Keresés

Részletes keresés

T.Pisti Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30111

De szerintem JZW-116-ról beszélsz, róla tudok, itt a kép. Persze lehet már JZW-114 is van, tehát ez azt is jelentheti hogy már mindkét Scaniás E94 át van rendszámozva. (GSM-315 és GSM-316).

 

Előzmény: T.Pisti (30109)
698 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30110

"Lele, főleg ha nem egyenes és nem a saját tengelye körül forog a rudazat... hahaha. Ilyenen még kevesen akadtak fenn..."

 

Jóbarát, nem a vascső amortizál, hanem az ajtó, ami befordul.

 

amit meséltek (aki járt vele 1 napig) azt nem én találtam ki, hallottam, de ezt le is irtam

 

a tágasság szerinted mennyiben egyenlő a magassággal????

 

Nem toom, te mindent elolvasol???

Azt irtam, hogy a Credokról általában a tapasztalataim.

Utána irtam a  párásodást, nem erről a hoszú sz*rról állítottam ezt.

Pedál szintén.

Talán lehet hogy rosz konstrukció, attól nehéz a kis e-gázpedál.

Hát nem toom, te hol láttál más ülést ezekben a "remek" buszokba, mert én eddig sehol nem láttam pl olyat ami a c56-ban vagy akár az E95 ben van. Se volánosban, se maszeknál. Csak ezeket a "minőségieket".

Hát nem toom, hogy te vezetsz-e buszt, de ha már vezettél eccer az életben egy Scaniás E95-t és utánna be kell ülni ebbe a Pöcsköszörűbe, Dobozba, Fitymarázóba (nálunk ezek a becses neveik, talán nem véletlenül) te is lenéznéd.

 

"Nagyon hangos, ugye IVECO motor van benne, és ha nem huzatod ki 2500-3000 fordulatig, akkor csak dadog, és nem húz. Rosz nagyon a hangszigetelése.

 

Nem értek egyet."

 

Mivel nem???? Melyik állítással nem?

 

"És nyomatékosan: Fotó: én."

 

Asszem már elnézést kértem nem????

Löjjem le magam, vagy az akasztással is megeléxel????

Előzmény: atinform (30107)
T.Pisti Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30109
Szerintem átrendszámozás. Vagy GSM-315, vagy GSM-316 lett szerintem átrendszámozva, ez a 2 Scania alvázas E94 van a Vértesnél. Remélem valaki megmondja kettejük közül melyik lett átrendszámozva, én is láttam már JZW-114-et.
Előzmény: Nzsolti (30108)
Nzsolti Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30108
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy a JZW-114 Vértes Volán IKE94, új beszerzés-e vagy átrendszámozás? Ha átrendszámozás, mi volt az eredeti rendszáma?

Előre is köszi!
atinform Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30107

Csúsztatások tömkelegét adod elő, mikor fél óránál többet nem töltöttél a buszon.

 

A képet innen töltöttem le a forumról, pont kapóra jött

 

Aha... Szerző: én...

 

akkor szépen leamortizálja a kicsi ujjacskákat

 

Lele, főleg ha nem egyenes és nem a saját tengelye körül forog a rudazat... hahaha.

Ilyenen még kevesen akadtak fenn...

 

Ez utasveszélyes!!!!!

 

Nem, ez "hülyeutas-veszélyes"...

 

-(ezt mesélték csak, én nem tapasztaltam) nincs utastérben fűtés.

 

Jaja, főleg, ha nem tudjuk, hol a kapcsoló, ami 3 meleg levegős légfúvót és rengeteg radiátort működtet...

 

-Én 194 cm vagyok és a tetőszellőzőt én éppen hogy elérem.

 

Szerinted tágas a BN 18-as utastere? Szerinted miért?

 

Kicsi a vezetőfölke? Ebben tökéletesen igazad van.

 

-Párásodik

 

Persze, főleg ha a páramentesítő kapcsoló helyét se tudtuk megtalálni.

 

Kemények nagyon a pedálok (a 20000 Ft-os Marc cipőm talpa eltörött, mert annyira kellett nyomni a pedált, hogy a szutyok előre haladjon.)

 

Hát, az a kis, elektronikus -műanyag- gázpedál, mitől nehézkes...

Egyébként a mostani egyetlen, hazai gyártású csuklós autóbuszra már elvből sem mondanám, hogy "szutyok".

 

-A vezetőülés egyszerű mint a szög. (akár egy IFA ülés) 2005-öt írunk és csak a háttámla dönthető és a magasság állítható. És nagyon kényelmetlen az ülés.

 

Szerinted nem a vásárló választja ki a vezetőülést? Tudod hányfélem remek vezető-helyet tudnak beszerelni ezekbe az autóbuszokba?!

 

-Nagyon hangos, ugye IVECO motor van benne, és ha nem huzatod ki 2500-3000 fordulatig, akkor csak dadog, és nem húz. Rosz nagyon a hangszigetelése.

 

Nem értek egyet.

 

(pl: egy Vasi Volános kolléga mesélte, hogy akit a főnökök büntetni akarnak, akkor azokat a Credora vezénylik!!)

 

Szerintem szimplán "jól csengő" dolgokat, ilyen fórumokra írni badarság.

 

És nyomatékosan: Fotó: én.

Előzmény: 698 (30103)
698 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30106

Bocsesz, ez is lemaradt, köszike!!!

Nagyon megörültem neki, hogy találtam ezt a képet, ezáltal könnyebben tudtam magyarázkodni. Bocsánat mégeccer. Toom, meg kellett volna kérdeznem, de 'tejjesen' elragadott a HÉV.

 

Remélem nincs harag?????

:$

 

Előzmény: atinform (30105)
atinform Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30105

Szívesen...

(Remélem tod. miről van szó.)

Előzmény: 698 (30104)
698 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30104

Az ígért kép:

 

 

Előzmény: 698 (30103)
698 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30103

bus4all, Jump424!!

 

Üdv.!

 

Akkor irom és képpel alátámasztom állításom.

A képet innen töltöttem le a forumról, pont kapóra jött. A pirossal bekarikázott részben van egy függőleges vasoszlop, ami az ajtót mozgatja(befele nyíló ajtók). Nos oda bedugja emberünk a kezét, és amikor az ajtó nyilik ki, akkor szépen leamortizálja a kicsi ujjacskákat. Toom, most az jön ne tegye oda a kezét, de ezt magyarázd meg egy ált. isk. alsó tagozatosnak. Ez az ajtót mozgató vasoszlop a 200-as sorozaton egy 'L' alaku 2-es lemezzel védve vagyon. Ez eléggé gyakori veszélyforrás lehet. Nekem a buszban töltött kb 2 perc alatt ez 'mingyá' szemetszúrt.

Ez utasveszélyes!!!!!

A csukival kapcsolatban:

-Én 194 cm vagyok és a tetőszellőzőt én éppen hogy elérem.

-Kényelmetlenek az utastéri ülések.

-(ezt mesélték csak, én nem tapasztaltam) nincs utastérben fűtés.

 

Credo-ról általában:

 

-Nincs elég hely a vezetőfülkében, én nem férek el benne kényelmesen. És szerintem egy gkv-nek nagyon fontos hogy ne gyermekét szülő női pozicióban kelljen 10 órát a kormány mögött ülni. (pl : ma egy IK-280-assal dolgoztam és teljesen hátratoltam az ülést és nem értem el a pedálokat!!!! Említhetem még a 395, E95, 396, Irizar, C56, Raba Contactot ezekben kényelmesen elférek)

-Párásodik

-Kemények nagyon a pedálok (a 20000 Ft-os Marc cipőm talpa eltörött, mert annyira kellett nyomni a pedált, hogy a szutyok előre haladjon.)

-A vezetőülés egyszerű mint a szög. (akár egy IFA ülés) 2005-öt írunk és csak a háttámla dönthető és a magasság állítható. És nagyon kényelmetlen az ülés.

-Ki volt az a barom, aki kitalálta azt, hogy a csomagládákat csak kulccsal lehet kinyitni???(LC9,5 és még egy két típuson, amelyek számát nem toom)

-És az a kis lyukon átnyúlos kampót meghúzos ládanyitás egyenesen az idegeimet roncsolta.

-Hogy lehet egy jobb tükröt a kifele előre nyíló ajtóra szerelni?????(nyitott ajtónál mindent látsz, csak a busz melletti részt nem)

-Kicsike kerék, kicsike lengéscsillapítók, => pattog az úton

-Alacsony nagyon a felépítmény, hamar fennakadsz a patkán.

-Nagyon hangos, ugye IVECO motor van benne, és ha nem huzatod ki 2500-3000 fordulatig, akkor csak dadog, és nem húz. Rosz nagyon a hangszigetelése.

 

Hát, most ugy hirtelen ennyi jut eszembe ami nem teccik.

 

De van ami teccik benne:

-nem nekem kell vezetnem

 

(pl: egy Vasi Volános kolléga mesélte, hogy akit a főnökök büntetni akarnak, akkor azokat a Credora vezénylik!!)

 

698

sosiforda Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30102

Elvileg minden megyében kiadnak és árulnak menetrendkönyvet, hogy a gyakorlat, főleg az árusítás terén mi lesz, azt még gyakran helyben sem tudják a pénztárosok.

 

Az 1-es távolsági-nemzetközi és a 19 db. megyei kötet együtt képezi a HAM-ot.

Ezt így együtt most még biztosan sehol nem árulják, mert több megyében (pl. Csongrád) még ki sem jött a nyomdából, illetve nem jutott el a saját kötet sem a saját buszállomásokra.

Azt sem igazán hiszem, hogy akárcsak pl. a Népliget pu-n árulnák majd a megyei köteteket, de történhetnek még csodák:)

Szerintem mindenütt csak a saját megyés lesz, gyakran az is csak a megyeszékhelyen.

 

Nagy változást ne várj, évek óta nem szokás a Volánok többségénél a menetrendváltáskor bármit is módosítani, vagy legfeljebb nagyon keveset, sokkal kevesebbet, mint mondjuk november 1-től, vagy október 1-től.

Ennek megfelelően biztos vagyok benne, hogy a Tisza Volánnál szinte semmi változás nem lesz.

Az igaz, hogy ilyenkor legalább egységes szerkezetbe foglalják az eddig bekövetkezett változásokat és aztán jöhetnek az újabbak január 1-től:(

 

A távolsági járatoknál sem várható szerintem nagy durranás, ami módosítást akartak, azt jobbára bevezették év közben.

Új járatokat ne nagyon várj, annak is örülni kell(ene), ha a jelenlegi kínálatot megtartanák:(

Ez most nem az intenzív terjeszkedés időszaka.

 

A Békés megyét érintő vonalaknál - a társcégeket is figyelembevéve - pl. a munkanapi Békéscsaba-Berettyóújfalu járatpár (1441/128. és 125.) megszűntetése , ezzel összefüggésben az 1441/136-os járat menetidő és útvonal korrekciója és 1-2 távolsági járat kétsopronyi betérése (Békéscsaba és Szarvas között) lesz csak december 11-től életbelépő változás.

A Szabolcs Volán Nyíregyháza-Szeged járatai "egyelőre nem közlekedik" korlátozó jelzésel, de benne vannak (még) a menetrendkönyvben.

 

A Borsod Volán honlapján is olvashatsz infót az új menerendkönyvekről:

http://www.borsodvolan.hu/cgi/hirek/hirek.php

 

"Tájékoztatjuk a tisztelt utazóközönséget, hogy a 2005/2006. évi Hivatalos Autóbusz Menetrend 2005. december 11-én lép életbe 2006. december 9-ig érvényes időtartammal.

Az országos autóbusz-menetrend 20 kötetben jelenik meg, a B-A-Z megyei kötet ára 1000 Ft ÁFA-val. A megye városaira vonatkozó utastájékoztató füzeteket a tavalyinál olcsóbban árusítjuk:
- Miskolc autóbusz-állomásról induló és oda érkező járatokat tartalmazó kiadvány 199 Ft/db
- Ózd város helyi és helyközi járatait tartalmazó kiadvány 169 Ft/db
- Kazincbarcika város helyi és helyközi járatait tartalmazó tájékoztató 169 Ft/db
- Sátoraljaújhely-Sárospatak városok menetrendi tájékoztatója 169 Ft/db
- Encs,Szerencs-Tokaj városok menetrendi tájékoztatója 169 Ft/db
- Tiszaújváros város helyi és helyközi járatait tartalmazó kiadvány 159 Ft/db
- Mezőkövesd város helyi és helyközi járatait tartalmazó kiadvány 159 Ft/db
( A feltüntetett árak 25 % ÁFA.t tartalmaznak)."

 

Előzmény: Törölt nick (30093)
tupolev Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30101
"Bar azt tudtam, hogy a 284-es a tolocsuklosok protoja volt, es furcsa is lett volna, ha utana szuletett volna a 283-as :)"

Utána született. Mármint előbb volt 284-es, mint 283-as.
Előzmény: Jump424 (30071)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30100
Ja. FLK az a Gemenc. :-)

Ha találkozol HCT-val, üzenem neki, hogy sürgősen javítsa ki a nyomdahibákat és súlyos logikai tévedéseket a honlapján levő állománylistákban, amúgy meg szánalmas, hogy a megkérdezésem nélkül rakta fel a tőlem kapott adatokat, részben hibásan, de hát mit csináljak - pocsék honlap, pocsék ember? Az ilyeneknek senki ne adjon semmi állományi adatot, nemhogy egy egész Pannonos átrendszámozási listát, ahogy kérte itt pár hete, én se fogok adni, ugyanis nincs. :-))))
Előzmény: Tirisztorka (30099)
Tirisztorka Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30099
Bocs, FLJ-re gondoltam, csak már kavarognak a fejemben a rendszámok...
Előzmény: Alkaa (30097)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30098
"Mondjuk annyira nem rossz busz, csak hát kevés készült belőle, és ez később visszaüthet."

Azért azt nem hinném. A cégnél amúgy is rengeteg a Scania alváz, azon meg mi üssön vissza, majdnem hogy örök életűek, esetleg a felépítménnyel adódhatnak gondok.

Kornél! Légyszi győződj meg róla, hogy a Kapos vásárolt-e idén használt buszokat a Kisalföldtől! Lehetett erről hallani, de épp csak a bizonyítékok hiányoznak... :-) Ha látsz néhány furcsa rendszámot, az már sokat segített.
Előzmény: Ekornél (30086)
Alkaa Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30097
FLK is van a Pannonnál?
Előzmény: Tirisztorka (30074)
Carpy Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30096
"Érdekelne milyen új járatok lesznek Budapest Zalegerszeg között!"

Semmilyenek.
Ami év közben indult, az bekerül a menetrendkönyvbe.

Nem érzek akkor igényt a vonalon, hogy egy újabb önálló Budapest-Zeg járat megélhessen az általad javasolt fekvésben. Ha érintené Hévizet, akkor esetleg meg lehetne tölteni utassal, csak bevétellel nem...

A 2:50-es menetidőre legaláb egy évet várnod kell, de inkább többet.
Előzmény: Törölt nick (30094)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30095
jelentem, a népligetnél holnaptól kaphatók a menetrendek, ha jól emlékszem 320 ft/db áron.
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30094

Érdekelne milyen új járatok lesznek Budapest Zalegerszeg között!

 

Milyen menetidővel, mikor indulnak stb.?

 

Jelenleg hiányolok egy olyan járatot ami 8 -9 óra körül indulna Budapestről és Zalaegrszegről vissza 14.00 és 16.00 körül jönne Tempo 100-as géppel végig sztrádán.

 

Jelenleg a 6.30-as járatot nem érem el, a átszállásos megoldások extra ,menetidejűek, a 12.15-ös busz meg már késő.

Vissza 15.30-as Volánbusz járat is lassú meg a 19.50-es érkezés se túl baráti, 19.30 vagy 19.00 még elmenne.

 

 

Bocs, hogy ezt leírtam, csal olvastam valahol, hogy leszenk 2 óra 50 perces menetidejű buszok Bp és Zeg között.

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30093

Kedves Sosiforda!

 

Érdeklődnénk az új menetrend iránt.

 

Minden megyében kiadnak "megyei" menetrendkönyvet, vagy csak egyes megyékben?

 

Új járatokra lennék kíváncsi.

 

Merre lesznek új járatok?

 

Köszi előre is.

 

 

 

volánbarát Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30092
A jegyárbevétel a Voláné. Átadhatja részben vagy egészben, de jogilag hozzá folyik be.
Előzmény: gmondi (29981)
htibor Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30090

Szia!

 

"Ha buszoktól szeretnél kirívó szabálytalanságot látni irány reggel az M1/M7 bevezetőjére. Számold meg mennyi busz nem használja a leállósávot!"

 

Ha nem is számolom pontosan minden nap, de látásra félálomban nagyon sok busz nem használja a leállósávot.(Utóbbi pár hétben nem volt szerencsém látni leállósávban menő buszt.) Ez a cca. 7.10-7.40 körüli időszakra vonatkozik, ekkor vagyok ott,(Először Szfvár-Budapest távolsági járat, majd visszafelé irány Sasadi-Budaörs Pannon buszként) később nem tudom mi a helyzet a bevezetőn.

 

"...hogyan állnak ki a megállóból a buszok (index azt menjünk, hiszen a többieknek ki kell engednie, majd ez utána sietős manőver után felgyorsul az észtveszejtő 35km/h-s sebességre). És nem mindenki csinálja így, még csak nem is a többség, de ez pont elég."

Ha tényleg így tennének a buszvezetők, akkor nem lenne másnapra elég kocsi a feladatok ellátására, mert mindegyiknek kalapálnia kellene a karosszériáját...

Viszont a másik mondatod végét nem értem. Mire-mihez elég ez?

Előzmény: poiuzf (30085)
petikETO Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30089

nem érzem megbántva magam :-)

 

nem mondtam hogy buszosok között nincs egy-két hülye, de a nagy TÖBBSÉG igenis felelősségteljesen vezet. Ha százalékban vesszük akkor nagyobb részük mint a személyautósok.

Előzmény: poiuzf (30088)
poiuzf Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30088
Figyelj petikETO ne vedd a szívedre nem akartalak bántani ezzel sem téged sem a többi buszvezetőt!
Persze hogy nem mindenki csinálja úgy hogy veszélyeztesse a többieket, csak azt akartam ezzel mondani hogy a hivatásos sofőrök között is van aki nem veszi komlyan a felelősséget.
Ezek mellett én a leállósávban haladást kirívó szabálytalanságnak veszem (gondolj arra mi lenne akkor ha valaki műszaki hiba ki akar állni és persze elöbb megkellene győzödnie arról hogy jön-e ott valaki, vagy ha érkezne egy mentőautó nem tudna hová menni előle mert itt Magyarországon 10 autóból 2 engedné be maga elé), nem is csinálnak ilyet még a kevésbé fegyelmezett olasz autósok sem.
És persze ki kell engedni a buszt, én meg is teszem ha van rá lehetőségem (sűrű forgalomban másik nagy autó mögött lehet nem is veszem észre), de azért vészfékezni nem fogok. Aki nem engedi ki a buszt a megállóból ha megteheti az egy nagy paraszt.
Viszont velem is volt olyan amikor a busz az indexeléssel egyidőben már jött is ki a megállóból, pedig ha én 40tonnával elcsapom neki sem lesz olyan jó.
Ezt a 35-ös sebességet meg arra értem, ha olyan sürgős volt kijönni a megállóból legalább egy normális tempóra fel lehetne gyorsítani (ugyanis amíg neked a fordát kell tartani nekem a le- és felrakodási időpontokat, és mindez nem is zavar ha 500m után újra megállsz, nekem 8km-t volt szerencsém így menni két falu között).
Egyébként aki indokolatlanul feltartja a forgalmat nem fog átmenni a forgalmi vizsgáján. Úgy gondolom egy vizsgabiztos sem fogadná el az 55-öt 8 méter széles úton (lehet hogy csak 6,5) szép nyári időben közepes forgalomban.
És most már hogy a buszokat kiveséztem (és gondolom jó sok ellenséget szereztem) szólhatunk a kamionokról akik visszaélnek erőfölényükkel és a személyautósokról akik fel sem fogják hogy életveszélyben vannak.
Mégegyszer bocs ha úgy érezted bántalak nem volt szándékomban.
Előzmény: petikETO (30087)
petikETO Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30087

"Ha buszoktól szeretnél kirívó szabálytalanságot látni irány reggel az M1/M7 bevezetőjére. Számold meg mennyi busz nem használja a leállósávot!"

 

Én ezt nem nevezném kirívó szabálytalanságnak (persze nem szabályos), de ez nem igazán veszélyeztet senkit.

 

 


"De jöhetsz Tatabányára is nézd meg hogyan állnak ki a megállóból a buszok (index azt menjünk, hiszen a többieknek ki kell engednie, majd ez utána sietős manőver után felgyorsul az észtveszejtő 35km/h-s sebességre). "

 

Nem megyek. Semmi bajom Tbányával meg nincs is tőlem messze (60km), de ilyet Győrben is látok, (csinálok).

 

KRESZ: lakott területen belül a járművezető köteles lassítással, akár megállással is segíteni a menetrendszerinti  autóbusz megállóból történő elindulását

 

Ennek tudatában te mit csinálnál, ha már 1 perce nem enged ki senki? Vagy netán a veszélyeztetést úgy értik a T. autósok, hogy bejön eléjük egy nagy dög? Ez amúgy majdnem MINDIG így van, így aztán 3-4 másodperc indexelgetés után sajnálom de megindulok (természetesen nem padlógázzal).

Akinek ez nem tetszik az talán tartsa be a KRESZT, vagy menjen buszvezetőnek és próbálja meg betartani a ráfordulásos fordáját, megállóként 1perc indexeléssel.  Nem tudom megérteni, amikor ilyen panaszokat hallok a buszvezetőkre!!! Talán én kérjek elnézést, hogy nekünk kedvez a KRESZ ilyen esetben? (nem tudom te ki szoktad e engedni a buszt a megállóból; ha nem talán ki kéne...)

 

Ja és mindenki annyival megy, amennyit biztonságosnak vél. Gondolom ha 35-el megy nagy forgalomba, megy vagy meg van tömve. 

Előzmény: poiuzf (30085)
Ekornél Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30086

"700SE pedig már nem nagyon lesz tovább, az az érzésem, így pedig végre jöhetnek a Scania alvázas E94-esek,"

 

Igen, szerintem is ez lenne a legjobb megoldás. Pláne miután a NABI bezárta kaposvári üzemét, így már semmi sem "kényszeríti" a Kapos Volánt ennek a vásárlására. Mondjuk annyira nem  rossz busz, csakhát kevés készült belőle, és ez később visszaüthet.

 

Az új E95-ös ezek szerint nem is fog menetrendszerinti forgalomban részt venni, mint ahogy az a Rákóczi matricás Irizart se láttam soha táblával

 

És igen, a Rákóczinak Valóban Torma Kálmán az elnöke, bár az egyesület ügyeinek az intézése nem az ő dolga. Egyébként a Kapos Volán mindigis támogatta a megyeszékhely sportját, ami elismerésre méltó dolog!

Előzmény: Alkaa (30054)
poiuzf Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30085
Persze sokat számít a rutin, egy keveset vezető ember akármilyen felelősséggel vezet soha sem fog olyan jól vezetni, mint aki sokat vezet.
Ha buszoktól szeretnél kirívó szabálytalanságot látni irány reggel az M1/M7 bevezetőjére. Számold meg mennyi busz nem használja a leállósávot!
De jöhetsz Tatabányára is nézd meg hogyan állnak ki a megállóból a buszok (index azt menjünk, hiszen a többieknek ki kell engednie, majd ez utána sietős manőver után felgyorsul az észtveszejtő 35km/h-s sebességre). És nem mindenki csinálja így, még csak nem is a többség, de ez pont elég.
Szerintem az a buszvezető sem közlekedik felelőséggel, aki a 81-es úton 55km/h-s sebességgel halad (nincs köd, hó, eső)
Előzmény: petikETO (30077)
Jump424 Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30084
Kedves 698!

Úgy érzem, ez eléggé súlyos vád ahhoz, hogy ne fejtst ki, hogy konkrétan mi veszélyezteti a csuklós Credo utasait.

És ha már remélem belelendülsz, azt is szívesen végighallgatnám, miért nem sofőrbarát! :) Kíváncsi vagyok, már csak azért is, mert én feltehetően soha nem fogom vezetni :)
Előzmény: 698 (30044)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30083
Be is látom. :)
Előzmény: petikETO (30082)
petikETO Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30082
én alapvetően azokról a járművezetőkről beszélek akik "nem akarnak hülyék lenni", nem a barom ámokfutókról, fittipaldikról. ők más kategóriájuak. De azért azt beláthatnád, hogy a gyakorlatlanság, nagyobb hibázási kockázattal jár. Abban viszont igazad van, hogy ez nem köthető a felelőségteljes vezetéshez.
Előzmény: Törölt nick (30081)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.07 0 0 30081
Szvsz ha hülye akarok lenni azt meg tudom tenni rutintalanul és rutinosan is, de egy kevésbé gyakorlott sofőr is tud normálisan közlekedni ha gondolkodik.
Előzmény: petikETO (30079)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!