Ha jól emlékszem, bele tud szólni az alapjáratba a szonda.
De, ha baja van világít a check engine lámpa.
Alapjárati motor "javítás" általában egy takarítás szokott lenni, ha az a baja. Ideig-darabig jó, ha előjön megint, megint takarítás, idő után lehet meghal. Nem szétszedhető alkatrész magyarul.
Az lenne a kérdésem,hogy a ferdehátú kalos pótféklámpáját hogy kell szétszedni,mert 3 égő nem világít benne?Már itt van az sztalon,de nem merem nagyon feszegetni,mert félek,hogy elpattan a piros plexi!
mert a lányom corsajan ami olaszbol lett behozva a difi búgott mert valamikor leszedtek a váltóját,és forditva rakták fel a váltó tartóját,és fél centit vagy mennyit rosszul állt és ez miatt és búgott.
Dunakeszin van a medi-car autószerviz próbáld meg őket ott van egy szerelő igaz neki lacetti-e van de szereti a kihívásokat a vezeték nevét sajnos nem tudom de a kereszt neve Tamás.
Azért mondtam. Csapágyat csak mondtam, nem rég 1 fórum társnak meg nekünk is az volt a gond.
Amúgy az nem támpont, hogy ki lett cserélve. Láttam olyan csapágyat, ami kevesebb mint 100km alatt rosszabb lett mint a régi 10 éves volt. De ha már 4 helyen nézték valószínűleg nem az a baj.
Nem biztos ,hogy a szervizekkel van baj, vagy épp a szerelőkkel. Sokszor van olyan hiba, amit pl a 10-ik szerelő vesz észre/talál meg....de lehet, hogy linkek a szerelők, és csak átfutottak rajta..
Búgás is lehet pár dologtól.
Segítenék szívesen, szerelő vagyok, csak még kezdő, meg Fót idestova egy 30-35 km-re van...
Olyan hibákat produkál a kocsi, amiket eddig 4 szerviz (ebből kettő márkaszerzív) nem volt képes orvosolni.
1. 80-90 környékén sivitó, bugó hang elölről
2. Álló autónál, üresben, egy gázfröccs hatására kerregő rázkódó rezonáló hang, ami váltásoknál képes berázni az egész elejét a kocsinak.
Mindenhol mást mondtak eddig, de csak képeben legyetek az elmúlt egy év alatt mi lett rajta kicserélve a szervizek javaslatára:
EGR szelep, teljes vezérlés, vezérműtengely, szelephimbák, dugattyúgyűrűk, hajtókarcsapágyak, gyertyák, gyújtáskábelek, PCV szelep, fojtószelep, kuplungszett, stabilizátorok, ékszíjak, első kerékcsapágyak.
(az új akksi, új szélvédő, üvegfólia) már csak a hab a tortán.
Szóval ennyi befektetés után nem szivesen válnék meg tőle, csak lenne végre valaki, aki rájön mi a baja, és nem csak mint valami droid cserélteti az alkatrészeket.
Ha valaki tud hozzáértő, igazi autószerelőt, kérem jelezze :-)
Én a Kovács Autóalkatrész Kft-től rendelek mindent az autómhoz interneten.Korrektek jó áron és másnapra nálam a cucc.Én a nyáron vettem hátsó kiput 16e volt.Most megnéztem annyi most is a walker hátsó,a walker középső dob a csővel pedig 12.5e.
Más:a fogyasztásom csak rövidtávon (max 3-szor voltam kb 60-70 km egyhuzamban a többi kb 10 km-ek) 8.8l.1.4 8v.
Én azt is megoldom, ha itthon kell csinálni. Garázs előtt lejtős a beálló, betolatok, orrát meg kilógatom garázsból kicsit, és máris tengernyi hely van, és egyenes is. :D
Egy éve cseréltettem le a hátsó dobot, az 23 ezer volt, fél óra alatt kész volt, végig lehet nézni a szerelést. Most megyek a hónap második felében és a maradék részt is ledobatom a katalizátortól a hátsó dobig mindent, az 38-40 ezer lesz kb, és egy órai munka.
Köszönöm a jótanácsotokat, de elvittem szerelőhöz, mert reggel 1 km után újra kezdett villogni
Hát kiderült, nem megy az egyik henger,mert tönkre ment a gyújtáselosztó ( csak mondom, h. mindenki tudja), meg ami összekapcsolja a gyertyával az is elrepedt. Szóval 3 hengerrel jártam, éreztem, h. nincs erő benne, de érdekes módon nem rángatott.
Lehet, h. már néha néha sem kapott szikrát.
Most már muszáj lesz így csináltatnom, mert nem ajánlatos menni vele, hisz löki be a benzint s nem ég el.
Szóval a tanulság ha ég vagy villog a sárga lámpa, nem megy 1 henger
Ha jól emlékszem ferroz-t vettem rá. olcsó és nyilván nem bírja addig mint a gyári. viszont a rezonátor csövet is cserélték. +1 tízes. itt szolnokon 50-ezer alatt volt a vége.
Nem tud valaki Pesten ,vagy közelében 4 ajtósra kipufogót, nem heroin áron? Közép rész, meg végdob kellene. Néztem ilyen Bárdi, Unix, 90e kb a közepe meg a végdob. El van rohadva a csatlakozási pont, meg ennyit bírt az után gyártott dob, 4-5 éves, és a cső fele elrohadt egy 5cm-en.