Nagyon is számítanak a kajakok a ladikok,motorcsónakok.
Jelenleg a tiszai hajózásnak ezek teszik ki a zömét.Komoly kiszolgáló iparág épült a vizitúrizmusra. A Tiszai hajózásnak a jövője a szabadidős,rekreációs hajózás.
Könyörgöm,kettő darab zsilipről beszélünk!
Csak meg kéne tankolni a kotrót,hiszen a személyzet,a technika megvan.
Ha ezt is hagyják lepusztulni,még a lehetősége sem lesz meg a tiszai hajózásnak.
Vedd észre: idén nincs pénz semmire! Tényleg semmire!!! Jövôre szerintem lesz egy kevés, leginkább karbantartásra ott, ahol legjobban szorít a cipô. Nem vagyok abban biztos, hogy a tiszai zsilipek ebbe a kategóriába esnek, tekintve hogy évente két kéz ujjain megszámlálható mennyiségü hajó veszi ôket igénybe... (Lehet, hogy ez rosszindulatú megközelítés, de ha vannak valakinek számai, akkor közölje! Motorcsónakok nem számítanak!)
Érdemes volt a múltkor az ÍRMA nevű Boglári hajóról irni.Most kaptam a hírt hogy pályázati pénzt kapott a Polgármesteri hivatal mivel fen van a nilágörökség listáján. Jövő héten kezdik a kiégett hajó homokszórását.
Majd jól átnevezik a Tiszát is, úgyis benne vannak... aztán, ha már nem Tisza, akkor meg már nem is kell semmit sem csinálni vele, hiszen a Tisza iszaposodott fel, nem az új folyó.
Hát a frász tudja, valóban elment az esztétika irányába, de annyi biztos, hogy egy kötelező tananyag jegyzetéből van kiollózva a BME Repülőgépek és Hajók Tanszék gondozása alatt... de nyelvezetét tekintve szerintem sem a Hajóépítéstan I. ;>
Géza csukja vissza a csépai hidat Csongrádon a Victor Hugo után. A képek 10 perce készültek. A nagy kürtölésre figyeltem fel. Telve van a hajó túristával. Gondolom Szolnokon fog kikötni.