Sajnos egyre gyakrabban találkozom én is ezzel a problémával.Dugattyút tuti szétverte szerencse ha hüvely nem sérül. Nem lehet külön kapni vegyél egy UJ szívósort (80k) és nem szabad kiszedni belőle mert harmatgyenge lesz az autód (bármennyire is hihetetlen) és egy idő után még check lámpát is gyújtani fog.
Vezérlése 100%ig megegyezik a CDC-ével (SA672), tehát elvileg anélkül is mûködnie kéne. A K-Wort programozására érzésem szerint a diagnosztikai funkciók és a frissítés miatt van szükség, de ennek még utánanézek. (Annyi lehet még, hogy a MOST gyûrûn más instance IDt használ, mint a váltó, de ezt is coding flaghez szokták kötni.)
Persze nem változtat a lényegen, programozni kell.
Ma jött el a napja,hogy megállt az autóm motorja (E60 530D) a szívócsonkban lévő kis pillangótengely törtel és beszívta a motor hála az égnek=egy henger minusz!Majd holnap szétbontjuk az autót akkor majd többet tudok mesélni az eseményekről!Egy kérdésem volna,hogy ezeket a kis pillangó szelepeket lehet-e külön is venni vagy csak a szívócsonkal együtt?Még egy kérdés szerintetek kilehet-e szedni ezeket a szívócsonkból,nemokoz-e valami rendellenes működést a motorban?Amúgy az autót a multhéten vettem,végig szervízelt és 500km ert bírt!Hát ennyi az "újautó" rövid szomorú története.
Ha nagyon precízen akarsz eljárni akkor ki kell szerelni a légrugókat és egy éjszakára nyomás alá helyezni őket.Ha nem engednek le akkor tőmítettek.
Kompresszort pedig be kell terhelni műszerrel folyamatosan leengedni rendszert majd súly alatt feltermelni és 3-4 ilyen után kibukik a hiba.(elmelegszik)
Maszinál megnéztük(hibatárlolót), de nem tudta pontosan megmondani légrugó vagy kompresszor. Így ötletem sincs, hogy kihez vigyem aki felelősségteljesen rámondja, hogy ez vagy az. Palira meg nem akarok kidobni semennyit. Üdv
időtullépésben dolgozik sajnos,túlmelegszik és vészüzemben letilt. Gyakori E61nél illetve E53 (X5nél).Sajnos csak egy megoldás van rá a csere.E 61nél lehet külön pumpát is rendelni nem csak szeleptömbbel együtt. Bár így is eléri a cserével betanítással az 100,000Hufot a mutatvány.Üdv.
A hátsó csomagtartó ajtóhoz kellene a HKL modul E61. Bepárásodott és megette a fene a nyáklapot. Már használt, de működő is érdekelne. Magyarországon be lehet ilyet szerezni? Üdv
Az autó 2006-os bár egy élettörténet nekem sem ártana, ha vkinek van ilyen jellegű hozzáférése. A kompresszor túl sokat és túl gyakran jár. Ha megbuggyantom cuccal vagy ülnek hátul is akkor hibát jelez. De mostanában sajna néha üresen is....
ozapft.is Nekem van CD-váltóm, akkor nekem elvileg csak ki kellene dobni, és egy adaptert csatlakoztatni, és menne az iPod? Vagy ez mindenképpen programozást igényel?
Ha időnként beírja Neked a légrugó hibát akkor az nagy valószínűséggel kompresszor hiba,mivel nem tud eleget megfelelő időben tölteni.2005előtti autóknál gyakori,gyári műszer meg is kérdezi produkciós dátumot és egyből írja hogy cserélj kompresszort ha beleesik év.Üdv.
Ha a logó látszik, az azt jelenti, hogy jól kötötted be az áramot :) Az adapter teljes mértékben CD-váltót emulál, amit a te autód már a 2004es gyártásakor is tudott vezérelni, tehát a kb 80 eurós szoftverfrissítést megúszod, csak kódoltatni kell. Erre a márkakereskedést javasolnám, mert egyrészt nem drága (15-20 EUR), másrészt én ugyanazt kézzel sokkal több macerával tudnám megcsinálni, mert az autódban levô CCC 5 vagy 6 külön vezérlôegységként látszik a buszon (az újabbakban ez már jóval egyszerûbb). A teszterrel ugyanez kb 2 perc. Nem szívesen nyúlnék bele nem hivatalos eszközökkel az autódba, de szólj, ha végképp nem jutsz dûlôre velük.
Nincs TV az autódban, viszont van telefonelôkészítés. Beszerelését mindenképp javaslom, bármelyik Bluetooth-os telefonnal megy, elég ha a zsebedben vagy a csomagtartóban van a mobil, automatikusan kihangosítja. Szerintem a csomagtérben az alábbi csatlakozót láttad (színe lehet kék, fehér, vagy türkiz):
A Grundmerkmale illetve a Versionsmerkmale régen kellett a ZCS-számoláshoz, de a lekérhetô SA-listában nincs benne. Típuskulcs és gyártási idôpont alapján biztosan meg tudja mondani neked bármelyik kereskedô, mi volt az alapfelszereltség része.
Igen-igen, de majd legközelebb frissíteni is kell meg olajcsere is lesz (és remélem más nem, de ha igen azt is tuti profi módon megoldjátok), hátha akkor találkozunk!
Szia ozapft.is! Lennél olyan kedves,hogy megnézed az én vasamat is,mert kiváncsi vagyok egy kicsit,hogy a TV modul kábelei is ki voltak építve (modul sehol)meg a jobb hatsó részen a csomagtartóban 3db antenna kábel és egy kis fekete stekker is szabadon fityeg...... WBANJ51020B419841 Egyébként kösz a tippet és természetesen a leírást is,már be is építettem a hétvégén az IPOD Nachrüstsatzot és vettem egy 120 GB IPOD Classicot.Összedugtam a cuccot és a szép kis BMW logo meg is jelent az Ipod képernyőjén...Gondolom már csak programozni kell? Te ebben nem tudsz Nekem esetleg segíteni itt München kreisban? Ez csak egy kérdés volt és nem akartam tolakodni.....-:)) Kösz,előre is! Üdv:Tomi.