Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DelSonar Creative Commons License 2015.03.04 0 0 12937

Az se rossz, ha van hely, szerszám és türelem hozzá. Nekem max türelmem lenne, így marad a kipufogós :)

 

Esetleg még egy lehetőség: http://ferroz.hu/tlumiki-daewoo-uklady-wydechowe-39.html

Előzmény: Ken_Block (12936)
Ken_Block Creative Commons License 2015.03.04 0 0 12936

Aha.

 

Nekem csak a "cső" kell, aztán kicserélem én. 

Előzmény: DelSonar (12935)
DelSonar Creative Commons License 2015.03.04 0 0 12935

http://www.kipufogo.hu/

 

Egy éve cseréltettem le a hátsó dobot, az 23 ezer volt, fél óra alatt kész volt, végig lehet nézni a szerelést. Most megyek a hónap második felében és a maradék részt is ledobatom a katalizátortól a hátsó dobig mindent, az 38-40 ezer lesz kb, és egy órai munka.

Előzmény: Ken_Block (12930)
b.u.b.u.5.5 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 12934

Köszönöm a jótanácsotokat, de elvittem szerelőhöz, mert reggel 1 km után újra kezdett villogni

Hát kiderült, nem megy az egyik henger,mert tönkre ment a gyújtáselosztó ( csak mondom, h. mindenki tudja), meg ami összekapcsolja a gyertyával az is elrepedt. Szóval 3 hengerrel jártam, éreztem, h. nincs erő benne, de érdekes módon nem rángatott.

Lehet, h. már néha néha sem kapott szikrát.

Most már muszáj lesz így csináltatnom, mert nem ajánlatos menni vele, hisz löki be a benzint s nem ég el.

Szóval a tanulság ha ég vagy villog a sárga lámpa, nem megy 1 henger

Előzmény: pity68 (12933)
pity68 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 12933

Én is azt tudom tanácsolni mint  Ken_Block, ki kell olvasni csak valami normális helyen és emberrel.

Előzmény: b.u.b.u.5.5 (12928)
K István65 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 12932

Karkus Kipufogó szerviz ! Kipufogó szervízünk Budapesten a XVI. kerületben - Rákosszentmihályon - a Hunyadi utca 6. szám alatt található.

Előzmény: Ken_Block (12930)
almaata66 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 12931

Ha jól emlékszem ferroz-t vettem rá. olcsó és nyilván nem bírja addig mint a gyári. viszont a rezonátor csövet is cserélték. +1 tízes.  itt szolnokon 50-ezer alatt volt a vége.

Előzmény: Ken_Block (12930)
Ken_Block Creative Commons License 2015.03.02 0 0 12930

Megint el felejtettem....

 

Nem tud valaki Pesten ,vagy közelében 4 ajtósra kipufogót, nem heroin áron? Közép rész, meg végdob kellene. Néztem ilyen Bárdi, Unix, 90e kb a közepe meg a végdob. El van rohadva a csatlakozási pont, meg ennyit bírt az után gyártott dob, 4-5 éves, és a cső fele elrohadt egy 5cm-en.

Ken_Block Creative Commons License 2015.03.02 0 0 12929

Üdv.

Világítani szokott leginkább, villogás nem tudom mit jelent.

Nem lehet megmondani mi a baja, mert így sacc kb. 30 hibakód lehet benne, ami legalább fele annyi alkatrészre utal.

De ha nincs alapjárat, lehet maga a léptetőmotor, lambdaszonda, esetleg fojtószelep.

Ki kell olvastatni a hibatárolót.

Előzmény: b.u.b.u.5.5 (12928)
b.u.b.u.5.5 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 12928

Kedves klubtársak

Van 1 kalóz 1.4-sem 2004-es, s most először villog a sárga ( talán check) lámpa 

Nem tudná valaki megmondani mi baja? Ja és furcsa az alapjárat, úgy ráz a kocsi.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.25 0 0 12927

Az a baj ,hogy rövid távokon sok helyen lerakódás képződik, ami eszi a dolgokat benne. Mi is rövid távon használtuk, én meg sportosan is vezetek, de télen volt 8.5 az átlag kb, nyáron 8 körül.

Most meg az 1.6 105 lóval, szintén sportosan 7-8.5 között. Mondjuk sportosság kimerül ott, hogy kicsit agresszív gyorsítás alsó fokozatokban, aztán ráállok 90-100-ra.....meg előzéseknél, ha nem tudok lendületből szembejövők miatt elmenni.

Előzmény: DelSonar (12926)
DelSonar Creative Commons License 2015.02.25 0 0 12926

Mivel én is többnyire rövid távokat megyek, ezért inkább igyekszem magasabb fordulatszámon járatni 2-3000 között, hogy valamennyire ki tudjon égni a rendszer. 4-5 km után eléri az üzemi hőfokot, utána már pörgetem, nem kapcsolok fel 5.-be 40-nél, stb... Ilyen stílus mellett az 1.4-es motor fogyasztott 7.8 körül. Bár amióta a gyerekek vezetik főleg, felkúszott 8.5-re ismét, de hát ez ennyi. Cserébe viszont mindig indul, nem eszi az olajat (egy év után az olajszint ott van a nívópálcán ahol betöltés után), nem szivárog az olaj. Most tervezek egy OBD kódkiolvasót beszerezni és megnézni a fedélzeti számítógép adatait üzem közben, hátha látok majd valami érdekeset.

Előzmény: Ken_Block (12924)
bodoght Creative Commons License 2015.02.24 0 0 12925

Na, megvan a búgás oka: bal első kerékagy csapágy, cserélve, azóta semmi hangja.

 

Fradista87: csak csatlakozni tudok az előttem szólóhoz, ha nem valami barbár kezében volt, meg az olajcsere-olajszűrő-levegőszűrő szentháromság be volt tartva, motorjának nemigen lehet nagy baja. Nem egy tűpontosan összerakott versenygép, fogyasztása sem a legkevesebb, de nem egy túlbonyolított vas. Amit nem szeretek benne, az a futóműve. Persze, értem én, hogy elég keskeny és aránylag magas bódé, de rendes autópályatempónál borzasztóan tud kóvályogni meg kanyarokban billegni, ráadásul az ilyen-olyan szilentek, stabilizátorkarok elég keveset bírnak ki. Kb évi 20e km-t megyek, de mióta a lengőkarból kikerült az eredeti gyári szilent, egy évet nemigen bír ki. Elég vékony anyagból van a bódé, ha valamivel összeugrassz, tud gyűrődni rendesen. Nem vettem nagy pénzért, 100ezret tekertem bele főleg munkába járásra, de indul minden reggel, megy, fékez, fűt, soha nem hagyott az útszélén.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.24 0 0 12924

Üdv.

 

Swiftnek közelében sem lesz szerintem, bár nekünk 1.4-es volt. Családban maradt, most egy részt városban(Jászberényiről Pécel felé), egy részt meg azon kívül van használva (100-120). 6.8 ritkán, inkább 7.0-7.3l az átlag. 1.2-nél ezt még nem kizárt, hogy meg lehet fejelni kicsivel. Rejtett hibái nem nagyon szokott lenni, látható annál inkább. Mivel már a legidősebb 12-13 évében van, meg a többi is közelít a 10-hez, itt-ott korrodáció fedezhető fel, ha kicsit hanyagolt az autó. Mindkét motornál igaz, hogy ha rövid távon(oda-vissza táv össz. 25-30 km, ettől nagyobb távnál már talán nem igényeskedik) van használva, meg tötyögve, meggajdul az alapjárat, meg lambdaszonda lehet odalesz. Látható hiba továbbá, hogy ha egy bunkón kifejezve tuskóé volt az autó, le vannak törve a külső kilincsek( láttam olyat aki 3* törte el, majd úgy hagyta már).

Igazat megvallva sokan lenézik, mert koreai meg "igénytelen", kemény a belseje, de jó autók. Leszámítva az alapjárat, meg lambdaszonda baját, más nem igen van velük, kopó alkatrészeken kívül. 12 éves lesz ""miénk"", jobb elől kerékcsapágy, féltengely gumiharang, gyújtás alatti O gyűrű, hátul kapott új fékpofát és kötelezőn ennyi baja volt (kopp-kopp), meg régen kapott egy új alapjáratit, meg szondát.

Előzmény: Fradista87 (12923)
Fradista87 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 12923

Hello
Egy 2006-os 1.2-es Chevrolett Kalos megvásárlásán gondolkozok.
Jó állapotú,megkímélt klímás,elektromos ablak,vonóhorog.
Érdekelne ilyen motor mellett a fogyasztás mennyibe lenne?(tudom ez irreális kérdés csak annyi érdekelne hogy mennyivel több a fogyasztása vagy hasonló e mint egy Swiftnek?)Valamint mire kell figyelni milyen rejtett hibák lehetnek ennél a típusnál?
Városi közlekedésre,munkába járásra kellene ezért nem riasztana el az 1.2-es motor mert olvastam hogy nem nagyon megy de amugy sem száguldani szeretnék.
Gondoltam Kalos tulajdonosok elláthatnak majd jó tanácsokkal! ;)
Válaszokat előre is köszönöm!

bodoght Creative Commons License 2015.02.20 0 0 12922

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Valószínűleg a csapágy lesz, a gumin nem találtam hibát, de majd véglegeset a szerelő mond hétfőn, arról is beszámolok.

Előzmény: Ken_Block (12921)
Ken_Block Creative Commons License 2015.02.20 0 0 12921

Értem. De azt elvileg meg nagyobb tartományban lehetne hallani, de bármi lehet.

Egyszerű amúgy...kormány kiteker, teljes tenyérrel simítani gumi felületét egy 15-20cm-en. Persze ne eső után, vagy 40cm dagonya után. Ha érezni, hogy egyik irányba húzva akad a kéz, akkor az a gumi kukás, de szerintem nem az a baja. Csapágyhoz, meg eleje megemel, kerék megrángat....ha jók a szilentek, gömbfejek, enyhén érezni. Ha nem megforgat, és hallani, hogy darál a csapágy.....

almaata66 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 12920

Nem szálszakadásra gondoltam, hanem vannak olyan profilú gumik amelyeket kagylósra koptathat a futómű és az tud búgni.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12919

Bármi lehet, ami akármi. Volt téli, szálszakadásos gumink, az rázta a kormányt kicsit, de hangja nem nagyon volt......

Sógoromnak masszívan olyan 6.9-7.3 között van. Amikor ki volt lyukadva a kipufogó, úgy meg 6.5...nem értem a logikát, pedig traktor hangja volt már, konkrétan hátsó dob előtt kettétört a cső.....

bodoght Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12918

Köszönöm a tanácsokat, 159e van benne most. Kíváncsi voltam a fogyasztására és megmértem, kb 50 km-rel kevesebbet ment el egy tankkal, mint mikor januárban mértem. Csapágy miatt nőhet a fogyasztása vajon? Gumit nem hiszem, ha szálszakadásos lenne vagy egyéb baja, szerintem piszokul rázna legalábbis tesóm citroenjének mikor gumibaja volt, rázott, mint egy turmixgép.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12917

Csapágy!!Ezt így látatlanban üzenem. Sógoromnak volt, hogy mondta, hogy hall egy elég erős búgó hangot....megnéztem balos, első csapágy. Itthon nem tudom megcsinálni, elvitte szerelőhöz, de 2 hét múlva kb. Szerelő utcájában elkezdett recsegni ropogni, kattogni. Mondta is a szerelő, hogy annak az volt az utolsó kenet. Hallani eleinte, olyan 85-90-től 110-ig lehetett, aztán már vége felé már ilyen 55-60-tól egész 80-90-ig lehetett.

almaata66 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12916

Hát nem tudom. Koppkopp nekem bőven 220ezer fölött még semmi baja. Inkább a gumira tippelnék.

Előzmény: wector81 (12915)
wector81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12915

Nem kell ahhoz melegednie a keréknek, mert kezd a csapágy berágódni, sőt, a búgáson kívül nagyon nem is szokott más hangja lenni - amíg csak búg. Ne várd meg, hogy a búgás átmenjen recsegésbe, és akkor nem lesz baj :)

Nekem is nemrég kezdett búgni, hasonlóan, 80-90-es tempónál a legerősebb (állandóan, nem néha), alatta-fölötte kevésbé. Tiédben mennyi van? Enyém most valami 110ezer km körül jár. Soha nagyobb baja ne legyen, mint 100ezrenként egy csapágycsere :)

Előzmény: bodoght (12914)
bodoght Creative Commons License 2015.02.19 0 0 12914

Üdv mindenkinek.

 

Kalosomnál 80-90 környékén meg az fölött néha erős búgó hang hallatszik, alacsonyabb tempónál nem hallani. Kerékcsapágyra gyanakszom, de a kerekeknél nem tapasztalok melegedést vagy más látható vagy érezhető jelet, az autó nem megy lassabban, nem eszik többet.

Ha valaki tud tanácsot, szívesen fogadom.

 

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.16 0 0 12913

Üdv.

 

Nem tudok pontos információt, de állítólag 1db elem lehet eltérő színű. ""Lehet"", nem szólnak érte....Sőt, ha pl kék az autód, de enyhén eltérő kék egy elem színe, azért sem szólnak....elvileg.

De vannak helyek, ahol a lényeg a futómű legyen a helyén, meg motor menjen addig míg rákötik a gépre.

Előzmény: DelSonar (12912)
DelSonar Creative Commons License 2015.02.16 0 0 12912

Üdv Mindenkinek!

 

Ha a kocsinak az egyik ajtaja eltérő színű, akkor átmegy a vizsgán vagy sem?

almaata66 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 12911

Sziasztok! Behalt az utólag szerelt riasztó, nem vezérli a központi zárat. valahogy vissza lehet állítani a gyári állapotot?/vezető ajtó kulcsos vezérléssel/ költeni már nem nagyon szeretnék erre, de itt nem is nagyon maradt olyan akivel szívesen szereltetnék.

Ken_Block Creative Commons License 2015.02.15 0 0 12910

Mikor én kerestem foglalatot nála, azt hiszem 1 hét volt mire vissza írt, de írta, is, hogy nem nagyon van ideje emaliezni, ezért szokott sokára írni. Telefon biztosabb igen, bár ismerek más bontóst, akinek a telefon is csak hazudni van.

 

 

Seat bontóból akartam volna 1-2 cuccot, 3 hétig hitegetett az ember (sokan állították ,hogy környéken legkorrektebb). Hétfőn felhívtam, hát most nem jó, mert épp váltót rak fel, mikor jó nekem? Mondtam ,hogy bármelyik nap, de délután csak....jó menjek szerdán, de hívjam előtte. 9* hívtam, nem vette fel. Csütörtökön hívtam, hát nincs otthon, hétfőn. Hétfőn megint nem vette fel, kedden azt mondta papírjait intézi, menjek szerdán...nem vette fel, csütörtökön szintén...pénteken fel vette, szombat délelőtt, de hívjam előtte. 11* hívtam, nem vette fel. Majd meguntam, s mondtam hogy remélem rárohad az összes autója ahol van. Poén, hogy állítólag ki is készítette már az alkatrészeket.....

Mihály nem ilyen, legalábbis nem ilyen volt, szóval sok sikert.

Előzmény: DelSonar (12909)
DelSonar Creative Commons License 2015.02.15 0 0 12909

Ez ismerős, meg itt van a szomszédban, csak kár, hogy e-mail-re nem nagyon válaszolnak. Na de majd márciusban lesz aktuális a csere, akkor lesz rá pénz, így telefonon fogom hívni őket.

Előzmény: Ken_Block (12904)
Relaxvideo Creative Commons License 2015.02.14 0 0 12908

köszönöm, a lényeg, hogy megvehetem :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!