Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoldeper Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10449

30-nál tempomatot kell használni. Ehhez megfelelő távolságot kell tartani az előtted menőtől. Ennek hatására lehet motorfékkel is fékezni. Mindez jót tesz a fogyasztásnak és a büntető pontok számának. :D

 

Nekem ez Pesten működik, máshol is kellene, hogy működjön. Amúgy tényleg sokat fogyaszt városba, ahhoz képest, hogy mennyi az országúti fogyasztás, de ez minden autóval így van (talán a hibrideket kivéve). Még a Vectra-val elvégeztem egy kísérletet. M5-re fel, BC lenulláz és Kiskufélegyházáig (kb. 100 km) kizárólag tempomat és 90 km/h. A fogyasztán 4,8 volt. 1.8-as, 122 LE benzines, autó, alaptömege 1.4 T, csak én ültem benne, csomag nélkül. A következő valamivel több mint 120 km-et, teljesen KRESSZ szerint tettem meg oszágúton (pár falut érintve) nem nagyon kanyargós úton, 2000-nél elváltva, tojással a gázpedál alatt gyorsítva stb. A fogyasztás felment 6.1-re (nem nulláztam a pálya végén, tehát az is beleszámolódott). Az egészből azt a következtetést vontam le, hogy a gyorsítás sokkal, de sokkal több energiát igényel mint amit gondoltam, ezért, ha nem muszály, akkor nem gyorsítok azóta.

 

A számadatok nem biztos, hogy pontosak így pár év után, de a pályás 5 alatti és az utána mért 6 fölötti fogyasztás biztos.

 

 

Előzmény: Lowland64 (10445)
SajtFondue Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10448

Gondolom, hogy az ules beallitasa attol fugg, hogy mekkora vagy. En 187cm vagyok es legalul van az ulesem. Nincs gondom a belso tukorrel.

Előzmény: zoldeper (10447)
zoldeper Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10447

Kérd el az alvázszámát, kérdezz rá egy renault kereskedésbe, hogy mit tudnak róla. Ha a km stimmel, és úgy gondolod, hogy az ismert szerviz háttér (amit a renault mond) megfelelő, akkor ne sajnáld az a 10 000 Ft-t és vidd be a szervizbe egy állapotfelmérésre. Állj ott mellette nézegesd te is (te csak a sérüléseket meg az ő munkájukat tudod nézni, de az elég), kérdezgess tőlük. Tetesd rá a computerre, olvassák ki a hibákat, beszéltesd a szerelőket. Ami ebből nem bukik ki az már a te költséged lesz, de ez van, átlag ember ennyit tehet.

 

Amúgy titeket nem zavar a belső tűkör? Nekem csak akkor kényelmes az ülés és a kormány, ha majdnem maxra fel van emelve az ülés. Ennek az, az eredménye, hogy a belső visszapillantó, picit szemmagasság alatt van és, ha jobbra nézek ahhelyett, hogy azt lássam mi van jobbra azt látom mi van hátul. Kipróbáltam már pár beállítást, de kényelem szempontjából csak ez a poziciój jött be. Ha kicsit lehetven előre hátra dölteni az ülő lapot, akkor más lenne a helyzet de így :(. Idétlen testem van.

 

@sdigit: pénteken sajna nem volt elérhető az író, most meg 2 hétig szabadságon vagyok, úgy, hogy a dvd mission picit tolódik. Sajnálom.

Előzmény: katona bence (10442)
Lowland64 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10446

Azt igértem pár hete, hogy korszakalkotót fogok bejelenteni a középső felső tároló ajtajának borításának ragasztásáról. Meg arról hogy megtaláltam lehet a csoda szert. Nos a dolog úgy néz ki hogy akik régebben olvasták azok tudják hogy elöszőr csak félsiker volt a csoda ragasztóval, de arra fogtam hogy nem a ragasztó a hibás hanem én hogy nem jól ragasztottam meg. Nos mivel és nem értem rá foglalkozni az üggyel, a nejem meg nem győzte kivárni, hogy oda jussak, ezért fogta a melegítős ragasztó pisztolyát és megragasztotta azzal. :)

Jelentem azóta úgy van túlélte a ragasztása a volt nagy kánikulát is peddig direkt a napon hagytam a verdát , hogy ha megakarja adni magát a ragasztás akkor most megtesszi. Hát kb 3 hete nem jött még le, és úgy látom nem is akar. Szóval akkor egy sima melegítős ragazstó oldotta meg a dolgot, úgy néz ki eddig. :)

Lowland64 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10445

Üdv köztünk hát nekem is csak pár hónapja van Espacem, de ugyan ilyen motorral mint amit megnéztél.

Eddigi tapasztalat: nagyon jó nyomatékos motor, ahhoz képest hogy dizel "csendben" van. Lakotterületen kivül ezt a marha nehéz autót fürgén viszi és a fogyasztása is jo. Nagyon kényelmes ebben nem fáradsz el több száz kiklóméter levezetése után sem.

Negatívum: Nem való városba. Ott a nagy motor nincs kihasználva és a sok gyorsítás miatt megugrik a fogyasztás. Nem lehet  vele 30-al menni. :) Fel van furva az egész város és 3.-ba is folyton "gyorsan" hajtok. És hát persze parkolni sem nagy öröm vele mert félbusznyi a gép.

Többet nem tudok rá mondani, mert még én is "fiatal" tulaj vagyok, ha csak annyit nem hogy nézd meg hogy a papírjai rendeben vannak-e meg mikkor volt vezérműszíj rajta cserélve , mert én nem tudtam meg a papírjaiból, és hát az sok pénzben volt hogy kicseréljék.

Előzmény: katona bence (10440)
Lowland64 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10444

Nem hinném hogy egy mai autónál abszolult kilehet szürni úgy hogy valami fogyassza -e az áramot, hogy ha lekapcsolunk mindent, mert ilyen állapotban is megy a kompjuter, esetleg a riasztó és egyébb. Régen a Zsigulinál müködött ez a dolog mert ha állt akkor semmi nem foghyasztott.

Viszont azt tapasztaltam hogy a testelések sűrűn megadják magukat ami aztán különbféle dolgokat indíthatnak el pl. a kézi fék beakar húzni, stb. Én ott kezdeném hogya központi testelések és a motor és a kaszni közöt a testelés rendben van-e. 

Előzmény: BiaStrom (10432)
LAK Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10443

Helló,

 

külön motor van a fényszórónak és külön az első-hátsó szélvédőnek.

Ki kell szedni a motort a tartályból, szétszedni, kifújkodni és akkor működik egy darabig.

Én évente 1-2x megcsinálom :)

A motor a kerékdobból elérhető.

Előzmény: Espace003 (10419)
katona bence Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10442

2006 os évjárat manuális váltó ennyit tudok róla és azt hogy dizel!

 

Előzmény: SajtFondue (10441)
SajtFondue Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10441

Szia! Udv a topicon! Esetleg irj bovebbet rola, vagy szurd be a hirdetest. Nekem benzinesem van, nem nagyon tudok segiteni. Keress vissza egy kicsit, volt eleg sok szo a 2.2 dCi rol is ;-)

Előzmény: katona bence (10440)
katona bence Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10440

Sziasztok.A napokban megnéztem egy renault espace 2.2 dcit amit meg szeretnék vásárolni családbővülés miatt.Sajnos eddig nem volt szerencsém renault.-ot használni.

Mit tudtok nekem erről elmondani érdemes? vagy sem?

gabor.best Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10439

Üdv!

Esetleg a generátort töltését mérd meg. Nálunk is az volt a gond, hogy a generátorba a pozitív diódahíd ment tönkre.  Érdemes lenne megmérni alapjáraton, meg emelt fordulatszámon.

Előzmény: BiaStrom (10438)
BiaStrom Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10438

Cserélek elemet a multimeterben, megmérem, aztán közzéteszem az adatokat.

 

Előzmény: hell_rc5 (10437)
hell_rc5 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10437

nem szoktak alulmeretezni gyarilag az initialehoz sem generatort sem az aksit...  kikapcsolt allapotban kozel nullanak kellene lennie az aramfelvetelnek, szerintem valami elektromos kavarc van az autodban

Előzmény: BiaStrom (10436)
BiaStrom Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10436

Ez az Initiale, minden elektromos, baromi áramfelvétel van. A gyári DVD érthetetlen módon néha magátol bekapcsol és alig veszem észre, hogy mennek a fejmonitorok....mérték már elektromosok. Azt mondák túl sok a fogyasztó és alulméretezett a generátorom. Már cseréltem generátort. A mostaniban kb. 20.000 km van....

Előzmény: hell_rc5 (10435)
hell_rc5 Creative Commons License 2011.07.23 0 0 10435

en minden este ratamadnek az aksira egy multimeterrel hogy megis mennyi a nyugalomi allapotban az aramfelvetel, aztan ha sok akkor johet a biztositekok kitepkedese es egyszercsak meglesz a bunos, vagy legalabbis hogy merre kell indulni

Előzmény: BiaStrom (10432)
zoldeper Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10434

Mert piros?

Előzmény: BiaStrom (10432)
Espace003 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10433

Látom mindenki szív mostanában valamilyen módon. A 3 kutyám közül reggelre valamelyik összekarmolta a jobb első ajtom.Kinthagytam az udvarban gondoltam az eső lemossa nagy ötlet volt

BiaStrom Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10432

Imádom a kocsimat, de kezd már tele lenni a TÖKöm!  Állandóan lemerül az akksi. 1,5 évente kell venem egy új aksit. 2-3 nap állás alatt lemerül. A töltőt már bent tartom a kocsiba, mintha hibrid lenne...:))   Ma reggel megint hallom, hogy valami kattog a kocsinál. Az elektromos kézifék próbál behúzni....persze megint lemerítette egy éjszaka alatt.....van ötlet, hogy miért ne lökjem árokba...

-joker- Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10431

Persze hogy nincs gond velük, hol említettem az ellenkezőjét? Párszor voltam náluk, sok jobbkormányost láttam, ennyi.

Előzmény: hell_rc5 (10430)
hell_rc5 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10430

szerintem en tobbet voltam azon a telepen, amugy nincs semmi baj az osszetorott autokkal, valamelyik resze ugyis hasznalhato, nyilvan ha nem eri meg akkor nem hozzak el. a legtobb kocsi az egyik benelux allambol szarmazik igy a tobbseg azert balkormanyos...

Előzmény: -joker- (10428)
-joker- Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10429

Ha már visszatértél ide, had kérdezzem meg, ez a problémád megoldódott? Mert nálam is ez van, de már vagy 3 éve.

Előzmény: ttako (4535)
-joker- Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10428

Nem feltétlen rommátörtből, inkább jobb kormányosok vannak náluk, és hibátlanok, tök szépek.

Előzmény: hell_rc5 (10425)
wik_406 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10427

szia,

 

Ha a fotengely nem serult, esetleg erdemes megkerdezni a szakal metalt. Lehet kijon annyibol, mint egy bontott motor. A dugo nem akadaly, azt a furas miatt ugyis uj kell bele.

hajtokar ami kicsit nehezebb, de nem lehetetlen szerezni (10e korul van dugoval egyutt).

Ja, ha bontott motort veszel, allitolag csak popszegecs tartja a motorszamot.

 

Wik

Előzmény: ttako (10424)
BiaStrom Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10426

Részvétem, de nem reménytelen a helyzet. Használautón az alkatrészek között találtam 5-6 motort, van aki kér cseredarabot....szerencséd, hogy ez a bolokk a legtöbb Renaultba futott. Laguna, Megane, Scenic stb. Nagy a választék....

 

http://www.autoalkatresz.hu/talalatilista/KL8TWL00UWULYLALEI2U4UL737G4M5YF9TSK6MGFTDDLTO0CD1MRHQ7ZPQHOT4F0F3TEWWDD6YFSAD6R6ZE8YQ1Z2FZC4DKYMS015486JH7G9LD9E5HZ83KI79F94YEM1QS5OCT5PUPQ812OOFPRCCPZTH8OFKI0AHLHGMHJ5G6JECR1W13HGDG2MIYHR3J56IWSY

Előzmény: ttako (10424)
hell_rc5 Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10425

szerintem a dunaharaszti bontoban nehanyszazezer forint elleneben adnak ilyet valami rommatort autobol

Előzmény: ttako (10424)
ttako Creative Commons License 2011.07.22 0 0 10424

Sziasztok,

 

Már évek óta nem jártam a fórumon, de most egy sajnálatos esemény miatt kérném a segítségeteket...

2004-es évjáratú 1.9DCI Espace-m motorja totálkáros lett.

A 4-es hengerben a hajtókar eltörött....

Szóval szeretnék komplett motort venni, vagy egyben vagy csak magát a blokkot, ugyszólván minden megoldás érdekel...

 

A dolog ugy kezdődött, hogy autópályán egyszercsak felforrt a hütöviz.

Miután megálltunk és utántöltöttük a vizet, szerencsésen hazaértünk.

Aztán irány a szerelö.

Hengerfejes a kocsi - ez volt a diagnózis...

Aztán miután ez meg lett javítva (3-as és 4-es henger között 2 repedés) olajcserével, Szelepszár szimering cserével stb..

800km megtétele után szintén autópályán el kezdett iszonyuan csörömpölni a motor, erre lassítani kezdtem, de néhány másodperc mulva megállt (beállt) teljesen ugyhogy kupplung lenyomásával gurultam tovább, és huzódtam le a leállósávba...

Állítólag a hajtókar "C" ellendarabjának a 2 csavarja szakadt el, elöször az egyik (csörömpölés) aztán a másik is (motor beállt, hajtókar kiütötte a henger oldalfalát)

 

Ugyhogy most kellene egy jó állapotú motor, mivel az enyém nem javítható a hengeren tátongó lyuk miatt...

 

Minden segítséget előre is köszönök,

 

Tamás

 

 

BiaStrom Creative Commons License 2011.07.21 0 0 10423

sanszos a dugulás....

Előzmény: Espace003 (10422)
Espace003 Creative Commons License 2011.07.21 0 0 10422

Akkor lényegében ha a lámpát mossa de a szélvédőt nem akkor valami dugulásom lehet nem a mosó motor gatter!?

Előzmény: BiaStrom (10420)
zoldeper Creative Commons License 2011.07.21 0 0 10421

Nem teljesen igaz, akkor mossa, ha kapcsoló úgy van állítva, hogy égjen a tompított. Nálam menetfényként funkcionál a tompított (ha kikapcsolt állásban van a világítás, akkor is ég gyújtás után) és olyankor nem mossa.

Előzmény: BiaStrom (10420)
BiaStrom Creative Commons License 2011.07.21 0 0 10420

..egy körre van kötve a kettő. A lámpamosó csak akkor müködik, ha ég a tompított.  

Előzmény: Espace003 (10419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!