Nekem is hasonló volt a futóművel. Ha belementem egy tankcsapdába, csöndes, ha átmentem egy fekvő rendőrön különböző sebességgel csöndes. De, ha egy 20 forintoson, vagy egy hosszabb úthullámon, akkor kopogott.
Stabilizátor pálca volt, ami 10ezerbe került, mind a kettő, szereléssel együtt.
De szerintem, a tied, ha álló helyzetben tekergeted, és ropogást hallasz, akkor az toronycsapágy. Pláne, ha jó a futóműves szerint az összes szilent.
Sziasztok! Meg tudnátok mérni a gyári (ovális) tetőre szerelhető keresztrúd rúdja metszetének szélességét, magasságát? Kerékpártartót kellene vennem, és a felfogatáshoz biztos legyen, méret szempontjából, már olyat szeretnék, hogy ne kelljen lecserélni akkor sem, ha.....
teljesen kitekert kormánynál lassan elindula ill tempónak megfelelő zörgés recsegés kopogás az féltengelycsukló búgó+ recsegés kerékagycsapágy ezek kezdetben nem mindíg rotyognak csak akkor amikor már nagyon halottak féltengelycsukló gumiharangot nézd meg nincs e kiszakadva esőben jobban szól emiatt egyenesben is főleg gyorsításkor
zölkártyát csináltattam bejött egy hússzállító kisteher sofőr mondta,hogy húz az autó oldalra alig bírja az úton tartani amikor ellenkező irányba fordul pl: körforgalom akkor semmi hárman mondtuk egyszerre toronycsapágy ez kisteherbetegség úgy tudtam
Pontosan ezt a jelenséget írod le. A párásság szerepet játszhat, mert a szmogriadókor, a ködben volt az az eset, amikor azt hittem félre kell állnom, nem tudok tovább menni.
Valaki (talán Babarucu) pár hsz-szel ezelőtt berakott ide egy fényképet az ő légkiömlőjéről, az úgy néz ki, mintha valaki leszerelte volna ezt az alkatrészt, csak a hely van meg.
Nekem a toronycsapágy csere szüntetett meg hasonló koppanást. Nekem is volt amikor egyáltalán nem koppant semmilyen rossz úton, volt mikor akkor is koppant amikor egyeges úton mentem. Nálam esőben és néha mosás után sokkal sűrűbben csinálta. A szerelők is csak akkor látták, hogy csereérett ha szétszedték. Anélkül próbálgatták és mindent jónak láttak.
Fémes-surlódó. Olyasmi, mintha fémlemezek nyikorognának egymáson. De ugyanakkor néha ugyanott kopog is. Olyan mintha mondjuk egy fém tárgy fémes környezetben mozogna és néha csak nyikorogva surlódik, néha rottyan (koppan, roppan).
a zajokkal kapcsolatban - lehet, hogy hülyeségnek tűnik, és én nem hallom, hogy milyen típusú a zaj(fémes, tompa, surlódó stb), de a műanyag, belső dob borítás a helyén van?
Tessék: A távolabbi képen látszik, hogy olyan széles mint az ülőlap. (Az ív ami felette látszik az ülés szerkezete)
A másik: kipróbáltam tekergettem a kormányt. Úgy nem ropog, viszont a bal végállásfelé nyikorog. Mentem egy próbakört, megkerestem minden gödröt kanyarogtam most nem hallottam. Pedig van, de nagyon rejtélyes. Van amikor egyből nagyon hangosan, ijesztően zörög. A feleségem egyszer már megállították egy parkolóban is miatta. Tényleg onnan, a lengéscsillapító teteje felől jön. Van amikor a bömbölő rádión át is hallani, mikor Csöri beült akkor meg semmi. Idegesítő.
Egyébként ha ez segít: lassú, nagy ívű kanyarokban, fékezéskor, hirtelen gázadáskor mintha gyakoribb lenne. Tehát amikor az autó "súlypontja átlendül".
Toronycsapágy. Svsz. Bár nekem egy más tipusú autó produkálta ezt, de ez volt a hiba oka. Egyhelyben állva a kormányt jobbra -balra ütközésig tekergetve hallasz- e nem okvetlenül hangos ropogó, kattogó hangot?
Van ám! Sőt a ház és a tükrök is épek, nyakban törött le, (ahol behajlik) a drótok a csatlakozóval együtt lógnak belőle, sértetlennek látszanak. Komplett utángyártottat vettem helyette, sajnos az nem tud befordulni, de a tükörlap azon is mozog.
Két probléma megoldva, Csöri kollégánál olajcserén járt az autó. 1. a kilincs: itt is leírta valaki, hogy ha fennakad a kilincs (nem tér vissza automatikusan a nyugalmi állapotba) lehet, hogy rozsdás a tengelye. Tényleg az volt, rozsdátlanítás után tökéletes.
2. A párásodás: szintén le volt írva, hogy az extrém párásodást okozhatja az állandósult belső levegő keringetés is. Nekem is az okozta.
Kell valakinek fénykép a hátsó lábfűtő rostélyról?
Kérdés: bal első, megfoghatatlan zörgés mitől lehet? A futómű 20X megrángatva, nem látni semmit. Sűrű rossz úton nem hallani, inkább nagy amplitúdójú úthibáknál. Nem kopogás, inkább fémes lötyögő hang. Egész magasról, minta a kerékjárati ív tetejéből jönne (belülről nézve a vezető bal térde felől). Nem következetesen hallani, van amikor borzasztó, olyan mintha valami hatalmas alkatrész elszabadult volna, van amikor (például amikor a szerelő bent ül) direkt úthibákon áthajtva sincs.
elég annyit beírni bal oldalon bármelyik keresési mezőbe, h "hőmérő" - ez valóban túl nagy kérés lenne? vagy tényleg olyan durva (egy ennek ellenére beírt teljes válaszban) megemlíteni, h ez már sokszor előfordult kérdés? szó nem volt lecseszésről - de hogy még ez legyen a hiba, az nekem már kicsit sok...