus gateway modult kell cserélni. 2008 utáni VAG autóéra

keress vissza le lett irva.

Előzmény: huntiti (70804)
Draganovic Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70805

Nekem is 1.9 pdtdi 2007.10

 

Mekem ez van de egyenlőre pihen a gép ,semmi fizikai gondot nem okoz csak hibát dob.

 

2 Faults Found:

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 270767 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:20:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 2.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 17.1°C
                    Bin. Bits: 10110000

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13)
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 270767 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:20:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 2.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 17.1°C
                    Bin. Bits: 10110000

 

Előzmény: Skodás79 (70801)
huntiti Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70804

Egy Octavia 2 2006-os autóba belemegy a Skoda swing rádió egy az egyben? Ha nem milyen normálisabb megy a gyári helyére?

golf72 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70803

Sziasztok fórum társak! Tudna nekem valaki segíteni a fűtésben a bal oldali levegő keverő vagy szabályzó meg megadta magát javított már valaki és hol kell keresnem annyit tudok hogy a műszerfala alatt de  pontosabbat szeretnék tudni ! Skoda Oktávia 2 .  Pdtdi. 2.0   2005.

golf72 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70802

Szia! Nekem mind a négyre írja a hibát,nem hiszem hogy mind rossz lenn! Tippet nem tudok adni mert még nekem se nincs megcsináltatva , de az izzító gyertya csere az tipus hiba ha beszekad akkor a hengerfej le ezt mondják!

 

Előzmény: Skodás79 (70801)
Skodás79 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70801

Sziasztok !

 

1.9 PDTDI Octavia II autóm van és ősztől tavaszig 17058 és 17056 izzítási hibakódot dob ki erre a két hengerre. Egyszer nézték szerelőnél, akkor azt mondták, hogy lehet, hogy az izzító főrelé baszkódik, de nem voltak biztosak benne. Én úgy gondolom, hogy ebben az esetben minden hengernél előjönne ez a hiba. Nézte egy autóvillamosságis is, ő szerinte az izzítgógyertya híddal lehet a bibi, azért is, mert nem minden hengernél van probléma. Az a vicc, hogy a melegben nem produkálja ezt a hibát. Az izzító gyertyák nem rég lettek kicserélve, azzal sem lehet probléma. Valamilyen elektromos baja lehet, csak nem tudom mi. Találkozott már valaki hasonló problémával?

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70800

Az autó alá be volt téve egy-egy 2.5 méteres 12x12-es gerenda, arra voltak téve pallók.

Az autó jobb oldala is meg volt emelve, levettem mind a négy felnit, átfesteni. 

A megerősített peremek alá volt beszerelve a bakkolás, ahova az emelőt is be kell tenni. 

Ez volt otthon megmaradva. 

 

Az idén felemeltettem hidraulikus présekkel egy 25o éves vonógerendás barokk tetőszerkezetet (kb.45onm-rest) cserepestől. Volt legalább 12o tonna, ebből a cserép 5o tonna.  Minden székállásnál felbakkoltam, pont úgy mint a képen a Skodát, oszlokokra is voltak, amelyek a lejjebb levő 7o-es falra támasztottam. Kivágattam a 4o-es téglafalat a talpszelemenek alól egy falvágó láncfűrésszel és öntettem egy vasbeton koszorút helyette, mert a tető nyomta szét a tartófalakat. Aztán visszaegedtem a koszorúkra.  :)

 

Előzmény: Octi19 (70777)
igeled Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70799

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy sokoda octaviánál (BCA) hogy jutok el az ablaktörlő motorig, mechanikáig? Egy fekete műanyag elem alatt van az egész. Azt hogyan kell leszerelni? 

Köszönöm!

 

Rallyer Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70798

Ilyen "építész" házától mentsen meg az isten! Szerintem gyakran szerepel a "Pfusch im Bau"-ban!

Előzmény: Horváth Ozzy (70774)
racka_pw Creative Commons License 2016.11.05 0 0 70797

Üdvözlet!

Kérnék tőletek egy kis segítséget! 2-es Octavia-ban lévő climatronic néha olyat csinál, hogy hiába tekerem maxra a belső szellőztető ventilátort, alig fúj az utastérbe levegőt. Pollenszűrőt kivettem, de nem az volt a hiba, a venti is működik rendesen, mert a szűrőt szabályosan kilőtte, amikor kipattintottam a takaró elemet. Próbáltam resetelni az econ + testre fújó kombináció együttes megnyomásával és valamennyit javult a helyzet, de így sem tökéletes. Már volt korábban is ilyen gondom, de az másnapra, ujraindítás után megszűnt. Gondolom az egyik légterelő lamella nem működik rendesen. Olvastam valahol, hogy lehet a rendszert teljesen alaphelyzetbe állítani gyári műszerrel. Ez vajon segíthet? Találkozott már valaki hasonlóval? Esetleg a márkaszervíznél egyszerűbb megoldás lehet erre?

A válaszokat előre is köszönöm!

nohab Creative Commons License 2016.11.04 0 0 70796

Nem egy kímélős üzemmódban használja az autót (satufék/padlógáz), de azért így is sokat kibírt.

 

A DSG sokat könnyít a 2T dolgán, nincs kuplungról leugrás, nincs túl alacsony fordulat...

Előzmény: (M)Ákos (70784)
nohab Creative Commons License 2016.11.04 0 0 70795

nekem is van hasonló, jók ezek a filléres alis bizbaszok :)

Előzmény: (M)Ákos (70786)
Bopis Creative Commons License 2016.11.04 0 0 70794

Oké, most már értem, nagyon köszi!!!

Előzmény: Törölt nick (70792)
Horváth Ozzy Creative Commons License 2016.11.04 0 0 70793

ez a készlet nekem október 1 óta jön. csak még mindig sehol, "szállítmány foglalás" :( de majd karácsonyra csak meghozza a kínai jézuska.

Előzmény: (M)Ákos (70786)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 0 0 70792

Magától belsőre állítja a szellőzést tolatás végéig, hogy ne szíjjad a kipufogógázt :)

Előzmény: Bopis (70791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!