Kutakodtam egy kicsit, de azt a konkrét hozzászólást nem találom.
Találtam 150 €-sat...
Na most itt legtöbbször az a baj, hogy elkoszolódik a szerkezet és elegendő egy alapos tisztítás, ill. a por kiszívása.
Nálam is az lesz a baj, hogy a GYÁRI navigációs lemez felirata/matricázása egyszerűen lefoszlott, egy része benn maradt a "Laufwerk"-ben, ami galibát tud okozni. Okozott is. Egy ideig jól működött, normál műsoros cd-t tettem be, majd benn maradt a műsoros cd-m, nem adja ki. Sebaj, kiszedem, szétszedem, kitisztítom, jó lesz az.
Ja, nem is volt pofám csak annyit adni, ugyanannyi volt a borravaló is :)
'lebontottam" az elejét és úgy próbálgattam, valóban nem indul el oldalról az a görgős mechanika ami kiemeli a lemezt és közben lenyomja a 2 szélen lévő fém pöcköt, amitől jelenleg még ki sem lehet kihúzni a lemezt bár csipesszel is meg tudom fogni. A CD olvasó mechanika bezzeg szépen dolgozik. Nem tom, ha ez mechanikai hiba azt előbb utóbb meg tudom csináltatni gombokért....
Szerintetek egy egyéb okból döglött CCC modulból át lehet tenni a DVD olvasó részt, vagy voltak szivesek azt is felprogramozni........legközelebb már az ablaktörlőlapátot is fel kell programozni ha cseréled?!!
Itt mifelénk az ilyen CCC modulos javításokat 100 E felett végzik.
Sajnos ez a CD lemez ki nem adása gyakori hiba, az enyém sem adja ki. A Laufwerket (az erre szolgáló mechanika) kell megnézni.
Fogj egy másik CD lemezt és félig dugd be a nyílásba (ne engedd el). Ha szerencséd van, akkor kiadja a benn maradt lemezt. Ettől eltekintve nem ártana ránézni a mechanikára.
nna, CCC hiba megoldva: egy helyi srác "átforrasztgatta" az ominózus 4 chippet és szépen működik a kijelző, kemény 5ezret kért érte......erre most meg nem adja ki a DVD a lemezt és fel sem ismeri mi van benne :(
A resetre sem adja ki, sem a '10 másodpercig nyomjuk az ejectet' vagy a "hagyjuk elaludni a kocsit aztán utána" verzióra sem. Megnéztem, ahogy áramot kap, megforgatja a lemezt pár másodpercig, aztán semmi. Talán valamelyik szalagkábelt nem rakta vissza a srác a nyákra....mind1 majd megnézem, de nincs humorom most megint szétkapni a műszerfalat meg a modul alját.
Mondjuk ez már elviselhető, zene megy a cd-ről meg az AUX-ról, a navit meg eddig is onlineba a telóról toltam /wazze, Gmaps/ a forgalom és a zsernyákok miatt...
Ha kikötöm az aksit, pár orára akkor utànna van valami tennivalóm, vagy csak visszakötöm. Mikor aksit cseréltem semmit nem csináltam és minden működött.
Sziasztok! E60 530i-be melyik aksit javasoljátok? Én a Varta Silver Dynamic AGM 12V 95Ah (850A indító áram) akkut néztem bele. Nem start/stoppos az autóm, de most is gyári BMW AGM 12V 90Ah aksi van benne, ami 6 évig bírta. Sokat megyek rövid távon, télen ülésfűtés, kormányfűtés, stb... ezért is gondolkodom inkább AGM aksiban, mert az tovább bírta. Gondolom a Vartát is lehet regisztrálni a BMW szoftverében a töltési áram változás végett.
Köszi. Egy márkatárssal nem tudtuk eldönteni, kié működik rendesen. Az enyém beindul N-ben, az övé nem. A második verzió, hogy az enyém a rossz, és a tiéd IS... :D :D :D
Kicsi a vilag! Akkor majd kifaggatom, ha Ra talalok! Koszi!
Az elozo kerdezonek, sipolo bugo hang, nekem az elozo automon volt ugyanez... Okozhatja valamelyik muanyag repedese, lampa, diszlec stb... Nekem pl a visszapillantombol hianyzott egy darabka, ugy sipolt, hogy majd meghulyultem 130-150 kozott.
2005/9 havi E60 530xd-m van és az utóbbi időben arra lettem figyelmes hogy pályán 130nál hallhatóan zúg (tompa fémes sípolás inkább) valami ami a vezető oldalról eléggé hallható, hátra fordulva olyan mintha hátulról érkezne...
100 -110 körül már hallható és erősödik, viszont 140-160 körül már nem annyira hallható, esetleg a nagy sebesség miatt gondolom.
130-nál ha sebességet tartom folyamatos, ha gyorsítok mintha megszűnne, tehát terhelésre, ha visszaengedem a gázt motorféknél pedig előjön ebben a sebességtartományban.
Tudom érdekes amit leírtam, legalábbis számomra, de hátha tapasztalt már valaki ilyet, nyilván nem csak pályán jön elő, erre a sebességtartományra igaz.
Ami talán kizárva: gumik, mert azok cserélve lettek nem rég és a régi és új gumikkal is ugyan ez a helyzet.
Előre is köszönöm ha valaki megírja hasonló problémájának megoldását.
Én is végigjártam ezt az utat, végül megoldottam, most már nyit-zár. :)
Először én is akkuhibára gyanakodtam, aztán kiderült egy ismerősnél, hogy a kulcs kibocsátja a szükséges jelet, így máshol kellett keresnem a hibát. Természetesen a harmadik kábelcsatornában lévő 8 törött vezeték között volt a távirányítóért (egyik) felelős kék-fehér törött vezeték. Miután helyretettem a kábeleket, csak random működött a távirányítóról, kb. 1 méterről (sem legtöbbször). Rendben, nincs más hátra, mint előre, maradt hibalehetőségként az AD modul. Kapott egy kis tisztogatást, fogkefés etanolos tisztítást és láss csodát, már 15 méterről is működik! :)