Kecskemét város honlapjára felkerült a november 9-i közgyűlés jegyzőkönyve, amelyen határoztak, a polgármester korábbi ilyen tárgyú azonnal intézkedését szentesítve a korábbi helyi menetrend visszaállításáról:
Ahol én utazok, ott Mezőtúron felújjított kocsik vannak.
Vannak NDK-s gépek, amik néha jobb állapotban vannak, mint a ugyanolyan korú magyar gépek.
Én nekem utasnak megfelelnek.
Lehet, hogy én bennem van a hiba.
Én benned, egy örök elégedetlen embert látok.
Az én jelszavam: "lesz ez még így se"
Ezt a MÁV VOLÁN BKV-ra értem.
Ki fog derülni pár év múlva az emaradt fejlesztések megbosszulják magukat.
Én a magángazdaságban csalódtam. Ha egy cégnek az is gondot okoz, hogy valakit minmálbérre bejelentsen, és alkudozik, hogy legyen 4 óra, akkor komoly probléma van. Magyar magángazdaság etikáját tiszteségét illetően csalódtam, volt olyancégem, ahol amiatt küldtek el, mert az egyik cég amit kiközvetítettem, nem fizetett. Üzletkötőként nagyban csalódtam az üzleti tisztességben. Minden maszek buszosban is csalódtam, legalább olyan fenntratásaim vannak mint TAXX-nak szoktak lenni.
"Magáncégeknél én a roncsderby effektustól tartok. Leharcolt ezeréves levedlett nyugati verdáktól, amihez baromi drága az alkatrész."
Tájékozatlanságod már bántó. Szerinted például a Transman, amikor elnyerte a BKV tendert, milyen buszokkal közlekedett? Láttál a mostani kiírások közül akár egyetlenegyet is? Azokban milyen buszéletkorok vannak meghatározva?
Na ja.Meg kell nézni, ki az a külső cég, aki felújít. Nem feltétlenül kell nagy székház meg minden... Nekem pl éveken át újított fel egy kis magánvállalkozás hengerfejeket, kuplungokat, légsűrítőket stb. olyan helyen,hogy sokan oda sem mernek menni. Egyetlen egy reklamáció nem érkezett a munkájukra, mi több, merem állítani, hogy a felújított anyag van olyan jó, mint az eredeti. Ha már eredeti: van itt valakinek arról tudomása, hogy a nyugati részegységgyártók a pótalkatrész-forgalomban szinte kizárólag felújított alkatrészeket forgalmaznak? Szóljon, ha valakitől nem kérték a vízpumpa-hűtő-kuplungtárcsa-szerkezet-hengerfej, és egyebek cseréjekor a rosszat...
Én elhiszem, de aki vele dolgozik az nem szereti. Bár az én esetemben külső cég újít, és sajnos a telepen lassan már nem csinálnak "semmit" (a 10 évvel ezelőtti állapothoz viszonyítva).
Dunaharasztiban az MAN telephelyen megint van 3 db Kőrös-ös autó.
2 db csuklós, KBJ-927 és KBJ-928 a rendszámuk. Van 1 db távolsági is,(a típusokat még mindig nem ismerem) olyan mint az ITA-014, csak ezen még nincs rendszám...
Készülnek is.Szétszerveznek mindent, januártól Vállalkozási Igazgatóság lesz a Személyforgalmi üzletágból, a távolsági,különjáratos, és szerződéses buszokkal, a helyközi különválik.