Szia! Mennyire kicsit fogy az az olaj? Ha 3 deci alatt fogy el 1000 km út megtétele után gépkönyv szerint az még jó, én olajcserekor maximun szint alá töltöttem kb. 2 mm-rel, közel 11000 km után közép értékre ment le az olajszint Rowe 10W40-es olajjal. Ha csak egy picit kell rátöltened cseréig akkor még szerintem nem éri meg megbontani. Ha kopott a motor már kipróbálhatod 15W40-es olajjal fog-e még fogyni, egy kompressziómérés is sok mindent elárulhat a gyűrűk és a szelepszárszimeringek állapotáról.
Ma kiégett a jobb első tompított. Ó hogy áldom a kezét annak a drága tervezőnek aki odarakta azt a rohadt levegőszűrőt is. Komolyan azt a tervezőt beraknám egy szobába egy feliciával és egész nap izzót cseréltetnék vele nézze meg milyen "egyszerű". :D
Még ha leveszem a légszűrőház tetejét van is hely, na de annak a belső csatja is milyen jó helyen van már.
Mégegyszer köszönöm,mindent átnézek,de egyre jobban arra gyanakszom,hogy tényleg a polatóról jöhet be a víz először az űlés mögé,onnan pedig talán a padlólemezen előrefolyva ismét az első szőnyegre.
Az ajtókban van fólia.Vagy volt?A kárpit alatt kell lennie.Ott is folyhat be viz!A szélvédő kerete(a gumi alatt)lehet beteg.Szilikont neki!Sőt más car-társak azt mondják mindenhol,ahol vezeték,spirál,bowden bemegy ott a viz is befolyhat!
stemplis, azzal, hogy lassabban melegszik arra gondolok, hogy régen a gyári termosztáttal indítottam, és korábban ment fel a hőmérséklet. Tehát gyorsabban lett meleg a motor. Most ugyanolyan körülmények között vezetek, tehát nincs az, hogy mittomén szibériába mentem, és azért kell neki olyan sok, hanem tényleg ugyanúgy van minden mint régen, de a lengyel termosztáttal tovább tart mire felmegy a mutató.
Nekem nyitott a plató,és valóban áll benne a víz eső alatt és után.Mindenképp megcsinálom,amit írtál,de azt nem értem,hogy ha még az űlés mögé be is szivárog a víz,előre a lábhoz hogy jut el,amikor az űlés alatti,kicsit magasabb rész száraz!?
Lehet elvan dugulva a raktérben a lefolyóluk.Nekem konkrátan az volt a gond.Állt pár hónapot,esett az eső,hátul befolyt a raktérbe és átszivárgott az utastérbe.Jó hogy ebihalak nem alakultak ki a vizben.;-)Valamelyikből T-rex is kifejlődhetet volna!
Üdv!Méress töltést!Én is jártam igy,a végén kellett aksit venni.4-es pont.Nézd meg az olajnivót,elegendő olaj van-e a motorban!6-os pont.A 7-es pont,nekem is ilyen.Próbálj eggyüttélni evvel,ez ilyen.A többi pontra a cartársak is válaszoltak.
Eladó a képen látható koda Felicia sebesség mérő óra aminek a számlálója MÉRFÖLDET számol ( lenullázva ) ! 2000 FT vagy óracsoportostól 4000 FT vagy alkatrészenként 500 Ft / darab - plexi - ( fekete ) keret - ( fehér ) műszerház - nyomtatott áramkör - hőfok mérő óra - szintmérő óra - analóg óra - ( fekete ) hátlap - izzó szett
Ugyanitt : Felicia seb.mérő óra javítást és számláló állítást vállalok
E-mail : skodabajnok@freemail.hu 06/70 50 60 752 Hajdú-Bihar megye
Felicia pick up-ról van szó.A vezetőűlés előtti,és az űlés mögötti padlószőnyeg csurom víz.Az űlés alatti,kicsit magasabb részen nem,és a jobb oldali részen sehol sem.Ez felicia probléma lehet?Ma néztem az alját,de nem láttam repedést,lukat vagy ilyesmit.Cipővel nem lehet ennyi vizet bevinni.
A feliciám jobb első központi zára nem zárja be az ajtókat, kinyitni kilehet vele az ajtókat. Bal oldalt rendesen működik. Mikor tönkrement mintha etört volna benne valami. Lehet a spiáter vagy valami érzékelő?
Mit kell vásárolni a javításhoz, egy zárat? Köszönöm, ha valaki segít!
4. alapjáraton (kis fordulat, sok fogyasztá) szokott pulzálni az enyém is. Vagy ha rossz a fesszabályzó, akkor is történhet ilyen, de akkor inkább erősen világít, aztán kiégnek, majd felforr az akkud is.
Mit jelent az, hogy "csak fagyállóval" töltötted fel, hány fokossal?
Lehet, hogy azért melegszik jobban, mert az új fagyálló sűrűbb mint az előző desztilált vizes anyag és nem áramlik olyan gyorsan.
Lehet, hogy érdemes lett volna egy külsö -belső hűtőtisztítást csinálni. De egy külső tisztítást most is meglehet, felnyitod a motorháztetőt és belső oldalról egy ujjal befogott slaggal sorban átmosod a lamellákat, utána meg a hűtőrácsfelöl is. Sterimóval ne mert elhajlanak a lemezkék.
Talán annyit érdemes még biztos ami biztos alapon , hogy veszel bele egy Favorit ventillátorkapcsoló-gombát, az 93 fok körül már bekapcsol.
8. Pirosba nem ment még, és végülis ventillátor bekapcsolódásig is csak ma este garázsba beálláskor melegedett, ami időben olyan 5 perc összesen üresben és 1-es sebességben. Csak azért ijedtem meg a héten ettől a melegedéstől, mert hát ugye hűtőfolyadékot cseréltem. És a nyári termosztát csere óta 1-2 km megtétele után stabilan beállt eddig a mutató 90 C-ra, afölé nem is ment. Ezzel most sincs gond, csak mikor állok járó motorral, akkor melegszik e főlé.
1. 1-2-3 fokozatokban be sem kapcsol a ventilátor? Add rá a gyújtást kapcsold be a fűtést és hallgasd, hogy zúg-e a motor. Ha nem, akkor valószínű, hogy az előtét ellenállás ment ki. Olvass vissza picit most volt róla szó tegnap. Cserélni te is tudod le lett írva az is.
2. Én érintkezési hibára tippelnék. Ellenőrzése szétszedést igényel, asszem ennek menete is már le lett írva visszább.
3. Na erről fogalmam sincs, nem tudom, hogy kell neki működni enyémben nincs.
4. Ezt se tudom.
5. Szintén érintkezési problémára gondolnék, más hirtelen nem jut eszembe.
6. Az enyém is így csinál, szerintem természetes. A lámpa a megfelelő olajnyomás kialakulása után alszik ki és ennek kell egy kis idő, de tényleg csak 1 mp.
7. Az enyém is ugyanilyen nehezen veszi a hátramenetet. Mikor nincs a helyén és ráengeded a kuplungot akkor csak halkan recseg. Én már ráéreztem hogy kattan be így érzem, ha nincs benne. Ilyenkor vagy kuplungolok még egyet vagy beteszem valamelyik másik fokozatba és vissza R-be akkor már veszi általában.
8. Túlmelegszik azaz a pirosba is belemegy a mutató? Ez nem egészséges. Nem ártana megnézni, hogy tiszták-e a lamellák lehet nem járja át a levegő eléggé. Ha pedig a túlmelegedés alatt azt érted, hogy olyan 100 °C-ig elmegy, majd a ventilátor kapcsol és lehűt az nem gond. Az enyém is így csinál.
Sziasztok! Másfél éve van egy Felíciám, első autóm, nekem bejön és szeretem. Amúgy nem vagyok túl autó őrült és a műszaki dolgokhoz is csak olyan szinten konyítok, hogy izzócsere, olajcsere, ilyesmik. Persze próbálok utána olvasni dolgoknak, stb. mert nem szeretek / nem szeretnék mindig mindenért autószerelőhöz futni...
Szóval van pár dolog az autómmal, amiben, ha tudnátok segíteni tanácsokkal, hogy házilag esetleg hogyan lehet megszerelni, vagy hogy miért nem lehet, és inkább szerelő nézze meg, azt megköszönném!
Tehát:
1, az utastér fűtésének ventillátor fokozat állító kapcsolója csak 4. fokozatra állítva fúj, akkor azt hiszem teljes "erőből". A kisebb fokozatokon is jön végülis a levegő, de azokon nem fúj.
2, a tompított fényszóró műszerfali lámpája hol világít, hol nem. Inkább nem.
3, Van benn riasztó, aminek a piros lámpája menet közben néha felvillan, de alapból nem ég. Akksi cserekor sem szólalt meg a riasztó, szóval nem is igazán tudom, hogy működik-e a riasztó vagy sem...
4, Kb két hete tűnt fel, hogy a műszerfal világítása van amikor "pulzál", de tegnap megnéztem az utastér világításnál, az is ezt csinálta éppen.
5, a jobb oldalsó index nem ég, megnéztem az izzója nincs kiégve, de kipróbáltam azért új izzóval is, de azzal sem égett.
6, Reggelente indításkor a motorolaj lámpája kb egy másodperccel később alszik ki, mint a többi piros lámpa. Arra gondoltam, hogy lehet a hidegebb idő miatt, de tavalyról mnem emlékszem, hogy így lett volna.
7, a sebváltót, mikor hátramenetbe teszem, néha nem pontosan kerül be sebbességbe a váltó. Kicsit halkan kerreg, majd kis féknyomás után, egy kis mozdulattal lehet a helyére tenni pontosan... Ez normális? Nyáron műszaki előtt volt elvileg sebváltóolaj csere, de ez előtte is így volt, és azóta is...
8, a múlt hét végén leengedtem a hűtőfolyadékot, mert nyáron eltörött a termosztát, ezért gyakran felforrt a víz, így már elég hígított hütőfolyadék volt benne, mivel desztilált vízet töltöttem akkoriba bele, és nem akartam, hogy egyszer csak egy hidegebb éjjelen belefagyjon. Szóval leereszettem a vizet, és feltöltöttem csak fagyálló hűtőfolyadékkal. A héten viszont azt vettem észre, hogy ha jár a motor, de állok mondjuk a pirosnál rövidebb idő alatt többször, vagy a városban csak araszolok, akkor hamar túlmelegszik a mutató szerint. A nyári termosztát csere óta pedig ilyenre nem volt példa...