Pócza úr aggodalmát fejezte ki a bemutatón, persze csak négyszemközt, mi van, ha kissé kaszálni fog majd a buszpályaudvaron a fara... De nagy reményei vannak a típusban, szerinte érdemes támogatni, stb.
*****
Mekkora bitang ez a Pócza, 50 milliós darabáron vesz olyan buszokat, amelyek majd egyre-másra fogják a becsületes magyar adófizető állampolgárokat oldalba csapkodni a buszállomáson, ráadásul egy kipróbálatlan típus, jááááááááj! Akasszuk fel Póczát, betelt a pohár, micsoda ember ez, a kétes ügyleteivel! :-))))))))
Nézzünk egy vonalat: x km járatútvonal, y forint jegyárbevétel+árkiegészítés, k összeg üzemeltetési költség, z összeg arányosítható fenntartási költség (adminisztratív), f összeg arányosítható amortizáció, p összeg arányosítható fejlesztési forrás
"...tavaly...a helyi közlekedés 31 928 millió forintos árbevételének 41,92%-a , a helyközi közlekedés 90 358 millió forintos árbevételének 46,03%-a volt az árkiegészítés .
...ez nem a szolgáltatónak nyújtott üzemeltetési támogatás, mint ahogy sokan gondolják , hanem az utasnak adott kedvezmények miatti ellentételezés ."
Valamint nyilatkozik az alvállalkozókról , s egyebekről ajánlom olvasásra !