Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70651

7,27,35 Ez a 3-om van a 7 az FL előtti így marad a 27 és a 35 ez viszont ABS vezérlő függő.

Előzmény: vbandit (70646)
vbandit Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70650

1k0 907 379 bj, mk60ec1 ez lenne az. valaki esetleg? köszönöm 

Előzmény: vbandit (70646)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70649

Nah, jó lesz ez. :) Látszik a lökhárító is, ami fontos.

Ha nincs multiméter, esetleg fogsz egy w5w izzót, kihajtod a lábait, forrasztasz rá 2 drótot, és azzal tudsz tesztelgetni.

A LED-re kódolás O3-nál bejött, nem 100%, hogy neked is működni fog.

Legrosszabb esetben be kell építened egy relét (amit a tolatólámpa kapcsol), és viszel hátra +12 V-t mondjuk a fejegységtől.

Van is erre egy plusz drótod (a piros) a kamera kábelén.

Vagy kihagyod a relét, és bekötöd állandó tápra a kamerát.

Viheted a +12-t a szintén a fejegységtől, vagy a hátsó ablaktörlő motort szokták még előszeretettel használni erre.

Ott hátul mindig van táp állítólag (valamelyik csatlakozón), ha gyújtáson van az autó.

Ezzel csak annyi baj lehet, hogy esetleg túlmelegszik (és idővel kipurcan) a kamera feszültségszabályozója (az a bumszli, ahol a táp meg a videó szét van osztva).

Járó motornál tesztelgess, mert a "csíkozás" valószínűleg csak akkor jelentkezik, ha a generátor is működik. Nekem így volt.

Hajrááá... :)

 

Előzmény: Draganovic (70647)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70648

Valakinek van doksia nézze meg nekem legyen szives melyik PIN a tolató köszönöm

 

O2 2007.10 1.9 pdtdi BXE

Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70647

Nincs multiméterem :(

 

PIN:

 

1 - kék fehér -nem tudom

2.-kék fekete ( szerintem a tolató,de csikozik )

3.- Test -barna

4.-fék  ( rákötöttem rükverc fékpedál lenyom gyönyörü képe van a kamerának ,de csak féklenyomásra van kép :)   )

5.- üres

6.-fehér fekete - nem tudom

 

Féklámpa pinjére rákötve szép képet ad mikor lenyomom a fékpedált

 

Most a pin 2 -sen van rükverc egyből kapcsol ,de tiszta csikos nem lehet látni semmit .

 

Pedig VCDS-el összes LED-re kódolva összes BIT ki van pipálva.

 

fÉKRE KÖTVE:

 

 

Itt kéne nekem hogy melyik pin a tolató:

 

Előzmény: (M)Ákos (70645)
vbandit Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70646

Itt a fórumon 35. pint találtam,arra be is kötöttem. De igaz meg kell nézni a vezérlő számát:(

Előzmény: Draganovic (70643)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70645

O3-nál multiméterrel könnyen kimértem.

Rátettem a gyújtást + beraktam rükibe.

(A lámpát lekapcsoltam, hogy csak a tolatólámpa világítson.)

A lámpa csatlakozóját se kellett széthúznom, mert a multiméter tűjét be tudtam dugni az érintkezőkhöz.

Esetleg kiveszed a tolatólámpa izzót, és a foglalat-csatlakozó között mérsz...

Előzmény: Draganovic (70644)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70644

Sziasztok O2 2008 modell év bal tolató lámpa hátul a csati melyik pin +12 -kéne onnan kamerához,test nem érdekes az barna

 

Sos köszi

Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70643

Pin 27,de jobb lenne az abs vezérlő száma az biztosabb lenne

Előzmény: vbandit (70641)
renci09 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70642

Octavia II -m motorháztető nyitó bowdenje valószínűleg elszakadt :(  Hogy tudom kinyitni ?

vbandit Creative Commons License 2016.10.30 0 1 70641

SOS, itt vagyok a műhelybe nem hoztam a leirasom,rakom be a tmps gombot, csak nem tudom,hogy az abs egység melyik pin be kell kötni, valaki tudna segíteni?  

(2011 o2 fl)?Köszönöm 

Telefonon katasztrófa keresni a neten :(

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70640

Eredeti azért is, mert nem szabad sokat piszkálni a gyertyákat, aluminium a hengerfej, egyszer megszalad a menet benne (a szerelő csak egy picit túlhuzza), viheted perselyezteteni (vagy elküldöm neked a BXE hengerfejet, ami a pincémbe van:)) Szét kell szedni a fél motort, hogy levedd a hengerfejet.  

 

Egyszer az O1-sen húzta túl egy szerelő a feszítőgörgőt a vezműven, de persze nem szólt, az aluminiumból keszült spanoló elrepedt aztán eltőrt, a vezműszíjú laza lett és melegen néha nem indult a motor. Jártam vagy 5 szervízbe, húzták a vállukat, ameddig az egyik szaki rendesen leellenőrizött mindent és elkezdett gondolkozni. Mivel csak a vezérlés maradt, megnézte azt is és meg is volt a hiba. Nagyokat lehet szívni ilyesmikkel. 

Előzmény: Draganovic (70635)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70639

Nekem egy 6o2.1 -es 5 hengeres merci motorban (egy rége terepjáró- az meg se indult ízzitás nélkül) minden 1oe km után ízzitógyertyát kellett cserélni, mert utángyártóttat vettem- de az is Bosch volt . Aztán beszereztem az eredetit (amin merci embléma volt) és azzal többet nem volt baj. Pedig a katalógusok egy csomó gyertyára azt adták, hogy kompatibilis.

Nemtudom, NGK vagy Bosch, de ahol megveszed, ott árulnak eredetit is, az 1oo%. 

Asszem nagyon kis ellenállás eltérés is tönkrevágja. Pillanatok alatt ízzik, óriási áramerősséget kell felvegyen.

 

 

Előzmény: Draganovic (70637)
skt15 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70638

A gyárin VW/Audi embléma van.

Előzmény: Draganovic (70637)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70637

Mi lehet a gyári NGK?Vagy még a Bosch mellet döntenék.

Előzmény: Törölt nick (70636)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70636

Jó a motor és pöcre indul. -2o fok ritkán van. Akkor észrevennéd.

A 2oo7-es Scouton már cseréltek ízzitógyertyákat és csak 157e km-be van. Az is pöcre indult, de garázsból.

Mind a négyet kell cserélni, nem fog tartani sokat az amelyik mérve még jó. 

Elég nehéz hozzáférni, figyeljen oda a szerelő, mert megfuthat a menet. 

Műszerfalra nem dob hibát, pedig ott az ikon. 

Izzitógyertyából 1oo fajta van ami jó a BXE-be, ha teheted tegyél bele eredetit.

 

 

Előzmény: Draganovic (70635)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.30 0 0 70635

Köszi

 

Úgy is megy az autó olajcserére ,meg a kézifék bóvdent is cserélni kell mert elfáradt,akkor megemlítem hogy mérjenek rá hogy izzítanak e a gyertyák rendesen.

Ha minden oké akkor villanyászhoz kell vinni hogy kiderüljön mi a gond.

 

Egyébbként semmi tünete nincsen pöcre indul ,műszerfalra hibát nem dob........ha nem játszok a VCDS-el ez ki sem derül.

Előzmény: ralpar (70634)
ralpar Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70634

Szerintem ne rohanj nagyon gyertyát cserélni (vagy legalábbis teszteld le őket előtte). Én is ezeket a hibakódokat kaptam, hamar ki is cseréltettem a gyertyákat (beru-ra), aztán mégis visszajöttek a hibakódok. Másik szerelő ki is próbálta a gyertyákat, mind a 4 izzott rendesen (majd mondta is, hogy hát igen, izzítógyertyákat nem hibakódok alapján szoktunk cserélni :) ). A feszültségeket is lemértem a kábelekben, volt az is rendesen. Aztán eltelt a tavaj tél is, mindig simán indult az autó, pedig utcán van tartva. Nyilván nem tökéletes minden nálam (gondolom a gyertyákat kiszolgáló elektronika döglődik), de egyelőre még nem pánikolok miatta, amíg pöccre indul a motor.

Előzmény: Draganovic (70633)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70633

Sziasztok

 

4-ből diag szerint 2 izzítógyertya kezdi megadni magát,mind a 4 -et cserélem.

 

"2 Faults Found:

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 270767 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:20:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 2.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 17.1°C
                    Bin. Bits: 10110000

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13)
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 270767 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:20:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 2.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 17.1°C
                    Bin. Bits: 10110000


Readiness: 0 0 0 0 0"

 

Milyen márkát ajánlotok

 

2007.10 O2 BXE 1.9 pdtdi

 

ASHIKA,BERU,BOSCH,BREMI,CHAMPION,DENSO,ETECNO1,FAE,HANS-PRIES,MEYLE,NGK

 

Kösz a segítséget

(M)Ákos Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70632

Bakker, ezt nem is láttam. :)

Mindegy, jobb ha nincs net + az updater is inaktív.

A 15.7.0-ra nekem bejelez a NOD32, kivételt kellett hozzáadnom.

A VCDS klónnál az a baj, hogy az újabb szoftver már nagy eséllyel feketelistásnak látja a kábelt, és rögtön törli rajta a flash memóriát, oszt' nem működik többé.

Előzmény: Draganovic (70631)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70631

Options menüben is ki lehet kapcsolni a "never check update"-et kell választani :)

Előzmény: Draganovic (70630)
Draganovic Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70630

Köszi

 

Egyből kilőttem mert ,első kapcsolódásnál már próbált úgy frissíteni ,hogy nem is volt net ,gondoltam hogy bekavar mert tört cucc ,LEXIA diag egyből összeomlik ha net van és frissít ,eldobja a kulcsot és vége újra kell húzni az parább ,így egyből vágtam hogy mi lehet a baja a VCDS-nek :)

 

Nagyon jó cucc amúgy látszik hogy német mert nagyon logikus és könnyű kezelni.

 

Tűzfal se AVG nem hisztizik érte ,érdekes!

Előzmény: (M)Ákos (70624)
Im79 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70629

köszönöm a választ

 

Előzmény: cater428d (70628)
cater428d Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70628

Szia!

Nekem három gyerekülés nagyon-nagyon szűkösen fért el. Mondjuk attól is függ, hogy milyen széles az ülés.

Isofix-el  csak kettő fér be, bár úgy emlékszem csak a két szélén van Isofix.

Előzmény: Im79 (70623)
nohab Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70627

Ne ezt a fajtát keresd, hanem az, aminek kb. 2-3 mm-es csak a feje ugyanekkora fényerő mellett. Ennél a fény fele szétszóródik a világba, mert a foncsor nem tud vele mit kezdeni, a másik típus sokkal közelebb van a fókuszponthoz.

Előzmény: Törölt nick (70600)
nohab Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70626

A ventilátort pl. ilyen flexibilis fémhálós megoldásokkal váltják ki mostanában, amivel jól meg tudják növelni a hűtőfelületet, és így könnyebb is beszerelni.

 

A beszereléssel nem feltétlenül értek egyet (nagyon helyfüggő), viszont a ventilátor általában egypálcás sz@r, ami előbb-utóbb megáll és azonnal megy utána a LED is. Ebből a szempontból a fémháló nagyon tuti megodás.

Előzmény: (M)Ákos (70610)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70625

Szia

 

2 dolog miatt igazából: kényelmesebbet szeretnék, ill. kéne időnként nagyobb csomagtér, vannak olyan cuccok, amit tetőre nem tudok feltenni (no meg a 30kg terhelhetőség a tetőn egy vicc sajnos :D)

 

Felhozatal viszont 1M környékén siralmas :D Amit vezettem az tetszett, belül nagyon egyben van, tényleg vigyázott rá cartársunk, sok mindent felújított rajta, így esélyes. Korábbi majd 500-as futású ignisünkkel se volt különösebb baj (szinte hibamentesebb volt, mint mostani, pedig az nagyon kapott hideget-meleget, ezért se vetem el Lobelt féle skodát, ő sokkal jobban tud vigyázni autóra, (mivel sofőr) mint egy átlag autós)

 

Harmadik dolog meg az automataváltó, városban marha jó, vidéken annyira nem (kivéve előzéseket padló mellett, az egy csoda amit művel, mindenki más meg megijed most ez mi volt), bár ignist nem vennék még egyszer kéziváltóval, ezek a taposós bowdenes kuplungot kapták. Ha olyan erővel nyomtam volna be octavian a kuplungot sztem még a motort is kirúgtam volna helyéről :D Bár lehet valeo-t nem kellett volna tennem előzőbe, wagonr-en sokkal puhább volt a kuplung, pedig az is drótos volt...

Emelkedőket nem nagyon szereti, túl hosszú a 4 automatánál, s kissé idegesítő. Amíg bő félig nem nyomom le a pedált addig nem vált, sokszor meg ha benyomom addig mindjárt 2-t is oszt meglódul, mint egy barom oszt jön a rally hang és bólogatás :D

 

4: jövőre jön az új ignis, ennek ára meg le fog esni a béka feneke alá várhatóan :)

 

 

 

Ha nem megy el 1.2-ért akkor marad és nem foglalkozom vele többet, automata remélem nem száll el, s akkor nincs gond vele vagy 20 évig :D

Nem akkora gondjaim vannak vele, hogy mindenáron cseréljek, csak jó lenne, kényelmesedik az ember :)

 

Üdv

Előzmény: Julian86 (70615)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70624

Hajrá! :)

Egy dologra figyelj a VCDS-nél: mindig legyen kikapcsolva a net, amikor használod.

A biztonság kedvéért az updater-t is érdemes letiltani.

Iindítsd el a msconfig segédprogit, és az Automatikus indítás fülnél vedd ki a pipát a RT-Updater-nél.

Egyszer elfelejtettem kilőni a netet, és el is kezdte automatikusan frissíteni magát a program, az meg nem jó...........

Előzmény: Draganovic (70622)
Im79 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70623

Sziasztok Octávia tulajdonosok! Kérdésem az lenne felétek akinek van octáviaII autója, nagycsaládosnak mennyire ajánljátok, vagyis 3 gyerekülés mennyire fér el hátul. Isofix, vagy nélküle. Válaszokat előre is köszönöm

Draganovic Creative Commons License 2016.10.29 0 0 70622

Most kódoltam át VCDS 15.7.1-el LED módra a tolatót :) ku.....a jó nagyon egyszerű és logikus a progi :)

 

Holnap úgy néz ki bekötöm a kamerát.

Előzmény: (M)Ákos (70620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!