Sziasztok.Soha nem lesz magyar nyelvű program,leírások,szerviz programok,navigációs szoftver,hangvezérlés. BMW-t nem érdekli Magyarország mint ahogy sajnos egész Európa átnéz rajtunk....Ezért vagyunk itt ahol a part szakad....
Nemcsak magyar iSpeech nem létezik, de én semmilyen más magyar hangfelismerô rendszerrôl sem tudok (aminek értékelhetô lenne a találati rátája). Fonémaadatbázis talán létezik, de nem tudok róla, hogy bármelyik gyártó kísérletezne vele. Svéd, portugál, orosz nyelvek fognak bekerülni mostanában (de azok is hangvezérlés nélkül), magyar még nincs a láthatáron.
Pár napja kaptam egy olyan infót, hogy business navihoz március elején jön ki a Magyarországot is tartalmazó új DVD. Neked van valami híred ebben az ügyben?
Megválnék nagyon ovott e60 525d autómtól, mindössze 58 ezer kilométerrel, 2005-ös fekete, mivel másik autom is volt,ezt nagyon keveset használtam. X5-öt szeretnék venni,ezért határoztam az eladásról, ha valakit érdekel itt a fórumon válaszolok vagy ha lesz érdeklödö közzéteszem az emil cimemet és telefonszámomat. Ha nem, akkor majd felrakom a használtautora. :( Szeretnék érte 6 fölött kapni. Mindene rendben van.
Az E38 aktív PDC vezérlője kódolás releváns egység, így a helyes működéshez a kódolás elengedhetetlen. ( ha beépíted kódolás nélkül, látszólag működni fog, de nem helyes értékekkel számol. )
a kollégákhoz lenen egy sürgős kérdésem. E38, 7es, face liftes, a PDC steuergerätet kell programozni/kódolni, vagy csak rádugni egy másikat és működik ? Ahogy nézem a nyákot nem kell.
És nincs esetleg vkinek első hátsó PDC-s ilyenje ?
Hihetetlen mi történt, az autó azzal jött ide hogy a PDC folyamatosan sípol, és hogy nem nyílik a hidraulikus csomagtartó. 3-4 óra diagnosztizálás keresgélés után kiderült, az első PDC-k vmi szar karosszériás munka során a saját Masse-juk összeérintkeztek egy "Erős" Plusszal, és a steuergeräten keresztül a hátsó test pontra a csomagtartóba eljött a plussz ! :O
A kábel köteg jó részét megolvasztotta, a fő test amin eljött, nullára leolvadt rézig, és az vágta el, mint egy izzó drót a hidraulika csövet, stb stb.
Azért még mindig meg tudnak lepni dolgok, de viszont baromi jó így utólag kitalálni mi miért, hogyan.
A válaszokat előre is köszönöm a vezérlővel kapcsolatban.
Ozapft.is! - szeretnélek megkérni,hogy nekem is küldd el légyszives! alv: B120623 (bízom benne ,hogy szótárból le tudom majd fordítani..) merthogy (sajnos ) csak magyarul tudok.
Kérdeznék a szakiktól. Meg lehet-e állapítani a tényleges kmóraállást mondjuk főtengelykopás, vagy vmi más alapján, mint mondjuk a C Vectra esetén, ha rádugom a computert kiadja a valós adatot. Másik! Új gép vásárlása előtt állok és az érdekelne, hogy egy állapotfelmérő mennyire szűri ki a hibákat, van-e különbség ha ezt márkaszervíz vagy ha márkafüggetlen szaki csinálja, gondolom árban van. Illetve az 530d típushibái érdekelnek, mi az amit vásárlás előtt feltétlen nézzek meg. A válaszokat előre is köszi.
Egy-két, jelentôs átépítést igénylô extrát leszámítva (panorámatetô, összkerékhajtás, aktívkormányzás, stb) szinte minden berakható utólag úgy, mintha gyárilag lenne bent. Hogy mi minden kerülhet utólag az autódba, ennek gyakorlatilag csak a pénztárcád szab határt.