Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bxx7 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 39254

Kutakodtam egy kicsit, de azt a konkrét hozzászólást nem találom. 

Találtam 150 €-sat...

 

Na most itt legtöbbször az a baj, hogy elkoszolódik a szerkezet és elegendő egy alapos tisztítás, ill. a por kiszívása. 

Nálam is az lesz a baj, hogy a GYÁRI navigációs lemez felirata/matricázása egyszerűen lefoszlott, egy része benn maradt a "Laufwerk"-ben, ami galibát tud okozni. Okozott is. Egy ideig jól működött, normál műsoros cd-t tettem be, majd benn maradt a műsoros cd-m, nem adja ki. Sebaj, kiszedem, szétszedem, kitisztítom, jó lesz az. 

Előzmény: lbalog01 (39253)
lbalog01 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39253

oké-oké, úgy értem, hogy ha kint ennyit kérnek érte, akkor biztos nincs semmi baja a cuccnak, amit ne lehetne egy kis "biztatással" megoldani  :)

 

Előzmény: Bxx7 (39252)
Bxx7 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39252

Pedig ezt írta az egyik kolléga...

Pontosan 100 vagy 110 €-t mondott.

Előzmény: lbalog01 (39248)
zimi40 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39251

A képek

zimi40 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39250

Sziasztok. Nem tudja valaki véletlenül, hogy ezen melyik kábel hova való?

 

Előre is köszönöm.

 

krumplishall Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39249

Üdv Mindenkinek!

Az lenne a kérdésem,hogy a piezos diesel injektorokat fel lehet-e újítani,vagy csak cserélni lehet?

 

A válaszokat előre is köszönöm!

lbalog01 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39248

100€? annyiért max oldalba ütik a lejátszót....

Előzmény: Bxx7 (39247)
Bxx7 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 39247

A hibaleírás azonos az enyémmel. 

 

Én még nem próbáltam javítani az enyémet, de nem lehet annyira drága, ha a német kollégáknál ez 100 € körüli javítást jelent. 

Előzmény: lbalog01 (39246)
lbalog01 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 39246

Ja, nem is volt pofám csak annyit adni, ugyanannyi volt a borravaló is :)

 

'lebontottam" az elejét és úgy próbálgattam, valóban nem indul el oldalról az a görgős mechanika ami kiemeli a lemezt és közben lenyomja a 2 szélen lévő fém pöcköt, amitől jelenleg még ki sem lehet kihúzni a lemezt bár csipesszel is meg tudom fogni. A CD olvasó  mechanika bezzeg szépen dolgozik. Nem tom, ha ez mechanikai hiba azt előbb utóbb meg tudom csináltatni gombokért....

Szerintetek egy egyéb okból döglött CCC modulból át lehet tenni a DVD olvasó részt, vagy voltak szivesek azt is felprogramozni........legközelebb már az ablaktörlőlapátot is fel kell programozni ha cseréled?!!   

Előzmény: Bxx7 (39245)
Bxx7 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 39245

Nagyon olcsón dolgozott a srác! :) 

Itt mifelénk az ilyen CCC modulos javításokat 100 E felett végzik. 

 

Sajnos ez a CD lemez ki nem adása gyakori hiba, az enyém sem adja ki. A Laufwerket (az erre szolgáló mechanika) kell megnézni. 

Fogj egy másik CD lemezt és félig dugd be a nyílásba (ne engedd el). Ha szerencséd van, akkor kiadja a benn maradt lemezt. Ettől eltekintve nem ártana ránézni a mechanikára.  

Előzmény: lbalog01 (39244)
lbalog01 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 39244

Hali!

nna, CCC hiba megoldva: egy helyi srác "átforrasztgatta" az ominózus 4 chippet és szépen működik a kijelző, kemény 5ezret kért érte......erre most meg nem adja ki a DVD a lemezt és fel sem ismeri mi van benne :(

A resetre sem adja ki, sem a '10 másodpercig nyomjuk az ejectet' vagy a "hagyjuk elaludni a kocsit aztán utána" verzióra sem. Megnéztem, ahogy áramot kap, megforgatja a lemezt pár másodpercig, aztán semmi. Talán valamelyik szalagkábelt nem rakta vissza a srác a nyákra....mind1 majd megnézem, de nincs humorom most megint szétkapni a műszerfalat meg a modul alját.

Mondjuk ez már elviselhető, zene megy a cd-ről meg az AUX-ról, a navit meg eddig is onlineba a telóról toltam /wazze, Gmaps/ a forgalom és a zsernyákok miatt...

    

Előzmény: Bxx7 (39224)
Zsé1979 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 39243

Sziasztok.

Ha kikötöm az aksit, pár orára akkor utànna van valami tennivalóm, vagy csak visszakötöm. Mikor aksit cseréltem semmit nem csináltam és minden működött.

Köszi

 

KING-77 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 39242

Sziasztok! E60 530i-be melyik aksit javasoljátok? Én a Varta Silver Dynamic AGM 12V 95Ah (850A indító áram) akkut néztem bele. Nem start/stoppos az autóm, de most is gyári BMW AGM 12V 90Ah aksi van benne, ami 6 évig bírta. Sokat megyek rövid távon, télen ülésfűtés, kormányfűtés, stb... ezért is gondolkodom inkább AGM aksiban, mert az tovább bírta. Gondolom a Vartát is lehet regisztrálni a BMW szoftverében a töltési áram változás végett. 

balinttomek Creative Commons License 2017.01.04 0 0 39241

Köszi.  Egy márkatárssal nem tudtuk eldönteni, kié működik rendesen. Az enyém beindul N-ben, az övé nem. A második verzió, hogy az enyém a rossz, és a tiéd IS... :D :D :D 

Előzmény: HG. (39240)
HG. Creative Commons License 2017.01.04 0 0 39240

Be.

(Csak a kulcsot nem tudod kihúzni N-ben, ha úgy állítanád le)

Előzmény: balinttomek (39239)
balinttomek Creative Commons License 2017.01.03 0 0 39239

Boldog Újévet! El is kezdem egy kérdéssel :)  Az automata e60-asok (az én esetemben 2003-as 525) beindulnak, ha a váltó N állásban van? 

steca27 Creative Commons License 2017.01.03 0 0 39238

Üdv. 2008 as E 61 be kellene akkumulátor hol érdemes keresni? agm akku

kisatila Creative Commons License 2017.01.01 0 0 39237

kisatila Creative Commons License 2016.12.31 0 0 39236
Előzmény: 530d_2007 (39234)
Ravenholm5 Creative Commons License 2016.12.31 0 0 39235

Köszi, a kerékcsapágy nem nagy gond de a difi ahogy látom húzós.

Előzmény: 3.d (39231)
530d_2007 Creative Commons License 2016.12.31 0 0 39234

Sziasztok!

Tudja valaki hogy hol lehet BMW motorokról (E61 530D) robbantott ábrát letölteni?

prohy Creative Commons License 2016.12.30 0 0 39233

Kicsi a vilag! Akkor majd kifaggatom, ha Ra talalok! Koszi! 

Az elozo kerdezonek,  sipolo bugo hang, nekem az elozo automon volt ugyanez... Okozhatja valamelyik muanyag repedese, lampa, diszlec stb... Nekem pl a visszapillantombol hianyzott egy darabka, ugy sipolt, hogy majd meghulyultem 130-150 kozott.

Előzmény: 3.d (39232)
3.d Creative Commons License 2016.12.30 0 0 39232

Szia!

 

Fórumtársé volt, kisattila vagy valami hasonló.

Azt hiszem most F10-e van.

Előzmény: prohy (39228)
3.d Creative Commons License 2016.12.30 0 0 39231

Szia!

 

Kerékcsapágy, vagy difi?

Előzmény: Ravenholm5 (39230)
Ravenholm5 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 39230

Sziasztok!

 

Boldog Karácsonyt és BUÉK Mindenkinek!

2005/9 havi E60 530xd-m van és az utóbbi időben arra lettem figyelmes hogy pályán 130nál hallhatóan zúg (tompa fémes sípolás inkább) valami ami a vezető oldalról eléggé hallható, hátra fordulva olyan mintha hátulról érkezne...

100 -110 körül már hallható és erősödik, viszont 140-160 körül már nem annyira hallható, esetleg a nagy sebesség miatt gondolom.

130-nál ha sebességet tartom folyamatos, ha gyorsítok mintha megszűnne, tehát terhelésre, ha visszaengedem a gázt motorféknél pedig előjön ebben a sebességtartományban.

Tudom érdekes amit leírtam, legalábbis számomra, de hátha tapasztalt már valaki ilyet, nyilván nem csak pályán jön elő, erre a sebességtartományra igaz.

Ami talán kizárva: gumik, mert azok cserélve lettek nem rég és a régi és új gumikkal is ugyan ez a helyzet.

Előre is köszönöm ha valaki megírja hasonló problémájának megoldását.

lbalog01 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 39229

köszi, ránézek

Előzmény: prohy (39226)
prohy Creative Commons License 2016.12.29 0 0 39228

Szia!

Ha minden igaz, egy Audi TTrs gyari koptatoja van beszabva... Eleg profi munka, csak nem tudok ra vigyazni, sajnos.. 😜

Előzmény: 3.d (39227)
3.d Creative Commons License 2016.12.29 0 0 39227

Szia?

 

Milyen spoiler van elöl?

 

Előzmény: prohy (39218)
prohy Creative Commons License 2016.12.29 0 0 39226

F

Jofogas.hu

Bp. V.ker 

Ccc - ezt ird be!

Előzmény: lbalog01 (39219)
Bxx7 Creative Commons License 2016.12.29 0 0 39225

Csak az a kérdés, valóban akku/elemhiba-e. 

 

Én is végigjártam ezt az utat, végül megoldottam, most már nyit-zár. :) 

 

Először én is akkuhibára gyanakodtam, aztán kiderült egy ismerősnél, hogy a kulcs kibocsátja a szükséges jelet, így máshol kellett keresnem a hibát. Természetesen a harmadik kábelcsatornában lévő 8 törött vezeték között volt a távirányítóért (egyik) felelős kék-fehér törött vezeték. Miután helyretettem a kábeleket, csak random működött a távirányítóról, kb. 1 méterről (sem legtöbbször). Rendben, nincs más hátra, mint előre, maradt hibalehetőségként az AD modul. Kapott egy kis tisztogatást, fogkefés etanolos tisztítást és láss csodát, már 15 méterről is működik! :) 

 

Az is kérdés, melyik kulcsod van... 

Előzmény: kisatila (39216)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!