Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skt15 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 70726

Jobbat olcsóbban... Na ezek aztán végképp elkerültek, pedig - mint te is írtad - hányszor nekifutottam ennek a dolognak is.

A legdrágább nekem mindig a nem gyári cucc volt.

Előzmény: nohab (70705)
hlacxx Creative Commons License 2016.11.03 0 0 70725
Előzmény: hlacxx (70724)
hlacxx Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70724

Sziasztok!

O1 Tour (fl-es) kombihoz tudtok valahonnan letölthető magyar (eseteleg angol, szlovák, vagy cseh) használati útmutatót?

 

Előre is köszönöm!

SZ.LUI Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70723

Szia,

A fék nem fog be, mert azt azért érrzném. A betéten is làtszana üvegesedne a felülete a nagy hőtől. Új a csap, ami szilikonzsìrral lett berakva. A munkahenger könnyen mozog.Szétszedés utàn mindent àt drótkeféztem. Ha ezek utàn ez a tàrcsa is behalt én nem tudom mit kellene még tenni. Ennél többet egy szervíz se csinàl meg. Sőt. 

 

Előzmény: Törölt nick (70684)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70722

Nekem a O2-es Scotnál a hátsó részén van egy keret, az tart ott mindent. 

Két persely picit meg van gyengülve 34oe km után. Élesebb kanyarba belegázolva érzem a valagomon, mintha elnyúlna picit a háta. Nem a lengők. Haldexes hajtás betegsége, megrángatja a kocsi hátát néha. 

 

Előzmény: (M)Ákos (70721)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70721

Volt már 2 céges verdám is, amikben (szép lassan) elhasználódott a lengéscsillapító, ismerem a tüneteket.

Be is vittem őket mérésre, tényleg szarok voltak, meg is csináltattam.

Az O3 annyira stabil, mint újkorában, annak ellenére, hogy távozott némi olaj az első csillapítókból.

Egyébként pont lett volna alkalmam leméretni, mert úgyis fékpadon volt a kocsi fékszerviz után.

Na mindegy. Majd, ha valami gyanúsat érzek, megcsináltatom...

Előzmény: Törölt nick (70713)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70720

Én ki akartam cseréltetni majd minden szilentet ignis alatt,  mert gyanúsan arra gondoltam kúszás miatt.

Cimbi futóművest meg is kérdeztem,  azt mondja ki ne cseréljem,  nem látott még elszállt szilentet e típusnál,  viszont a most kaphatóak kalap minőség.  Vmi olyat magyarázott,  hogy bem csak gumi a mostani,  hanem gumi-műanyag keverék,  amitől hamarabb elszállnak és keményebbek is,  mint a régiek.

 

Én meg hiszek neki,  az maradt,  gátló csere,  s most jó xd

Előzmény: (M)Ákos (70701)
VAG Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70719

Ugyanez. Eszembe sem jutott még ránézni sem egy O1-O2-re a világ legjellegtelenebb orrával.

Előzmény: Tab (70717)
Tab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70718

 

 

Előzmény: Tab (70717)
Tab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70717

Annyira egyöntetű a kánon ezen a fórumon az O2FL esztétikumával kapcsolatban, de én pont fordítva látom.

 

 

Előzmény: nohab (70715)
skoda octiii Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70716

Szia.

 

Nekem olyan gondom van, hogy ha nyitva a csomagtérajtó akkor nem jelzi a kijelző, és a csomagtér világítás sem működik. Azt mondta a szerelő, hogy cserélni kell a zárat. Esetleg ebben nem lehet csak mikrokapcsolót cserélni?

Előzmény: cseryz (70712)
nohab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70715

majd megszokod.:)

 

Talán. De mégsem normális, hogy az O2 faceliftje után az O3 faceliftje után is azt gondolom, hogy faceliftes belső kellene facelift előtti külsővel. És az O2 esetében máig nem változott ez az érzés, szerintem az O3 esetében is meg fog maradni. Szóval megszokni meg fogom, de ez elég szomorú egy olyan autónál, aminek a facelift előtti verziója kifejezetten tetszett,

Előzmény: Törölt nick (70709)
gyb78 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70714

Eladó sosem használt gumiszőnyeg készlet, talán érdekes lehet valakinek. Érdeklődni a hirdetésben megadott elérhetőségeken.

http://www.jofogas.hu/veszprem/VW_Golf_V_Skoda_Octavia_II_gumiszonyeg_gyari_patentokkal__uj_57487634.htm

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70713

Ez nem "misting", hanem "leaking".

Miért nem cserélteted ki? Tedd fel egy rázópadra, biztos 5o% alatt van. Vagy a két oldalán nagy az eltérés.

Én kétévente felteszem a padra a Scoutokat. Olyan helyre viszem őket műszakizni, ahol megcsinálják a lengéscsillapítás tesztjét is. Nagyobb fékezés után nem billeg a kocsi?

Lehet, hogy nem tesz jót a futóműnek sem. 

Előzmény: (M)Ákos (70691)
cseryz Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70712

Szia,

Típushiba. Cserélhető a mikrokapcsoló.

Több helyen is lehet kapni (minőségről nem  tudok nyilatkozni).

pl.: http://ablakemelok.hu; http://www.tlx.hu/ (náluk 6600 körűl van)

Jó szerelést.

Előzmény: Törölt nick (70677)
Cs_Dezso Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70711

Sziasztok,

Adott egy 2007-es 1U Octavia. Az a problémám hogy alapjáraton illeteve alacsony fordulaton ~1500alatt elmegy  fűtés (ha csak 1-2es fordulaton megy a venti nem hűl ki teljesen de nagyobb esetén hideget kezd fűjni egy kis idő után).

A vízhőfokom egyébként nem ingadozik.

2 szerelő nézte egyik szerint a fűtőradiátor a hibás (ő cserélte a vezérlést stb.), másik szerint a vízpumpát nem megfelelőre cserélték (ezt szétszedés nélkül mondta).

Korábbi tapasztalat nincs mert használtan vette és első dolgom a vezérlés stb. cseréje volt.

Szerintetek ? Vigyem el egy harmadikhoz ?

Köszi,

TyggeR Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70710

Előzmény: (M)Ákos (70708)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70709

majd megszokod.:)

Az O2-es FL lámpáit nem tudtam lenyelni, csak a fehér Scout FL O2-es talált. 

 

Előzmény: nohab (70706)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70708

Részemről kicsit már kezdek megbarátkozni vele. :)

(Főleg, hogy nagy eséllyel ez lesz a következő.)

Ocsmánynak nem nevezném, mondjuk a "hú, de eltalálták" se jönne ki a számon.

Lehet, hogy mire az utakra kerül, már divatos lesz. :D

Egy biztos, ezzel felhívta a figyelmet magára a Skoda.

Ami még kérdőjel bennem, hogy milyen lesz ez az egész halogénes lámpákkal.

Sok jót nem sejtek, ha a lámpa belseje csupa króm lesz, mint a mostaniaknak.

Még azzal tudnák feltenni az i-re a pontot, ha a menetfény lámpa (ismét) a hűtőrács felőli oldalra kerülne. :S

Remélem, a led menetfényes verzióban már színváltós lesz a fénycsík (egyben irányjelző is), mint a Superb-nél.

Előzmény: TyggeR (70704)
cinyoka Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70707

Szerintem ez ocsmány:

 

Abba a Skodába én azért szívesen elcsúfoskodnék :P lehet hogy nem vagyok elég igényes ???

:D

Előzmény: TyggeR (70704)
nohab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70706

nekem olyan az orra, mintha a franciák és a japánok közösen tervezték volna úgy, hogy közben ne beszélhetnek egymással.

Előzmény: TyggeR (70704)
nohab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70705

Engem eddig elkerültek a gyári emblémás vackok, ellentétben a nem gyáriakkal.

 

Nekem életem eddigi legszarabb pótalkatrésze egy gyári lambda-szonda volt, amivel egy hónappal a csere után ki akartak vágni a vizsgáról (a márkaszerviz gariban cserélte és a cseredarabbal nem volt baj, de akkor is).

 

Ott van gyári szarnak a ropiból készült ablakcsúszka meg még egy pár apróság.

 

A gyári cikkszámos alkatrész az esetek döntő többségében egy megbízható, jó minőségű termék relatíve magas áron, ha valaki nem különösebben költségérzékeny, akkor ezzel jár a legjobban. Aki költségérzékeny és ért hozzá (vagy a szerelője, vagy ő), az sok alkatrész esetében megtalálja ugyanezt vagy az ennél jobb minőséget kedvezőbb áron.

Előzmény: skt15 (70703)
TyggeR Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70704

mivel nem győzték - gondolom - olvasni a fikázó kommenteket, megpróbálkoztak egy vonzóbbra photoshoppolt képpel is. hát, részemről nem jött be, nagy kár ezért, továbbra is ocsmány

 

skt15 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70703

Engem eddig elkerültek a gyári emblémás vackok, ellentétben a nem gyáriakkal.

Előzmény: Octi19 (70697)
Tab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70702

Köszi.

Előzmény: (M)Ákos (70701)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.02 0 1 70701

Igen, a szélesebb fekvőrendőr tipikus hely a nyikorgásra.

Az O2-t nem ismerem, a Golfoknál a stabilizátorrúd szilent volt a ludas.

Eleinte WD-40-nel próbálkoztam, de úgy rémlik, a Multispray hatásosabb volt.

Ha szerencsém volt, akkor egy évre (50-60e km) megoldotta a problémát a fújogatás.

Tákoltam a szórófejre egy 50 cm-es csövet, mert a flakonnal nem lehetett jól odaférni.

Meg is találtam. :)

Előzmény: Tab (70699)
Octi19 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70700

De az is lehet, hogy ez a lengéscsillapító...

Előzmény: Tab (70699)
Tab Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70699

Akkor ez lesz nálam is, O2fl, főleg hidegben, fekvő rendőrnél gumi nyekergés, amikor bólint. Mivel fújkálod és pontosan hol?

Előzmény: (M)Ákos (70698)
(M)Ákos Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70698

Erre a rohadt szilent recsegésre találhatnának ki még valamit.

Reménykedtem, hogy az O3 már mentes lesz ettől, de nem úgy néz ki.

Már az első télen megszólaltak (kb. 40 ezer km-nél), aztán volt néhány hónap csend, de persze újrakezdték.

Szerencsére nem olyan hangos, mint a Golf 4-5-nél volt, de legalább hátul is csinálja. :S

Nekiállok fújogatni őket, mint a Golfoknál, remélem, elhallgatnak...

(A szervizben persze nem foglalkoztak vele olajcsere alkalmával, hiába kértem...)

Előzmény: Octi19 (70697)
Octi19 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 70697

Van azért abban is gagyi! Az A2-be a gyári emblémás stab-pálcák talán a leggyengébbek amit kapni lehet...

Előzmény: skt15 (70696)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!