Keresés

Részletes keresés

proszim Creative Commons License 2018.07.26 0 0 37565

Miután Conte miniszterelnök-jelölt lett, a The New York Times cikket közölt arról, hogy szerintük Conte meghamisította az önéletrajzát, amikor beleírta, hogy a New York-i egyetemen is tanult, mivel az egyetemen ennek nem találták nyomát.[30] Hasonlóképp, a pittsburghi Duquesne Egyetemen, a Máltai Egyetemen és a bécsi Nemzetközi Kultúrintézetben sem találták nyomát, hogy Conte ott tanult volna.[31] A Yale Egyetem viszont megerősítette hogy Conti három hónapig náluk tanul

Katolikus, Pietrelcinai Szent Pio buzgó követője.[33] Különvált feleségétől, Valentina Ficótól, fiuk Niccolò (2008).[34][35]

Jelenlegi élettársa Olivia Paladino (1980 k.) szállodarész-tulajdonos.[35]


https://hu.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Conte

  • 2013. májusában Milánóban egy ghánai illegális bevándorló megölt egy csákánnyal három embert a nyílt utcán. Ezt kommentálva Matteo Salvini - aki akkor a Lombard Liga mozgalom vezetője volt - támadta az újonnan kinevezett afrikai származású integrációs minisztert, Cécile Kyenget. Salvini azt mondta, hogy „az illegális bevándorlók - akiket a színes bőrű miniszter akar megrendszabályozni - csákánnyal gyilkolnak[...] a miniszter nyitási lépéseinek rossz üzenete van, bűnözésre ösztönzik őket.”[31][32] Ez a kijelentés hatalmas felháborodást váltott ki a Demokrata Párt képviselői részéről, aminek tagja volt Cécile Kyenge is; Enrico Letta miniszterelnök »szégyenteljes vádaskodás«-nak nevezte Salvini mondatait.[33] Ezt követően Cecilia Malmström az Európai Unió belügyi bizottságának elnöke kritizálta Salvini ezen kijelentését, amit rasszistának és hihetetlenül támadónak és igazságtalannak nevezett.[34]
  • 2013. november 15.-én kijelentette, hogy ellenzi az azonos nemű párok gyermekvállalását és abszurdnak tartja, hogy gyerekeket melegekre bízzanak. Hozzátette, hogy ezzel a világot le akarják zülleszteni.[35]
  • 2015. április 8.-án úgy nyilatkozott, hogy földig rombolná a cigánytáborokat Olaszországban.[36]
  • 2016. szeptember 16.-án Carlo Azeglio Ciampi volt köztársasági elnök halálhírére Salvini durván kritizálta a néhai államfőt. Szerint ő volt "Az olasz nép és Olaszország árulója" .[37]

https://hu.wikipedia.org/wiki/Matteo_Salvini

ManoSanga Creative Commons License 2018.07.25 -11 0 37564

Ennek örülök. Bár a magadfajtának inkább Oroszországban lenne a helye, ott nagy hagyománya van az antiszemitizmusnak.

Előzmény: karacsányi (37563)
karacsányi Creative Commons License 2018.07.25 0 2 37563

Tévedsz, én pont ott vagyok, ahol lennem kell.

Provók és intrikusok nem érdekelnek!

Előzmény: ManoSanga (37561)
sat-tellik-a Creative Commons License 2018.07.25 0 0 37562

Ablonczy B. miért nem a temesvári főrabbi, Drechsler úr a zsidóság finnugrizmussal kapcsolatos tevékenységét kutatja és értékeli?

Vagy tán azt hiszi, hogy még mindig lehet egy seggel két lovon próbálkozni?

Már nincsen sok ideje, színt vall mindenki.

Előzmény: satellik (37559)
ManoSanga Creative Commons License 2018.07.25 -9 0 37561

Szar lehet neked, hogy nem számítasz semmit.

Előzmény: karacsányi (37555)
ManoSanga Creative Commons License 2018.07.25 -8 0 37560

Mégis Horthy gyilkoltatta meg Telekit?

Előzmény: satellik (37559)
satellik Creative Commons License 2018.07.25 0 1 37559

Mit várhat az ember egy zsidó írásától? A. B. - Teleki Pálról írtak elfogultak és hamisak. Meggyilkolták és nem lett öngyilkos. Az 1919 zsidó puccsal kapcsolatos tényeket miért relativizálja? Nyilvánvaló a zsidó reprezentáció.

„Vélhetően 1918-19 sokkja és különösen a Tanácsköztársaság váltotta ki belőle ezt a reakciót. Arra a durva általánosításra jutott, hogy a hazai zsidóság - a pénzügyi, kereskedelmi állásokban és a szabad értelmiségi pályákon szerzett jelentős részesedés után - a politikai hatalom átvételére tör, és a Tanácsköztársaság »zsidóuralom lenne«”. 

Az volt.

 

Előzmény: martinaxe7 (37557)
proszim Creative Commons License 2018.07.25 -1 1 37558

Magyar  Bálint

Polgári származású családban született. Apja, Magyar Bálint (1910-1992) film- és színháztörténész, színházigazgató, anyja, a kolozsvári zsidó származású Siklós Olga (1926-2006) dramaturg (1947-ig Schwarcz) vol

Anyai nagyszülei Schwarcz Dezső és Klein Róza voltak, akik 1928-ban Budapestre költöztek. Édesanyja sárga csillagos képét mindig magánál hordja. Egy interjúban felidézte, hogy vállalja zsidóságát, ha „olyan helyzetbe kerül”.[4] Egy testvére van, Magyar Fruzsina dramaturg, Mécs Imre országgyűlési képviselő felesége. Nős, 1993 óta felesége Hodosán Róza szociológus, korábban SZDSZ-es országgyűlési képviselő. Egy gyermek édesapja, Annamária lánya 1993-ban született.

 

martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 37557
martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.25 0 0 37556

ProstiSrácok előszették Schwezoff Dávidot a süllyesztőből ?

karacsányi Creative Commons License 2018.07.24 0 0 37555

https://444.hu/2018/07/19/izrael-nemzetallamnak-nyilvanitotta-magat

Szóval senki sem számít, aki nem zsidó?!

Ezzel igazolja Netanjahu azokat, akik a zsidókat nem tekintik nemzetük részének, mert idegen bevándorlók leszármazottai.

Előzmény: martinaxe7 (37554)
martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.24 -1 0 37554
Latcho Drom Creative Commons License 2018.07.24 -2 0 37553
Előzmény: Latcho Drom (37552)
Latcho Drom Creative Commons License 2018.07.24 -2 0 37552

Vannak akik szerencsések, s nem kellett választaniuk, s nem választottál őket szét.

 

Előzmény: konyvmuves (37550)
karacsányi Creative Commons License 2018.07.23 0 0 37551

A palesztin holokausztról megjelenő statisztikák torzak, a politikai felelősség torzította őket, miután egy népet elüldöztek szülőföldjükről.

Előzmény: liberális demokrata (37548)
konyvmuves Creative Commons License 2018.07.23 0 0 37550

Tiszteletre méltó tárgyilagossággal ír sorsáról, Szép Ernő.

Előzmény: Latcho Drom (37546)
proszim Creative Commons License 2018.07.23 0 0 37549

https://24.hu/kulfold/2018/07/23/politikai-drama-lett-az-ozil-ugybol/

 

 

rasszizmus miatt hagyja  ott  a  válogatottat özil

liberális demokrata Creative Commons License 2018.07.22 0 0 37548
Latcho Drom Creative Commons License 2018.07.22 -6 0 37547
Latcho Drom Creative Commons License 2018.07.22 -6 0 37546

ESTI SZÖKŐ - 177.


Szép Ernő és "a zsidó"

 

[Szép Ernő látja, mi történik negyvenöt után. Csak a hívők, a hülyék, és akik nem néznek oda, azok nem látják. Karinthy Ferenc a Naplójában beszél Szép Ernőről. A történet szerint 1950 körül az akkorra totál lenullázott írót az Írószövetség párttitkára behívja, hogy a koreaiak elleni támadás - mely „mindenkit felháborít” - ellen készülő antológiába Szép elvtárstól is verset kérjen.
A költő a felkérésre azt válaszolja, ő is végtelenül fel van háborodva, bár a városban azt beszélik, hogy „mi kezdtük".
Öreg költő nem alkuszik, nem ad fel abból a kevésből, amije megmaradt.
Nem köt kompromisszumot és nem bocsát meg. Nincs már mire megbocsátania.
O. Z.]

*-*-*-*-*-*-*

SZÉP ERNŐ KIADATLAN JEGYZETEIBŐL

 

Ha elgondolnám, hogy azok közül való vagyok, akik még fönnmaradtak a Biblia népéből, borzasztó érdekesnek tartanám magam, tisztelném magam, mint egy múzeumi kincset, mondanám /ha másik zsidót látok/ az embereknek: nézdd, zsidó! Csodáld meg, itt van, hidd el, tapogasd meg. / Ne nagyon./ /1933/
*
Úgynevezett költő voltam, nem választottak be a társaságokba, nem hívtak meg soha a miniszterelnöki, kormányzói fogadásokra. Az irodalomtörténészek, akik életemben a könyveiket kiadták, vagy elhallgattak, vagy egypár sorban elintéztek hamisan, ellenségesen. Úgy éreztem magam, mint az énekes, aki taps nélkül énekel egész életében, úgy láttam, hogy háttal fordul nekem Magyarország és bedugja a két fülét./1934/
*
Büszkén szétnézés helyett lesütni a fejed, ha csináltál valami szépet, emberit, bújni, vigyázni mindenütt, hogy ne te légy az első, a legfontosabb, az ünnepelt. Jaj, nem felelni, ártok a testvéreimnek. Halknak lenni, eltűnni, hogy kihívásnak ne vegyék a megjelenésedet: lemondani jogokról, díszekről, melyek megilletnének. Tudod, hogy soha olyan kitüntetésben, megbecsültségben nem részesülhetsz, mint ha nem esett volna rád a zsidóságod, – nem számítani meghívásra a kormányzónál, miniszterelnöknél, külföldi jelesek ünnepeire. Így néha aztán azon csíped magad, hogy gyáva lettél, amilyennek a zsidót mondják. Zsidóvá tesz a zsidóságod, beteggé. Betegség ez, nem tudsz menekülni előle./1935/

Elrontották az élet ünnepét számomra ezzel a zsidósággal. Az országnak költője voltam, a nemzetnek nem lehettem. A nemzet szent napjaitól én el voltam tiltva, én nem vagyok nemzet./1936/
*
A zsidó összetartás: talán van egyházilag, céhileg – nincs emberileg, egyénileg. A zsidók olyan nehezen viselik el egymást, mint a kórház betegei, mint a foglyok, mint a szegény családban a testvérek. A maguk szerencsétlenségét, végzetét látják egymásban. /1936/
*
Hotel, ami kidobott, mikor nem fizettem, ifjúkoromban, zsidóé volt. Előleget zsidó lapkiadó tagadott meg, vagy bankkölcsönt/ a legjobb kezesekkel/, amiből beteg anyámat kellett volna gyógyíttatnom, zsidó bankár volt. Zsidó lapkiadó redukálta a honoráriumot, mert tudta, nem fogok sztrájkolni, nincs kitartásom. Zsidó színházi ügynök lopta el a pénzem. Zsidó filmíró lopta el a témámat. Zsidó könyvkiadó refusálta a verseim kiadását a háború után: ez ma nem üzlet. Ez mind zsidó volt, akit beleim mélyéből kellett utálnom. Hát a zsidó összetartás? Engem lám elkerült. És ha csak velem tettek volna ilyet. De én más zsidó bajtársaimtól, festőtől, zenésztől sem hallottam egyebet, mint a pénznek az embertelenségét, ha zsidó kézben volt is. /1936/
*
Nemzet, amelyet nem egy állam, hanem egy álom tart össze./1936/
*
A szédítő fájdalom a szívemben: hiszen én mindenkinek örömére, gyógyítására születtem./Antiszemitizmus idején./Alig írhatok valahova./1939/
*
Hogy ragad a divat! Aki nem érzett idegennek, az is idegennek kezd érezni. Mint ha nem ismert volna, az általánosítást festi önkéntelen és lassan a barátaira is…/1939/
*
Milyen nehéz, milyen iszonyatosan nehéz az embernek felfogni, magán tűrni a gyűlöletet, amivel rá pillant, aki tudja, hogy zsidó az ember. Nem tudja a gondjaimat, nem ismeri a szívemet, nem jut eszébe, hogy gyerek voltam, és halott leszek, hallgatnom kel, mikor elmegyek mellette, nem fordulhatok rá mosolyogva, és nem állhatok meg előtte: barátom, ha fogalmad lenne róla, hogy az, amit felőlem hallottál, merő hazugság. Olyan szívfájdalmat kapok ilyen pillanatokban, alig tudok tovább lépni./1940/
*
Ötven éves vagyok. Nekem már nem is jár az élet, ha összeadom, hány fiatalabb barátom halt meg, hány fiú veszett el az első, meg a mostani monstre háborúban – és suttyomban nagyon élvezem, hogy cigarettára gyújtok,hogy egy nővel elbújok egy órára, hogy zenét hallok, hogy virágot szagolhatok, még azt is, hogy a járdán új meg új pofákat látok, és hogy az újságban valami meglepőt olvasok. Hogy verebek zsibolnak majd februárban, a kopasz fát megszállva…. Istenem, köszönöm, ez már mind ráadás: Hosszú élet… milyen önzés ez, milyen embertelenség. Eltemetni barátait, gyerekeit, dalokat, divatokat, időket, amelyek az övéi voltak, megmaradni kietlen, idegen világban, magánosan, jaj de borzasztó boldogtalan öröm. /1941/
*
Akárhogy szeretnek, becsülnek, a társaságban okvetlen említik, és mindig tudják, hogy zsidó vagy. Mit jelent ez? Ha semmi rosszat, azt hogy valami rendellenes vagy, valami idegen… és jelenti, hogy némely helyen érintkeznek veled, de ők nem hívnak a házukhoz. És jelenti, hogy van egy legfelső rétege a társadalomnak, amelyik nem érintkezik veled. És ha kitértél, és pap lettél, lehetsz püspök, de már bíboros nem leszel, és nem leszel pápa. Némely országban lehetsz miniszter, miniszterelnök, de köztársasági elnök nem lehetsz, és pláne király nem lehetsz. Pedig az embernek egyenlő jog, és egyenlő fantázia jár a földön./1940/
*
Zsidónak lenni: futóversenyben részt venni, te zsákban vagy derékig./1942/
*
Mint a nyúl, aki annyit sajnáltam a mezőn estefele, még akkor is fél,… meg-megáll, fülel,mindig menekül. Nem tett rossz fát a tűzre! de nem érzi magát ártatlannak. Isten tudja, mi a bűne, de ő csak hibás lehet, hiszen bántják… soha nem is gondolkodik már ezen, valami alapérzés lett ez benne…/1942/
*
Nem gyűlölnek, ezzel csak hízelegsz magadnak. Idegenkednek tőled. Elhúzódnak. Nem akarnak tudni rólad. /1942/
*
Kell az neked, hogy leereszkedjenek hozzád, hogy elbűvöljön és lekenyerezzen akármilyen jelentéktelen úr azzal, hogy „nem nézi a vallásod”, hogy szervuszt iszik veled, hogy elismeri, te is csak ember vagy, már hogy te is lehetsz jó magyar azért. Oda vagy attól, hogy meghívnak valahová téged is, dacára zsidó voltodnak. Nem érzed, milyen lealáztatás mindez a te büszkeségednek, mily meghunyászkodás és micsoda alárendeltség, és micsoda romlottság?/1942/
*
Úgy emlékszem, 30 éves koromban kezdtem a halhatatlanságtól, vagyis az örökléttől, a síron túli lelki létezéstől irtózni. Mit csináljak az égben, ha olyan szerencsés vagyok, hogy oda fölvesznek, mikor a földről elpályáztam? Nincs testem, nincsenek érzékeim,nem csókolózhatom, nem cigarettázhatom, nem olvashatok, nem is írhatok, /hogy töltök egyetlen napot írás, olvasás, cigaretta, sőt még egy korty bor nélkül? Sőt még csak beszélgetni se tudok majd senkivel./ Azt a mennyországi örök boldogságot, ami az éther-részegséghez hasonlít talán, Azt az üres üdvöt, nem kívánom azt, nem érdekel. Nem vágyom feltámadni se, isten őrizz, még egyszer itt lenni, emlékezve előbbi magamra, kínjaimra, szégyenemre, botlásaimra, mulasztásaimra. Persze nem is hiszek a személyes túlvilági életben, és feltámadásban. Mi szüksége arra az Égnek, Földnek, hogy te kis taknyos halandó, örökre megmaradj, új életre támadj? Nem volt belőled elég 60, 70, 80 esztendő? Mi? Milyen szerénytelen vagy, öregem, milyen szemtelen. Hogy nem veszem komolyan a vallásoktól ígért öröklétet, az a legtávolabbról sem azt jelenti, hogy nem hiszek istenben, dehogy: az istenben, mégpedig egy jó istenben, akiről nem tudom föltenni, hogy az örökkévalóság tébolyult unalmát szánta az embereknek. Ha valami gyerekes rettegés támad rám egyszer-másszor, az, hogy odalenn a sírban nem alszunk, hanem ébren fekszünk majd a sötétben, irtózatos kínban, mert rágnak a férgek, és irtózatos unalomban, mert egy hangot nem hallunk, és nem olvashatunk se könyvet, se újságot… Nem, nem, rögtön megnyugszom: nem lehet olyan képtelen gonosz a Teremtés, mely gyermekmosolyt, csókot, madárdalt és bort adott nekünk. Nem, nem, ahhoz egy Hitlernek kéne az égben uralkodni./1947/
*
1945-ben egy zsidó pap azt ajánlotta, újságban – hogy zsidó nemzetiségnek deklaráljuk magunkat, így jobban meg tudjuk majd itt a jogainkat védeni. Erre magam is újságban feleltem, magyarnak vallottam magam a történtek dacára. Kaptam azután egy gépírásos névtelen levelet, /nem szólva cionista zsidók névtelen leveleiről/ annak a levélnek az írója tanult ember volt, azt mondta, hogy elismeri, hogy én jól tudok magyarul, de engem se hajlandó magyarnak nézni. Mi zsidók egész lelkiségünkkel idegenek vagyunk a magyarsággal szemben, menjünk ki ebből az országból, ahol örökké gyűlölni fognak minket, és jó lesz, ha abbahagyom a magyarságom hangoztatását, az csak undort kelt a magyarokban. /1950/
*
A bűnbocsánat bűnpártolás. Nagyon meg kéne a jóistennek gondolni, melyik bűnt bocsájtja meg. /1951/
*
Ne tégy rosszat, hátha nincs Isten, aki megbocsássa./1951/
*
Isten a maga képére… Nem az arcunkat, hanem a lelkünket, értelmünket. Szép is lenne, ha a pofázmányok után, amelyeket itt látok, kéne Istent elképzelni./1951/
*
(Szép Ernő, Huszt, 1884. június 30. – Budapest, 1953. október 2., költő, regényíró, újságíró, színpadi szerző, elbeszélő.)

 

karacsányi Creative Commons License 2018.07.22 0 3 37545

Puzsér Robiból kibújt a zsidó, Székhelyi nyomán, -

A Himnusszal baja van, no és a magyar műveltséget is fikázza, mondván az alkohol nélkül nincs.

Nem túlzás ez?

Előzmény: Kód 001 (37543)
martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.21 -1 0 37544
Kód 001 Creative Commons License 2018.07.20 -1 4 37543

Ilyenek ezek a legendák.....

 

- nevet-

Előzmény: Supremes (37536)
ManoSanga Creative Commons License 2018.07.20 -10 0 37542

Lehet, hogy meghalt a szabója?

Előzmény: martinaxe7 (37538)
fák, juh, madár2 Creative Commons License 2018.07.20 -1 2 37541

Lásd Trianon. Azt persze el kéne már felejteni és ne siránkozni, mi?

Előzmény: Supremes (37536)
martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.20 -1 0 37540

Fehérvári alukohász

 

,-)

Előzmény: Supremes (37539)
Supremes Creative Commons License 2018.07.20 -4 0 37539

he is a regular playboy :-)))

Előzmény: martinaxe7 (37538)
martinaxe7 Creative Commons License 2018.07.20 -1 0 37538

És a zakó ujjával mi történhetett ???

Előzmény: Supremes (37537)
Supremes Creative Commons License 2018.07.20 -5 0 37537

már megint a harmonikás gatyában égeti a Nemzetet?? :-))

Előzmény: martinaxe7 (37535)
Supremes Creative Commons License 2018.07.20 -5 0 37536

A legenda szerint Napóleon hódító hadjárata során áthaladt egy elfoglalt kelet-európai kisvároson. Az egyik épületből sírást és jajveszékelést hallott, leszállott hát a lováról és közelebb ment. Benézett a helyiségbe, amelyről kiderült, hogy egy zsinagóga. A zsidók a földön ültek, az egész termet pár gyertya világította meg csupán, és mindannyian sírtak. Napóleon megkérdezte tőlük, mi a sírás oka, mire a válasz ez volt: tisá beáv van, ezen a napon rombolták le a Szentélyt, azt siratjuk. Mikor volt ez?, kérdezte a császár. Mintegy 1800 éve. Napóleon így kiáltott föl: Az a nép, amely így tud sírni a múltján, örökké fog élni!

#gondolatokTisáBeávelőtt #AserRóna #ujkeletlive

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!