Az nekem se, de mit csináljak vele télen? Kárpit hiányzik onnan. Az ülést többféle terhelésre lehet állítani, de ha mostaninál ráülök, akkor teljesen lemegy. Jól elférek és borzasztóan kényelmes. 10 ezret nagyon megért.
Akkor már a talajt is látom. Így gondolom, hogy Sáránd, Földes, Biharkeresztes környéke. Bihari földnek látom. Én hajdú-bihari vagyok. Anyu ladányi, apu keresztesi.
Na ma végeztem az üléssel. Az eszterGÁNYOLÓ elgányolta az idióta a perselyek hosszát, pedig otthagytam neki a rajzot. Így raktam össze, oxt jónapot. Lehet, hogy kiköltözök a gépbe, mert annyira kényelmes az ülés. A perselyek peremét ráragaasztottam az alaplemezre pillanatragasztóval. Előtte csiszolópapírral megérdesítettem a ragasztás helyét a jobb ragadás miatt. Az alaplemez egy kicsit rövid, de ilyet kaptam a vastelepen, meg egy picikét el is basztam a lyukfurkáláskor, mert vagy 1,5 centivel hátrébb kellett volna tenni az egészet és így az ülés a hátsó két csavarral is rögzítve lett volna. Ezt megoldandó tettem oda a vastag laposvasat alátétnek a hátsó csavarok alá, meg azért, hogy az aluöntvény el ne pattanjon az egy csavar fejének a feszítése miatt. Így a laposvas elosztja a terhelést. Én úgy szerelek, hogy a csavarokat megpucolom drótkefével, ha poros, koszos és minden esetben bezsírozva csavarom rá az anyát, vagy csavarom be a helyére.
Elfogok oda is menni ha jó lenne már elvitták volna 400eft adnék érte,ahogy Szaby mondta 53-56cm lapok 3m olyan 10-15 q van benne,ja nem itt van agroker hanem nyiregyen,ha arra járok elötte felhivom hogy megvanmég és megnézzük!
Szerintem az agrokeres nem használt. Van nekik sok ilyen beragadt cuccuk. Múltkor egy majd másfél milliós fóliafektetőt adtak el százharmincvalamennyiért. Pont lekéstem.
Szép estét Mindenkinek. Mi is készülünk féket csinálni, vagyis inkább visszatenni, de csak a bal oldalt. Nekünk is fel lett csiszolva a tárcsa, megtakarítva minden, már csak be kell szerelni. Képeket készítek akit érdekel.
Mielőtt elkezded beállitani előtte érdemes lenne szétszedni. Leellenőrizni a belsejét, kitakarítani, egy kicsit felcsiszolni a féktárcsákat és a nyomólapokat.
Én úgy szoktam beállítani, hogy szétkapcsolom a pedálokat és addig állítom a csavarokat, hogy kézzel félig be tudjam nyomni a pedált.
Utanna menetközbeni próba, külön külön próbálgatom a féket, amelyik pedál lentebb fog azon állítok addig amig nem fognak egyszerre.
Úgy állítom a pedálokat, hogy 1/3-áig lenyomva kezdjen el fékezni.
Végül egy hosszabb próbaút és figyelni nem melegszik-e valamelyik oldal.
A kézifék állítása is ugyan az. Állítás után mindig ellenőrizni nem melegszik-e.