Nekem a "Rest" funkciót magyarázza el légyszíves valaki. Az igaz, hogy a leállított autó fűtését még pár percig biztosítja ez a funkció, mivel a motorhővel továbbra is fűtünk, ha ezt a funkciót bekapcsoljuk? Vagy fals infóim vannak? Én egyébként még nem tudtam bekapcsolni, nem sikerült. Hogyan kell beüzemelni?
Segítsetek légyszíves, biztos volt már téma de lusta vagyok végignézni az archívumot :)
A szülők E60 2.0 d kocsijába szeretném megírni a navi-t de nem megy...
Próbáltam már double layer dvd-t, mínuszos és pluszos cd-t is, próbáltam már úgy is, hogy mondjuk kihagyom a spanyol meg német nyelvet (elég csak az angol) de sehogysem akarja beolvasni be a lemezt. Egyik fajtát sem.
A hibaüzenet: medium can not be read.
Esetleg egy kontaktnak is örülnék (telefonszám, link, email)
Annyira meguntam az ezzel folytatott szenvedést, hogy már vmennyit fizetnék is érte, ha működik! (de sokat nem mert akkor már megvehetnénk a gyárit is :) )
Köszi! És ha így hagyja egyenlőre akkor milyen következményekre számíthat? (csak cserélni lehet vagy esetleg tisztítani is) merthogy 90 ezer ft körül mondták /db.
A mennyiségi korrekciós teszt megmutatja melyik henger teljesít gyengébben a többihez képest.Ezt az értéket a motormenedzsment számolja ki a főtengely szöggyorsulásából az adott hengerekre leosztva.Az adott hengerbe 2 mg/lökettel többet kell adni hogy egyenletesen járjon a 6 henger. A hiba oka kettős lehet egyrészről az injektor gyengébben teljesít másrészről a motorkompresszió gyengébb.A legegyszerűbb lehetőség a hiba kiszűrésére ha felcseréled az injektorokat és ujra diagnosztizálod.90% injektor hiba szokott lenni a hasonló jelenség.Főleg ha csak egy henger sántít.Üdv.
Steeef-szeretném megkérdezni Tőled hogy hol van az Egr szelep a kocsiban? Ill azt hogy egy ismerősöm kocsiját megmérték műszerrel (kormos a kipufogoja ) 200 ezer km. és azt mondták neki hogy a 4. hengerben mért érték közel 2.0!? az összes többiben 0.6! és hogy ennek az értéknek 1.0 alatt kell lenni akkor jo?! vagyis rossz a 4. henger, gyűrű problémát mondott a szerelő!? Mik ezek az értékek? És esetleg elképzelhető e az hogy injektor probléma lenne ez??
A Te autódnál sztem még nem esedékes,nem tartalmazza egy szerviz sem külön kell kérni van rá speciális EGR tisztító spray ( nagyon erős kátrányoldó spray) szépen ki lehet tisztítani kb 1 órás meló.Más nem nagyon van amit kellene,ezt sem csinálják meg sokan de nagy futásteljesítménynél (150-200ezer) már okozhat rángatás,dadogás hibákat néha.
Köszi!
Magát a tisztítást szerviz végzi? Benne van valamelyik kötelező szervízben, vagy külön kérni kell?
Van más is amit időnként kell tisztítani? Maf szenzor, szívósor, vagy más?
Ugy probáld hogy automata állásba teszed a kapcsolót és hosszan húzod a kart magad fele.Elvileg ablakot folyamatosan fújja lámpákat pedig kétszer vezérli ki mosásra. A lehetséges hibák ha nem működik: a tartályban lévő motoron van egy kis szűrő ami el szokott dugulni vagy pedig vezérlési oldalról van probléma de azt csak diagnosztikai műszerrel lehet vizsgálni.Üdv.
Dízeleknél már euro 2 követelménye a kipufogó gáz vizzavezetés.Ott még nem felügyelt ledugózható,aztán Euro3 ugyanez csak már légtömegmérő által felügyelt a beszívott levegő így már észleli és hibát ír.Euro4nél (mai BMW-k 90%) még mechanikus vákuum vezérelt de felügyelete még precízebb és az uj Euro5-öt teljesítő N47 ill. N57 motoroknál (177le,245le) már légtömegmérő ill útjeladó által felügyelt ez a rendszer
Nem okoz hibát a dolog ha rendesen működik,időnként érdemes kitakarítani (50.000) de nem is egy nagy össze ha cserére kerül a sor idővel.A lényege a működésének hogy alapjárati fordulatszámon a kipufogó gáz egy részét ( nem jelentős) visszavezeti hogy mégegyszer elégesse,kb 1800tól nem működik nem kap vezérlést.
Hagy kérdezzem, hogy a 3 lityis díel bömikben van kipufogó-gáz visszavezető szelep? (fordéknál EGR szelepnek hívták, mindig eldugult, ha pedig ledugózták, állandóan hibakódot dobott)
Idióta dolog a kipufogo gázt visszavezetni, tiszta levegő helyett.
Koszi, akkor ezek szerint valami zavar van az eroben, elmeltileg hibat nem jelez, a hibataroloban sem volt semmi. Bar konkretan nem kerestunk a hibara, csak a napokban tunt fel, hogy nem mukodik, egy honapja van nalam az auto. Akkor alkalomadtan megnezetem.
Az lenne a kerdesem, hogy, ha xenonos egy e61, akkor mindenkeppen lennie kell benne fenyszoromosonak, a helye megvan, de hiaba mosom az ablakot, nem mossa a fenyszorokat?
Nem jelentkezik sem füstben semmi másban,ha nem vagy benne biztos hogy ki volt cserélve-e akkor ajánlom.A turbó védelmében érdemes feláldozni ezt a tízezret. Amugy ha kiszeded találsz benne egy szűrőt amin látni mennyire olajsáros ill,olajtól tocsogó.Üdv.
fényszenzorral (2db) ami figyeli a nap beesési szögét és erejét mindkét első utas számára. Csak a kibővítettben van páraszenzor, ami az első szélvédő párásodását gátolja meg. AUC szenzor, ami a belső keringetés automatikus szabályozására szolgál. ( beszívott levegő károsanyagtartalmának mérése ).
Hőmérsékletszabályozás mindkét utas számára függetlenül.
Befújt levegő hőmérséklet szenzor.
Hátsó utasok számára egy zsalumotor. (hideg/meleg)
Elől két lábtérzsalumotor az egy helyett
Elöl két szelőzőzsalumotor az egy helyett.
A fentiekből következik, hogy az állítási lehetőségek is individuálisabbak mint a bázis kivitelnél.