Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2009.02.09 0 0 3348
Nagyon szépen köszönöm.

Nem akarok telhetetlennek tűnni, de régen tartalmazta az SA (SA, GM, VM) kódokat is.
Most már nem adhatják ki?
Előzmény: Törölt nick (3347)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.09 0 0 3347
Ne haragudj, de nincs mailem a gépen, ami elôtt most ülök, ezért beteszem ide.

Fahrgestellnummer WBAHG81070GH66245
Typ-Code HG81
Typ 525TDS (EUR)
E-Baureihe E34 (2)
Baureihe 5
Bauart TOUR
Lenkung LL
Türen 5
Motor M51
Hubraum 2.50
Leistung 105
Antrieb HECK
Getriebe AUT
Farbe PETROL-MICA METALLIC (305)
Polsterung LEDER/STOFF MILLPOINT/GRAU (D2GR)
Prod.-Datum 1995-12-13
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Sperrdifferenzial
S240A LEDERLENKRAD Lenkrad Leder Airbag
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag Beifahrer
S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Lenksäulenverstellung elektrisch
S274A BMW LM GUSSRAD/FLACHSTERNSTYLI BMW LM Rad Flachsternstyling
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Entfall Modellschriftzug
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Frontscheibe grün Grünkeil
S385A DACHTRAEGER-LAENGSSCHIENEN Dachträgersystem
S404A DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Doppeldeckel-Schiebehebedach
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Fensterheber elektrisch vorne
S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Gepäckraumtrennnetz
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sonnenschutzrollo hinten
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Sonnenschutzrollo Tür hinten
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Fussmatten Velours
S428A WARNDREIECK Warndreieck und Verbandstasche
S431A INNENSPIEGEL AUTOMATISCH ABBLENDEND Innenrückspiegel mit Abblendautomatik
S464A SKISACK Skisack
S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Kindersitze integriert
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armlehne vorne Fahrer/Beifahrer
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer
S489A LORDOSENSTUETZE FUER BEIFAHRER Lordosenstütze Beifahrer elektr.
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Kopfstützen im Fond mechanisch
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Leuchtweitenregulierung
S520A NEBELSCHEINWERFER Nebelscheinwerfer
S530A KLIMAANLAGE Klimaanlage
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Aussentemperaturanzeige
S658A RADIO BMW BUSINESS CD RDS Radio BMW Business CD RDS
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi Lautsprechersystem
S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Zusätzlicher Editionsumfang
P740A EDITION ZD Edition ZD
S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Edelholzausführung
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Länderausf. Deutschland/Österreich
S806A 3.BREMSLEUCHTE Dritte Bremsleuchte
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Entfall Aussenhautkonservierung
Előzmény: Vojnó (3338)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.09 0 0 3346
Mielôtt szervizbe viszed, azért nézd meg a 18as biztosítékot. Ha 2005 szeptembere után készült az autód, akkor az 50est. (30A)
Előzmény: csuri46 (3331)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3345
Szia

Köszönöm a lehetőséget! Most írtam egy email-t Neked!

Üdv
Előzmény: Steeef (3344)
Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3344

Részecskeszűrőnek nem használ mivel sokkal több kormot termel a motor ilyenkor.

keress meg e-mailen van rá olcsóbb megoldás.Üdv.

Előzmény: bmw 5 (3342)
ardo Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3343
Ha az idősebb vagy akkor nem annyira:)
Még talán téged anno a JSI-ből

(bocs az off-ért)
Előzmény: KASZA Mester (3340)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3342
Szia


Köszi! És ha így hagyja egyenlőre akkor milyen következményekre számíthat?
(csak cserélni lehet vagy esetleg tisztítani is) merthogy 90 ezer ft körül mondták /db.


Üdv
Előzmény: Steeef (3341)
Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3341
A mennyiségi korrekciós teszt megmutatja melyik henger teljesít gyengébben a többihez képest.Ezt az értéket a motormenedzsment számolja ki a főtengely szöggyorsulásából az adott hengerekre leosztva.Az adott hengerbe 2 mg/lökettel többet kell adni hogy egyenletesen járjon a 6 henger. A hiba oka kettős lehet egyrészről az injektor gyengébben teljesít másrészről a motorkompresszió gyengébb.A legegyszerűbb lehetőség a hiba kiszűrésére ha felcseréled az injektorokat és ujra diagnosztizálod.90% injektor hiba szokott lenni a hasonló jelenség.Főleg ha csak egy henger sántít.Üdv.
Előzmény: bmw 5 (3339)
KASZA Mester Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3340

De véletlenül az vagyok.

Miért is??))-ismerjük egymást?

Előzmény: ardo (3293)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3339
Szia.


Steeef-szeretném megkérdezni Tőled hogy hol van az Egr szelep a kocsiban?
Ill azt hogy egy ismerősöm kocsiját megmérték műszerrel (kormos a kipufogoja )
200 ezer km. és azt mondták neki hogy a 4. hengerben mért érték közel 2.0!?
az összes többiben 0.6! és hogy ennek az értéknek 1.0 alatt kell lenni akkor jo?!
vagyis rossz a 4. henger, gyűrű problémát mondott a szerelő!? Mik ezek az értékek?
És esetleg elképzelhető e az hogy injektor probléma lenne ez??



Köszönettel
Előzmény: Steeef (3336)
Vojnó Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3338
ozapft.is

Ha lehetek szemtelen, kérnék szépen egy rendelési adatlapot ehhez:
GH66245
mailom publikus.

Köfi
Vojnó
p.s.: mostanában az SA, GM, VM már nem megadható ezekhez?
LBP525d Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3337
Persze.Csak magyarországon forditott esetben egy Suzukis nemhiszem hogy otthagyta volna a számát neked:)sajnos...
Előzmény: Törölt nick (3323)
Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3336
A Te autódnál sztem még nem esedékes,nem tartalmazza egy szerviz sem külön kell kérni van rá speciális EGR tisztító spray ( nagyon erős kátrányoldó spray) szépen ki lehet tisztítani kb 1 órás meló.Más nem nagyon van amit kellene,ezt sem csinálják meg sokan de nagy futásteljesítménynél (150-200ezer) már okozhat rángatás,dadogás hibákat néha.
Előzmény: Bazsa 525d (3335)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3335
Köszi!

Magát a tisztítást szerviz végzi? Benne van valamelyik kötelező szervízben, vagy külön kérni kell?

Van más is amit időnként kell tisztítani? Maf szenzor, szívósor, vagy más?

Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3334

Ugy probáld hogy automata állásba teszed a kapcsolót és hosszan húzod a kart magad fele.Elvileg ablakot folyamatosan fújja lámpákat pedig kétszer vezérli ki mosásra. A lehetséges hibák ha nem működik: a tartályban lévő motoron van egy kis szűrő ami el szokott dugulni vagy pedig vezérlési oldalról van probléma de azt csak diagnosztikai műszerrel lehet vizsgálni.Üdv.

Előzmény: csuri46 (3331)
Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3333

Dízeleknél már euro 2 követelménye a kipufogó gáz vizzavezetés.Ott még nem felügyelt ledugózható,aztán Euro3 ugyanez csak már légtömegmérő által felügyelt a beszívott levegő így már észleli és hibát ír.Euro4nél (mai BMW-k 90%) még mechanikus vákuum vezérelt de felügyelete még precízebb és az uj Euro5-öt teljesítő N47 ill. N57 motoroknál (177le,245le) már légtömegmérő ill útjeladó által felügyelt ez a rendszer

 

Nem okoz hibát a dolog ha rendesen működik,időnként érdemes kitakarítani (50.000) de nem is egy nagy össze ha cserére kerül a sor idővel.A lényege a működésének hogy alapjárati fordulatszámon a kipufogó gáz egy részét ( nem jelentős) visszavezeti hogy mégegyszer elégesse,kb 1800tól nem működik nem kap vezérlést.

 

 

Üdv.

Előzmény: Bazsa 525d (3332)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3332

Hagy kérdezzem, hogy a 3 lityis díel bömikben van kipufogó-gáz visszavezető szelep? (fordéknál EGR szelepnek hívták, mindig eldugult, ha pedig ledugózták, állandóan hibakódot dobott)

Idióta dolog a kipufogo gázt visszavezetni, tiszta levegő helyett.

 

És ha van, akkor itt is sok hibát szokott okozni?

 

thx

csuri46 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3331
Koszi, akkor ezek szerint valami zavar van az eroben, elmeltileg hibat nem jelez, a hibataroloban sem volt semmi. Bar konkretan nem kerestunk a hibara, csak a napokban tunt fel, hogy nem mukodik, egy honapja van nalam az auto. Akkor alkalomadtan megnezetem.
Előzmény: cdl1 (3330)
cdl1 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3330
Igen.
Előzmény: csuri46 (3329)
csuri46 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3329

Sziasztok!

 

Az lenne a kerdesem, hogy, ha xenonos egy e61, akkor mindenkeppen lennie kell benne fenyszoromosonak, a helye megvan, de hiaba mosom az ablakot, nem mossa a fenyszorokat?

Elore is koszonom

 

Steeef Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3328
Nem jelentkezik sem füstben semmi másban,ha nem vagy benne biztos hogy ki volt cserélve-e akkor ajánlom.A turbó védelmében érdemes feláldozni ezt a tízezret. Amugy ha kiszeded találsz benne egy szűrőt amin látni mennyire olajsáros ill,olajtól tocsogó.Üdv.
Előzmény: bmw 5 (3327)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3327
Sziasztok!

Nem tudom mikor volt ill volt e cserélve a kartergáz szűrő?!
Mi a jelenség ha pl (rossz-telített) pl füstöl?!


Üdv
maszibmw Creative Commons License 2009.02.08 0 0 3326

Logic7 hangrendszernél lenne ott egy sugárzó.

 

Röviden, tömören a teljesség igénye nélkül:

 

A kibővített klíma rendelkezik:

 

fényszenzorral (2db) ami figyeli a nap beesési szögét és erejét mindkét első utas számára. Csak a kibővítettben van páraszenzor, ami az első szélvédő párásodását gátolja meg. AUC szenzor, ami a belső keringetés automatikus szabályozására szolgál. ( beszívott levegő károsanyagtartalmának mérése ).

 

Hőmérsékletszabályozás mindkét utas számára függetlenül.

 

Befújt levegő hőmérséklet szenzor.

 

Hátsó utasok számára egy zsalumotor. (hideg/meleg)

 

Elől két lábtérzsalumotor az egy helyett

 

Elöl két szelőzőzsalumotor az egy helyett.

 

A fentiekből következik, hogy az állítási lehetőségek is individuálisabbak mint a bázis kivitelnél.

 

Viszlát mindenkinek pénteken !

 

Jani

 

 

 

Előzmény: bmw 5 (3325)
bmw 5 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3325
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni ,hogy mit kell tudnom a kibővitett klímáról?
Műszerfal tetején középen kb 20x20 cm-es lyukacsos az mi?
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3324
A 335i 155mph-nál, azaz 250kmh-nál szabályoz le. Piszkálást nem javasolnám.
Nem tudom, a Vmax "kiütésnél" mit szoktak belebuherálni a DMEbe, de 250ig van vezérlési adat. Persze lehet neki 280nál azt hazudni, hogy csak 250nel megy, használja azokat az adatokat, de ettôl elôbb-utóbb széthullik.
Előzmény: atiTDI (3320)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3323
München :)
Bár Magyarországon is vittem már el tükrét valakinek, én is otthagytam a számomat. Szerintem ez a normális.
Előzmény: LBP525d (3318)
mategyurcsovics Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3322
Köszönöm a választ!
Nagyon kivan ez a 5er találva :-)
Előzmény: maszibmw (3321)
maszibmw Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3321

Ha beteszed a kulcsot, és sikeres az identifikáció, a kocsi beindul, és a riasztó is deaktiválódik. (mivel észlelte a kocsi a jogos hozzáférést)

 

Jani

Előzmény: mategyurcsovics (3319)
atiTDI Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3320
Diffi a kéziváltósban ETK szerint csak egyféle van, gondolom a gumikkal sem sokat variálhatnak, de ez a 130mph-s leszabályzás lesz a nyerő. Ahogy olvasom az USA piacos BMW-ket ott limitálják, de az opcionális sport paket tartalmazza a 150mph-s korlátot.
Az e39 530d-t amikor csippeltettem, ott a motorvezérlő programjában át lehetett állítani a gyári vmax limitet, kíváncsi leszek hogy ennél is van-e ilyen megoldás. A 35i-nek kicsit piszkálva kéne tudnia bőven 150mph fölött is....
Előzmény: Törölt nick (3306)
mategyurcsovics Creative Commons License 2009.02.07 0 0 3319
És mi történik akkor, ha pld. külföldön vagyok, (ahol nincs nálam a másik kulcs), elromlik a távirányító része, és csak magával kulccsal tudom nyitni az autót?
Akkor, hogy deaktiválom a riasztót?
Előzmény: Törölt nick (3307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!