LED volt aztán csikozott visszatettem az izzót de úgy is csikoz ,a legszörnyűbb hogy nem tudom jó helyre van e kötve ,érdekes féklámpára kötve tökéletes a kép ,szerintem ha tudnám melyik pin a tolató azon is jó lenne ......
Mindegy majd holnap játszok még vele ....
Csatiba az eredeti vezetékekhez szorítottam oda és úgy kapcsoltam össze a "zártam" a csatlakózó házat.
Jónak kéne lennie hisz a féklámpa is izzó :O azon meg jó
Sokat sz----tam vele mire átfűztem az autón ,nem örülnék neki ha + relé kéne és menne állandóan a kamera az nem valami OEM megoldás :) meg zavarna a tudat.
Nah, jó lesz ez. :) Látszik a lökhárító is, ami fontos.
Ha nincs multiméter, esetleg fogsz egy w5w izzót, kihajtod a lábait, forrasztasz rá 2 drótot, és azzal tudsz tesztelgetni.
A LED-re kódolás O3-nál bejött, nem 100%, hogy neked is működni fog.
Legrosszabb esetben be kell építened egy relét (amit a tolatólámpa kapcsol), és viszel hátra +12 V-t mondjuk a fejegységtől.
Van is erre egy plusz drótod (a piros) a kamera kábelén.
Vagy kihagyod a relét, és bekötöd állandó tápra a kamerát.
Viheted a +12-t a szintén a fejegységtől, vagy a hátsó ablaktörlő motort szokták még előszeretettel használni erre.
Ott hátul mindig van táp állítólag (valamelyik csatlakozón), ha gyújtáson van az autó.
Ezzel csak annyi baj lehet, hogy esetleg túlmelegszik (és idővel kipurcan) a kamera feszültségszabályozója (az a bumszli, ahol a táp meg a videó szét van osztva).
Járó motornál tesztelgess, mert a "csíkozás" valószínűleg csak akkor jelentkezik, ha a generátor is működik. Nekem így volt.
SOS, itt vagyok a műhelybe nem hoztam a leirasom,rakom be a tmps gombot, csak nem tudom,hogy az abs egység melyik pin be kell kötni, valaki tudna segíteni?
Eredeti azért is, mert nem szabad sokat piszkálni a gyertyákat, aluminium a hengerfej, egyszer megszalad a menet benne (a szerelő csak egy picit túlhuzza), viheted perselyezteteni (vagy elküldöm neked a BXE hengerfejet, ami a pincémbe van:)) Szét kell szedni a fél motort, hogy levedd a hengerfejet.
Egyszer az O1-sen húzta túl egy szerelő a feszítőgörgőt a vezműven, de persze nem szólt, az aluminiumból keszült spanoló elrepedt aztán eltőrt, a vezműszíjú laza lett és melegen néha nem indult a motor. Jártam vagy 5 szervízbe, húzták a vállukat, ameddig az egyik szaki rendesen leellenőrizött mindent és elkezdett gondolkozni. Mivel csak a vezérlés maradt, megnézte azt is és meg is volt a hiba. Nagyokat lehet szívni ilyesmikkel.
Nekem egy 6o2.1 -es 5 hengeres merci motorban (egy rége terepjáró- az meg se indult ízzitás nélkül) minden 1oe km után ízzitógyertyát kellett cserélni, mert utángyártóttat vettem- de az is Bosch volt . Aztán beszereztem az eredetit (amin merci embléma volt) és azzal többet nem volt baj. Pedig a katalógusok egy csomó gyertyára azt adták, hogy kompatibilis.
Nemtudom, NGK vagy Bosch, de ahol megveszed, ott árulnak eredetit is, az 1oo%.
Asszem nagyon kis ellenállás eltérés is tönkrevágja. Pillanatok alatt ízzik, óriási áramerősséget kell felvegyen.
Úgy is megy az autó olajcserére ,meg a kézifék bóvdent is cserélni kell mert elfáradt,akkor megemlítem hogy mérjenek rá hogy izzítanak e a gyertyák rendesen.
Ha minden oké akkor villanyászhoz kell vinni hogy kiderüljön mi a gond.
Egyébbként semmi tünete nincsen pöcre indul ,műszerfalra hibát nem dob........ha nem játszok a VCDS-el ez ki sem derül.
Szerintem ne rohanj nagyon gyertyát cserélni (vagy legalábbis teszteld le őket előtte). Én is ezeket a hibakódokat kaptam, hamar ki is cseréltettem a gyertyákat (beru-ra), aztán mégis visszajöttek a hibakódok. Másik szerelő ki is próbálta a gyertyákat, mind a 4 izzott rendesen (majd mondta is, hogy hát igen, izzítógyertyákat nem hibakódok alapján szoktunk cserélni :) ). A feszültségeket is lemértem a kábelekben, volt az is rendesen. Aztán eltelt a tavaj tél is, mindig simán indult az autó, pedig utcán van tartva. Nyilván nem tökéletes minden nálam (gondolom a gyertyákat kiszolgáló elektronika döglődik), de egyelőre még nem pánikolok miatta, amíg pöccre indul a motor.
Mindegy, jobb ha nincs net + az updater is inaktív.
A 15.7.0-ra nekem bejelez a NOD32, kivételt kellett hozzáadnom.
A VCDS klónnál az a baj, hogy az újabb szoftver már nagy eséllyel feketelistásnak látja a kábelt, és rögtön törli rajta a flash memóriát, oszt' nem működik többé.
Egyből kilőttem mert ,első kapcsolódásnál már próbált úgy frissíteni ,hogy nem is volt net ,gondoltam hogy bekavar mert tört cucc ,LEXIA diag egyből összeomlik ha net van és frissít ,eldobja a kulcsot és vége újra kell húzni az parább ,így egyből vágtam hogy mi lehet a baja a VCDS-nek :)
Nagyon jó cucc amúgy látszik hogy német mert nagyon logikus és könnyű kezelni.