C14SE motoros F astánál a lambda vezetéket lehúzva kellene-e világítani a motor kontroll lámpának? Bármilyen változást kell-e éreznem a motor működésén?
A másik, hogy Budapesten keresnék injektor tisztítással foglalkozó embert/céget. Esetleg ha van valakinek tapasztalata ilyesmiben, azt megköszönném.
g astrának rángatási problémája van.Benzinszűrő ki lett cserélve és úgy tünt megszünik a dolog,mérsékelt rángatást még tapasztaltam.Majd nem egészen egy hét eltelte után ismét rángat erőteljesebb gyorsulásnál.Erősebben lépek a gázra,mintha megtorpanna az autó,nem húz ahogy kellene.Szeretnék tanácsot kérni a hiba elhárítására!
A saját kulcs keresőfényes, a pótkulcs ilyen fix fejes. A toll rész az F Astráknál még a klasszikusabb.
Ez bizony immós.
Ha lepattintod az emblémás fedlapot, egy fekete téglalapot találsz a fej aljában. Na az a chip.
Ha van törött eredeti, akkor azt át kell tenni a másolatba. Ha nincs, akkor is lemásolják, de akkor a chip jelét is másolni kell, ami kicsit drágább móka.
Igénytelenebb módszer, ha a saját kulcsából kiveszed a chipet és a gyújtáskapcsoló fölé ragasztod. Akkor aztán mindegy, hogy milyen a másolat kulcs, mindennel elindul. De ezt a módszert annyira nem javasolnám.
Én a kapcsolóját bontottam annó, sikerült is rosszul összeraknom. Sziszegett folyamatosan és csak belső levegőt keringetett, aminek következményeképp párásodott, mint a veszedelem.
Egyik lehetőség, hogy nálad is a gomb ment tönkre.
Ezt eléggé hergya munka kibontani, szét kell bombázni a műszerfalat és a középkonzolt.
Azt viszont nem tudom, hogy honnan jön és hová megy az a cső, azzal nem kellett bajlódnom.
Esetleg mentesülhetsz a megpróbáltatások alól, ha hosszú és vékony kezeid vannak, továbbá vastag idegeid: Az anyósülés lábteréhez befeküdve vékony kézzel be lehet nyúlni a középkonzol mögé, hogy ott játszadozz a csővel.
Kívülről szét tudod szedni a gombját, de azzal nem sokra mész. Kiszerelni mindenképp csak belülről, vagy inkább középkonzolt bontva tudod.
Összerakáskor nagyon kell figyelni, az ördög a részletekben lakozik.
Ha jól emlékszem azt a szívócső vákuumával működtetik. Valahonnan a fék vákuumdobjára menő csőről ágazik le egy vékonyka ami megy a műszerfalhoz. Azt nézd végig nincs-e lecsúszva vagy szétszakadva valahol. Aztán jön a műszerfal szétbombázása...
Gondolom volt már róla szó, de nem találom a keresővel a témát.
Van egy 98-as F Astrám. Szeretnék hozzá kulcsot másoltatni, de nem tudom, hogy milyen való hozzá (a másolós gyereknek sincs sok köze hozzá). A kérdésem az, hogy immobiliseres kulcs való hozzá, vagy sima, mint a régi autókhoz?
Előre is köszönöm a választ.
Sajna engem is elért az egyik gyakran emlegetett probléma. Ma vettem észre, hogy a gumiszőnyeg alatt a jobb első ülés előtt tocsog a víz :-( Korábban volt egy szélvédő cserém és az a műanyag borítás, ami az üvegre fekszik fel természetesen eláll. Levétel után, ahogy itt olvasom szigetelni kell a szélvédő alját. Ha ez megtörténi teljes egészében elfelejthetem a beázást a szélvédő felől? (nyilván rendes munka esetén) És ha ott megszűnik a beázás, akkor hova folyik a víz, amit nem fog fel a műanyg profil, mert hogy annak kéne elvezetni? Tapasztalatok alapján, teljesen esélytelen olyan borítást találni (bontó), ami betölti a szerepét?
Szerintem meg meg kellene vizsgálni a szintkapcsoló úszóját és a poti vezetőpályáját. A benzinszintmutató az egy hányadosmérő elvileg, hogy az akkufesz ne zavarjon bele.
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden cartársnak és fórumozónak!
Segítségre lenne szükségem. A napokban vásároltam egy Corsa C-t kódkártyát nem kaptam hozzá, de a forgalomba helyező Opel márkakereskedés szerencsére tudta. A gond az most kezdődik a gyár kód nem jó! Tud valaki esetleg megoldást a jelenleg használt immo kód kiolvasására?