Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cdl1 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3330
Igen.
Előzmény: csuri46 (3329)
csuri46 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3329

Sziasztok!

 

Az lenne a kerdesem, hogy, ha xenonos egy e61, akkor mindenkeppen lennie kell benne fenyszoromosonak, a helye megvan, de hiaba mosom az ablakot, nem mossa a fenyszorokat?

Elore is koszonom

 

Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3328
Nem jelentkezik sem füstben semmi másban,ha nem vagy benne biztos hogy ki volt cserélve-e akkor ajánlom.A turbó védelmében érdemes feláldozni ezt a tízezret. Amugy ha kiszeded találsz benne egy szűrőt amin látni mennyire olajsáros ill,olajtól tocsogó.Üdv.
Előzmény: bmw 5 (3327)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3327
Sziasztok!

Nem tudom mikor volt ill volt e cserélve a kartergáz szűrő?!
Mi a jelenség ha pl (rossz-telített) pl füstöl?!


Üdv
maszibmw Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3326

Logic7 hangrendszernél lenne ott egy sugárzó.

 

Röviden, tömören a teljesség igénye nélkül:

 

A kibővített klíma rendelkezik:

 

fényszenzorral (2db) ami figyeli a nap beesési szögét és erejét mindkét első utas számára. Csak a kibővítettben van páraszenzor, ami az első szélvédő párásodását gátolja meg. AUC szenzor, ami a belső keringetés automatikus szabályozására szolgál. ( beszívott levegő károsanyagtartalmának mérése ).

 

Hőmérsékletszabályozás mindkét utas számára függetlenül.

 

Befújt levegő hőmérséklet szenzor.

 

Hátsó utasok számára egy zsalumotor. (hideg/meleg)

 

Elől két lábtérzsalumotor az egy helyett

 

Elöl két szelőzőzsalumotor az egy helyett.

 

A fentiekből következik, hogy az állítási lehetőségek is individuálisabbak mint a bázis kivitelnél.

 

Viszlát mindenkinek pénteken !

 

Jani

 

 

 

Előzmény: bmw 5 (3325)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3325
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni ,hogy mit kell tudnom a kibővitett klímáról?
Műszerfal tetején középen kb 20x20 cm-es lyukacsos az mi?
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3324
A 335i 155mph-nál, azaz 250kmh-nál szabályoz le. Piszkálást nem javasolnám.
Nem tudom, a Vmax "kiütésnél" mit szoktak belebuherálni a DMEbe, de 250ig van vezérlési adat. Persze lehet neki 280nál azt hazudni, hogy csak 250nel megy, használja azokat az adatokat, de ettôl elôbb-utóbb széthullik.
Előzmény: atiTDI (3320)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3323
München :)
Bár Magyarországon is vittem már el tükrét valakinek, én is otthagytam a számomat. Szerintem ez a normális.
Előzmény: LBP525d (3318)
mategyurcsovics Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3322
Köszönöm a választ!
Nagyon kivan ez a 5er találva :-)
Előzmény: maszibmw (3321)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3321

Ha beteszed a kulcsot, és sikeres az identifikáció, a kocsi beindul, és a riasztó is deaktiválódik. (mivel észlelte a kocsi a jogos hozzáférést)

 

Jani

Előzmény: mategyurcsovics (3319)
atiTDI Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3320
Diffi a kéziváltósban ETK szerint csak egyféle van, gondolom a gumikkal sem sokat variálhatnak, de ez a 130mph-s leszabályzás lesz a nyerő. Ahogy olvasom az USA piacos BMW-ket ott limitálják, de az opcionális sport paket tartalmazza a 150mph-s korlátot.
Az e39 530d-t amikor csippeltettem, ott a motorvezérlő programjában át lehetett állítani a gyári vmax limitet, kíváncsi leszek hogy ennél is van-e ilyen megoldás. A 35i-nek kicsit piszkálva kéne tudnia bőven 150mph fölött is....
Előzmény: Törölt nick (3306)
mategyurcsovics Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3319
És mi történik akkor, ha pld. külföldön vagyok, (ahol nincs nálam a másik kulcs), elromlik a távirányító része, és csak magával kulccsal tudom nyitni az autót?
Akkor, hogy deaktiválom a riasztót?
Előzmény: Törölt nick (3307)
LBP525d Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3318
Gondolom ez nem magyarországon történt:))
Előzmény: Törölt nick (3312)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3317
Én itt két változatot ismerek, amikor kereskedôhöz törnek be, és kulccsal viszik az autót, vagy amikor trélereznek, és alkatrész lesz belôle (beindítani ugye nem tudják). Rablásos lopás (pl lámpánál) itt nincs, nem merik megcsinálni. Hollandiában viszont nem mernék nyitott központizárral közlekedni a nagyobb városokban. Lengyel határ közelében szoktak E46okat törni, bordmonitor/navirechner kiszedése céljából. De az újaknál ugye már ez is bukó, mert bemész a kereskedôhoz FSCt igényelni az alvázszámodhoz, és helyben vége a dalnak. A DIN-es rádiók lopkodása is megszûnt gyakorlatilag, mert nagyon kevés modellben van még DIN-keret. Már a legalsóbb kategóriákból is kezdenek kihalni.

Kioperált CAS/motorvezérlô kombinációjával nem sokra fognak menni szerintem, ez egy challenge/response alapú rendszer, nem fogja meghatni a motorvezérlôt, ha azonosítás nélkül küldesz neki egy Klemmenstatust. FSCket sem fognak tudni generálni.
Előzmény: maszibmw (3316)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3316

A régi (még EWS-es) X5-öket, E46-okat viszik mint a cukrot. E60-at is vittek már el, de itt megkérdőjelezem, nem volt e kulcsuk hozzá.

Ami sűrű mostanában:

 

Feltörik az E60-at, és kilopják belőle a CAS-t és a  DME/DDE-et. A kocsit ott hagyják.

Valószínű kisérleti "mintapéldánynak" lopják el a párosított eszközöket.

 

De míg az EWS-nél volt lehetőség a visszafejtésre, az E60-nál általában legkésőbb évente frissül a CAS szoftvere, ami nehézséget okozhat nekik, ha évjárat szerint mennének lopni egy visszafejtett cuccal, csak épp már rég nem az a szoftver dübörög a kocsiban.

 

Jani

Előzmény: Törölt nick (3315)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3315
Apropó, lopnak manapság E60akat? Mert úgy tudom, csak az X5nél volt hibás, törhetô CAS 2005 szeptembere elôtt. (Itt 1993 óta 75%kal esett a lopások száma, csak nagyon nagy értékû, elôre kifigyelt autókat visznek el, megrendelésre.)
Előzmény: maszibmw (3313)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3314
Ilyen takarólemezt szoktak még rakni a kilincsekre, de ez inkább csak divat, kétlem hogy bármi védelmet is nyújtana.






Előzmény: maszibmw (3309)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3313

Épp ezért írtam, hogy itt nálunk fontos (sajnos).

Erre a telefonszám-cetli odarakásra még hosszú éveket kell várnunk itthon. Egy ici picit más az erkölcsi morál :)

 

Üdv, Jani

Előzmény: Törölt nick (3312)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3312
Nekem még szerencsére soha nem törték fel egyik autómat sem. Riasztót sem rendeltem beléjük soha. Az E46nak egyszer meghorpasztották a rendszámtábláját tolatás közben, de a fószer odarakta a telefonszámát egy cetlin az ablaktörlô alá. Szerencsére nincs túl sok tapasztalatom e téren.

Előzmény: maszibmw (3309)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3311

Kedves Fórum-társak !

 

Holnaptól jövő hét péntek estig nélkülöznöm kell a fórumot külföldi távollétem miatt.

Addig is nagyon jó fórumozgatást kívánok nektek :)

 

Üdv, Jani

LBP525d Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3310
Köszi az infot.ezek nyáron kilettek cserélve.

Üdv,Oli
Előzmény: Steeef (3302)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3309

Sajnos van értelme a sűlyesztett szakállú kulcsnál is ( itt magyarországon mindenképp )

 

Én minden nálam megforduló kocsinál aktiválom az opciót ha a kliens kéri ezt, hogy csak is kizárólag a távirányitóval lehessen aktiválni, deaktiválni a riszatót.

 

Iylen esetben ha zártörővel kinyitják a kocsit ( márpedig mindig azzal nyitják ), a riasztórendszer éles marad, ellenben a gyárilag alapban bekódolt zár/távnyitó beállítással.

 

Jani

Előzmény: Törölt nick (3307)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3308

Köszönjük szépen. Igaz velem személyesen nem találkoztál, mivel csak fél 3 ra értem ki pénteken, de ez úgy is mechanikus munka volt :)

 

Üdv, jani

Előzmény: bmwE90 (3304)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3307
Átépíteni újra nem lehet, régi kulcsra azért gondoltam, mert az S877A azt jelenti, hogy az autód úgy lett programozva gyárilag, hogy a riasztó csak a távirányítóról élesíthetô/kioldható, zárban elfordítva nem. Ennek nem sok értelme lenne egy új, süllyesztett szakállú kulcsnál, senki nem bányászná elô a kulcsot, hogy a zárral nyissa az ajtót. Ha szeretnéd a zárban, kulcs elforgatásával is élesíteni a riasztót, megoldható, át kell kódoltatni az autót.
Előzmény: mategyurcsovics (3305)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3306
Nem, a Hochgeschwindigkeitsabstimmung a jármû nagy sebességre való "hangolását" jelenti, vagyis hosszabb áttételû diffit, nagyobb sebességindexû gumikat. Nem vagyok otthon az amerikai kivitelekben, de azt hiszem, ennél az SA-nál a 130mph-s leszabályzást is kiveszik, motorváltozattól függôen akár 250kmh-ig is húzathatod.
Előzmény: atiTDI (3303)
mategyurcsovics Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3305
Szia,

igen olyan van hozzá, pont mint az E39-hez volt, csak talán egy kicsit finomabb a vonalvezetése. De mondjuk, vásárlás utána komplett zárcserén esett át, így jöttek hozzá új kulcsok. Lehetett volna esetleg az "újabb" fajtát kérni? Amúgy az milyen? És a S877A az mit takar valójába?

Köszi a válaszokat, és az információt.


Üdv.
Máté
bmwE90 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3304

Sziasztok!

 

Maszinak és csapatának köszönöm a gyors segítséget az E90-nél és a profi munkát!

 

 

atiTDI Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3303
ozapft.is:
e92-nél mit jelent az s840a extra? Végsebesség-beállításnak fordítanám, node ilyenkor mire van beállítva?:)
Előzmény: Törölt nick (3299)
Steeef Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3302

sima szervizen felül gázoljaszűrő és kartergázszűrő ( ha még nem volt)

Üdv.

Előzmény: LBP525d (3301)
LBP525d Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3301
Még annyit szeretnék kérdezni hogy 120e km-nél mi az amit érdemes vagy kikell cserélni?
Előzmény: Törölt nick (3299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!