sziasztok egy őszinte kérdésem lenne rengeteg rohadó matizt,ticót láttok nap mint nap a kalosok is ilyen rohadóssak? illetve lesznek 10 pár éves korukra?
Eddig ki lett próbálva a Kaloson, egy Suzuki Splash-en és egy Renault Megane-on. Hibakódolvasás és törlésen kívül autótól függően olvas még jó néhány adatot, amiket grafikusan is megjelenít és menthető az eredmény. Így akár menet közben is lehet vizsgálni az adatokat.
A poén rész benne az, hogy nem. Egy laikusnak nem fog feltűnni, hogy eszméletlen drága azért a munkáért az a pénz. Nem bántásból, nem érthet mindenki mindenhez.
Uram teremtőm. Nem akarok nagyképűnek tűnni, de 10e-ért egy diagnosztika?? Legjobb helyen is 5-6e-et kérnek érte, de az már közelít egy márka szerviz szintjére. Amúgy átlagosan ilyen 3-4e. Vannak helyek, ahol puszira megcsinálják, ha olyan az ember.(Sógoromnak 3* olvasták, 3* lett volna 2e ft, azt mondta srác neki, hogy ismerünk környékről, szívesen, máskor is)
Amúgy nem teljesen értem, a megfogalmazást a lambda szondára. Legjobb tudomásom szerint az egyes szenzor, az oxigén szenzor, azaz figyeli a levegő/üzemanyag mennyiségét( milyen a keverék képzés), a másik meg a katalizátort figyeli ,hogy hogy működik, azért van utána. Ritkán hibásodik a kettes szenzor, ha baja is van, elszáll a fűtése, mivel van benne egy kis fűtőszál, hogy előbb tudja mérni a kip. gázt.
Egyes a bajos legtöbbször. Össze-vissza mér, vagy egyáltalán nem is mér semmit.
Üdv. Nekem kiolvasták komputerrel 10000ft ért, hogy rossz a lambda szonda,majd közölte a szerelő, hogy két funkciót néz, a lambda szondát és a gyujtást. folyamatos világitás...lambda szonda villogó pedig a gyujtást jelzi.
Ha jól emlékszem, bele tud szólni az alapjáratba a szonda.
De, ha baja van világít a check engine lámpa.
Alapjárati motor "javítás" általában egy takarítás szokott lenni, ha az a baja. Ideig-darabig jó, ha előjön megint, megint takarítás, idő után lehet meghal. Nem szétszedhető alkatrész magyarul.
Az lenne a kérdésem,hogy a ferdehátú kalos pótféklámpáját hogy kell szétszedni,mert 3 égő nem világít benne?Már itt van az sztalon,de nem merem nagyon feszegetni,mert félek,hogy elpattan a piros plexi!
mert a lányom corsajan ami olaszbol lett behozva a difi búgott mert valamikor leszedtek a váltóját,és forditva rakták fel a váltó tartóját,és fél centit vagy mennyit rosszul állt és ez miatt és búgott.
Dunakeszin van a medi-car autószerviz próbáld meg őket ott van egy szerelő igaz neki lacetti-e van de szereti a kihívásokat a vezeték nevét sajnos nem tudom de a kereszt neve Tamás.
Azért mondtam. Csapágyat csak mondtam, nem rég 1 fórum társnak meg nekünk is az volt a gond.
Amúgy az nem támpont, hogy ki lett cserélve. Láttam olyan csapágyat, ami kevesebb mint 100km alatt rosszabb lett mint a régi 10 éves volt. De ha már 4 helyen nézték valószínűleg nem az a baj.
Nem biztos ,hogy a szervizekkel van baj, vagy épp a szerelőkkel. Sokszor van olyan hiba, amit pl a 10-ik szerelő vesz észre/talál meg....de lehet, hogy linkek a szerelők, és csak átfutottak rajta..
Búgás is lehet pár dologtól.
Segítenék szívesen, szerelő vagyok, csak még kezdő, meg Fót idestova egy 30-35 km-re van...
Olyan hibákat produkál a kocsi, amiket eddig 4 szerviz (ebből kettő márkaszerzív) nem volt képes orvosolni.
1. 80-90 környékén sivitó, bugó hang elölről
2. Álló autónál, üresben, egy gázfröccs hatására kerregő rázkódó rezonáló hang, ami váltásoknál képes berázni az egész elejét a kocsinak.
Mindenhol mást mondtak eddig, de csak képeben legyetek az elmúlt egy év alatt mi lett rajta kicserélve a szervizek javaslatára:
EGR szelep, teljes vezérlés, vezérműtengely, szelephimbák, dugattyúgyűrűk, hajtókarcsapágyak, gyertyák, gyújtáskábelek, PCV szelep, fojtószelep, kuplungszett, stabilizátorok, ékszíjak, első kerékcsapágyak.
(az új akksi, új szélvédő, üvegfólia) már csak a hab a tortán.
Szóval ennyi befektetés után nem szivesen válnék meg tőle, csak lenne végre valaki, aki rájön mi a baja, és nem csak mint valami droid cserélteti az alkatrészeket.
Ha valaki tud hozzáértő, igazi autószerelőt, kérem jelezze :-)
Én a Kovács Autóalkatrész Kft-től rendelek mindent az autómhoz interneten.Korrektek jó áron és másnapra nálam a cucc.Én a nyáron vettem hátsó kiput 16e volt.Most megnéztem annyi most is a walker hátsó,a walker középső dob a csővel pedig 12.5e.
Más:a fogyasztásom csak rövidtávon (max 3-szor voltam kb 60-70 km egyhuzamban a többi kb 10 km-ek) 8.8l.1.4 8v.
Én azt is megoldom, ha itthon kell csinálni. Garázs előtt lejtős a beálló, betolatok, orrát meg kilógatom garázsból kicsit, és máris tengernyi hely van, és egyenes is. :D