Ebay-hez sajna tök hülye vagyok, tuti elrontanék valamit a nyelvismeret hiánya miatt. Én is inkább csinálnék, de nem tudom honnan kezdjem, milyen L alakú toldó? Mert ugye a szivattyú miatt a belső átmérője sem mindegy úgy tudom.
nézd meg a keringetőt....h megy-e egyáltalán és ha megy eleget keringet-e.....ezután az ac-t kell megnézni,mert ha az keveset szállít mondjuk részleges dugulás miatt akkor is esik a fűtési teljesítmény.
Saját kocsimba, illetve asszonyéba, és természetesen saját felelősségre. kb 2 éve vettem ezt a kályhát és akkor is a ti segítségetekkel sikerült beüzemelnem, kipróbálnom.
Csak VW-s tapasztalatot tudok írni, a kazán viszont Eber D5W.
Elkezdett indulni, nagy füst, de nem gyulladt be. 3 hibát találtak: lángszita, keringető szivattyú nem megy (letiltja), ill az ü.a. pumpa nem szállít eleget. Cakk-pakk 90E volt, munkadíjjal.
Saab 9-3-ba gyárilag beépített Eberspacher ÁF nem igazán akar működni. Elindul, brümmög a kazán, sztem működik az égés is, csak épp max langyi meleget fúj be.
Sacc/kb mi lehet a hiba?
Ajánlottak egy komplett szétszedést és kikormolást, elég vastag pénzért.
Mennyiért lehetne ezt helyrerakni Bp/Pest megyében, barátibb áron?
2007-es gyártású a kazán, sajnos számokat nem tudok, mert ami volt rajta matrica,az mind lepergett.
Az autómban van egy D5WZ kályha, ami tíz esetből kétszer indult el rendesen. Arra gondoltam, hogy szétszedem, áttakarítom és újból összerakom. Meg van véve a gyári tömítésszett, az új GH-001 izzítógyertya, a szigetelés-sérült vezetékeket is kijavítottam már.
Viszont voltam olyan balf@sz, hogy a lángszita pozícióját nem fotóztam le. Vissza van hajtva az egyik vége, és nem vagyok biztos benne, hogy az ér-e bele az égőtérbe.
A hétvégén megadta magát a kályha. (Eberspächer D5WZ - VW Sharan 2003)
Egyáltalán nem indul, a ventilátor se pördül fel az indítás elején.
A hibatárolóban magára a motorra volt hibabejegyzés. Külön lepróbáltam a motort, de az tökéletesen működik, szóval marad az elektronika (bár diagon kommunikál).
Az üzemanyag adagóló is működik, pedig azt is a kályha elektronikája vezérli.
Van esetleg valakinek eladó, működőképes elektronikája?
ne erőlködj....nem fogsz spórolni semmit sem a végén...max javítgatod jó sok órán át meg hideg marad az autó....ez lesz a mérleg egyik serpenyőjében......a másikban meg veszel egy jó működőt és használod a kályhát üzemszerűen.milyen autó?
kis goglizással meglenne a válasz a kérdésedre... :)
a webastonál csak a bw/dw50 párosnak volt beépített üzem,anyagtartálya és abban sem volt hagyományos ac.....a ttc ac-ja a tank környékén lesz.....bár én mindíg a kályha mellé rakom.
a többit meg telefonon.....viszont ha nem tudsz cseredarabot adni,vagy már összegányoltat adnál amit nem tudok sajnos elfogadni,akkor 20e ftal több az ár......
Norbi ott van,de nem tudom van-e webasto-s diagja......gyertya szokott bennük elhalálozni és viszi magával a kályha panelját is....előbbi cserélhető utóbbi javítható.....elég gazdaságosan.
Thermo top e állófűtés lekapcsolás után még keringet és szellőztet kB 2-3 percig, eközben beindithatom a kocsit már vagy várjam meg míg teljesen leáll?!
Illetve még mindig az a kérdésem hogy a piros hátterű 1530 óránál ha elfelejtem lekapcsolni akkor megy 1 óráig vagy lekapcsol egy bizonyos hőfoknál?
Tudtok esetleg valakit Szombathelyen aki vállalná, hogy életet leheljen egy Webasto Thermotop Z kiegészítő fűtésbe ( Mazda 6). Nem akar indulni az istennek sem.
Lenne kérdésem,tegnap este még ment a webasso Thermo top C kazánom,ma reggel be sem kapcsol,azt írják,hogy lehet izzitó gyertya,a biztosíték jó...köszönöm ha esetleg tudnátok tippet adni!
Érdekes jelenséget produkál az ML. Hidegen csak a szivattyú jár ( hallani), de nem gyújtja be a gázolajat. Meleg motornál minden működik. Holnap délelőtt
Biztos sokszor feljött már szóba az állófűtés,de néhány mondatban össze tudná valaki foglalni,hogy mennyibe kerülne utólag és hogy hol,milyet lenne érdemes beszerezni és mennyit fogyaszthatnak ezek az okosságok gázolajból?
Gondolom azzal mennek?Vagy az a jobb mint ami az aksiról üzemel bár fogalmam sincs.
Ha olcsóbb a távirányítós akkor inkább olyan mint a programozható.Légvonalban kb 15 méterre van az autó az tetőtéri ablakomból.
Részben motorvédelem ( bár 350 000 van a kocsiban)de inkább a jegesedés miatt kaptam kedvet hozzá,de ha megtudom az összeget lehet inkább korábban kelek 10 perccel és kaparom az ablakokat:-)1.3 cdti
Köszi a segítséget! Valóban az akku volt a probléma forrása. Ahhoz képest, hogy tavaly ősz óta ezzel szívok, az akksi még most is erőlködés nélkül indítja az autót :D. Ha az állófűtést bekapcsoltam 12,4 V-ról 11,4 V-ig zuhant kb 7-8 perc alatt, utána inkább ki is kapcsoltam, mielőtt megint leállt volna. Egy másik aksival hibamentesen lefut a 30 perces program. Mondjuk most meg már a fűtés bekapcsolása után climatronic kapcsol viszont a belső ventilátor egyáltalán nem, de azzal szerintem már megbirkózok :) Még 1x köszi ! :)
Kályha lassan beszerelve, viszont nem tudom pontosan,hogy oldjam meg az üzemanyagellátást a kályhánál!(Webasto thermo top c)
Ami eszembe jutott:Résolajcsőbe egy T ág,arról kapná a naftát,viszont álló autónál is tudna ezen keresztül a kályha üzemanyagot szívni?(pl:ha 1 napot áll és akkor csak bekapcsolom ),szűrő kell e neki?
Most néztem a gyári webasto beszerelési útmutatóba is 3 lehetőség van : Climatronic nélkül, Climatronic állófűtés programmal és Climatronic állófűtés program nélkül.
Az az érdekes hogy ez csak a thermo top e és z/c-nel van így a T-nél ugyan úgy golf 4 beszerelésibe csak az van hogy klímával vagy anélkül...
4kw-os a kályha thermo top e, a belső keringetés még nincs bekötve, a lényeg nekem hogy a motor meleg legyen, épp ezért kérdeztem hogy van e az a pont amikor lekapcsol magától, pl ha elfelejtem hogy be lett állítva és akkor 1 óráig megy.
Lehetséges hogy a Digitklimám nem is tudja vezérelni a fűtést, még nem teszteltem....
el lehet,de ahhoz h rendes álló legyen belőle azért több kell minthogy egy kanóc be legyen húzva.....mint alább írtam olvass vissza és akkor meglátod mik lehetnek a buktatók....olyan buktatók amik zsebbenyúlósak.
egy 5 kw-os kályha ha megy a belső venti soha nem fogja feltolni a vizedet 80 fokig.....a 70 is necces.....főleg minuszokban....65-70 az elvárható max.
a fűtési idő meg nagyban függ a fülke méretétől,mert ugye egy rendes kályha csak 40 fokos víznél kapcsolja a belső ventillátort....és -5 foknál a te motorodnál ez azért 10 perc legalább....hacsak nem a P jelzésű kályhád van,mert az kicsit gyorsabban melegszik.és egy sharan vagy transporter fülkénél semmire sem elég 15-20 perc fűtés...max a szélvédőre.nyílván egy golfnál elég.....
meg lehet csinálni t elággal is normálisan nem azt mondtam h nem lehet.és a kályha ac-ja elég jól szív.....ez sem kérdéses.
viszont ha minél jobban függetlenítem a beszerelést az autó gyári rendszerétől,lásd üzemanyag és elektromos hálózat,akkor annál valószínűbb h a jövőbeni autó üzemeltetését érintő problémáknak nem lesz köze az álltalam beszerelt kályhához.
ezért ha lehet a tankből viszem a naftát...mondjuk a B asci pont olyan amiből nem lehet....ismerem,mert öregopelezek. :) van mantám is. :)
és az elektromos áramot is egyből az akkuról szoktam leszedni,hogy véletlen sem legyen az h az autó kábelkötegére kell hagyatkoznom.
elég szar lenne ha mondjuk egy ügyféllel azon vitáznánk 2000 km távolságból h miért nem indul az autója.....
Miért nem elég? Fél óra alatt 0 fokról 70-80ra legalább fel kell melegitenie. Ha meg tovább megy akkor amúgy lekapcsol egy bizonyos hőfoknál vagy 1 óráig főz?
Én E34 dízelnél(saját) főszűrő előtt csapoltam egy T-elággal, semmi gondja nincs. Persze megfelelő méretű csöveket kell használni és rendesen megszorítani a bilincseket. Másiknál, B Ascona a visszafolyót csapoltam, ugye ott ülés mögött álló tank, alul van a csonk. Simán felszívja onnan is, tökéletesen megy. :)
Webasto xy van beszerelve az Opel Z19DTH motorkódú autómba. Ahol "megcsapolták" a gyári üzemanyag vezetékeket, ott egy kicsit csöpög a gázolaj.
Létezik, hogy esetleg ezért nem indul el a fűtésem, mert esetleg falsot szív vagy izzítógyertya problémám van? (Kattog, a gázolaj áramlik benne (levegővel keveredve), ventilátor működik, stb.)
Remélem, hogy sikerült értelmesen megfogalmaznom.
Tud esetleg segíteni ebben nekem valamelyikőtök, Budapest és környékén!
el foglak keseríteni......amit te szeretnél az vagy úgy lehet h szerzel egy pont olyan autóból egyet mint amibe beraknád és még ott van az is h nem biztos a te autót fogja tudni kezelni a fűtést.....ez sokszor szoftvercserét jelent....volt h az egész autón,de a klímán szinte biztosan.és ezután egy pug szervíz fogja tudni hozzátanítani a kályhát az autódhoz....menj be egy hivatalos pug szervízbe és kérdezd meg mennyi az annyi....le fogsz ülni.és ezt csak márkaszervíz tudja abszolválni,mert a pug szerveréről történik nemcsak a szoftver csere hanem a kályha hozzátanítása is....ez a lopott alkatrészek miatt van.
Most nincs benne de szeretnék csak gyárit szeretnék amit a bsi indít.Gyárilag bevan kábelezve az egész megvan a gázolaj szivattyú helye is a csatlakozóval.Szereztem is egy berlingó kályhát 2002-böl csatlakozók meg minden stimmelt.láttam a kályhát obd-én keresztül de gondoltam hogy ez analóg az autóm meg nem mivel ha levettem a gyujtást akkor akart indulni a kályha.Neked van ebbe való gyári kályhád?
Van egy Vw 1,9 TDI Touran 2005 évjárat Webasto kiegészitő fütéssel szerelve.6 éve van nálam, a tavalyi évet kivéve amikor néha vacakolt tökéletesen müködött.Most meg eggyáltalán nem akar indulni.VCDS programmal teszteltem a 01412,01409 hiba kódokat adja,hiába törötem ki csk nem indult. Lekaptam szétszedtem semmi baját nem találtam összeraktam és az eredmény ugyanaz. Amit észre vettem Vcds/ Basic Setting/011 csatornából indítva a tápszivattyu nem kattog,ha kimenet tesztből,vagy Vcds/Basic Settig/066 csatornából inditom csak a szivattyut akkor müködik,kattog,és levettem a csövet is csöpögött a gázolaj.Mikor szét volt szedve az izzógyertyán ha jól emlékszem 0,5-0,6 ohm ellenállást mértem,szervizdoksiba meg 0,2-0,3 értéket ad meg. Lehet hogy az izzó ellenállás érték eltérés miatt nem inditja el a tápszivattyut?Ha valakinek van valami ötlete hogy mit és hogyan nézzek meg rajta megköszönném ha megosztaná.
Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy webasto z/c d rásegítőfűtés. Amelyiknek az elektronikánál be van kötve a 2,3,6 láb. Olyan kérdésem lenne, hogy volna-e mód arra, hogy bekapcsoljam külső programórával. Természetesen rakok mellé keringetőszivattyút is.
Nem nyirjuk egymast....van aki ertetlen.....mint egy rossz gyerek.aztan megy anyucihoz sirni ha visszanyal a fagyi.
A te autod olyan tegi h nincs hozza leiras.....asszem a valto fole raktam a kalyhat.gazolaj meg a tankbol ha jot akarsz.vagy t elaggal a szuro elott az elorejovo....de ha szarul csinalod meg es fellevegosodik akkor verda megall.
Látom jól nyírjátok itt egymást, de én örülnék, ha kaphatnék tanácsot. :-(
Golf3 (1996) tdi-be webasto-t vagy eber-t ajánlotok és tudjátok-e, hogy hova lehet tenni benne a kályhát?
Felmerült még egy kérdésem. Az üzemanyagot ti honnan javasolnátok? a.) gázolajszűrő visszatérő ágából b.) gázolajszűrő nyomóágból - ami megy az adagolóra c.) vezessek a tankig egy új csövet és gyári búvár pipával csatlakozzak a tankba?
hát tudod veled ellentétben én pl. itthon is elég jól boldogulok....nem kellett külföldre mennem ahhoz h ne haljak éhen...ha már személyeskedünk....gondolom olyan a munkád kint amit az ottaniak nem csinálnak,mert a legalja.
a telefonszámomat meg egymásnak adják az emberek....ez a legjobb reklám.és képzeld.....elég sok svéd jön.....meg dán.....meg norvég....meg finn is....ja meg német,francia,belga.....ezekből alig van kinti magyar.
veled ellentétben én jól érzem magam a bőrömben és megtehetem h azt csinálom amit szeretek és megválogathatom a munkámat is anélkül h arra kellene gondolnom mikor halok éhen.rólad meg az jut eszembe,hogy ha neked szar az élet akkor másnak miért nem?
vagy egy mondás...ha nem ismernéd....addig nyújtózkodj amíg a takaród elér.....
Viszlátot kéne ide írnom....,de a levágott szöveg után nem tudom megtenni..:(
Eszembe jutott egy idézet...
Nem mindegy,hogy az okos hülyéskedik,vagy a hülye okoskodik!
Én NEM tekintelek annak,mert nem is ismerjük egymást,meg NEM is fogjuk megismerni..
De a "hős" dumával ne dobálozz,mert én is dolgoztam kint,és tudom,hogy mik a díjjak németben,osztrákban,svédben..
Aprópó....kende...(nem érdemel nagy betűt sem)
Csúnyán mondva össze is ragadhatsz vele,ö jobban ismeri az Általad emlegetett Rotschild nevet..:),úgy hogy biztosan többet is tudna Neked mesélni a spórolásról,ill. az emberiség kizsákmányolásáról..:(
Választ én sem várok,ne is pazarólj még egy betűt sem Magyarország irányába!
Off:Nagyot tévedsz!Nem ismered az itteni szerelőket,nem vagy tisztában az árakkal.Elmenekültél,a harc helyett a könnyebb utat választottad.Ott sem fogtok össze,egyszerűbb a másikban a hibát keresni.Választ nem kérek!
Azért ne felejtsd el, hogy te jöttél ide olyan igényekkel, hogy neked csak új kell, meg minél olcsóbban. Pistit itt ismerjük egy páran, tudjuk, hogy nem egy beképzelt ember és ha te máshoz viszed az autódat, akkor nem fog könyörögni, hogy ne oda vidd, hanem hozzá. Te dolgod mit csinálsz, mi csak leírtuk mi hogy működik. Tényleg telefonon 10 perc alatt le lehet beszélni mindent, nem kell napokat levelezgetni, felteheted a kérdéseidet és egyből kapod a választ. Aztán közben akár jegyzetelhetsz is, ha neked úgy jó. Akkor mi is a jobb verzió? Tudod vannak emberek, akik dolgoznak és nem érnek rá levelezgetni egész nap és nem is ülnek a gép előtt.
A gond szerintem nálad van. Te vágsz fel annyira, hogy angliában élsz és hogy milyen jól tetted, hogy elmentél innen. Lehet van benne valami.
egyre jobban egy konyv jut eszembe rolad. Kende Péter Mik vagytok ti, Istenek? Meg ha a tema nem is ugyan az, a mentalitas nagyon hasonlo. kivancsi lennek, a sok kulfoldi kozul, mennyi a kulfoldre szakadt magyar, mint en en is. mert valahogy elkepzelhetetlen szamomra, hogy egy skandinav rad talalt es utazik par ezer kilometert, mert annyira jo vagy :D es csak teged akar. Tudod mi magyarok nem feltetlenul anyagi okokbol megyunk haza valamit szereltetni, hanem mert latjuk, hogy itt milyen siralmas szintu munkat vegeznek sokszor meg egy markaszervizben is. Igen ebbe bele kell kalkulalni az utikoltseget is, mert en spec csak emiatt mentem volna Magyarorszagra, semmim es senkim nincsen mar ott.
"azt az egyet nem szeretem amikor vki egy ilyen luxus dolognak a megközelítését anyagi oldalról teszi" Sajnos nem Rotschild unoka vagyok, ugy latszik veled es meglevo ugyfelkoroddel ellentetben, nekem meg kell tervezni anyagilag minden honapomat, nem ugy vagyok vele, hogy kotegben allnak itthon a £ bankjegyek es csak mero uri passziobol beszereltetek egy Webastot, mert az most sikk :)
Sokadszorra kellett raebrednem, hogy nem veletlenul jottem el abbol az orszagbol mar 10 eve :( es mint mar oly sokszor, most is egy Lengyel oldja meg a problemamat egy bekepzelt Magyar helyett!
eléggé ügyfélközpontú vagyok ne aggódj......április közepéig tele a naptáram és nem magyar kuncsaftokkal.és elárulom,hogy menettrend szerint január végén már lesznek szeptemberi ügyfeleim.....mindez azért valószínüleg,mert bunkó vagyok.utálok email-ben levelezni főleg ilyesmikről.van épp elég céges levél amit kezelnem kell napközben és amit telefonon elmondok 10 percben azt lelevelezzük 10-20 levélben,mert mindíg lesz még kérdésed.ami nem baj csak nekem arra sem időm sem energiám.és a leírt szó megmarad....ha arra gondolsz h nem állom a szavamat...vidéki gyerek vagyok....nem pesti...egyrészt....másrészt a becsületemből éltem mindig!
kicsit rosszul nyitottad ki azt a bizonyos ajtót....inkább te gondolkozz el ezen......ha csak itt vetted volna a fáradtságot és visszaolvasol akkor bőven lett volna konklúzió.....és megspórolsz pár sztem felesleges kérdést.
azt az egyet nem szeretem amikor vki egy ilyen luxus dolognak a megközelítését anyagi oldalról teszi.....és azt nem azért mondom,mert lehúzós lennék.ide sem azért járok h kuncsaftokat szerezzek hanem h segítsek annak akinek lehet.....és ezért sem szoktam pénzt kérni.nyílván van olyan helyzet amikor nem érdemes/lehet segíteni,mert csont hozzánemértő az ember és félő h bajt csinálna.
a másik meg h aki ismer az tudja h eléggé problémamegoldó vagyok...nem véletlen h nálam kötnek ki azok az autók amiket senki nem vállal....és bár megtehetném,de ezeket is pont ugyanannyiért szerelem mint a sorozatban fosott B6-os passatokat.....
szóval mielőtt kritizálsz nézz magadba és utána ítélkezz!
Mar kezdtem gondolkodni, hogy veled csinaltatom, de ugy latom ez nem jon ossze sajnos. Lehet, hogy istenkiraly vagy webastoban, de nem mondhatni, hogy megrendelo kozpontu lenne a hozzaallasod :D En szeretem, ha a dolgok le vannak irva, az nem szall el, mint a szo ;)
Sziasztok! Végre úgy látszik rászánom magam és lesz egy olyan autóm amibe teszek állófűtést.
Golf 3 Tdi-be tudjátok, hogy hol lenne a (gyári) helye? Eberspecher vagy webasto amit javasolnátok? Előbbire olvastam, hogy jobbak róla a véleményeitek.
Ezert tertem be ebbe a forumvba, hogy titeket kerdezzelek ;)
- A berakott link tulaja 2008 ota tagja az eBaynek, kozel 1000 eladassal es 100%-os feedbackel.
- Angliaban elek es itt sok ilyen dolgot meglehet azert venni olcsobban mint otthon.
- Nem is ertem, miert jobb a felujitott, mint egy vadonatuj :)
- Kerdeztem, hogy mikre lenne szukseg meg ehhez, tudom hianyos!
- Tehat akkor vitt anyagbol, kozuletek senki nem vallal beszerelest :D mert meg arat sem emliette senki! Megkene elegednem egy felujitottal, ha nem a Webastonal szeretnem beszereltetni :)
ma fejeztünk be egy v70-est....igazi szopóroller volt mint minden volvo....de meg lett csinálva.
ezúton is hálás köszönet érte, örülök, hogy sikerült rá időt szakítanotok!
annak meg különösen, hogy a másik autóm webastojával való sz0pások után végre találtam valakit, aki tudja, hogy mi és miért történik a dobozban és nem arra vár, hogy a diag program kiírja 3 centis betűkkel piros popup ablakban, hogy mi a hiba.
Hát akkor kérlek bemésza webastohoz és adnak uj kályhát meg akár be is épitik. Hiszen ha képes vagy háromszoros árat adni az ujért akkor mit spórolsz a beépitésen?
a beepites ara ami kimondottan erdekelne. hasznaltat biztos nem fogok venni, mindegy ki es hogyan vizsgalta ;) jozan paraszti esszel egy uj tovabb fogja birni!
Én ezt nem erőltetném. Olcsó húsnak mint tudjuk... A kérdés, hogy olcsót akarsz, vagy jót? Mert a kettő együtt nem nyerő. Inkább Pistitől egy jó és tesztelt TTC kályha. Abban nem fogsz csalódni. Persze azt még be is kell építeni.
Egy 2013as 2.0Les CDTI combi insigniam van. Ebbe az autoba szeretnek elofutest ami nem elektromos. Webastora gondoltam eloszor. Mennyi lenne szerintetek ebbe a beszereles es hol lehetne ezt olcson meguszni? Nezegettem eBayen is, maga a futo egyseg mar van eleg olcson, nem tudom ezt bele lehetne e szerelni egyeltalan es mik kellenenek meg hozza? Hozzaszolasok alapjan van itt par szakerto, remelem tudnak segiteni :)
Igen, közben találtam nèmetnyelvű beèpítèsi leírást is.:)
Egy kèrdès felmerült bennem: a kiegfűtès ugye járó motornál ès 50 fokos vízhőfok alatt üzemel. Ez megmaradna állòra alakítás után is?Tudnál mondani egy nagyságrendi árat az átakításra?
Eberspächer állófűtés van az autómban, amit két nappal ezelőtt vásároltam a nagy Németországban magánembertől. Ő rögtön meg is mutatta hogyan lehet bekapcsolni, gyönyörűen el is indult, a kis piros LED világított az utastérben ahogy kell. Tegnap el szerettem volna indítani, és gyanítom hogy valamit rosszul csináltam, ugyanis nem indul el a fűtés. Easy startR+ távirányító van hozzá egyébként. Felhívtam a németországi hotline-t, ahol készségesen segítettek nekem, a hölgy a tünetek alapján rögtön fel is állította a diagnózist, amire én a tünetek alapján már tippeltem: újra kell hangolni a távvezérlő egységet. Ezt a hölgy által elmondottak alapján el is végeztem de semmi változás. Próbálkoztam azzal is hogy egy adott időre programozom a távvezérlőt, de mire legközelebb bekapcsoltam már a programot sem jelezte ki, magyarán elfelejtette. Egyenlőre tanácstalan vagyok. Van tippetek esetleg? Előre is köszönöm.
latod Norbi ezert nem vettem meg:) de lassan beleunok a z eberbe:) most meg felélesztem(a franc a 80ba kerulo vezerlojebe) es utana beletojok:),mondtam a sracnak,ha megy 1 oran at akkor erdekel,mert kieg kalyha nekem is van es egy szemet eleg a laksaba:)) apropo ha valakinek kellene van egy komplett defa szettem ami most a gazdasagi csod miatt elado lesz,motorolajfutobetet kabelek csatlakozok utasterfutes programozoora:)
sztori.....volt nálam egy ttc kályha 2-3 hónapja....diagra hozták....gyertya csere alapból....meg a keringető is szar.erre a tulaj azt mondta h nem kell megjavítani.....elment.rá nem sokkal megint megjelent ugyanaz a kályha csak más tulajjal....neten vette h jó,de nem tudták elindítani.diag megint és ugyanaz.....ez sem akarta megcsinálni.na tegnap megint előkerült ugyanez a kályha 3. emberrel.....
csak tudnám,hogy miért van ennyi veréb.......mondjuk amíg szar van.... :)
udv urak van egy d5z-f em ami agyhalott es lenne helyette egy masik d5zf amire a srac azt miondja nem kieg mint az enyem hanem allo,,szerintetek az aufuhrung szam ezt elarulja? 25227805 ? be lehet kotni mondjuk egy kapcsolora hogy futrson es keringessen?:)
akkor van két választásod....vagy így marad vagy megcsinálod...utóbbi mindenképpen pénzbe kerül.viszont ha elkezded tákolni azt a vacakot annyi lóvét el fog vinni h sokkot fogsz kapni.
tankold meg,legalább félig.....és utána próbáld indítani...ha a kályha csinál vmit indításkor,de meleget nem ad akkor ezt többször ismételd meg h le tudja légteleníteni magát üzemanyag vonalon.ha ez sem segít akkor volvó szervíz....ami viszont jó szar,de legalább jó drága is. :)
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérné. Van egy volvo s60 2005 év d5 motorral. Menet közben az állófűtés hirtelen felbúgott,az autó ujraindítása után nem lehet az állófűtést elindítani. Az autóban kevés volt az üzemanyag ez lehet e a kiváltó ok.?Köszönöm!
Biztos véletlen az árkülönbség, ahogy az is, hogy elég kevés 10enéves eber működik jól. De nézz meg 1 scaniát amikor kb először elindítja a sofőr az állófűtést...
90 fokot könnyebb elérni... állítsd az élére a kályhát :)
Az a legfőbb baj, hogy azt hiszed Te meg tudod csinálni mikor azok akik nap, mint nap csinálják már többször leírták, hogy lutri a fordnál a digitklíma vezérlés!
Amúgy a kérdésedre nincs jó válasz, mert ugye az egész függ attól mi mennyire hideg a rendszerben és az sem elhanyagolható, hogy 1 vagy 10L vizet melegítesz.
És lesz még 1 apró dolog: BMW konzol nehezen passzol Mondeoba.
komolyra fordítva......nem kell légteleníteni...felszívja magának,de vagy felketyegteted árammal vagy ha a kályhával akkor azért kell párszor indítani...
na jo ez igy eleg tag fogalom,a z auto vezerloje sztem elso korben nem preferalna egy webasto kalyhat az eber helyett,de mindenkeppen szeretnem hallani mibe kerulne felhivhatlak?:) mert most vezerlo,es szivattyu bele,utanba lankosar vagy a fene tudja mi baja lesz es mar a tokom kivan vele:)
kicseréled egyszerűen....nyílván tudni kell mit csinálsz.pénz annyi amennyibe kerül....lehetőseid határozzák meg.
és nem vagyok guru csak nem szeretek sok mindennel foglalkozni viszont amit csinálok szeretem a lehető legjobban csinálni.és mondjuk a ttc kályháról kezdek sok mindent tudni már :)
ok Gibbon bácsi mond el kerlek mi a menete?:)ido es penzben hogy mukodik?koszonom szepen,tisztelettel:)es utana jarhatok hozzad,hisz te webasto guru vagy:)
udv urak meghalt a vezerlo ad5zf eberen eladokalyha valakinek esetleg vagy vezerlo?? mert nem latom ertelmet az uj vezerlonek hiszen utana annyi baja lehet meg, :( vagy otlet javaslat?
Ez a diag hogyan működik amugy ? Milyen progi és milyen csatlakozó kell hozzá ? Van Delphi komplett diagom de ugye az csak a kocsihoz van, vagy be kell kötni egy szálat a kályhábol az OBD-be ? Csak mert ugy irtad mintha minden ember diaggal menne állófűtésér :) itt ausztriában meg nem ismerek hozzá értőt...
Esetleg meg tudod mondani hogy golf 4 1.9TDI-be honnan a legegyszerűbb a gázolajat a kályhához vezetni ? Megcsapoltam az adagoló előtti bemenő csövet de nem igazán jött össze, nem jön abból semmi (webasto gyári bekötésből kb így szedtem ki)
ennél az óránál fix az fűtési idő.....sajnos.a legbutább óra.
a kályha meg érzékeny az izzítógyertyájára.....én a helyedben lediagoltattam volna,mert ha nem sok van hátra a gyrtyának akkor egyrészt meg fogja enni a kályha vezérlőjét másrészt meg szedheted ki javítani. :)
Nemrég vettem egy webasto thermo top e -t , beépítés alatt van , már csak a gázolaj bekötés van hátra . 1530 -as (piros megvilágítás) időzítő van hozzá , lehet ezen valahogy állítani hogy mennyi ideig menjen ? Eddig annyit találtam hogy a piros hátterű 1oras a zöld fél . . . De ez a max amit tud vagy ez ennyit megy míg én le nem kapcsolom ?
Illetve szokott lenni ennél a típusnál valami általános hiba ? (pl keringető, izzito... )
vagy az izzítógyertya ment szarni,mivel itt az a lángőr is....és ha nem jó akkor nem érzi a lángot a vezérlő...ergo vészleállással leáall.de ez a magában nem megy,de járó motornál meg tökéletesen ez feszhiba vagy keingető....utóbbit kilőtted.
Dp 30. A csatlakozón 7.7 ohmot mértem. A probléma ami miatt érdekelne, hogy járó motornál hibamentesen üzemel a kályha, viszont ha áll a motor és úgy indítom, akkor egy kis idő múlva (kb 2-3 perc,) nagy füsttel leáll. Először vízpumpára gyanakodtam, de az teszi a dolgát rendesen, ezt onnan gondolom, hogy az autó vízkörét egy vödör vízzel+locsolócsővel helyettesítettem, és járó motornál ismét szépen szuperált, viszont ha álló motornál próbáltam akkor ismét fehér füstös vészleállás. A kályha egyébként egy régi 1999 thermo top zc, amit tavaly átnéztél, és padon hibátlanul működött .
Van nekem egy E36-os 320i BMW-m és ugyanilyen órával rendelkező Webasto thermo top T állófűtés van benne, viszont nekem ez egyelőre nagyon kínai (nem volt még állófűtéses autóm).
Annyit sikerült eddig a netes videókból kitaláljak, hogyha a gyufa gombot megnyomom, rögtön be kellene kapcsoljon.
Na nekem nem történik semmi.
Tud valaki segíteni, hogy hogyan lehetne kipróbálni? Van 3 késes biztosíték az oldalán, mind jó, csatlakozások is jók.
Ismitől azt hallottam, hogy 8 fok külső hőmérséklete alatt nem kapcsol be. Viszont tegnap reggel 4 fok volt és akkor is hiába próbálkoztam.
A sok nyomkodás közben sikerült a 3 programhelyből 2-be időpontot beállítsak, ezeket hogyan lehet törölni?
Hogyan lehet élesíteni, ha mondjuk az 1-es programhelyre beállítottam egy időpontot?
Problémám akadt az állófűtéssel. Idén nyár elején építetted be .Audi a4 kombi .
Ez egy felújított kályha . Eddig tökéletesen működött , ma reggel azonban nem fűt. Nem is hallani a pumpa kattogását, csak szellőztetésszerű dolgot csinál folyamatosan .
Bekapcsolom , 2 perc után leáll , majd újra . De nem fűt.
Keresek Webasto Thermo Top Z/C-hez vezérlő panel tetejére, hibátlan burkolatot, mert az enyém sajnos megrongálódott, a legutóbbi szétszedésnél. :( greczil92@gmail.com
Nagyon hálás lennék, ha sikerülne találnom.
Másik kérdésem, hogy Eberspacher EasyFan-al volt-e már valakinek dolga? BMW F20 ventilátorát és zsaluit szeretném vezérelni, egy Webasto kályhával.
barkóbázhatunk,de én minden télen 25-30 mondeót csinálok.......és hidd el még nem volt olyan h egymás után két egyforma jött volna.sőt amikor egy napra két mondeot raktam be akkor is szopóroller volt a vége.
Találtam egy leírást a Mondeo Mk3-ról, bár csak részlet meg eberspacher, abban nem használnak, csak diódákat. Elektronikai műszerész vagyok, úgyhogy annyira nem kínai, de elsőre igen :)
Mk4-es mondeonál viszont már használják az IPCU-t.
Holnap lesz a próbám napja a kályhával, de indítástól mennyi idő alatt éri el a 80 fokot egy Webasto TT C?
van amelyikhez nem kell és van amelyikhez kell.....a ford érdekes állatfajta....mint a volvó...ott sem lehet hinni a webastós beszerelési doksinak....iránymutatásnak jó,de sok fantázia kell ahhoz h sikerüljön is a beszerelés.
két ok miatt sem publikus.....egyrészt a beszerlő...pl én is nem keveset fizetünk a webasto-nak ezekért az infókért.a másik pedig h elég könnyű kinyirni az egész can bus hálózatot az autóban...egésszen annyira h se kép se hang nem lesz az egész autóban.azért ez akkor nem vicces ha mondjuk pár 10e ft-ot spóroltál volna... :)
ha jól van beépítve akkor nem gond a távolság......és a jól-ba mindent beleértek....nem ragoznám.
a digit megébresztése meg fordoknál kiváltképpen macerás....minden autó meglepetés....szó szerint.még ha ugyanolyan típus és azonos az évjárat is...pont mint a volvók. :)
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy van egy ismerősöm akinek a Ford Mondeo Mk3-ban a bal első kerék elött a lökhárítónál van a webasto állófűtése. Nem rossz az autónak ha ennyire meg van hosszabbítva a hűtőcsőrendszere? Illetve a digitklímát be lehet vele kapcsoltatni hogy az utasteret is befűtse? Mert ő aztmondja hogy nem kapcsol be neki semmi.
Én is a 206-os Mondeomba szeretném rakni majd, tud valaki ezekben segíteni nekem ,vagy nem publikus információk ezek?
Helyileg hova szerelik és hogyan indítják a ventillátort + nyitják a zsalukat?
Tavaly tavasszal szereltél be állófűtést a kocsimba. Ma, miután elindítottam a fűtést, üzemanyagot találtam a kocsi alatt. Egy jó ideje sajnos nem indítottam be - ez az én hibám. Lehet ez ettől és próbáljam újra, vagy inkább ránéznél valamikor? Előre is köszönöm a válaszod.
Tudom pont elindult a szezon, de szeretnék állófűtést az autómba. Újat. Úgyhogy terveznem kell egy költségvetést erre a célra.
Gibbonpitti téged kérdeznélek, mivel állófűtésekkel kapcsolatban elég sok tapasztalatod van. A járgány jelenleg forgalomba helyezés alatt áll és szeretném kímélni a jövőbeni használat során.
Az alany egy 2005-ös koda Superb 1.9 PDTDI, Climatronic-os a fűtés és klímaszabályozója, tehát nem manuális, körülbelül mennyibe kerülne egy komplett zsír új készlet, beszerelve, beüzemelve?
A további kérdésem az lenne,hogy az okos-telefonos kiegészítő applikáció hasznos-e, érdemes-e beruházni az ezt működtető egységre, vagy sem?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségedet, és a türelmedet. Ha van időd és energiád akkor légyszíves a vikesz69@gmail.com címre írj. Ha nincs akkor majd 2-3 naponta visszatérek ide is, mert nem töltöm a fél életem gép előtt, viszont a gmail-on azonnal látom.
Miért gondolod hogy tönkrevágom az összeset? Tegnap 1x megpróbáltam diaggal, nem találta meg. 2db-ot hoztam el, az első nap amit hoztam abban ki volt törve egy láb a csatlakozóban.
Ennyi.
Amit kiválasztottam azon nincs BMW felirat, csak Simán Webast Thermo Top C.
Most 1db-ot összekábeleztem kinti indításhoz, így kiderül hogy jó-e. Ha jó, akkor úgysem kell diagolnom.
sziasztok!segitséget szeretnék kérni mert van egy passatom amiben van egy webastó thermo top c állófütés.kb 1 hete még ment,azóta semmire nem reagál.mi lehet a baja?
nem tudom milyen diag szoftverrel próbálod,de én 1x próbáltam kínait és elég gyenge volt.....a gyárival mindent lehet csinálni míg a kínai szinte semmire sem való.....szó szerint.és arról nem beszélek h van pár olyan vezérlőm amit a china clon-al nulláztak le diagolás közben....
kipufogót és flex csövet is árulsz? (gondolom..) milyen árban vannak ezek? Igazándiból eberhez kellene, de úgy láttam ugyanaz az átmérő a webastonak és az ebernek..
Annyit elfelejtettem írni, hogy tudok válogatni több darab közül, de kívülről vagy a matricáról hogyan derül ki hogy analóg-e a vezérlője, vagy csak a kocsiban működik amiből kijött?
Szereztem egy Webasto thermo top z/c kályhát. Bmwből bontottam, van is rajta Bmw felirat egy matricán.
Csak kettő csatlakozó van rajta, amiből egyiken a pozitív negatív 12V van, meg van egy másik de annak a csatlakozója egy másikról van 4db 10cmes vezetékkel.
bmw,merci sokszor rak bele,de nem feltétlen szériában.pug 807 és tesóiban van pl mindben.minél kisebb a kategória annál kevésbé van benne.....ez is elég komoly költség gyártáskor.
Most olvastam az egyik népítéletben, h a Mazda 6 dízel variánsában is van kieg kályha.. Mennyire általános ez a modern dízeleknél? Aszittem, h a Sharanunkban a nagy bódé miatt tettek, h be tudja fűteni az utasteret.
azért kérdezem mert a 23-as nak korlátozottak a lehetősségei 55A -es a generátor, nem állandó fűtésnek kéne csak indulás után felgyorsítani a melegedést.
Szia! 2003 2000diesel 90 le toyota corolla gyári kiegészitő fűtés röl tudsz valamit mondani? meg lehet csinálni tisztán állóra? Kell e valamilyen karbantartást végezni rajta? Szépen müködik! Mikor begyujt olyan hangja van mint a rakétának persze halkabban! Ez természetes? Picit sipol is! Köszi a választ
No most rákerestem neten cikkszám alapján, s télleg igazad van, köszi.. Mostmár akkor csak azt kell kiderítenem, h mi lehet ezzel a probléma, vagy van e egyáltalán..
Szervizben voltam a kályhával, s miután ki lett cserélve a lángszita, meg a keringető szivattyúban a szénkefe, már ment a kályha, de részterhelésen rendszeresen leállt. Az volt a verdikt, h lehet h nem belevaló a pumpa, s lett egy hozva a bontóból. Diagnosztizálás szerint most úgy működik, ahogy kell.. Olyan hideg még nincs, h élesben teszteljem..
Sziasztok! Van egy eladó üzemanyag szivattyúm kiegészítő fűtéshez, VW Sharan/Seat Alhamba/Ford Galaxy első szériájához való (nekem második szériás van, abba volt - helytelenül beszerelve). Itt a linkje.
Van egy T-90-es webasto távirányítóm, árulom, jelentkezett is egy érdeklődő, neki is ilyen távirányítója volt, csak már nem működik, ha megegyezik a típus az enyémmel is fog működni az övé? Hozzá kell, vagy lehet tanítani, vagy működhet egyből?
Nincs koze a termosztatnak a dologhoz.amure azt hiszed h rendben elindul az valojaban egy ondiagnosztikai idoszak....minden kalyha igy kezd.a tied vmi hibat eszlel es ezmiatt leall meg az elejen.webasto diaggal diagoljatok le es utana okosabb leszel....en izzitogyertyara gondolok elsore es ha nincs szerencsed a kalyha vezerloje is megmakkant mar.....
A segítségeteket szeretném kérni! Pár napja megadta magát az állófűtésem. Egy 2002-es MB 270 CDI gyári kazánjáról van szó. A hibajelenség: Direkt indításnál beindul el kezd szépen dolgozni, majd leáll kb 20 ms után. Ha programóráról indítom, hasonló jelenséget produkál. Nem tudom befolyásolja-e a dolgot, de mikor megadta magát, a termosztát is feladta a szolgálatot (vagy már előtte nem tudom) ami azóta cserélve lett, de még mindig nem jó az állófűtés. Illetve ha bincs víz az ablakmosó tartályban (serényen irogatja az autó minden indításkor) az gátolhatja az állófűtés működését (fűtött a tartály). Előre is köszönöm a válaszokat!
ha kiszerelve megkapom a kályhát akkor is 2-3 napra vállalom ilyenkor.....amikor van kis időm megcsinálom.arra h kiszereljem nem nagyon van szezonban kapacításom.....mire kiszerelem,megjavítom meg visszarakom bő félig berakok egy új kályhát egy autóba.....
kályha,üzemanyag szivattyú és cső,vízoldali megoldások....sorolhatnám.mindenki azt hiszi h pikk pakk bepottyantanak egy kályhát aztán meg amikor nem teljesen úgy mükszik ahogy elvárják akkor néznek csak....annyi buktatója van a beszerelésnek is h ide hosszú lenne leirnom....
Akkor muszaly leszel keresni vkit aki rendesen megcsinalja es nem huz le.....de azt ezert kalkulad be h ez mindenkeppen penzbe fog kerulni sajnos.....foleg ha a konfigod nem jo.....erre is van pelda...
Az alábbi kapcsoló óráról kérnék segítséget. Érdekelne a bekötése, melyik lábra mi kerül, valamint ezzel az órával meg lehet-e oldani állófűtést egy Eber D5WZ kályhával. Köszönöm.
Köszönöm a válaszodat! Az akkumulátor teljesen új, de megpróbálom a csatlakozásokat megtisztítani, hátha oxidálódtak.... Elég régen volt használva a kályha....
a másodikat jól látod.....megesz a penész ezzel a telefonnal,pedig nem kicsi szarom van.aki meg akarja érteni az meg is fogja.....a többi meg irreleváns tömeg.
sztem alacsony fesz lesz a gond,de blútúszon nem lehet kályhád diagolni és javítani sajnos.....a reggeli indítást próbáld meg úgy,hogy még egy jó!!! akkut rákötsz az autóra.....
2. Azért "furcsa" az írása gibbonpittinek, mert nyilván nem asztali gép félméteres billentyűzetével ír, hanem a mobiltelefon kicsike képernyőjének légysegg nagyságú virtuális billentyűzetével.
Egy kis segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Van egy Webasto Thermo Top "T" állófűtésem, amely egy Audi A4 B5 1.9 TDI-be van beszerelve. A kályha hideg motornál beindul, de kb. egy perc után el kezd kattogni, és leáll. A kocsiban ilyenkor a digitális hőmérséklet jelző nem világít, a ventilátor nem fúj levegőt. Azonban, amikor az autót beindítom, és néhány percet járatom, tehát kicsit melegszik, majd leállítom, azután kapcsolásra a kályha beindul, a kijelzőn világít a beállított hőfok, valamint a ventilátor jelzése. A ventilátor fújja a meleg levegőt, tehát a kályha fűt. A belső egységen beállított ideig üzemel és fűt rendesen. Tehát, ha a motor valamennyit melegedett, a kályha tökéletesen működik. Ennek mi lehet az oka? Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm!
nem kell az ilyenen befeszülni.......él a maga kis zacskós világában és onnan néha megpróbál kitekingetni és akkor mindig kap egy hasonló pofont gondolom az élettől.a személyeskedés az megy neki,de az h rendesen megfogalmazzon egy kérdést és megértse a válaszokat,na az már nem annyira.
azért nem lehet mondani h itt nem segítenénk annak aki idejön és kérdez,csak az nem mindegy hogyan nyitja ki az illető azt a bizonyos ajtót elsőre......
attól h vki vidéki még nem kell lenézni....én is az vagyok.....a pesti sem több nálunk...sőt...van egy mondás ami eléggé igaz.....amíg a vidéki nem szarik a pesti addig nem eszik........ :)
Azt nem, de a távot a vevőhöz kell, gondolom még akkor is, ha esetleg áramtalanítva volt a kályha. Meg ahogy olvastam a távban történt elemcsere után is.
az a vezeték az anetennája......a vevő ugyebár a kályha fedlapjában van.......és a vevőn van az 5 centis kanóc aminek a végén a stekker amit meg a kályha vezérlőjének a fogadójába dugsz bele....
Kályha biztosítékát kihúzod. Vársz legalább 15 másodpercet. Ezután visszateszed, 5 másodpercen belül megnyomod a távon a start gombot. Vársz 10 másodpercet, majd a stop gombot megnyomod a távon. Ezután elvileg rá van tanítva.
A régi webasto és eber cimkék sok mindenben hasonlítanak egymásra. ugyanaz a karakterkészlet, hasonló táblázat. volt régebben valami összefonódás vagy ugyanonnan vették a kis táblákat?
Nem kell tanitani.a vezerlon ha van,mert nem minden van,egy 4 labas stekkeraljzat akkor abba kell bedugni es az e aljzat fellett atvezeto lemezt elvagni.a tav vevojen van egy ot centis negy eres kanoc a vegen a stekkerrel.na azt bele a panel fogadijaba....de minek veszodsz egy ilyennel?
Nem lehet egyszerre harom idopontot aktivalni....a programsorba beirhato 3 tetszoleges idopont a kovetkezo hetre,de ebbol egyszerre egy jelolheto ki mint aktualis idopont....a masik ketto parkol mig azokbol egyet ki nem jelolsz.de ha masikat jelolsz meg akkor az elozot ha meg nem ert oda idoben h futson akkor torli mint aktualis futesi idopont.
Mint irtam volt nemi bizodalmam h csak tudsz olvasni....a jelek szerint nem.
Meg fogsz ezek utan lepodni,de nem en kultem a magyar nyelvut hanem a sanyi.....szoval ha a nick nevek sem mennek akkor ertheto a tobbi.....
Iskola.....mai napig tanulok es veled ellentetben tudom ertelmezni a myagyar szot.de tovabb megyek,mivel szerinted tanultabb vagy akkor egy nyomorek googlet miert nem tudsz hasznalni???
De a te elmefuttatasodat kovetve akkor megallapitanam,hogy nagysagrendekkel inteligensebb kell h legyek,mert en tudom hasznalni a vilaghalot,megy a magyar szoveg ertelmezese sot en abbol tok jol meg tudok elni es meg 3 ember amit csinalok.
Ennyit az altalad felvetett szemelyeskedesrol.
Az adott orarol.......hetfotol vasarnapig osszesen 3 idopontot tudsz megadni,de futeste csak egyet tudsz egyszetre kijelolni.olyat azzal nem tudsz h magatol minden reggel futson.ehhez minden este ki kell h jelold a masnapi indulast....
Ha te a magyar nyelvu leirast sem erted meg akkor elgondolkoztato hol is van a hiba.....mivel ide tudsz irogatni feltetelezem jartal iskolaba ergo a szovegertessel sem kellene gondban lenni....
Állítólag ez a típus, egy hétre is el fogad, napi 3 programot, de én nem tudtam eddig rá jönni, hogyan. Valahogy mindíg az jön le nekem, hogy csak heti 3 napot lehet programozni?!?
Egyébként még a programkapcsoló sem stimmel igazából, mert a "P" helyett nálam felfelé nyilak vannak, de gondolom ez nem lényeges!?
Szeretnélek benneteket kérni, hogy ha valaki vágja ennek a kályhának a programozását, segítsen nekem ebben!
a leírtak rád is érvényesek.....ne a olcsót keressétek.....ez nem jelenti azt h a drága megoldás a jó,de eddig ennél a típusnál mindig kiderült utólag h az olcsó kivitelezés a végén nagyon drága lett.....
bízd olyanra aki már csinált ilyet és van referenciája róla......elég nagy anyagi kárt lehet megelőzni ha gondosan van kivitelezve a projekt.....és ez nem vicc.onnan indulva h diagolni kell a kályhát h milyen állapotban van a gyertyája és a vezérlőpanelja...a szarakodó gyertya elkezdi megenni a panelt és ha sokáig így van használva a vége az h gyertya,lángcső és panel csere.....utóbbi elég drága buli míg az első kettőt aránylag olcsón lehet orvosolni és ha ezt időben teszed akkor elkerülheted az utóbbi cseréjét. :)
2010-es 2.2 P807-esben Thermo TOP C kályha van. Ezt szeretném egyszereű előzetes hűtővíz melegítésre használni, nem kell ventilátort és egyebet működtetnie, csak egy távirányítóval, bagy inkább GSM modullal ki-be kapcsolni motorindítás nélkül.
2004-es ugyancsak thermo top C kályhánál az 1-esra adtunk állandó +12voltot (távirányító, relé, ki-be kapcsolható), és vígan működött, keringett a szivattyú is. (4 évig minden gond nélkül)
A fenti 2010-es autóval ugyanezt megcsinálhatom, vagy más módszer kell? Nem szeretnék semmit kinyírni benne.
Ha más módszer kell, akkor Kecskemét-Cegléd környékén volna valaki aki megcsinálná?
Segítséget kérnék kályha ügyben? 2008 peugeot 807 2.0hdi kiegészítő fűtésemet szeretném állófűtésre alakíttatni,Kit keressek?Békés megye illetve Budapest ,környéke lenne elönyös
Korábban vásároltam egy Webasto z/c-d kályhát, Audi A8-ból kiszerelt egység volt. Kipróbáltuk, tökéletesen működik.
Viszont a vízszivattyúja tönkrement, találtam 2db ugyan ilyen kályhát (Webasto z/c-d) jó árban ezért úgy döntöttem, hogy megvásárolom. Ezeken rajt volt a szivattyú, gondoltam az egyikről lepattintom, át az enyémre és marad még pluszban kettő darab kályha és egy szivattyú. Megpróbáltuk azért a két kályhát asztalon bekötve, hogy működik-e úgy mint a korábban említett, DE NEM! :/
A szivattyúk tökéletesen működnek de a kályhákat nem lehet működésre bírni, bekötése ugyan az volt mint a másiknak, szóval menniük kellene.
Ami nekem kapásból feltűnt, hogy rá van írva a kályha oldalára, hogy BMW E39 alkoholos filccel. Lehetséges, hogy azért mert BMW-ből kiszerelt cuccról van szó nem fog elindulni, csak így egyszerű módon?
Lehet, hogy a K-Line-on muszáj, hogy adatot kapjon?Nem lehet valahogy elindítani ezt a kályhát ugyan olyan egyszerűen mint a fent említett A8-ból kiszereltet?
na én ezért nem küldözgetek senkinek ilyesmit.....aki ide tud írni az vagy lusta vagy értetlen.előbbit nem szeretem az utóbbinak meg hiába segítesz.....
minden megtalálható az interneten.....még az időgépnek a leirása is,makd pont egy szaros progióra vagy egy táv-nak a leirása nem lesz fent.lehet nem magyarul,de arra meg ott van a fordító....annyira jó h megértse az ember fia...már ha értelmes persze....
sziasztok, urak iden februarban(vagy lehet tavaly novemberben lacibacsi megcsinalta a kalyham azota nem volt hasznalva a kocsi) most ezeket kaptam ajandekba a kalyhatol:01492 - Function Lock-Out
01409 ismet. utana gondolom lezarta a z ecu alaphelyzetben nem voltz uzemanyag ha jol sejtem az elso kodnal, a tobbi meg lankicsaopoidas tehat csak kellett kapnia utzemanyagot:)) szetkappjam vagy pőrobáljam ujrainditani esetleg izzitogyertyxat kapjam ki?:)
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy jelezted, hogy az elektronika szarakodik, ezért eldobja a venti fordulatszámát, ettől füstölhet. Azért bíztam benne, hogy 5 bekapcsolásnál azért többet bír majd..
Nekem tegnap nem füstölt egyébként. Volt néhány pöffenet, de az elenyésző...
Nem tudja valaki, hogy a 2000-es évjáratú, 1.9-es PDTDI Seat Alhambrában hogyan kell az állófűtést bekapcsolni? Az autót most vásároltam. Köszönöm a segítséget!
na ezért járok én márkaszerízekbe kályhákat javítani.....sajnos a szerizes kollégákat nem nagyon oktatják h ez mi a fene....annyit tudnak h meleget csinál és slussz passz.a ki meg a visszaépítés megy.....a többit meg lepasszolják. :)
Köszönöm szépen az infókat! Ha jól sejtem akkor két lehetőségem van: vagy találok valakit akit hajlandó szétszedni és kitisztítani vagy vennem kell egy új kályhát.
Vw szervízben cserélték a vezérlőegységet, de szerintem nem néztek az üzemanyag szállítási mennyiséget. Egy nagyobb motorjavítás miatt volt náluk a kocsi és korábban azt mondták hogy a vezérlő miatt nem megy az állófűtés ezért mondtam , hogy akkor már azt is cseréljék ki, de ettől nem javult meg. Mondták hogy hagyjam ott még pár napra és akkor szétszedik , de nem voltam meggyőződve arról hogy tudják hogy mit csinálnak ezért inkább elhoztam és gondoltam megpróbálom egy Webasto szervízben megjavíttatni, de eddig mindenhonnan lepattantam :(
vannak páran ilyenek is meg olyanok is akik hivtak és mondták h nem jó,meg olyanok akik eljöttek és lediagoltam a kályhát és szintén rossz volt.elmondtam mindnek h szezonban nem nagyon érek rá főlek ki meg visszaépíteni a kályhákat,elvileg megértették.most meg telefonálgatnak 1-2 hónap után h akkor csináljam meg....mondom ok...szedjétek ki adjátok a kezembe és akkor 2-3 napon belül biztosan megoldom a javítást......na ez szokott ritkán menni.az egyiknek a szerelője nem akarja kiszedni(mazda 6) a másik lakótelepen lakik és ő azt hogyan oldja ott meg.....én már úgy vagyok ezzel h akinek nem volt sűrgős akkor amikor megtudta h szar akkor most sem legyen......nem fogom azokat az autókat kitolni a műhelyből ezek miatt akik mondjuk májusban foglaltak időpontot.....vagy beállnak a sorba vagy mennek máshoz.utána viszont ha gányolás lett belúőle akkor ne hozzám hozzák h tegyem rendbe,lehetőleg olcsón,mert az előttem javítgató már lehúzta a pácienst szabad szemmel messzíről is jól látható összeggel.
nagyon szívesen és rugalmasan próbálom megoldani mások gondját,de a szopatást nem szoktam szeretni.....
D3Wz kályhám 2,5 napig frankón működött. Nyáron lett megcsináltatva, boldog is voltam, hogy milyen tuti eszköz van a kocsiban. Ma délután megint füstölt. A párom el is nevezte az autót Süsünek.. Szerencsére a visszaszerelésnél tettem be egy kapcsolót. Lekapcsolom a fenébe ezt a fost ha holnap is füstöl..
azé meeee van más munkaköröm is ahol muszály elérhetőnek lennem.......sosem fogom megérteni h egy b@szom fűtésnél mi lehet annyira fontos h reggel 6kor meg este 9kor keljen telefonálni.....
én meg kezdem már unni az emberek folytonos győzködését.....elmondom 1x érthetően az érveimet aztán elengedem a dolgot.úgy is megjelenik nemsokára vmi vett szarral amit nekem kellene helyrepofoznom.ilyenkor aztán kiderül h csak igazam volt.....de hát mindenkinek annyi a gondja amennyit csinál magának.
Igen indul a szezon mindenki keresi az olcsót ami persze később nem is lesz az ....ezt a tanulópénzt minden új aki szeretne valamit a kocsijába beszopja !
-----
nemsokára lesz egy kis időm én is felszórom a szarjaimat amik a polcon várják leendő tulajokat :))
A képeken lévő a venturinak a "lelke". Ebben van a venturicső, ami szeret kokszosodni és akkor nem gyullad be. A baj annyi ezzel, hogy a takarításhoz szét kell szedni. Le kell varázsolni azt a 2db feszítőgyűrűt, úgy, hogy az alatta lévő porcelán és a formára préselt csillám (?) tömítés egyben maradjon. (elsőre nem fog menni) A porcelán sokszor már eleve repedt, a tömítés meg attól szétporlad, ha erősebben nézel rá. Igazából ez sem lenne nagy gond, ha lehetne hozzá venni ilyen tömítést. De nem lehet, csak kompletten az egész egységet, amit a képen látsz. Mind a Webasto, mind a VW mereven elzárkózik ez elől.
megint elkezdődött szeptember elején ami minden szezonban h elkezdik a népek az olcsónak tűnő kályhákat!!! megvenni és aztán amikor hozzám kerülnek derül ki számukra h kissé hiányos a cuccos....sem kábelköteg,sem ac,sem semmi nincs csak a kazán ami sokszor még rossz vagy can-es is.....és bakker ilyenekért adnak 40-50 pénzeket emberek.közben nálam meg alkudozik h jó neki a használt kályha és nem kell a felújitott garis de azért gsm meg kutyafsza kell.....
ma csináltam egy e46os bömbit.....utólagos tte kályha van benne,de még újjonan a szalonban rakták bele.németó-ban......hát a tulajnak mondtam h finoman szólva is románosra sikerült.ha bekapcsol a belső venti akkor kigyullad a féklámpa is...meg a műfal.az üzemanyagvezeték egy fos minőségű nem szövetes gumislag volt ami elérett és fosta a benzint magából.nem műanyag csöveztek....sima gumicsővel oldották meg.a kályhát nem a helyére rakták hanem megrefolmálva a világot olyan szar helyre h aki szereli a motorteret annk tuti útba legyen és még a szervóolajtartályt is odébbgányolták emiatt.
Tudom hogy vannak busz rendszerre csatlakozók, elvileg arduinoval saját softwarrel rá bírok connectálni arra is (valahol láttam kommunikáció leírását is), de sokkal egyszerűbb lenne egy sima analóg indítású, azzal sokkal kevesebbet kell fejlesztenem. Arra csak egy hőérzékelő kell meg egy mikrovezérlő és egy relay.
az eberről:annyira rühellem h ha van is nekem azt balu szokta megcsinálni....nem kezdem el tákolni.még a végén megkapok tőle vmi fertőzést :)
tavasszal megcsinált nekem egy d5wsc-t balu....új gyertya meg társai....tök jól mükszött nála.hazahozta,feltettem a polcra....na most 3-4 hete amikor végre elvitték volna nem akart elindulni....a polcon megellett!!!!
szal rohadjon meg aki a nevet meg magát a készüléket is kitalálta :)
Szia! Tudok segíteni. Épp a látókörömbe került egy ilyen szett. Egy Lakóautóból kiszerelve. Kisbojler ,Webasto Thermo Top C,minden kütyüjével. Ha adsz elérhetőséget,küldök képeket.
Arat telefonon tudok.a venti csak megoldhato,de gyujtaslevetel utan tiz percel a klima az osszes zsalut bezarja szoval csa magaban keringetne a venti a levegot.....
nem csak berakni a kályhát is szopóroller és a belső venti inditása elég kétséges....mondjuk úgy h az a tapasztalat h 10 ilyenből 6nak megbolondul a digit egysége miután az állót rákötöttük....
a beszerelés némileg nagyobb anyagköltésggel bír mint álltalában.....kell egy leválasztó baypass a hátsó körhöz plusz egy termosztát is kell oda....valamint 2x5 méter cső....ezek sajnos nem olcsók egyenként sem.
ez a volvóval közös autó....bal hátsó sarkába kell rakni a kályhát...szopóroller.....a belső ventit meg ha digitklímás szintén szopás éltre kelteni......meg szokott tőle hülyülni....... :)
b5ben a szokásos helyen a váltó felett beépitve sajnos mindig tönkre fog menni a gyári webasto keringető....itt már leirtam jópárszor...nem tenném megint.
kipróbálható természetesen...kihúzod a kályhából és a fekete a pozitív a barna a test....ha forditva tápolod sem megy tönkre csak nem indul el.
Köszönöm a gyors választ. Jelenleg egy B5 Passatba üzemel. Előző szezonban működött megfelelően. Most néhány napja beállítottam az időzítőt de nem melegítette fel a vizet csak az utasteret addig amíg le nem állt. Járó motornál nem áll le, gondolom akkor van keringése. Motortérben van elhelyezve. A vízszivattyú elektromosan csatlakozóval van bekötve, csak ki kell húzni vagy forrasztva van? Külső forrással le tudom próbálni vagy ahhoz elengedhetetlen a vezérlés? Hogyan lehet megóvni, hogy hosszabb életű legyen?
mondjuk ahogy nézem a matricát ez kezeli......ezt a felmelegszik és vészleállással leáll dolgot ne erőltesd,mert pár alkalom után megdöglik a panelod a kályhán.nem vicc......
ez kieg kályha.....jó lenne tudni milyen autóban volt eredetileg,mert van amelyik kezeli a keringetőt és van amelyik nem.ha kezeli és van rajta keringető és mégsem megy akkor valszeg a keringető halt meg.szokása....ha motortérben van....
Azt szeretném megtudni, hogy a mellékelt képen látható típusnál a keringető szivattyúnak a bekapcsolástól kezdve folyamatosan menni kell? A probléma jelenleg az, hogy bekapcsolás után az előremenő ág felmelegszik és aztán a fűtés leáll, gondolom, hogy a szivattyú nem működik. Javítható vagy csere?