Köszi! És ha így hagyja egyenlőre akkor milyen következményekre számíthat? (csak cserélni lehet vagy esetleg tisztítani is) merthogy 90 ezer ft körül mondták /db.
A mennyiségi korrekciós teszt megmutatja melyik henger teljesít gyengébben a többihez képest.Ezt az értéket a motormenedzsment számolja ki a főtengely szöggyorsulásából az adott hengerekre leosztva.Az adott hengerbe 2 mg/lökettel többet kell adni hogy egyenletesen járjon a 6 henger. A hiba oka kettős lehet egyrészről az injektor gyengébben teljesít másrészről a motorkompresszió gyengébb.A legegyszerűbb lehetőség a hiba kiszűrésére ha felcseréled az injektorokat és ujra diagnosztizálod.90% injektor hiba szokott lenni a hasonló jelenség.Főleg ha csak egy henger sántít.Üdv.
Steeef-szeretném megkérdezni Tőled hogy hol van az Egr szelep a kocsiban? Ill azt hogy egy ismerősöm kocsiját megmérték műszerrel (kormos a kipufogoja ) 200 ezer km. és azt mondták neki hogy a 4. hengerben mért érték közel 2.0!? az összes többiben 0.6! és hogy ennek az értéknek 1.0 alatt kell lenni akkor jo?! vagyis rossz a 4. henger, gyűrű problémát mondott a szerelő!? Mik ezek az értékek? És esetleg elképzelhető e az hogy injektor probléma lenne ez??
A Te autódnál sztem még nem esedékes,nem tartalmazza egy szerviz sem külön kell kérni van rá speciális EGR tisztító spray ( nagyon erős kátrányoldó spray) szépen ki lehet tisztítani kb 1 órás meló.Más nem nagyon van amit kellene,ezt sem csinálják meg sokan de nagy futásteljesítménynél (150-200ezer) már okozhat rángatás,dadogás hibákat néha.
Köszi!
Magát a tisztítást szerviz végzi? Benne van valamelyik kötelező szervízben, vagy külön kérni kell?
Van más is amit időnként kell tisztítani? Maf szenzor, szívósor, vagy más?
Ugy probáld hogy automata állásba teszed a kapcsolót és hosszan húzod a kart magad fele.Elvileg ablakot folyamatosan fújja lámpákat pedig kétszer vezérli ki mosásra. A lehetséges hibák ha nem működik: a tartályban lévő motoron van egy kis szűrő ami el szokott dugulni vagy pedig vezérlési oldalról van probléma de azt csak diagnosztikai műszerrel lehet vizsgálni.Üdv.
Dízeleknél már euro 2 követelménye a kipufogó gáz vizzavezetés.Ott még nem felügyelt ledugózható,aztán Euro3 ugyanez csak már légtömegmérő által felügyelt a beszívott levegő így már észleli és hibát ír.Euro4nél (mai BMW-k 90%) még mechanikus vákuum vezérelt de felügyelete még precízebb és az uj Euro5-öt teljesítő N47 ill. N57 motoroknál (177le,245le) már légtömegmérő ill útjeladó által felügyelt ez a rendszer
Nem okoz hibát a dolog ha rendesen működik,időnként érdemes kitakarítani (50.000) de nem is egy nagy össze ha cserére kerül a sor idővel.A lényege a működésének hogy alapjárati fordulatszámon a kipufogó gáz egy részét ( nem jelentős) visszavezeti hogy mégegyszer elégesse,kb 1800tól nem működik nem kap vezérlést.
Hagy kérdezzem, hogy a 3 lityis díel bömikben van kipufogó-gáz visszavezető szelep? (fordéknál EGR szelepnek hívták, mindig eldugult, ha pedig ledugózták, állandóan hibakódot dobott)
Idióta dolog a kipufogo gázt visszavezetni, tiszta levegő helyett.
Koszi, akkor ezek szerint valami zavar van az eroben, elmeltileg hibat nem jelez, a hibataroloban sem volt semmi. Bar konkretan nem kerestunk a hibara, csak a napokban tunt fel, hogy nem mukodik, egy honapja van nalam az auto. Akkor alkalomadtan megnezetem.
Az lenne a kerdesem, hogy, ha xenonos egy e61, akkor mindenkeppen lennie kell benne fenyszoromosonak, a helye megvan, de hiaba mosom az ablakot, nem mossa a fenyszorokat?
Nem jelentkezik sem füstben semmi másban,ha nem vagy benne biztos hogy ki volt cserélve-e akkor ajánlom.A turbó védelmében érdemes feláldozni ezt a tízezret. Amugy ha kiszeded találsz benne egy szűrőt amin látni mennyire olajsáros ill,olajtól tocsogó.Üdv.
fényszenzorral (2db) ami figyeli a nap beesési szögét és erejét mindkét első utas számára. Csak a kibővítettben van páraszenzor, ami az első szélvédő párásodását gátolja meg. AUC szenzor, ami a belső keringetés automatikus szabályozására szolgál. ( beszívott levegő károsanyagtartalmának mérése ).
Hőmérsékletszabályozás mindkét utas számára függetlenül.
Befújt levegő hőmérséklet szenzor.
Hátsó utasok számára egy zsalumotor. (hideg/meleg)
Elől két lábtérzsalumotor az egy helyett
Elöl két szelőzőzsalumotor az egy helyett.
A fentiekből következik, hogy az állítási lehetőségek is individuálisabbak mint a bázis kivitelnél.
A 335i 155mph-nál, azaz 250kmh-nál szabályoz le. Piszkálást nem javasolnám. Nem tudom, a Vmax "kiütésnél" mit szoktak belebuherálni a DMEbe, de 250ig van vezérlési adat. Persze lehet neki 280nál azt hazudni, hogy csak 250nel megy, használja azokat az adatokat, de ettôl elôbb-utóbb széthullik.
Diffi a kéziváltósban ETK szerint csak egyféle van, gondolom a gumikkal sem sokat variálhatnak, de ez a 130mph-s leszabályzás lesz a nyerő. Ahogy olvasom az USA piacos BMW-ket ott limitálják, de az opcionális sport paket tartalmazza a 150mph-s korlátot. Az e39 530d-t amikor csippeltettem, ott a motorvezérlő programjában át lehetett állítani a gyári vmax limitet, kíváncsi leszek hogy ennél is van-e ilyen megoldás. A 35i-nek kicsit piszkálva kéne tudnia bőven 150mph fölött is....
És mi történik akkor, ha pld. külföldön vagyok, (ahol nincs nálam a másik kulcs), elromlik a távirányító része, és csak magával kulccsal tudom nyitni az autót? Akkor, hogy deaktiválom a riasztót?