A fék nem fog be, mert azt azért érrzném. A betéten is làtszana üvegesedne a felülete a nagy hőtől. Új a csap, ami szilikonzsìrral lett berakva. A munkahenger könnyen mozog.Szétszedés utàn mindent àt drótkeféztem. Ha ezek utàn ez a tàrcsa is behalt én nem tudom mit kellene még tenni. Ennél többet egy szervíz se csinàl meg. Sőt.
Nekem a O2-es Scotnál a hátsó részén van egy keret, az tart ott mindent.
Két persely picit meg van gyengülve 34oe km után. Élesebb kanyarba belegázolva érzem a valagomon, mintha elnyúlna picit a háta. Nem a lengők. Haldexes hajtás betegsége, megrángatja a kocsi hátát néha.
Én ki akartam cseréltetni majd minden szilentet ignis alatt, mert gyanúsan arra gondoltam kúszás miatt.
Cimbi futóművest meg is kérdeztem, azt mondja ki ne cseréljem, nem látott még elszállt szilentet e típusnál, viszont a most kaphatóak kalap minőség. Vmi olyat magyarázott, hogy bem csak gumi a mostani, hanem gumi-műanyag keverék, amitől hamarabb elszállnak és keményebbek is, mint a régiek.
Én meg hiszek neki, az maradt, gátló csere, s most jó xd
Nekem olyan gondom van, hogy ha nyitva a csomagtérajtó akkor nem jelzi a kijelző, és a csomagtér világítás sem működik. Azt mondta a szerelő, hogy cserélni kell a zárat. Esetleg ebben nem lehet csak mikrokapcsolót cserélni?
Talán. De mégsem normális, hogy az O2 faceliftje után az O3 faceliftje után is azt gondolom, hogy faceliftes belső kellene facelift előtti külsővel. És az O2 esetében máig nem változott ez az érzés, szerintem az O3 esetében is meg fog maradni. Szóval megszokni meg fogom, de ez elég szomorú egy olyan autónál, aminek a facelift előtti verziója kifejezetten tetszett,
Miért nem cserélteted ki? Tedd fel egy rázópadra, biztos 5o% alatt van. Vagy a két oldalán nagy az eltérés.
Én kétévente felteszem a padra a Scoutokat. Olyan helyre viszem őket műszakizni, ahol megcsinálják a lengéscsillapítás tesztjét is. Nagyobb fékezés után nem billeg a kocsi?
Adott egy 2007-es 1U Octavia. Az a problémám hogy alapjáraton illeteve alacsony fordulaton ~1500alatt elmegy fűtés (ha csak 1-2es fordulaton megy a venti nem hűl ki teljesen de nagyobb esetén hideget kezd fűjni egy kis idő után).
A vízhőfokom egyébként nem ingadozik.
2 szerelő nézte egyik szerint a fűtőradiátor a hibás (ő cserélte a vezérlést stb.), másik szerint a vízpumpát nem megfelelőre cserélték (ezt szétszedés nélkül mondta).
Korábbi tapasztalat nincs mert használtan vette és első dolgom a vezérlés stb. cseréje volt.
Engem eddig elkerültek a gyári emblémás vackok, ellentétben a nem gyáriakkal.
Nekem életem eddigi legszarabb pótalkatrésze egy gyári lambda-szonda volt, amivel egy hónappal a csere után ki akartak vágni a vizsgáról (a márkaszerviz gariban cserélte és a cseredarabbal nem volt baj, de akkor is).
Ott van gyári szarnak a ropiból készült ablakcsúszka meg még egy pár apróság.
A gyári cikkszámos alkatrész az esetek döntő többségében egy megbízható, jó minőségű termék relatíve magas áron, ha valaki nem különösebben költségérzékeny, akkor ezzel jár a legjobban. Aki költségérzékeny és ért hozzá (vagy a szerelője, vagy ő), az sok alkatrész esetében megtalálja ugyanezt vagy az ennél jobb minőséget kedvezőbb áron.
mivel nem győzték - gondolom - olvasni a fikázó kommenteket, megpróbálkoztak egy vonzóbbra photoshoppolt képpel is. hát, részemről nem jött be, nagy kár ezért, továbbra is ocsmány