Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babarucu Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8961

a zölkártyánál a rendszámról a matricát ezzel szedte le a srác mikor hőmérőztettem a kocsit

pont ezt kérdeztem tőle . erre ráfújt a lökhárítóra ,mutatta folt nélkül elpárolog

azt mondta üvegre is jó

babarucu Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8960
féktisztító srpay
Előzmény: kovácsdezső (8959)
kovácsdezső Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8959
megtudnátok nekem mondani, hogy mivel lehet régi matricákat szélvédőről és a karosszériáról - azok károsodása nélkül - eltávolítani?
forest240 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8958
B.Gyuri! ???
Előzmény: B.Gyuri (8938)
laca5 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8957
Akkor az nem téli mosó, vagy túlhígítottátok.
Előzmény: apamaszi (8953)
akosli Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8956
Ürítsd le teljesen , amikor nincs épp befagyva. Valszeg olyan téli ablakmosód lehet , ami nem elegyedik valami korábbi cuccból maradt víz/vízbázisú egyéb "nyári" mosólöttyel, ami nehezebb mint a téli mosód, így alul befagy/dugít.
Legalábis az első Multisunk első közös telén így jártam :)
Előzmény: apamaszi (8955)
apamaszi Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8955
Azt használunk,mégis valahol befagy.
bojo Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8954
Téli szélvédőmosó használata, vagy deneturált szeszt kell a vízbe önteni.
Előzmény: apamaszi (8953)
apamaszi Creative Commons License 2009.01.19 0 0 8953

Sziasztok!

 

Meg tudná mondani valaki, hogy lehet elkerülni, hogy télen befagyjon az ablakmosó tartály.Tavaly vettük novemberben akkor is befagyott, most télen ismét.Ez mindenkinél így van, vagy csak nálam?

Köszi

babarucu Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8952

nálam az anyós oldalon a légzsák alatt nagy rumli van valami hiányzik de mi?a csati mihez tartozik?

az előzőhöz egy jobb képállás

babarucu Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8951

általában a szivattyúknál ha azt akarod,hogy azonnal nyomja a folyadékot az alján van a visszacsapó ahonnan szív .lehet ,hogy igazad van. érdekes,hogy egy gumidarab tartja a szivattyút a tartályba (rázkódás stb) 

az elsők elosztója ill az visszacsapós a bubi mögött van a fiatjel mögött szerelés szempontjából nem is lehetne "jobb"helyen

 hátra bal old bejön a kb fényszóró magasságába a fülkébe ott van egy csatlakozó és megy le a padlóba?

Előzmény: laca5 (8950)
laca5 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8950
Erről nekem úgy tűnik, nem nincsenek benne azok az egyenes visszacsapók amiről beszéltem.
Az első mosó körben az elosztóban lehet egy ilyen szelep, de a hátsó körben nem írja.
Mivel nem hoz ilyen alkatrészt, ezért azt sem mutatja hogy hol helyezkedik el, hol mennek pontosan a csövek, úgyhogy ez nem jött be :-(
Előzmény: babarucu (8948)
laca5 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8949
Amit te visszacsapónak gondolsz, az egy gumi tömítő. Mindkét motor alatt van, ezzel tömíti a tartályt.
Előzmény: babarucu (8948)
babarucu Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8948

 

 

3 visszacsapó4-10 visszacsapó

babarucu Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8947

nézelődtem az eper-ben visszacsapót csak a motor alján ír a tartályba , a hátsó cső egybe van .a motoron két leágazás van egy az első szélvédőre ,egy a hátsóra + 1 külön motor a lámpamosónak ,ennél a visszacsapó ugyanott a motoron alul

elosztó első szélvédőnél van, talán abba van visszacsapó de nem írja

az enyém csak hugyozik vagyis szerintem gyenge de nem találtam az elosztót

laca5 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8946
Itt Bp-n konkrétan vannak Fiat-Alfa-Lancia alkatrész üzletek is, ezek sokkal kellemesebb árakon kereskednek mint a márkaszervíz. Ezeket kell felderíteni, vagy olyat találni aki hajlandó postázni.
Előzmény: forest240 (8944)
laca5 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8945
EPER-ben nézd meg a csövek alemeinek mozgását. Ahol illesztés van (visszacsapó szelep vagy elosztó) ott kell keresni a "forrást"
Egyébként a hátramenő csövekben a Fiatoknál 1 vagy két visszacsapó szelep szokott lenni és az első locsolóhoz esetleg 1 Y visszacsapós, a Multiplánál konkrétan nem tudom mennyi van és hol helyezkednek el.
Ezek az alkatrészek hagyományosan szét tudnak esni illetve eresztik a vizet, az ok a szétfagyás vagy az ablakmosó anyaga. A motor gumialkatrészeit is képes szétmállasztani némelyik ablakmosó folyadék. Előfordulhat még hogy a szelepre menő cső leesik, persze nem magától de előállhat ilyen szitu.
Kb 200-300Ft egy ilyen szelep.
Előzmény: multipapi (8943)
forest240 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8944

Amikor a vezérlőegységet javították/cserélték, annyira ad hoc (hasraütős) árképzést alkalmaztak, hogy még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy máshol tényleg annyi az ár. Nálunk egy trehány szerviz kezdett el Fiatot árulni, hirtelen ők lettek a márkakereskedők, akik egyébként azelőtt a környék legrosszabb hírű - értsd: léhúzós amatőr - szervize voltak. A Fiat jel felkerült rájuk, a színvonal maradt, meg a pofátlan hozzáállás is. Kelletlen, nagyonokos társaság. Máshová nincs időm elmenni, a legközelebbi Fiat 50 km-re van, régebben jók voltak, hogy most milyenek, azt nem tudom.

Előzmény: Csubakkka (8942)
multipapi Creative Commons License 2009.01.18 0 0 8943

Köszönöm a segítséget .Végig olvastam a pótkerék historiát..2 megoldás van 1 valami úton megjavítani a meglévő szerkezetett vagy 2 franciás megoldást beaprikálni .

Valakinek sikerült a francia autóból vett megoldást alkALMAZNI.

 

A hátsó ablakmosó csövére nincs tapasztalat senkinek nem eset szét a csatlakozása....

 

 

Előzmény: kovácsdezső (8915)
Csubakkka Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8942

hát bocs. itt nekem még azt mondta a 12-es modulra hogy 4200 HUF, illetve a másik, kisebb darab 1200 körül, oldalanként. Csavarokat nem számoltam. Azóta ezek szerint szépen felment. Nem lehet hogy beleértették magát a kalaptartót is véletlenül?

 

de mindenesetre megnézem majd egy aktuálisban is, most már érdekel...

Előzmény: forest240 (8927)
Csubakkka Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8941
na, akkor ez valamilyen szegedi parajelenség... :)
Előzmény: Degeczi (8931)
forest240 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8940
Mondjuk ez logikusan hangzik. Ha máshogy nem megy, megfogadom a tanácsod. Gondolom kívülről nem látszik semmi különbség, ha csak a kölső borítást szerelem fel?
Előzmény: Degeczi (8937)
forest240 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8939
Lehet, hogy lesz kalaptartótartó kézi készülékem? Máris beleéltem magam, nem tehetek róla. Magát a kalaptartót a QUOKA.DE-n találtam, Jürgen barátunk 30 euróért vesztegeti, de a Multiplát már eladta, így mással nem tud szolgálni. Légyszilégyszi hétfőn jelentkezz! Köszi
Előzmény: B.Gyuri (8938)
B.Gyuri Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8938

Elvileg nekem van ilyen bontott, hétfőn ha lesz időm megkeresem.

Még ne éld bele magad, de ha megtalálom 8 e Ft-ért viheted.

Kalaptartót hogy oldod meg? Az tényleg nem olcsóíújonnan (kb 30)

Előzmény: forest240 (8935)
Degeczi Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8937
elég a rajzon 1-el jelölt tartóidom, én is csak azt vettem le egy máskről...

fúrsz 3 nagy lyukat a megfelelő helyeken, azok szélére fémbolhát csúsztatsz, ebbe fog belemenni a 3 csavar - kész
Előzmény: forest240 (8935)
laca5 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8936
Az eperben csak egy listaár szerepel. Nálunk pl. nem ugyanannyi egy kulcs az M5-nél mint a BEST-nél. Ilyen egyszerü. Rablásnak is szokták ezt nevezni:-)
Előzmény: forest240 (8935)
forest240 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8935
Hát, nem tudom. Az eperből nézte a cikkszámokat, ahhoz rendelte hozzá az árakat a számítógápből. Nomost, olyan, hogy egyben lévő tartószerkezet, olyan nincs. Külön belső rész van 24 eur + áfa, van aztán a külső rész 25 eur +áfa, csavarok, alátétek, leszorítópöckök, meg tudja a ...szom, összesen 11 eur+áfa, ugyanez a másik oldalon is. Figyu, ha Te 13 ezeréert megszerzed, de még ha húszért is, Te vagy az én emberem. Csak ints, hogy megvan és tejelek...
Előzmény: B.Gyuri (8933)
laca5 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8934
Elnézte a márkaszervíz és padlólemezt rendelt :-D
Előzmény: B.Gyuri (8933)
B.Gyuri Creative Commons License 2009.01.17 0 0 8933

Szerintem valamit nagyon elnétzél. A kalaptartón kívűl csak a két oldalsó tartó kell rendelni, ami kb. 13 eFt.

Előzmény: forest240 (8927)
laca5 Creative Commons License 2009.01.16 0 0 8932
Öröm hogy sikerült. Kíváncsi vagyok, márkaszervíz mit cseréltetett volna ki hogy jó legyen ;-)
Nem mondom hogy neked jó mert legalább állandóan rossz volt és nem egy időszakos hibát kellett megálmodni, mert azért az sosem jó ha valami rossz.
De akkor elmesélem, hogy honnan van ez az ajtóátvezetés tapasztalatom. (ha már írtam akkor elnézést attól aki olvasta)
Volt egy fullos Maream, amiben félautomata ablakok voltak. Lefelé automata, felfelé pedig addig ment amíg húztad a kapcsolót (kivéve a vezetőét mert az automata volt)
A lényeg, hogy esős időben leengedte a jobb első ablakot, teljesen véletlenszerüen.
Ez úgy nézett ki, hogy egyszer jelentkezett, aztán egy idő mulva megint, aztán egyre gyakrabban, valamit már kellett vele csinálni.
Képzeld el, hogy mész mondjuk éjszaka egyedül, esik az eső, szól a zene és egyszer csak "valami jön" hangot hallasz mert az ablak magától lemegy végállásba 120-nál :-))
Volt hogy majdnem beszartam :-) Ilyenkor persze vissza lehetett húzni, a kapcsolóval. Tiszta szellemjárás.
Agyalni kezdtem mert nem volt értelme egy ilyen ritkán jelentkező hiba miatt szétverni semmit, ráadásul elgondolni sem tudtam mi csinálhat ilyet.
Kapcsolót szétszedtem, persze zsír volt, egyébként is a kapcsoló jól működött.
Addig agyaltam míg valamit végül mérni akartam és hát célszerüen az ajtó csatlakozónál lehet jól mérni a dolgokat, nézegettem hogyan lehet szétszedni a csatit. Persze rossz irányba kezdtem el forgatni és meglepődtem hogy még fordult egy negyedet :-) Utána persze rendbejött minden.


Előzmény: sabrinho (8921)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!