Trükköztem. A három év leteltével nem engedte letölteni az újabb térképverziót, mondván, hogy ekkor és ekkor letelt az időszak és keressem fel a legközelebbi márkaszervizt a hosszabbítás céljából.
Ugyan nem skoda áll a ház előtt még (bár várom már, hogy úgy alakuljon), de ebben tudok segíteni, mivel eddig minden autómra felkerült a légterelő.
Én imádom, nem ver be a víz, nem ver be a huzat, viszont kimutathatatlanul emeli a fogyasztást (nem érdekel, egy évig fixen rajta volt tetőn keresztléc, lusta voltam levenni... xd), de a nagyobb gond, hogy a szélzaj is nő.
Mivel egy ignist hajtok, ami nem szerény alapban sem szélzajban pályán (sacc egy ladával versenyzik ebben kb, talán wartburg :D), így engem annyira nem érdekelt a dolog, de jobb, hogy van, mint ha nem lenne. Esős időben is jobb, mi viszont a klímát rühelljük, majd mindig megfázunk tőle, így csak vég esetén kapcsoljuk be.
Az tény, hogy pályán motort nem hallom csak a surrogó levegőt meg gumihangot, Lobelt ült pár percre benne, ő sejti milyen lehet :D
Lobelt, Gyertyából ngk legyen, ha rám hallgatsz :) De vigyázz, mert hamisítják :(
2017 térkép letöltve + kipróbálva, lehet töltikézni, akit érint. :)
Az előző, tavaszi frissítésnél bevált módszer ismét bejött. A 3 éves ingyenes frissítési időszak már lejárt. A direkt linkről letöltöttem a térképet, az Amundsen rendszeróráját visszaállítottam egy korábbi dátumra, sd kártya be, felismeri, rendszeróra vissza, minden oks.
valószínűleg nem a nyomással van a baja hanem azzal hogy nem kap jelet a szenzortól.
Lehet, hogy én értelek félre, de tudtommal az Octaviaban nincs(!) keréknyomást mérő szenzor! A keréknyomás mérése az elfordulás-különbséggel van összefüggésben.
Az lehet, hogy a kerékcsavar furatokon keresztül, vagy más úton került egy kis réz a jeladó(k)ra???
O2 keréknyomás-ellenőrzőjét nullázni menet közben kell (lassan gurulva), egyenesben, amikor egyforma fordulattal forognak a kereket. Ez lesz a bázis-adat, később ehhez hasonlítja az aktuálist.
Neked nem a légnyomással van gond, azt külön nem méri semmi. Valószínűleg valamelyik ABS jeladó adta meg magát, de arra szerintem dobott hibakódot. Ki kell olvasni, majd cserélni a hibásat.
Ja, az lehetséges, hogy mivel a felnik oda voltak tapadva a féktárcsához, az új kerekek felszerelése előtt, azokat a gumis megtisztította és befújta réz-szprével. Az lehet, hogy a kerékcsavar furatokon keresztül, vagy más úton került egy kis réz a jeladó(k)ra???
nem lehet hogy a gumis nem figyelt oda és szétcseszte az egyik (vagy több) jeladót? olyankor valószínűleg hiába nullázod ki mert valószínűleg nem a nyomással van a baja hanem azzal hogy nem kap jelet a szenzortól.
Tudna valaki segíteni abban, hogy 2006-os Octavia ll-n felrakattam a téli gumikat és azóta világít a műszerfalon a guminyomás ellenőrző, az ABS és a kipörgésgátló szimbólum.
Már próbáltam nullázni a guminyomás ellenőrzőt, ekkor elalszik mind a három lámpa, de kb. 100 méter után újra kigyulladnak.
A guminyomás tökéletes, három benzinkúton egy gumisnál és otthon is ellenőriztem. Meg tudná valaki mondani, hogy mi lehet az oka?
Araszolok a dugóban, nem nézem a műszerfalat csak élvezem a jó zenét. Egy idő után a sor gyérül így meg lehet lendülni de a kocsi nem gyorsul a szokott módon. Akkor látom a műszerfalon, hogy az izzitás ikon sárgán villog, és olyan érzésem van mintha nem lenne turbónyomás.
Félreálltam vásárolni 10 perc, visszaültem minden a régi és nem jött elő. Amúgy üzemmeleg volt a motor.
Gyújtógyertyát szeretnék cserélni benne de az autósboltban nem találtak hozzá gyárit csak a szokásos ngk,beru,denso stb.! Lehetséges,hogy nem is létezik gyári belőle! Ha nincs akkor melyiket ajánljátok?