Szerintem két helyen lehetnek benne biztosítékok. Az első a fő biztosíték tábla a motortérben. Itt lesznek a relék is, ez az akksi mellett lesz.
A másik a műszefal oldalánál lesz majd, a bal oldalon és nyitott ajtó mellett tudod lepattintani a burkolatot általában a gyújtáskulccsal. Annak van kialakított nyílás a butkolat szélénél.
Bocs... Nem akartam zavarni a köreidet. Csak to'od ez a fórum arra van, hogy kérdezzünk. Ha mindenki a szerelőtől kérdezne, itt miről folyna a disputa? :-)
Két napja vettem az ótót szeretném megismerni, Szeretnék, nem azonnal egy új idegen szerelőhöz menni aki kapásból lehúz, mert látja azt se tudom melyik kapcsoló mire van.
Sz'al, köszönöm, a segítséget, de termésetesen olyanokhoz szólt a kérdés, akik netán fejből vágják merre induljak.
Sz'al, kéne nekem egy jó magyar nyelvű leírás, ... hamár senki nem tudja merre lehet a biztosítéktábla... és persze mindjárt lemegyek az autóhoz, és kicsit körülnézek benne..... mert eddig csak menet közben, és sötétben volt alkalmunk barátkozni.
nnyi sajnos már kiderült, hogy a fűtése nem megy... vagyis a ventillátor nem fúj. Digit klíma van benne. szépen tudok mindent állítgatni, de csak annyi meleg jön be, amit a menetszél befúj:-( Van e valami, amire ennyiből is tudtok következtetni?
Ez sokminden lehet, egy lecsúszott érintkezősarutól a vezérlés hibájáig, de gyakori az előtét ellenállás meghibásodása.
Azelső kérdésem, hogy létetik e részletes magyar nyelvű leírás, kézikönyv. mit hol találok, melyik gomb mire való?
Kettes kérdés ... annyi sajnos már kiderült, hogy a fűtése nem megy... vagyis a ventillátor nem fúj. Digit klíma van benne. szépen tudok mindent állítgatni, de csak annyi meleg jön be, amit a menetszél befúj:-(
Van e valami, amire ennyiből is tudtok következtetni? Merre lehet a biztosítéktábla?
Nagyon remélem, hogy nem valami azonnal zsebbenyúlós, mert van még mit fizetnem mre munkaeszkköz lesz belőle:-(
Köszönöm.
ui: Ha már minden le van írva a fóromban amit kérdeztem, akkor nézzétek el nekem, de most hirtelen majd ötvenezret nem volt időm végigolvasni! :-)
Régi, használt csavarok....lefestve minden, még az is, amit nem kell, de ha megsérül, gari ugrik szöveg.
Kompresszor oldalon a lapátoknál valami csalafintaság, kipu oldalon nincs letakarítva a ráégett olaj a kerékről, nincsenek ledugózva az olaj be-ki furatok, tehát nincs előtöltve, és megjáratva olajjal. Kompresszor oldal nincs ledugózva, csak egy papír belehajtogatva.
Ma este , városon kívűl kigyuladt a narancssárga motorblokk jelzés(használati kézikönyv szerint kipufogó rendszer probléma), és többszöri újraindításnál is megmaradt. Sem teljesítményvesztést, sem kormolást nem érzékeltem. 2005 1.9 PDTDI AVB garantált 146e. km. Mi lehet???? Előre is köszi!
1,6 vagy 2,0 CR TDI (2011-es évtől) vásárlásán gondolkodom. Milyen időszakos szervízdíjakkal lehet ezeknél a kocsiknál számolni? Milyen problémák jöhetnek elő, milyen javítási költséggel?
Az viszont biztos, hogy az immobilizer a műszercsoportban van, tehát ha azt szeretnéd, hogy az új műszerfallal be is induljon az autó, akkor össze kell kódolni a motorvezérlővel. Ezt pedig az tudja megtenni, akinek van hozzá megfelelő felszerelése (hardver és szoftver).
Abban kérném a segítségetek, hogy 2002-es Superb óracsoportját ki lehet e cserélni az újabb típusú óracsoport-ra ahol a középső kijelzőn van a fogyasztás, rádióállomás, stb, a bal alsó sarokban pedig az óra? Amennyiben lehet, akkor ez igényel speciális ezközöket vagy egy "mezei" autószerelő is ki tudja cserélni?
"kisebb keresztmetszet a levegőnek ugyanúgy át kell menni ha kisebb a keresztmetszet gyorsabban áramlik a levegő , ergo gyorsabban forgatja meg a turbót nagyobbat tölt?Lehetett ez miatt a túltöltés?"
Ez így elméletileg akár igaz is lehetne, de gyakorlatilag a nullát közelíti a valószínűsége. Annak a szűkületnek egy adott ponton kell lennie ahhoz, hogy így történjen. Ennél lényegesen valószínűbb, ahogy többnyire történik is, a geometria kormozódás miatti szorulása. De ugye ez a kérdésed első beírásakor is elhangzott mint lehetőség.
Visszatértem a régi szerelőmhöz kiolvasott, a hiba bent volt megint a kocsi nem jelezte vissza mert ugye normális működés volt . Laptopról törölte a szerelő majd azt beszéltük meg itt kéne hagyni pár napra belenéznek kocsiba! Leszedték a turbót volt meglepi... Ritkán látott korommennyiség a kipuffogó oldali csőben ez álltal keresztmetszet csökkenés is * ezen kívűl szegény turbó kicsit olajos is volt illetve a turbós szerint a tengelyen mintha minimális lógás is lett volna.
A turbós takarírott egy nagyot , kicserélte az összes tömítést , a tengelyt rendbehozta illetve a házon volt egy sérülés az cserés lett! Most lett egy ilyen szép turbóm :) Pár kép aki még esetleg nem találkozott volna a saját turbójával. Kívánom amúgy senkinek se kelljen !!! Nem jó buli :D Bízom benne , hogy a problémám ez volt eddig nem jelentkezett a hiba KOPP-KOPP :) A kocsi meg kicsit fürgébb lett amúgy :D
*
Itt lenne egy kérdésem csak próbálok logikusan gondolkodni a keresztmetszet csökkenéssel kapcsolatban.. kisebb keresztmetszet a levegőnek ugyanúgy át kell menni ha kisebb a keresztmetszet gyorsabban áramlik a levegő , ergo gyorsabban forgatja meg a turbót nagyobbat tölt?Lehetett ez miatt a túltöltés?
Másik kérdésem:
Az ajtó alatt lévő egyik égőm kiégett még nem néztem , hogy lehet cserélni meg azt se tudom milyen izzó való oda. Ebben tud valaki segíteni? illetve a ledek korában eszembe jutott , hogy lehet esetleg leddel helyettesíteni , nem boritja meg a computert?
Sziasztok segitség kellene 2004 superb milyen foglalatu xenon? illetve gyári xenon cserélhető e utángyártott xenon izora? A másik kérdés ködlámpa milyen foglalatu?