Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wille.e Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13023

Feliciával?

Előzmény: stemplis (13022)
stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13022

Akkor lassan utolérsz, én 388 felett járok egy kicsivel...;)

Előzmény: ó-vodás5407070 (13019)
kutyus85 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13021

Annyiban meg oldja a problémát hogy nem fog lötyögni de viszont nem lessz tökéletes a tömítés és 90- 100 fok között szivárogni fog a hűtőfolyadék! Viszont ha behelyezés előtt a tömítőguminál körbekened FBS nevű tömítőpasztával akkor tökéletes lesszz! Legalábbis nekem bevált!

Előzmény: redrum89 (13012)
Boatmanka Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13020

De tavaly cseréltem a termosztátot! Hogy lehet megnézni, hogy Lengyel van e benne? Esetleg, ha megint cserélnem kell, akkor le kell engedni a vizet? Mert akkor én nem állok neki....

Előzmény: stemplis (13003)
ó-vodás5407070 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13019
380.000kmnél járok a 2000.10.havi Octavia1.4MPi-vel
ezekkel a motorokkal ki lehet menni a világból
Előzmény: stemplis (13014)
Adam Jay Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13018

Csatlakozót úgy tudod a jeladóról leszedni, hogy a csatlakozón található fém biztosítót leszeded, (jegyezd meg hogy volt rajta) majd lehúzod a csatlakozót. A jeladónál  a képen látható zéger szerű biztosító gyűrüt a nyillal jelzett irányba kihúzod. (lehet hogy nálad másik irányba áll a zéger) Ezután ki tudod húzni a termosztát házból a jeladót.

Előzmény: petcat (13002)
wille.e Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13017

http://www.skodatuning.hu/autostyl_felicia.htm

 

 

Innen rendeltem.A fényezést nem tudom pontosan mennyi volt mert egyszerre fényezték a tükrökkel a gyári felső légterelővel meg a hátsó szárnyal.De szerintem nem lehet egy nagy összeg.

stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13016

A ledes lámpákát csináltad? A helyzetjelző helyett van? Jól néz ki:) Viszont ami jobban érdekelne, az a légbeömlő a motorháztetőn. Hol tettél rá szert és mennyibe került?

Előzmény: wille.e (13013)
redrum89 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13015

Igen:)Ezért duplán bosszantó a dolog!Azért köszönöm szépen a segítségedet!

Előzmény: stemplis (13014)
stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13014

44ezer? , akkor szinte még új motor van az autódban;) Az enyémben már kb. 9szer ennyi van... Sajnos a kérdésedre nem tudok pontos választ adni, de biztos van itt valaki, akinek volt már hasonló problémája.

Előzmény: redrum89 (13012)
wille.e Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13013

 

 

Na ez is kész.Gondolom látjátok,hogy mi.

 

A hátsó ajtót én is most csináltattam.Ki kell szedni az üveget(nem nagy meló),alatta lekezelni,festeni.Amikor megszárad vissza az üveg oszt kész is.

redrum89 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13012

Igen a hőfokjeladóra én is gondoltam, szóval az lesz a következő lépés. Azt elfelejtettem leírni,hogy szelephézagot is állítattam, a lambda tökéletes értékeket mutat, motordiagnosztika nem dobott semmilyen hibát. Az autóval most értem el a 44000km-t (nem elírás) Az Olajat szigorúan minden évben cserélem, az utolsó 2010.07.13-án történt.

Annyi a probléma,hogy a hőfokjeladó a kocsiban a régebbi típusú fekete végű, és az új fém végű meg túl rövid lyukba ráadásul lötyög, a régiről a tömítőgumi átrakása megoldja a dolgot?

Előzmény: stemplis (13010)
unkleindex Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13011

Szia!

Működőképes elakadásjelző kapcsoló?

 

6U0953235

 


Előzmény: ganzter (13004)
stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13010

Elsősorban tippeket tudnék adni: talán a hőfokjeladót kellene kicserélni, egy próbát megér, nem olyan nagy összeg. Valamint a szelephézagot megnézni. Esetleg a lambda-szonda, ha rossz  értéket mutat... próbáld meg lehúzni a vezetéket, hogy akkor mi lesz.

Mennyire lehet kopott a motor, olajcsere mikor volt az autóban?

Az utolsó, hogy elviszed szervizbe és csináltatsz egy motordiagnosztikát, hátha kiad valami hibakódot.

Előzmény: redrum89 (13006)
redrum89 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13009

Az még a jobbik eset, ha hiányzik:)De lehet olvasni érdekes dolgokat is Wikipédián, szóval nem egy fajsúlyos oldal,nem kell mindent elhinni neki. Jah és ez Pityuuuu-nak szólt!

Előzmény: DEM992 (13008)
DEM992 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13008

Elég sok felszereltésg hiányzik wikipédiáról .

 

;-)

 

http://www.feliciaklub.cz/?id=typy_akcni

 

(sőt, az sem telejesen igaz, hogy az i az injektort jelöli)

Előzmény: Pityuuuu (12980)
stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13007

Pontosan nem tudom, de talán gumigyűrűvel van letömítve, szóval nem kell semmi "extra" tömítés.  Viszont kiszedés előtt a kiegyenlítő-tartályra csavard vissza a sapkát, mert kifolyik a víz. Az sem jó, ha nyomás van a redszerben, de az sem ha nincs vákum.

Előzmény: petcat (13002)
redrum89 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13006

Tiszeteletem! Én most cseréltem ki a termosztátot, de így is 80 fok a max, most annyival jobb a helyzet, hogy legalább stabilan tartja, nem ingadozik.

Lenne egy pár kérdésem. Az autó már régóta gyenge, pláne hidegen, sokszor mintha kihagyna, nyomom a gázt és nem történik semmi, alacsony fordulatom iszonyat gyenge, így pörgetni kell elégé. Hidegen az alapjárat igen szaggatott és a kipufogó köpköd. Melegen ezek a dolgok egy kicsit javulnak. Egyébkén cseréltem gyertyát, kipróbáltam egy másik trafóval úgy sem lett jobb. Kipufogódobot is cseréltem. Fojtószelepet kitisztítottam Rámértek a co-ra minden érték tökéletes, még is jó étvágya van a kocsinak. Így már teljesen hülyének néznek a szerelők. Szóval ezek után legyen valaki okos Uraim.

Előzmény: stemplis (13003)
ms1964 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13005

Hatásosnak tűnik ez a szer.

Ma megvizsgáltam a hátsó ablak tömítése alatti helyzetet. Meglepődve láttam, hogynem is kívülről rozsdás, inkább belülről, azaz a csomagtér felőli oldalon, végig az ablak alsó vonalán. Elég nehéz lehet az ablakkeret tömítés alatt rozsdamarózni, ki kéne venni a hátsó szélvédőt. Csinált már ilyet valaki?

 

Előzmény: Pityuuuu (12999)
ganzter Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13004

MPI cuccoktól, szép kárpitoktól szeretnék megvállni.

stemplis Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13003

Rossz az a termosztát. Én most cseréltem ki az enyémben, mert 80-85 fok között üzemelt. Az új 89-92 fok között tartja a vízhőfokot és így sokkal finomabban, dinamikusabban megy a gép. Hidegen a motornak szenvedés üzemelni, ráadásul jobban kopik és többet is fogyaszt.

Lengyel gyártmányú, zégergyűrűset vegyél. Kb. 4000 Ft. Jó, megbízható gyártmány.

Előzmény: Boatmanka (13000)
petcat Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13002

T. Adam-jay!

Köszi a választ!

De még lenne egy "butácska" kérdésem: a jeladót csak pattintsam ki a termosztát házból pl 1 csavarhúzóval, v van vmi spec megoldás? Ha kijött a régi és betettem az újat, nem kell oda vmi tömítés v egyéb "csodaszer"?

Köszi a válaszod!

Pityuuuu Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13001

Nem igazán. Mindenképp 80 fok felett kellene lennie a hőmérsékletnek. Nekem konkrétan beáll í mutató középre és ott marad, ha megyek vele. Ha városban araszolgatás meg lámpától lámpáig menés van, akkor meg a ventilátor kapcsol 100 előtt és lefújja.

Előzmény: Boatmanka (13000)
Boatmanka Creative Commons License 2010.11.16 0 0 13000

Sziasztok, márkatársak!

 

Az lenne a kérdésem, hogy mennyi a normális üzemi hőfok? Én tavaly cseréltem termosztátot és hűtővizet, azóta 70-75 C és nem megy feljebb! Ez normális?

Pityuuuu Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12999

Persze rozsdára vannak trükkök. Én meg erre esküszöm:

 

 

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=70&osCsid=9b7a503de2b578718a783add1dd440e0

 

Igaz piszok drága, de nagyon komoly szer a többi hasonló termékkel együtt.  Van egy japán kis traktorunk aminek a tankját megette a szállítás során beleszállt sós vízgőz. Vastagon volt a rozsda. Ez teljesen eltüntette és szépen kifehérítette a tankot röpke 3 óra alatt (előtte ilyen rozsdamarót még nem láttam). Tovább nem is lehet fémen hagyni, mert agresszív anyag és megeszi a fémet. Igaz én tanktisztító szettben kaptam ezt literes kiszerelésben, de tényleg tuti szer.

Előzmény: Skodabajnok (12998)
Skodabajnok Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12998

Én találtam egy rozsda elleni szert

Jelzem nem én találtam fel de mostanság ebben bízom

a neve Supralux konvert

http://www.kolor.hu/termek.php?up=kol_138

A Hammerite nálam nem vált be bár én a csupasz vasra kentem rozsda nélkül 2 rétegben és lepattogzik sőt rozsdásodást is találtam után alatta stb ... ha rozsdára kentem akkor meg ugyanúgy jött át a rozsda rajta mintha ott sem lett volna .

Ez a supralux Konvert kémiai uton átalakítja a rozsdát - megköti - és az ezzel lekent felület , alapozó rétegként szolgál a fedőréteghez ... én most ebben bízom

 

Előzmény: ms1964 (12986)
Sipi01 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12997

Nekem egy fehér Felimvan és azon is kezd hólyagosodni a festék, gondoltam, hogy mivel nem tervezem egy ideig eladni és leselejtezni tervbe vettem, hogy kijavítatom. Felkerestem egy ismerőst, aki kijavítja, és azt mondta, hogy nem kell még kivágni belőle elég lesz a csiszolás, festés.  Az egész kb. 30e Ft-ba fog fájni. A sárvédő ívek rozsdásodásra azt mondták, hogy mivel két lemez van és a kettő között légüres tér van a pára dolgozik belül és azért rozsdásodik kifelé. Azt tanácsolták, hogy valahogy fújam ki olajjal, és akkor tovább bírja.

stemplis Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12996

Pontosan így van. Nem szabad nagy pénzeket beleölni. Ettől nem lesz se gyorsabb, se erősebb az autó, senki nem fogja érte megszólni. A tulajdonoson kívül nem is nagyon fogja észrevenni, megnézni senki..

Előzmény: Pityuuuu (12995)
Pityuuuu Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12995

Ezért is írtam, hogy az egy fél Felicia. Ennyit 3 rozsdafolt javítása nem ér meg. Akkor inkább hadd legyen csúnya. Nem tartóelem egyik sem így kárt sem okozhat.

Előzmény: stemplis (12994)
stemplis Creative Commons License 2010.11.15 0 0 12994

Ha van pénzed, akkor lehet "ápolgatni" az autód. De ha azt nézed, hogy most 400-450 ezernél többet nem ér az egész autó, (vagyis nem kapnál többet érte) akkor miről is beszélünk?

Ha pedig eladásra készülsz, akkor jobban jársz, ha eredeti fényezéssel van , mégha azzal a néhány pöttyel is, mintha már újra van festve a "fél" autó. Mert az már gyanús a vevő szemével... eleve kevesebbet adnak érte.

Persze ezt neked kell eldönteni.

 

Előzmény: ms1964 (12988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!